در این مقاله  اطلاعات مربوط به پکیج محصولات نظافت صنعتی کرشا برای شرکت‌های خدمات نظافتی دراختیار شما قرار میگیرد.

امروزه اهمیت رعایت و حفظ نظافت و پاکیزگی در محیط‌های خصوصی و عمومی، بر کسی پوشیده نیست؛ چرا که تبعات عدم توجه به این مهم، می‌تواند گریبان‌گیر سلامت شخص یا حتی سازمان مربوطه شود. تحقیقات متعددی نشان داده‌اند که رعایت و حفظ نظافت در سطح شخصی و عمومی موجب پیشرفت یا حداقل کم کردن موانع موجود در مسیر پیشرفت فرد و اجتماع، کمک به بهبود وضعیت جسمانی و بالا بردن سلامت روانی می‌شود. طبیعی است که هر فرد مقداری از اوقات روزانه خود را به این مسئله مهم اختصاص دهد؛ اما در مقیاس‌های بزرگ‌تر، پرجمعیت‌تر و وسیع‌تر هم این کار از عهده فرد برمی‌آید؟

در پاسخ به این سؤال می‌توان گفت: خیر! اما با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژی و همچنین روش‌های مدیریتی نوین کسب و کارها، شرکت‌های «خدمات نظافتی» با هدف برقراری و حفظ نظافت و پاکیزگی در مقیاس‌های بزرگ، سازمان‌ها، ادارات و محیط‌های صنعتی ایجاد شده‌اند. این شرکت‌ها به درک درستی از مزایای برقراری نظافت در محیط‌های سازمانی و صنعتی رسیده‌اند.

دستگاه نظافت صنعتی ، کفشوی صنعتی , کفشور صنعتی , تولید کننده اسکرابر , تولید کننده نظافتی , نظافت صنعتی , دستگاه نظافتی , خرید دستگاه نظافتی برای کرونا , تجهیزات نظافتی , ماشین شستشو
محصولات نظافت صنعتی کرشا
محصولات نظافت صنعتی کرشا
کفشوی سرنشین دار , ماشین اسکرابر سرنشین دار , کفشور سرنشین دار , خرید اسکرابر سرنشین دار , خرید اسکرابر سرنشین دار با کیفیت بالا
محصولات نظافت صنعتی کرشا

چند پیامد مهم رعایت و حفظ نظافت با محصولات نظافت صنعتی کرشا

. جلوگیری از شیوع آلودگی‌های مسری یا زیست جانوران موذی با محصولات نظافت صنعتی کرشا .

  1. کاهش بیماری‌های مختلف افراد حاضر با محصولات نظافت صنعتی کرشا ، منجر به استفاده کم‌تر از مرخصی‌های درمانی و در نهایت منجر به افزایش بازدهی کلی می‌گردد.
  2. برقراری نظافت صنعتی دربرگیرنده تجهیزات و محصولات نظافت صنعتی کرشا خواهد شد؛ لذا می‌توان گفت بخشی از فرایند محافظت و نگهداری تجهیزات از این طریق برآورده می‌شود که خود باعث افزایش طول عمر تجهیزات خواهد شد.
  3. با برقراری نظافت محیطی آرام و دلنشین فراهم می‌گردد که خود موجب بالا رفتن اعتماد به نفس کارکنان و از دیگر سو آرامش خاطر، جلب اعتماد و اطمینان مشتریان خواهد شد.
  4. این امر موجب رعایت مقررات خواهد شد. اهمیت رعایت نظافت بر قانون گذاران پوشیده نیست. در واقع قوانین و استانداردهای مرتبط با نظافت در جهت برقراری امنیت کارکنان و مشتریان وضع شده‌اند.
  5. برقراری این مهم، منجر به کاهش اضطراب افراد مشغول به کار در محیط می‌شود. به این واسطه سطوح بازدهی افراد، بالاتر و زمینه بیماری‌های روانی با محصولات نظافت صنعتی کرشا کاهش می‌یابد.

با نظر به نوع آلودگی متفاوت محیط‌های صنعتی، گاهی برای برقراری نظافت در این گونه محیط‌ها نیاز به تکنیک‌ها و ابزارهای خاص با محصولات نظافت صنعتی کرشا برای پاک‌سازی کامل و مورد قبول است. مهم‌ترین نیاز شرکت‌های نظافتی در راستای عملی کردن رسالت خود به نحو احسن، «ابزار» است؛ زیرا یک فرد حرفه‌ای می‌تواند با استفاده از ابزار مناسب نه تنها به اندازه تیمی از افراد، چه بسا که بیش‌تر از آن بازده داشته باشد. فرض کنید یک فرد مسلط به دستگاه اسکرابر، می‌تواند به اندازه ده‌ها نفر که ابزارشان فرچه و تی‌های دستی است، در مدت زمانی کوتاه‌تر و با کیفیتی بالاتر بازدهی داشته باشد. پس می‌توان ادعا کرد داشتن پکیج متنوعی از این ابزارها، برای هر ارائه دهنده خدمات نظافتی ضروری است. خوشبختانه این اقلام که بازوی حرکتی شرکت‌های نظافتی محسوب می‌شوند، توسط شرکت خوشنام «کرشا» که دارنده گواهی استاندارد CE است ارائه می‌گردد.

لیست پکیج محصولات نظافت صنعتی کرشا

1. اسکرابر، کف‌شو یا همان زمین‌شو‌های صنعتی

این دستگاه محصولات نظافت صنعتی کرشا نوین و مکانیزه برای شست‌وشو و پاکیزگی سطوح سنگی، سرامیکی، اپوکسی و … در دو مدل دستی و سرنشین‌دار هوشمند موجود است. این دستگاه محصولات نظافت صنعتی کرشا با داشتن مخزن‌های مختلف، فرچه‌، موتور مکنده و تی موجبات تمیزکردن بدون باقی ماندن هیچ ردی را فراهم می‌کند. نکته مهم در مدل‌های جدیدتر «داشتن سیستم ضدعفونی کننده و ویروس‌کش» است. محصولات نظافت صنعتی کرشا (کوشا اندیش شاهکار) توجه ویژه‌ای برای مجهز کردن تولیدات خود به این سیستم کرده است. به این ترتیب از تماس بیش‌ از حد کارکنان نظافتی، با آلودگی جلوگیری به عمل می‌آید.

 

  1. بخارشوی

این دستگاه محصولات نظافت صنعتی کرشا با مهار کردن نیروی بخار، می‌تواند در میکروب‌کشی و پاکیزگی طیف گسترده‌ای از محیط‌های مختلف همچون بیمارستان‌ها، شرکت‌های بهداشتی، صنایع غذایی و … به کار گرفته شود. گفتنی است این دستگاه انتخابی مناسب برای پاک‌سازی سطوح حمام، سرویس‌های بهداشتی، تخت‌ها، پنجره‌ها، پرده‌ها و … است؛ چرا که امکان دسترسی به بخش‌های دور از دسترس از محیط را برایمان فراهم می‌کند.

 

  1. سوئیپر

جاروب‌های محصولات نظافت صنعتی کرشا نسبتاً بزرگ و قدرتمندی هستند که، برای جمع‌آوری ذرات ریز و درشت گرد و غبار، خاک، برگ درختان، بطری‌های کوچک و هرگونه آلودگی‌های جامد تا اندازه متوسط بسیار مناسب‌ هستند. می‌توان گفت در بسیاری از موارد، استفاده از این دستگاه از محصولات نظافت صنعتی کرشا مقدمه‌ای برای بهره بردن از اسکرابرها است.

 

  1. پولیشر (کف‌ساب)

دستگاهی از محصولات نظافت صنعتی کرشا است که عمدتاً جهت جلادهی و بالا بردن کیفیت سطوح سنگ، سرامیک، پارکت و … به کار می‌رود. این دستگاه به سبب شست‌وشوی عمیق، صیقلی کردن، جلا دادن و برق انداختن سطوح ماهیتی متفاوت با اسکرابر دارند. از این دستگاه محصولات نظافت صنعتی کرشا می‌توان در هتل‌ها، بیمارستان‌ها، ساختمان‌های اداری و مراکز خرید بهره برد.

 

  1. پله‌شوی

دستگاهی از محصولات نظافت صنعتی کرشا برای شست‌وشوی و خشک کردن پله‌ها، با استفاده از برس‌های ویژه است. با توجه به ساختار پله طراحی این دستگاه سبک، به گونه‌ای است که امکان استفاده نظافت هر چه بهتر پله‌ها در زوایای مختلف را در حالی فراهم می‌کند که موجب حفظ سلامت کاربر خود نیز شود.

 

  1. واترجت (جت آب یا کارواش صنعتی)

دستگاهی از محصولات نظافت صنعتی کرشا که با بهره بردن از تکنولوژی پاشش آب با فشار بسیار زیاد، باعث کنده شدن کثیفی و آلودگی‌های سرسخت از سطوح می‌شود. این دستگاه ضمن صرفه‌جویی در مصرف زمان و آب، راندمان کاری بسیار خوب و طول عمر بالا انتخاب مناسبی برای شست‌وشوی سطل‌های زباله، ماشین‌آلات، آشپزخانه‌های صنعتی، نمای ساختمان، پارکینگ‌ها و … است. این دستگاه از محصولات نظافت صنعتی کرشا قابلیت پمپاژ آب سرد یا گرم (با توجه به مدل آن) را دارد.

 

  1. شوینده‌های صنعتی

این شوینده‌های محصولات نظافت صنعتی کرشا طیف وسیعی از موادی که برای بالا بردن سرعت، کیفیت و عمق نظافت‌ بدون وارد کردن آسیب در محیط‌های مختلف به کار می‌روند را دربر می‌گیرد. در برخی محیط‌ها انتخاب نوع شوینده نقش کلیدی دارد، زیرا گاهی علاوه بر شویندگی، این مواد باید محیط را ضدعفونی و گندزدایی کنند. در محیط‌هایی همچون بیمارستان‌ها، میکرو ارگانیسم‌ها به وفور یافت می‌شوند. میکرو ارگانیسم‌ها، می‌توانند موجبات انتقال آلودگی و حتی بیماری را فراهم کنند. در این محیط‌ها باید از موادی استفاده گردد که ضمن پاک کردن سطوح، ضدعفونی صورت گیرد و رایحه‌ای مطلوب برجای گذارد. رایحه نکته‌ای ظریف اما بسیار مهم است که در محصولات ضدعفونی کننده شرکت کرشا همواره مد نظر بوده است.

در پایان باید گفت مجموعه‌ای از خصوصیات، همواره مد نظر ارائه دهندگان خدمات نظافتی در انتخاب ابزار خود برای محصولات نظافت صنعتی کرشا بوده است. این خصوصیات را می‌توان این چنین خلاصه کرد:

  • افزایش بهره‌وری
  • بالا بردن کیفیت خدمات
  • کاربری آسان
  • خدمات پس از فروش
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • مقرون به صرفه بودن محصول در برابر مبلغ پرداختی
  • ایجاد کم‌ترین میزان آلودگی
  • قابلیت تعمیر و موجود بودن قطعات یدکی
  • ارتباط آسان در فضایی دوستانه با تأمین کنندگان

استفاده از محصولات نظافت صنعتی کرشا

شرکت کوشا اندیش شاهکار، به هر آنچه که موجب پیشرفت شما می‌شود اندیشیده است. شما می‌توانید هر یک از محصولات نظافت صنعتی کرشا را تکی یا به صورت پکیج، از اولین و تنها تولید کننده ماشین آلات نظافتی تخصصی در ایران و غرب آسیا با خیالی آسوده تهیه کنید.

گفتنی است شرکت کوشا اندیش شاهکار ، در تولید محصولات نظافت صنعتی کرشا با بهره بردن از فن‌آوری نانو و هوشمند سازی این ماشین آلات، نه تنها توانایی خود را نشان داده بلکه جایگاه خود را در میان رقبا تثبیت نموده است.