با استفاده از اسکرابر سرنشین دار ، محیطی عاری از ویروس داشته باشید

تمیز کردن یک عنصر مهم برای نمای بیرونی و دورنی محیط یک شرکت، سازمان و ساختمان و بسیاری از نهادها است. کف کثیف محیط کار موانع زیادی را برای یک انجام یک کار موثر ایجاد می کند. بسیاری از ابزارهای نظافتی مانند تی، صابون و غیره از قدیم الایام برای نظافت انواع کفپوش های بزرگ و کوچک استفاده می شده است. این روش‌های سنتی تمیز کردن، اگرچه ذرات گرد و غبار و چربی روی سطح زمین را از بین می‌برند، اما در از بین بردن لکه‌های سرسخت روغن، مواد شیمیایی ، زنگ زدگی و از همه مهم تر ویروس کرونا کارآمد نیستند. روش تمیز کردن با یک سطل و یک تی همیشه فضای زیادی را برای پیشرفت ویروس و کثیفی باقی می گذارد، زیرا در بیشتر مواقع آب داخل سطل به خودی خود کثیف  است. تعویض آب بارها و بارها هنگام تمیز کردن یک زمین بزرگ برای مسئول نظافت  بسیار خسته کننده است. به همین دلیل، معرفی و استفاده ازاسکرابر سرنشین دار ، دستگاهی که بتواند به طور موثر سطح کف را تمیز و عاری از ویروس کند، ضروری شد.

استفاده از اسکرابر خودرویی (اسکرابرهای کف که توسط یک راننده هدایت می شوند)

استفاده از اسکرابر خودرویی که با برق کار می کنند و توسط یک راننده هدایت می شوند. این  ماشین معمولاً به عنوان اسکرابر خودرویی شناخته می‌شوند، زیرا سطح کف را برای تمیز کردن زباله‌ها و چربی انباشته شده روی آن تمیز می‌کنند. این دستگاه ها از برس های چرخشی مجهز به مواد نرم برای تمیز کردن کف و درخشندگی آن استفاده می کنند. هدایت کننده می تواند جهت ماشین را با استفاده از فرمان تغییر دهد. همانطور که دستگاه از قسمت های مختلف کف عبور می کند، سیستم خودکار آن با پخش محلول صابون و تمیز کردن کف زمین را تمیز می کند. سپس محلول توسط دستگاه اسکرابر جاروبرقی می شود و کف را خشک می کند. دستگاه شستشوی کف سوار یک روش بسیار بهداشتی برای حفظ پاکیزگی است، زیرا از آب تمیز و صابون های سازگار با محیط زیست برای عملیات تمیز کردن استفاده می شود.

کاربردهای استفاده از زمین شوی سرنشین دار :

استفاده اززمین شوی سرنشین دار به طور گسترده در کارخانه‌ها، مدارس، دفاتر شرکت‌ها، بیمارستان‌ها، کالج‌ها، سالن‌ها و غیره صورت می گیرد. این ماشین‌ها قابلیت تمیز کردن انواع کف‌ها مانند کف لاستیکی، کاشی، سنگ مرمر، چوب سخت، گرانیت، بتن، تخته سنگ، آجر را دارند. ، و حتی خیلی بیشتر.

ویژگی های استفاده ازدستگاه سرنشین دار با کیفیت بالا :

    • کاربر پسند بودن
    • ساختار مقاوم
    • سرعت بالا
    • عملکرد برتر
    • عملکرد بدون مشکل
    • مقرون به صرفه بودن
    • عمر کاری طولانی

    سازندگان اسکرابر سرنشین دار یا اسکرابر خودرویی باید محصول خود را با نرخ معقولی به بازار عرضه کنند تا مشتریان زیادی داشته باشند. آنها باید قبل از ارسال، تک تک قطعات را بر اساس هنجارهای کیفی مختلف به طور کامل بررسی کنند.

    بنابراین، می‌توان نتیجه گرفت که این روش‌های تمیز کردن معاصر نسبت به روش‌های سنتی نظافت شامل سطل و تمیز کردن بسیار برتر هستند.

معرفی ماشین کف شوی سرنشین دار ایرانی و اجزا و نمای آن
  • ماشین زمین شوی ایرانی همان طور که در توضیحات قبلی گفته شده،‌ دستگاهی مکانیزه برای شستشو کف است. محصول تولید داخل در قیاس با نمونه‌های وارداتی، نه تنها از کیفیت پایین‌تری برخوردار نیست،‌ بلکه به دلیل به کارگیری مواد اولیه با کیفیت، همچنین به دلیل قیمت مناسب‌تر، کاملا مقرون به صرفه است.

    اجزا و نمای ماشین نظافتی سرنشین دار ایرانی

    به طور خلاصه بخش‌های اصلی دستگاه، به سه بخش تقسیم می‌شوند.

    • سیستم پیش‌ران و هدایت
    • سیستم شستشو
    • سسشتم مکش

    سیستم پیش‌ران و هدایت دستگاه 

    هنگامی که کاربر روی صندلی تعبیه شده می‌نشیند، با ساختار کنترلی آشنایی مواجه می‌شود. در نتیجه استفاده از دستگاه، نیاز به هیچ آموزش خاصی ندارد. این امر، نیاز به صرف هزینه جهت آموزش را منتفی می‌کند. کار جهت دهی به دستگاه توسط فرمان تعبیه شده، انجام می‌پذیرد. فرمان دستگاه دقیقا شبیه فرمان خودرو است. این سبب می‌شود، تا اپراتور کاملا حس راحتی کند. کاربر با فشار دادن پدال زیر پایش، می‌تواند دستگاه را به حرکت در آورد. همچنین در پنل مقابل کاربر، صفحه نمایش عیب‌یاب قرار دارد. در صورت وجود اشکالی در دستگاه، یا وجود آمدن مانعی در فرایند نظافت، سیستم شروع به هشدار دادن می‌کند. این امر سبب می‌شود تا از وارد شدن آسیب احتمالی به اسکرابر سرنشین دار ایرانی، ممانعت شود. نیروی محرکه دستگاه توسط موتوری قدرتمند تأمین می‌شود. همچنین چرخ‌های اسکرابر از نوع ضد سایش هستند. به همین دلیل، از آسیب وارد شدن به سطح کف، جلوگیری می‌شود.

استفاده ازماشین نظافت صنعتی سرنشین دار ایرانی کرشا
    • شرکت کوشا اندیش شاهکار (کرشا)، با توجه به نیازهای بومی و رفع وابستگی کشور،‌ اقدام به تولید انواع تجهیزات نظافتی، از جمله اسکرابر کرده است. دستگاه‌های تولیدی این شرکت، علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب، از یک سال ضمانت بی‌قید و شرط و همچنین ده سال خدمات پس از فروش برخوردار هستند. کارشناسان این شرکت آماده‌اند تا به سؤالات شما در زمینه استفاده از اسکرابر سرنشین دار کرشا پاسخ داده، یا به شما در زمینه‌های مرتبط مشاوره دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اسکرابر سرنشین دار ایرانی به سایت www.kershagroup.com مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با شماره ۷۹۴۴۷-۰۲۱ تماس حاصل کنید.