دلایل سودآور بودن ماشین شستشوی باکیفیت در دراز مدت:

  • در یک ارگان و یا سازمان، زمانی که یک نوآوری و یا استفاده از یک وسیله‌ی جدید اتفاق می‌افتد، انتظار دارند که این نوآوری و یا آن وسیله‌ی جدید برای‌شان دست‌آوردی هم داشته باشد. این دست‌آورد می‌تواند کیفی، کمی و یا دارای هر دو باشد. ماشین شستشوی باکیفیت خریداری شده هم به طور یقین مورد این سنجش قرار خواهد گرفت. خرید ماشین شستشوی باکیفیت ، در ابتدای کار، هزینه به نسبت بالایی را به کارفرما وارد می‌کند. این هزینه شاید در کوتاه مدت، در مقایسه با دستمزد نیروی کار، برای پاکسازی دستی محیط مورد نظر کارفرما، هزینه بالایی به چشم بیاید. در نتیجه کارفرما برای خرید چنین دستگاه‌هایی، رغبت چندانی از خود نشان ندهد. اما بهترین کار در برخورد با چنین وسایلی در محیط کار، سرمایه گذاری طولانی مدت روی آن‌ها است. کارفرما باید با ماشین شستشوی باکیفیت ، مانند هر گونه وسیله‌ی غیرمصرفی دیگر برخورد کند. خرید ماشین شستشوی باکیفیت مانند سرمایه گذاری طولانی مدتی است که فرد باید ابتدا هزینه‌ای را وارد کار کند.

    کارفرمایان در محیط بیمارستانی باید به ماشین شستشو، مانند هر یک از وسایل بیمارستان نگاه کنند، مانند تخت بیمار یا هر کدام از دستگاه‌های آزمایشگاهی یا دستگاه بیهوشی؛ این یک وسیله‌ی مصرفی نیست که بعد از مدتی طول عمرش به سر آید و یا، کم‌کمْ مصرف و تمام شود. کارفرمایان در هر محیط دیگری نیز، باید به ماشین شستشوی باکیفیت خریداری شده مانند وسایل دیگری که با تفکر مدت کارکرد طولانی خریداری کرده‌اند، نگاه کنند. ادارات باید به آن، مانند رایانه‌های اداری و کارخانه‌ها به آن مانند هر کدام از دستگاه‌هایشان نگاه کنند. هر ارگان دیگری نیز باید چنین کند. تمامی این مثال‌ها دارای دلایل متعددی‌اند که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم. 

  • کاهش چشم‌گیر هزینه نیروی خدمات در طولانی مدت:

هر ارگان، ساختمان و صنعتی که با انسان‌ها و اجتماع آن‌ها سروکار دارد، نیازمند پاکسازی و رفع آلودگی متناوب است. نیاز مبرم به پاک نگه داشتن محیط‌های انسانی بر کسی پوشیده نیست. آلودگی‌های محیطی، می‌توانند به راحتی جان انسان‌ها را در خطر اندازند . هزینه‌های نیروی خدماتی، چه در کوتاه مدت و چه بلند مدت، هزینه‌های سنگینی است، که می‌توان به راحتی آن را محاسبه کرد. پس از یک محاسبه سردستی، می‌توان به سرسام آور بودن هزینه‌های نیروی خدماتی پی برد. با به دست آوردن حدود هزینه‌های نیروی خدماتی، می‌توان به این نتیجه رسید، که هزینه خرید ماشین شستشوی باکیفیت در دراز مدت، به طرز چشم‌گیری کم‌تر از هزینه نیروهای خدماتی در طولانی مدت است. مدیران و کارفرمایان حرفه‌ای و آینده‌بین می‌توانند با در نظر گرفتن این هزینه‌ها و استفاده از ماشین شستشوی باکیفیت، اقدام به کاهش هزینه‌های ارگان زیر نظر خود کنند و مازاد این هزینه را صرف تولید و ارائه خدمات بیش‌تر به مراجعان و مشتریان خود کنند. این کار باعث سودآوری و کسب اعتبار روزافزون برای آن‌ها خواهد شد.

کاهش به کارگیری از نیروی کار غیرمتخصص و استفاده از یک یا چند کاربر حرفه‌ای:

با استفاده از ماشین شستشوی باکیفیت، نیاز روزانه به نیروی کار غیرمتخصص کم‌تر می‌شود. استفاده مستمر از ماشین شستشو در کشورهای صنعتی و پیشرفته، به یک نیاز روزمره بدل شده است که، این استفاده منجر به کاهش به کارگیری نیروی غیرمتخصص می‌شود. این رویه باعث شده است که، در کشورهای پیشرفته بازار کار چندانی برای نیروهایی که تخصص و حرفه خاصی ندارند ایجاد نشود. این نیروها پس از برخورد با چنین بازار کاری، ترغیب می‌شوند به یادگیری و آموزش دیدن حرفه و تخصصی که در آن استعداد دارند و یا دست‌کم به آن علاقه‌مندند. بازخورد این فرآیند باعث شده است که، این کشورها روز به روز صنعت و خدمات باکیفیت‌تری داشته باشند. دست آورد فرایند تخصصی شدن امور، پیشرفت روزافزون کشور است. ما در ایران با بهره گیری از این فرآیند، می‌توانیم تاثیر چشمگیری در فرآیند پیشرفت کشور و سوق دادن نیروی کار انسانی به آموزش دیدن و یادگیری حرفه‌های مورد نیاز کشور باشیم. شاید با پیشرفت علم و تولید و بهره‌گیری از دستگاه‌هایی مانند ماشین شستشوی باکیفیت، جای نیروی غیرمتخصص در بازار کار اشغال شود؛ اما نمی‌توان از تاثیرات به سزایی که در آینده همین نیروهای کار و سوق دادن آن‌ها به یادگیری حرفه و تخصص می‌گذارد، چشم‌پوشی کرد. این اتفاق می‌تواند با کاهش دادن نیروی خدماتی و سپردن کار به یک یا چند کاربر حرفه‌ای ماشین شستشوی باکیفیت، هزینه‌های سرسام آور نیروی خدمات را به مقدار زیادی کاهش دهد.

افزایش کیفیت و کمیت پاکسازی محیط:

مساحتی که یک ماشین شستشوی باکیفیت در یک ساعت می‌تواند پاکسازی کند، با مساحتی که نیروی خدمات می‌تواند، قابل قیاس نیست. یک ماشین شستشوی باکیفیت، از نظر کمیت کار با تعداد زیادی نیروی خدماتی برابری می‌کند. کارفرمایان می‌توانند با در نظر گرفتن چنین شرایطی، درباره خرید ماشین شستشوی باکیفیت تصمیم گیری کننددر بعضی از مشاغل نیاز است در طول روز به شستشوی چندین و چند باره‌ی محیط کار، اقدام شود. این مشاغل، اگر بخواهند از نیروی خدماتی استفاده کنند، نیازمندند در طول روز، در چند شیفت کاری اقدام به استفاده از نیروهای خدماتی کنند. این کار در اکثر موارد، نیازمند استخدام و به کارگیری نیروی خدماتی بیش‌تر است که، تحمیل کننده‌ی هزینه‌های زیادی در طولانی مدت است.

معمولا در شیوه نظافت سنتی نیروهای خدماتی دارای تی و سطل آب هستند. پس از مقداری نظافت، نیرو تی را درون سطل آب می‌شوید. گاهی هم نیرو با ناحیه چندان بزرگی طرف نیست. در نتیجه، نیازی به شستشوی وسیله‌ی دستی‌اش احساس نمی‌کند. با این روش تمیز کردن، آلودگی‌ها در ظاهر پاک می‌شوند ولی در باطن، از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر برده می‌شوند. تمیزترین نقطه حین کار نیروی خدمات اولین نقطه‌ای است که با ابزار تمیزش تمیز کرده است و کثیف‌ترین آن‌ها، آخرین نقطه، چون تمام آلودگی‌ها را همراه خود به این نقطه آورده است. شاید کثیف‌ترین وسیله‌ای که نیروی خدمات همراه خود دارد و به هیچ وجه متوجه این موضوع نیست، سطل آبی است که تمامی آلودگی‌های سطوح را وارد آن کرده است. این شیوه‌ی تمیزکاری از کیفیت بسیار پایینی برخوردار است. حال آن را با شیوه‌ی کار یک ماشین شستشوی باکیفیت مقایسه کنید. برسِ شسته شده بر روی زمین قرار می‌گیرد، از مخزن آب تمیز، محلول شستشو، که می‌تواند حاوی مواد ضدعفونی‌کننده هم باشد، در روی زمین و در برابر برس اسپری می‌شود. سپس برس، با سرعتی و شدت بالایی آلودگی‌ها را از سطح جدا می‌کند، ماشین شستشو به جلو حرکت می‌کند، منطقه شسته شده قبلی توسط تِی دستگاه پاکسازی و در نقطه‌ای زیر دستگاه جمع می‌شود. پس از این موارد، آب کثیف جمع شده توسط سیستم مکش قدرتمند به مخزن آب کثیف هدایت می‌شود. این چنین است که ماشین شستشوی باکیفیت قادر است هم کمیت و هم کیفیت پاکسازی محیط را به طرز چشم‌گیری افزایش دهد.

کاهش ارتباط افراد با آلودگی‌های محیطی:

استفاده از ماشین شستشوی باکیفیت باعث می‌شود که جسم هیچ فردی به طور مستقیم، برای پاکسازی محیط آلوده، با آن در ارتباط نباشد. در شیوه‌ی کار یک ماشین شستشوی باکیفیت که در بند قبل به طور کامل توضیح داده شد. در این شیوه، هیچ کاربری به طور مستقیم با محیط ارتباط ندارد. کاربر در حین کار با ماشین شستشوی باکیفیت، یا پشت آن قرار می‌گیرد و در حال هدایت آن است، یا روی صندلی آن می‌نشیند و فرمان هدایت دستگاه را به عهده خواهد گرفت. اما در شیوه‌ی شستشوی دستی، در بهترین حالت آن، نیروی خدمات ناچار است لااقل برای شستشوی وسایل خود و پاکسازی آن‌ها از آلودگی‌ها محیط، با آن‌ها تماس مستقیم داشته باشد که این کار سلامت او و افرادی را که با او در ارتباط‌اند به شدت در خطر می‌اندازد. در صورتی که برای تخلیه مخزن آب کثیف یک ماشین شستشو، کافی است کاربر لوله‌ی مخزن آب آلوده آن را درون فاضلاب بگذارد، بدون این‌که کاربر هیچ‌گونه ارتباط مستقیمی با آلودگی‌های جمع‌آوری شده از محیط داشته باشد. استفاده از ماشین شستشوی باکیفیت، باعث می‌شود بیماری‌هایی که ممکن است از راه تماس با محیط آلوده منتقل شود، به کاربر آن منتقل نشده. در نتیجه احتمال ناقل بودن کاربر به کم‌ترین حد ممکن می‌رسد. برعکس، نیروی خدماتی که با دست محیط را پاکسازی می‌کند، احتمال درگیری خودش و افرادی که با او در ارتباط‌اند، که شامل نیروی کار آن محیط نیز می‌شود، افزایش می‌یابد و این اتفاق به طور کامل باعث کاهش سلامت نیروی کار و افزایش افراد بیمار در آن محیط می‌شود. این امر می‌تواند کیفیت و کمیت کار را به طور کامل کاهش دهد.

عدم جابجایی آلودگی درون محیط کار:

استفاده از ماشین شستشوی باکیفیت باعث می‌شود، آلودگی‌های محیطی از نقطه‌ای به نقطه دیگر منتقل نشوند. این عمل طی شیوه‌ی شستشوی متحصر به فرد این ماشین‌ها اتفاق می‌افتد که در متن آوده شده است. برای روشن‌تر شدن موضوع به دو مثال می‌شود بسنده کرد. فرض کنید فردی مسئول پاکسازی محیط یک بیمارستان است. این فرد می‌خواهد سه بخش را شستشو دهد: بخش بیماری‌های عفونی، آی‌سی‌یو و سالن ورودی بیمارستان. در شیوه‌ی شستشوی دستی، فرد بدون آن‌که قصد آن را داشته باشد، آلودگی‌های مختلف این سه بخش را به همدیگر منتقل می‌کند. آلودگی‌های بخش عفونی و ورودی بیمارستان، می‌تواند بیماران بستری در آی‌سی‌یو را به کام مرگ بکشاند؛ همچنین آلودگی‌های بخش عفونی قادرند سالن ورودی بیمارستان را آلوده و افراد حاضر در آن را، که در بیش‌تر موارد بیمار نیستند، به دام بیماری مهلکی بیندازند.

برای مثال دوم می‌شود از یک کارخانه و یا صنعت استفاده کرد. ساده‌ترین آلودگی‌ها در صنایع و کارخانجات، آلودگی‌های روغنی و چرب‌اند. کافی است محدوده‌ی آلوده به روغن به شیوه‌ی دستی شسته شود، آن وقت این چربی به همراه نیروی خدماتی، به سایر قسمت‌های محیط کارخانه برده می‌شود. این آلودگی می‌تواند باعث بروز اتفاقات مختلفی برای نیروی کار، وسایل و تجهیزات شود. کافی است یک کارگر سُر بخورد، کارفرما یک نیروی کار مجرب را برای مدتی از دست خواهد داد. کافی است یک وسیله‌ای حین جابجایی به دلیل چرب بودن سطوح به زمین بیفتد و از بین برود. این‌ها از جمله خساراتی‌اند که استفاده کردن از ماشین شستشوی باکیفیت می‌تواند جلوی بروز آن‌ها را بگیرد، خساراتی که گاه می‌توانند جبران ناپذیر باشند.

ماشین شستشوی باکیفیت کرشا

استفاده از ماشین شستشوی باکیفیت در محیط کار، شاید به نظر بیاید که هزینه خرید بالایی را به کارفرما وارد می‌کند، اما با در نظر گرفتن طول عمر و بازده آن، در طولانی مدت برای کارفرما سودمند خواهد بود. سودآوری ماشین شستشوی باکیفیت باید در دراز مدت سنجیده شود. در ادامه بیش‌تر به صورت تیتروار به تعدادی از سودآوری‌ها استفاده از ماشین شستشوی باکیفیت در دراز مدت اشاره می‌کنیم.

  1. کاهش چشم‌گیر هزینه نیروی خدمات در طولانی مدت: ماشین شستشو این امکان را به کارفرما می‌دهد تا با استفاده از آن و کاربر مجرب، نیروی خدماتی مورد نیاز برای پاکیزه نگه داشتن محیط را کاهش دهد و این کاهش نیرو در دراز مدت می‌تواند به صرفه‌جویی هزینه‌های زیادی منجر شود که می‌توان از این هزینه‌ها در تولید و ارائه خدمات بهتر استفاده کرد، که منجر به سودآوری روزافزون محیط شود.
  2. کاهش به کارگیری از نیروی کار غیرمتخصص و استفاده از یک یا چند کاربر حرفه‌ای: کارفرمایان همیشه از دردسرهای به کارگیری نیروی کار غیرمتخصص آگاه بوده‌اند. آن‌ها همیشه در برخورد با نیروهای کار غیرمتخصص دو رویه پیش گرفته‌اند، آموزش آن‌ها و استفاده از آن‌ها به عنوان نیروی خدماتی. آموزش این نیروها در محیط کار می‌تواند باعث اختلال در کارکرد دیگر نیروها شده و نتیجه‌ی آن اختلال در کل کار آن محیط است. استفاده از ماشین شستشوی باکیفیت هم با کاهش کار نیروهای خدمات، می‌تواند موجب ترغیب آن‌ها به آموزش دیدن شود که باعث می‌شود ورود آن‌ها به بازار کار پس از یادگیری حرفه مورد نظرشان باشد. این فرآیند در طولانی مدت می‌تواند، منجر به پیشرفت و صنعتی شدن روزافزون کشور شود.
  3. افزایش کیفیت و کمیت پاکسازی محیط: ماشین شستشوی باکیفیت قادر است محیط وسیعی را در طول شیفت کاری پاکسازی کند و کمیت پاکسازی، با استفاده از یک کاربر، را به مقدار زیادی افزایش دهد. همچنین شیوه‌ی شستشوی این ماشین، باعث می‌شود کیفیت پاکسازی محیط، در مقایسه با به کار گیری نیروی خدماتی، به طرز چشم‌گیری افزایش یابد.
  4. کاهش ارتباط افراد با آلودگی‌های محیطی: یک ماشین شستشوی باکیفیت می‌تواند با به کارگیری کم‌ترین نیروی خدماتی، ارتباط کاربر خود را نیز با محیط آلوده محدود کند. این کاهش ارتباط افراد با محیط آلوده، می‌تواند منجر به افزایش سطح سلامت کاربر شود. این عمل باعث می‌شود تا با آلوده نشدن کاربر، دیگر نیروهای کار نیز آلوده نشوند و کارفرما نیروی کار زبده‌ی خود را به علت بیماری از دست ندهد.
  5. عدم جابجایی آلودگی درون محیط کار: استفاده از نیروی خدمات، به علت شیوه‌ی کارکرد آن‌ها، می‌تواند منجر به انتقال و گردش آلودگی در محیط شود، که کارفرما قادر خواهد بود با استفاده از ماشین شستشوی باکیفیت، جلوی انتقال این آلودگی‌های بیماری‌زا و غیربیماری‌زا را بگیرد. آلودگی‌های بیماری‌زا قادرند سلامت کارکنان و مراجعان را به خطر انداخته که منجر به از دست دادن نیروی کار و اعتبار محل کار شوند. آلودگی‌های غیربیماری‌زا نیز می‌توانند با اختلال در کارکرد کارکنان و دستگاه‌ها، موجب اختلال در کارکرد کل محیط کار شوند و زیان‌های جبران ناپذیری را به کارفرما تحمیل کنند.

شرکت کرشا تولید کننده انواع مختلف ماشین آلات نظافتی صنعتی:

شرکت کرشا (کوشا اندیش شاهکار) با کمک گرفتن از فناوری روز دنیا، نانو، دست به تولید انواع ماشین آلات نظافتی زده است. از این محصولات می‌توان در اماکن مختلف از جمله بیمارستان‌ها، ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی، صنایع، بیمارستان‌ها، ادارات، مجتمع‌های مسکونی و … استفاده کرد. شرکت کرشا در بازاری سراسر رقابتی سربلند بوده و جایگاه خود را تثبیت کرده است. شرکت کرشا با پشتوانه دانش و تلاش بومی با افتخار عنوانِ اولین تولید کننده ماشین آلات نظافتیِ غرب آسیا و ایران را از آن خود کرده است.

شرکت کرشا با ارائه گارانتی یک‌ساله بدون قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش، همچنان بدون قید و شرط به مشتریان، کیفیت محصولات خود را تضمین کرده است. محصولات این شرکت به دلیل استفاده مواد و قطعات ساخته شده در داخل کشور، در تولید و خدمات پس از فروش، مشتریان خود را در تامین محصولات و قطعات با مشکل مواجهه نکرده‌اند. و همچنین در زمان خرید محصولات شرکت کرشا، به دلیل بومی بودن محصولات، مشتریان هزینه‌های بسیار پایین‌تری نسبت به خرید نمونه‌های مشابه خارجی پرداخت می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره محصولات شرکت کرشا و ماشین شستشوی باکیفیت کرشا و دریافت مشاوره، تلفن ۷۹۴۴۷-۰۲۱ و سایت www.kershagroup.com پاسخگوی شما است.