گسترش سریع کرونا در سراسر جهان، مسائل بهداشتی را مورد توجه جدی قرار داده است. همه ما به شستن و ضدعفونی منظم دست‌هایمان بیشتر دقت می کنیم. همچنین در بیمارستان‌ها، خواربارفروشی‌ها و سایر جاهایی که خدمات ضروری ارائه می‌کنند، تیم‌های نظافتچی برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن سطوح مجبور به اضافه کاری هستند.

حتی قبل از شیوع ویروس کرونا، تمیز کردن کف برای کنترل عفونت بسیار مهم بود. در حالی که هنوز مشخص نیست ویروسی که باعث COVID-19 می شود چه مدت می تواند روی سطوح از جمله کف ها زنده بماند، سازمان بهداشت جهانی تخمین زده که این زمان ممکن است تا چند روز طول بکشد.

کف ها به اندازه بسیاری از سطوح دیگر (دستگیره در، کلیدهای چراغ و غیره) حساس نیستند، اما آلاینده های روی زمین می توانند به راحتی به این سطوح دیگر منتقل شوند. مردم می‌توانند با کفش‌های خود آلاینده‌ها را به هوا پرتاب کنند، میکروب‌ها می‌توانند روی تجهیزات حرکت کنند، و هر چیزی که از روی زمین برداشته شود می‌تواند آلودگی‌ها را با خود داشته باشد.

سریع ترین، موثرترین و ایمن ترین راه برای تمیز کردن کف و سطوح در مراکز تجاری، سازمانی و صنعتی، کف شوی صنعتی ضد اومیکرون است. این مقاله به طور خلاصه بررسی می‌کند که چرا کف شوی صنعتی ضد اومیکرون روش ترجیحی است، بهترین روش‌ها برای استفاده از کف شوی صنعتی ضد اومیکرون را ارائه می‌کند، و به برخی از سؤالات رایج در مورد تمیز کردن برای جلوگیری از انتشار COVID-19 از نوع اومیکرون پاسخ می‌دهد.

انواع کف شوی صنعتی ضد اومیکرون از نظر نحوه هدایت

کف شوی صنعتی ضد اومیکرون بر اساس نحوه هدایت به دو دسته دستی و خودرویی تقسیم بندی می شود:

کف شوی صنعتی ضد اومیکرون دستی

کاربر کف شوی صنعتی ضد اومیکرون دستی همزمان با حرکت خود به دستگاه نیرو وارد می کند و آن را به سمت جلو هدایت خواهد کرد. کف شوی صنعتی ضد اومیکرون  های کوچک و متوسط به این طریق حرکت می کنند  و جهت استفاده در محیط های دارای وسعت کم یا متوسط و یا محیط هایی با تراکم بالا همانند کلاس های درس در مراکز آموزشی یا رستوران ها به کار می روند. البته ممکن است از مدل های دستی در کنار مدل های بزرگتر برای تکمیل فرایند شستشوی سطوح کف در فضاهای بزرگ و انجام عملیات در راهروهای کم عرض و .. استفاده کنند. تفاوت ابعاد این دستگاه ها به تفاوت حجم مخزن و پهنای شستشوی آنها بر می گردد. در کف شوی صنعتی ضد اومیکرون دستی نیروی جلوبرنده دستگاه از دو طریق تأمین می گردد که عبارت اند از نیروی وارد از سوی کاربر به دستگاه و نیروی جلوبرنده حاصل از چرخش برس ها. در برخی از انواع زمین شوی یک موتور جلو برنده اتوماتیک نیز به دستگاه اضافه می گردد که بخش عمده انرژی لازم برای حرکت دستگاه را تأمین می نماید در چنین شرایطی میزان مصرف انرژی توسط کاربر برای هدایت دستگاه زمین شوی به حداقل کاهش می یابد و کاربر احساس خستگی کمتری هنگام کار با دستگاه دارد. از ویژگی های مهم مدل های کوچک کف شوی صنعتی ضد اومیکرون ابعاد کوچک و منسجم است که باعث شده تا دستگاه با استفاده از خودرو جابجا شود.

کف شوی صنعتی ضد اومیکرون سرنشین دار

انواع دیگر کف شوی صنعتی ضد اومیکرون که دارای مخزن و پهنای شستشوی بالاتری هستند، به وسیله راننده هدایت می شوند. در حقیقت با افزایش پهنای شستشو و ظرفیت مخازن دستگاه اسکرابر، ابعاد و وزن دستگاه بالاتر شده و هدایت آن به طریق دستی دشوار می گردد. بنابراین محلی برای نشستن کاربر بر روی دستگاه، تعبیه گردیده و کاربر برای قرارگیری بر روی این صندلی و کنترل فرمان دستگاه، آنرا هدایت می نماید. کف شوی صنعتی ضد اومیکرون  سرنشین داردر محیط های صنعتی و تجاری دارای وسعت بالا که قدرت مانور بیشتری برای دستگاه فراهم می نمایند، مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل دارا بودن کارایی بالاتر، می توانند در مدت زمان کوتاه تری  عملیات نظافت سطوح کف را انجام دهند. 

اگرچه بطور کلی می توان بیان نمود که کف شوی صنعتی ضد اومیکرون سرنشین دار در مقایسه با مدل های دستی دارای ابعاد بزرگتری می باشند، اما طراحی دقیق، منسجم و مهندسی شده باعث عرضه طیف متنوعی از کف شوی صنعتی های دستی و خودرویی گردیده است که از لحاظ پهنای شستشو و ظرفیت مخازن نزدیک بهم بوده و مصرف کننده می تواند متناسب با نوع نیاز خود مدل دستی یا خودرویی را برگزیند. 

کف شوی صنعتی ضد اومیکرون در هر ساعت چند متر مربع از محیط را تمیز می کند ؟

کارایی یک دستگاه کف شوی صنعتی یا مساحت قابل شستشو توسط دستگاه در هر ساعت به پهنای شستشوی دستگاه و ظرفیت مخازن آن وابسته می باشد. البته در کنار این دو فاکتور پارامترهای دیگری همچون مدل دستگاه و میزان آلودگی نیز مطرح می گردد. بر این اساس می توان بیان نمود که دستگاه های کف شوی صنعتی به طور متوسط قادر به پوشش دهی 1500 تا 6000 متر مربع در ساعت می باشند. کف شوی صنعتی ضد اومیکرون سرنشین دار آن برای شستشوی سطوح کف در محیط های صنعتی و تجاری دارای وسعت بالا بسیار کارآمد هستند.

ضرورت استفاده از کف شوی صنعتی ضد اومیکرون برای شستشوی کف

مزایای متعدد کف شوی صنعتی ضد اومیکرون موجب شده تا امروزه در اماکن متعددی از پاساژها و مراکز خرید گرفته تا اماکن مذهبی و محیط های صنعتی همچون سالن های تولید کارخانه ها و انبارهای صنعتی شاهد استفاده از این دستگاه های کارآمد باشیم. همچنین این دستگاه زمین شوی صنعتی پرکاربرد رفته رفته جایگاه خود را در مجتمع های مسکونی برای نظافت لابی و هتل نیز پیدا می کند. امروزه ماشین زمین شوی صنعتی در مدل های متنوعی از لحاظ نحوه هدایت، منبع تغذیه، نوع و تعداد برس، پهنای شستشو و ظرفیت مخازن عرضه می شود تا امکان انتخاب دستگاهی در تناسب با وسعت و مشخصات محیطی فضا وجود داشته باشد و بدین ترتیب دستیابی به حداکثر کارایی دستگاه اسکرابر یا کفشوی صنعتی امکان پذیر گردد. همچنین ممکن است .

عوامل موثر در خرید هوشمندانه کف شوی صنعتی ضد اومیکرون

با توجه به رشد روز افزون کاربرد مدل های مختلف کف شوی صنعتی ضد اومیکرون در اماکن تجاری و صنعتی، امروزه شاهد تولید مدل های متعددی از این دستگاه ها هستیم. هر چند که تنوع تولید موجب شده است تا سطح تناسب دستگاه با نیاز مشتری انطباق بیشتری داشته باشد، اما می تواند به عنوان یک عامل گیج کننده در روند انتخاب دستگاه عمل می نماید.

مساحت و تراکم محیط

یکی از مهم ترین پارامترهای تاثیرگذار در انتخاب صحیح دستگاه کف شوی صنعتی و همچنین قیمت اسکرابر صنعتی متراژ محیط مورد شستشوی است. هر چه متراژ محیط بیشتر باشد، دستگاهی با کارایی و پهنای شستشوی بالاتر مورد نیاز است به طوری که معمولا در محیط های دارای وسعت بالا، استفاده از دستگاه های کف شوی صنعتی سرنشین دار به دلیل توانمندی بالاتر ترجیح داده می شود. علاوه بر مساحت محیط، تراکم اجزای موجود در آن نیز بسیار پر اهمیت است. اگر تراکم چینش در یک محیط بالا باشد، استفاده از دستگاه های زمین شوی صنعتی دارای ابعاد بزرگ در آن دشوار خواهد بود. همچنین سهولت حمل و نقل و جابجایی کفشوی صنعتی بین طبقات مختلف و قابلیت حمل دستگاه زمین شوی صنعتی با آسانسور یا سیستم های بالابر موجود نیز باید مورد توجه قرار گیرد

سهولت نظافت دستگاه

در برخی دستگاه های اسکرابر صنعتی یا کف شوی صنعتی ضد اومیکرون  به دلیل عدم امکان شستشو و تخلیه صحیح دستگاه، بخشی از آب کثیف در اتصالات و زوایای دستگاه بر جای مانده و در طولانی مدت خود تبدیل به یک عامل انتشار آلودگی می شود. به همین دلیل در استاندارد بهداشتی HACCP، در دسترس بودن تمامی بخش ها برای نظافت و امکان تخلیه کامل مخازن آب به طور دقیق آورده شده  و تنها دستگاه های کف شوی صنعتی دارای این مشخصه ها از لحاظ بهداشتی توسط استاندارد  HACCP تایید خواهند شد

سطح بهداشت مورد نیاز محیط

اگرچه حفظ بهداشت و پاکیزگی در تمامی محیط ها مهم می باشد، اما در برخی محیط ها همانند بیمارستان ها، آشپرخانه های صنعتی، کارخانه های مرتبط با صنایع غذایی، سرای سالمندان، مهد های کودک و … حساسیت های بهداشتی ویژه ای وجود دارد. به همین دلیل در این محیط ها استاندارد های بهداشتی بالاتری مد نظر قرار می گیرد. کف شوی صنعتی ضد اومیکرون  آنتی باکتریال کرشا  مدل هایی هستند که به دلیل تجهیز مخازن به مواد معدنی و ترکیبات انحصاری، موجب از بین بردن باکتری های جمع آوری شده از محیط ظرف مدت سه روز تا میزان 99/99 % می گردند. بنابراین در محیط هایی همچون بیمارستان ها، استفاده از این نوع دستگاه شستشوی زمین توصیه می شود.

خرید کف شوی صنعتی ضد اومیکرون از شرکت کرشا

شرکت کرشا اولین تولید کننده انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی در ایران و غرب آسیا است. در بیبن محصولات این برنده انواع کف شوی باکیفیت نیز به چشم می‌خورد که می‌تواند نیازهای نظافتی شما را برآورده کند. محصولات این شرکت دارای گارانتی 12 ماهه و خدمات 120 ماهه هستند و از کیفیت بالایی برخودارند؛ به صورتی که شما می‌توانید هنگام خرید کف شوی صنعتی ضد اومیکرون (در صورت سکونت در تهران) تقاضای تست دستگاه را داشته باشید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر شما می‌توانید به سایت www.kershagroup.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 79447-021 تماس حاصل نمائید.