كف شوی صنعتی مناسب ، دستگاهی برای تمام سطوح

کف شوی صنعتي ، یکی از محصولات به‌روز در زمینه نظافت محیط و سطوح است. کاربری به نسبت ساده و هزینه‌ي مقرون به‌صرفه کف شوی صنعتی مناسب در مقایسه با سایر محصولات نظافتی باعث شده است،که این ماشین، برتری خود را نسبت به سایر محصولات اثبات کند.

کف شوی صنعتی مناسب دستی برای نظافت محیط‌های کوچک و متوسط با توجه به توان دستگاه مناسب بوده و کارایی بالایی دارد. کف شوی صنعتی دستی برای انواع آلودگی‌های نرم و سخت مناسب است. این دستگاه را می‌توان برای سطوح سیمانی، سرامیکی، سنگی، موزاییک، پارکت و… استفاده کرد.

نحوه کارکرد کف شوی صنعتی مناسب برای محيط:

کف شوی صنعتي مناسب، باید دارای دو مخزن آب تمیز و کثیف از جنس پلی اتیلن ضد ضربه باشد. که در نتیجه هنگام نظافت و شستشو سطوح، آب از مخزن آب تمیز به همراه مواد شوینده به فرچه منتقل می‌شود. پس از آن فرچه با چرخش ۳۶۰ درجه پر قدرت، آلودگی را از سطح جدا می‌کند. سپس به وسیله موتور مکش، آب آلوده را جمع آوری می‌کند و با تی، سطح را خشک می‌کند، تا ردپای و لکه‌ای روی زمین باقی نماند.

کف شوی صنعتی مناسب به گونه‌ای طراحی شده که رطوبت و آب به جا مانده از فرایند شستشو را به مخزن کثیف منتقل می‌کند. میزان آب داخل، مخزن آب آلوده نیز قابل مشاهده است. در صورت پر شدن باید مخزن را تخلیه کرد. در غیر این صورت ممکن است آب به قسمت موتور نفوذ کند و مشکلاتی را ایجاد کند.

انواع كف شوی صنعتی مناسب برای محيط های مختلف:

کف شوی صنعتی مناسب در دو نمونه کابلی و باتری دار تولید می‌شود. همچنین می‌توان با توجه به نوع فرچه به دو دسته برس معمولی و برس دیسکی این دستگاه را تقسیم بندی کرد. نمونه باتری دار حداکثر ۳ الی ۴ ساعت ظرفیت کار پیاپی دارد و برای محیط‌هایی که برق شهری موجود نیست مناسب است. اين دستگاه با باتري كامل، توانايي نظافت محيطي با مساحت ۳۵۰۰ متر مربع در ساعت را دارد، كه در مقايسه با نظافت دستي ده برابر بيشتر است. البته نوع باتری‌دار نسبت به کف شوی صنعتی مناسب کابلی، گران‌تر بوده و در مراقبت از آن دقت بیشتری لازم است. کفشوی صنعتی كابلي، به طور مستقیم به برق شهر متصل شده و سبک‌تر از نمونه باتری‌دار است. همچنین قدرت بیشتری به نمونه‌های مشابه باتریدار دارد. کفشوی صنعتی مناسب در عین سادگی عملکرد کارایی بسیار بالایی دارد و در بسیاری از محیط‌ها قابل استفاده است.
کاربردهای کف شوی صنعتی مناسب:

دسته بندی‌هایی که برای کف شوی صنعتی مناسب در نظر می‌گیرند، معمولا بر اساس کاربرد آن‌ها است. کف شوی صنعتي مناسب، در محیط‌های خلوت، فروشگاه‌های کوچک و مراکز آموزشی کوچک که وسعت بالایی ندارند، می‌توان از کف شوی دستي به راحتی استفاده کرد. این موضوع به دلیل طراحی این نوع دستگاه، به صورت هدایت دستی است. همچنین در سالن‌های تولید و بخش‌های مشابه، که تردد کمی در محیط وجود دارد، می‌توان از کف شوی کابلی استفاده کرد.

نگه‌داری از کف شوی صنعتی مناسب :

از این دستگاه ، باید به مانند هر دستگاه نظافتی دیگری به طور منظم نگه‌داری و مراقبت شود. بنابراین هنگام استفاده از آن، لازم است به یک سری نکات مهم توجه کرد تا دستگاه دچار مشکل نشود. همچنین از این طریق بتوان طول عمر مفید دستگاه را افزایش داد.

از جمله کارهایی که برای نگه‌داری كف شوي صنعتي مناسب می‌توان انجام داد، شستن روزانه مخازن است. زیرا تا مخازن، برای استفاده بعدی آماده باشند. باقی ماندن آب کثیف در دستگاه، می‌تواند باعث بو گرفتن مخزن شود. علاوه بر این، تمیز کردن تی اقدام دیگر در جهت نگه‌داری کف شوی صنعتي مناسب است. تعویض به موقع لاستیک تی فرسوده و تعویض برس فرسایش یافته، اقدام دیگر در این باره است. چرا که اگر این بخش‌ها به موقع تعویض نشوند، دستگاه کارایی لازم در نظافت محیط را نخواهد داشت و از کیفیت فرآیند کاسته می‌شود. بنابراین در صورت مشاهده آسیب جزئی یا خراش بر روی کابل آن را تعویض کنید.

قدرت ضدعفونی کنندگی کف شوی صنعتی مناسب :

در سال گذشته با شیوع ویروس کرونا، به اهمیت ضدعفونی بودن محیط پی‌بردیم. اکنون می‌دانیم که آلودگی‌های بیماری‌زا، در همه سطوح وجود دارند. كف شوی صنعتی مناسب تولید شرکت کرشا خیال شما را از این جهت راحت نموده‌است. این اسکرابر دارای قابلیت ضدعفونی سطوح است. در مدل‌های جدید كف شوی صنعتی مناسب، مواد ضدعفونی کننده روی فرچه اسپری می‌شود. این امر باعث می‌شود که، سطح نه تنها تمیز بلکه ضدعفونی نیز شود. البته باید توجه داشت که ویژگی ضدعفونی سطوح، برای اولین بار در جهان توسط شرکت کرشا ارائه شده است.

قیمت خرید کف شوی صنعتی مناسب :

كف شوی صنعتی مناسب ، در انواع نمونه‌های تولیدی و بازه‌های قیمتی متنوعی به بازار عرضه می‌شود. دلیل گران‌تر بودن نمونه‌های خارجی، نسبت به نمونه های داخلی، حمل و نقل، تعرفه‌های گمرکی و وابستگی به قیمت ارز است. این قیمت بالا، به هیچ وجه نشان دهنده برتری نمونه‌های خارجی نیست. حتی گاهی اوقات با وجود قیمت بیشتر نمونه های خارجی، دیده شده که کیفیت کمتری نسبت به نمونه‌های داخلی دارند. با وجود منابع فراوان و مواد اولیه مناسب در داخل کشور و همچنین داشتن تکنولوژی‌های روز دنیا، مدیران با تجربه داخل کشور اقدام به تولید دستگاه های صنعتی با قیمت بسیار مناسب‌تر، کیفیت برابر و حتی بیشتر نسبت به نمونه خارجی تولید کرده‌اند.

شرکت کرشا ، تاسیس و خدمات پس از فروش کف شوی صنعتی

شرکت کوشا اندیش شاهکار (کرشا) مفتخر است که، در زمان تحریم‌های ظالمانه توانسته است، به فناوری و توانایی تولید محصولات نظافتی از جمله كف شوی صنعتی مناسب دست یابد. عرضه انواع مدل‌ها و محصولات مختلف به بازار، افتخار بعدی این شرکت است. شرکت کوشا اندیش شاهکار، متشکل از نخبگان، مخترعین و متخصصان جوان و با تجربه است. این شرکت با هدف تولید کف شوی صنعتی مناسب و همچنین، اشتغال‌زایی تاسیس گردیده است.

شرکت كرشا می‌تواند این خدمات را در بهترین سطح ارائه دهد. این شرکت همچنین به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده محصولات نظافت صنعتی تخصصی در غرب آسیا، دارای محصولاتی با استاندارد ملی و کیفیت جهانی است. بهره‌گیری از فن‌آوری نانو و هوشمند سازی این ماشین آلات، شرکت کرشا را به عنوان یک شرکت پیشرو در ایران معرفی کرده‌است.

این موضوع باعث برتری این شرکت، نسبت به سایر رقبا است. شرکت کرشا با ارائه خدمات نوین پشتیبانی مشتری مداری و عمل به تعهدات، باعث ایجاد فضای مثبتی در بازار عرضه و تقاضا شده‌است. شرکت کرشا، خود را متعهد می‌داند که با استفاده از استانداردهای بلند پایه و اخد گواهینامه‌های لازم، کلیه محصولات خود را بر این اساس تولید کند.

  • گارانتی و خدمات پس از فروش:

    كف شوی صنعتی مناسب، با توجه به طراحی منحصر به فردی که دارد، اين امکان را فراهم می‌کند که در صورت بروز مشکل و نقص فنی در دستگاه قطعات مختلف را به سادگی جدا و بررسی کرد. در صورت نیاز می‌توان آن قسمت آسیب دیده را تعمیر یا تعویض کرد. نکته قابل توجه این است که چه شرکتی می‌تواند از مشتری خود حمایت کند و حتی پس از خرید در خدمت او باشد. محصولات یک شرکت باید دارای گارانتی معبتر و خدمات پس از فروش فعال باشد. همین امر باعث برتری شرکت‌های ایرانی نسبت به شرکت های خارجی شده است.

  • راهنمایی و پشتیبانی کرشا

    شرکت کوشا اندیش شاهکار (کرشا) به عنوان تولید کننده ، تمامی سبد محصولات خود، از جمله دستگاه‌های كفشوی را، تحت ضمانت قرار داده. دستگاه‌های این شرکت از یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش بی‌قید و شرط برخوردار هستند.

    شما برای دریافت راهنمایی،‌ مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره كفشوی صنعتی مناسب می‌تواند از طریق تلفن ۷۹۴۴۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و یا به سایت شرکت به نشانی www.kershagroup.com  مراجعه فرمایید.