کف شوی دستی جدید ، یکی از محصولات به‌روز در زمینه نظافت محیط و سطوح است. کاربری به نسبت ساده  و هزینه‌ي مقرون به صرفه کف شوی دستی جدید در مقایسه با سایر محصولات نظافتی باعث شده است که این ماشین، برتری خود را نسبت به سایر محصولات اثبات کند. کف شوی دستی جدید برای نظافت محیط‌های کوچک و متوسط با توجه به توان دستگاه مناسب بوده و کارایی بالایی دارد.

کفشوی دستی برای انواع آلودگی‌های نرم و سخت مناسب است. این دستگاه را می‌توان برای سطوح سیمانی، سرامیکی، سنگی، موزاییک، پارکت و… استفاده کرد.

نحوه کارکرد کف شوی دستی جدید:

کف شوی دستی جدید دارای دو مخزن آب تمیز و کثیف از جنس پلی اتیلن ضد ضربه است. در نتیجه هنگام نظافت و شستشو آب از مخزن آب تمیز به همراه مواد شوینده به فرچه منتقل می‌شود. پس از آن فرچه با چرخش ۳۶۰ درجه پر قدرت، آلودگی را از سطح جدا می‌کند. سپس به وسیله موتور مکش، آب آلوده را جمع آوری می‌کند و با تی، سطح را خشک می‌کند تا ردپای و لکه‌ای روی زمین باقی نماند.

کف شوی دستی جدید به گونه‌ای طراحی شده که رطوبت و آب به جا مانده از فرایند شستشو را به مخزن کثیف منتقل می‌کند. میزان آب داخل، مخزن آب آلوده نیز قابل مشاهده است. در صورت پر شدن باید مخزن را تخلیه کرد. در غیر این صورت ممکن است آب به قسمت موتور نفوذ کند و مشکلاتی را ایجاد کند.

کف شوی دستی جدید در دو نمونه کابلی و باتری دار تولید می‌شود. همچنین می‌توان با توجه به نوع فرچه به دو دسته برس معمولی و برس دیسکی این دستگاه را تقسیم بندی کرد. نمونه باتری دار حداکثر 3 الی 4 ساعت ظرفیت کار پیاپی دارد و برای محیط‌هایی که برق شهری موجود نیست مناسب است.

البته نوع باتری‌دار نسبت به کفشوی دستی کابلی گران‌تر بوده و در مراقبت از آن دقت بیشتری لازم است. کف شوی دستی جدید کابلی به طور مستقیم به برق شهر متصل شده و سبک‌تر از نمونه باتری دار می‌باشد. همچنین قدرت بیشتری به نمونه‌های مشابه باتری دار دارد. کف شوی دستی جدید در عین سادگی عملکرد کارایی بسیار بالایی دارد و در بسیاری از محیط‌ها قابل استفاده است.

توانایی کف شوی دستی جدید در ضدعفونی کردن سطوح:

در سال گذشته به اهمیت ضدعفونی بودن محیط پی‌بردیم و می‌دانیم آلودگی‌های بیماری‌زا، مخصوصا ویروس کرونا در همه سطوح وجود دارند. اطلاعات به دست آمده از تحقیقات نشان می‌دهد که ویروس کرونا سنگین است و با گذشت زمان روی سطوح باقی می‌ماند. کف شوی دستی جدید دارای قابلیت ضدعفونی کنندگی سطوح است. در مدل‌های جدید مواد ضدعفونی کننده روی فرچه اسپری می‌شود. این امر باعث می‌شود که سطح نه تنها تمیز بلکه ضدعفونی نیز شود.  ویژگی ضدعفونی سطوح برای اولین بار در جهان توسط شرکت کرشا ارائه شده است. این مسئله خود اثبات توانمندی و برتری این مجموعه نسبت به سایر رقبای داخلی و خارجی است.

کف شوی دستی جدید و تفاوت آن با کف شوی خودرویی:

با توجه به اینکه کف شوی دستی جدید سایز و ابعاد کوچک‌تری نسبت به کف شوی خودرویی دارد، برای محیط‌هایی با مساحت کم‌تر مناسب‌تر است و در محیط‌هایی مثل راهرو، پا‌گرد‌ها و… قدرت مانور بیشتری دارد، همچنین برای نگه‌داری به جای کم‌تری نیاز دارد. در ماشین کفشوی دستی، کاربر در پشت دستگاه قرار می‌گیرد و تمام کنترلر‌‌ها برای استفاده راحت رو‌بروی کاربر تعبیه شده‌اند.

فرچه دستگاه با اهرمی بالا می‌آید و جا‌به‌جایی به سهولت صورت می‌گیرد و با توجه به ابعاد دستگاه به راحتی  می‌توان آن‌را با آسانسور در طبقات جا‌به‌جا کرد. وزن کم‌تر کف شوی دستی جدید نسبت به نمونه خودرویی باعث راحتی کار با این دستگاه می‌شود. نکته قابل توجه این است که فرچه کفشوی دستی نسبت به کفشوی خودرویی قدرت کمتری دارد و باعث کاهش بهره‌وری آن می‌شود. اما مهندسان با ایجاد تغییراتی روی فرچه و برس کف شوی دستی جدید باعث بهبود عملکرد آن شده‌اند که این دستگاه را همچنان قادر به نظافت انواع آلودگی‌های نرم و سخت می‌کند. مساحتی که کف شوی دستی جدید در واحد زمان می‌تواند تمیز کند، ده برابر بیشتر از نظافت سنتی است. در نتیجه این دستگاه برای محیط‌هایی مثل مدارس، ادارات و سازمان‌ها،  کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی آزمایشگاه‌ها و حتی هتل‌ها و رستوران‌ها مناسب است.

قیمت خرید کف شوی دستی جدید:

اگر برای خرید کف شوی دستی جدید اقدام کنید و نمونه‌های خارجی را بررسی کنید، متوجه اختلاف قیمت بین انواع کف شوی دستی جدید می‌شوید. بالا بودن قیمت کف شوی خارجی صرفا نشان دهنده برتری آن‌ها نسبت به نمونه ایرانی نیست. بلکه بدلیل هزینه‌های حمل و نقل و وابسته بودن به قیمت نرخ ارز و تعرفه‌های گمرکی است. به سادگی می‌توان کفشوی ایرانی با کیفیت مشابه محصولات خارجی و حتی بهتر معرفی کرد.

ضمانت و خدمات پس از فروش کف شوی دستی جدید:

کفشوی دستی به نوعی طراحی شده است که، قطعات مختلف آن به راحتی قابل جدا شدن باشد. این امر باعث می‌شود که در صورت وقوع مشکل یا آسیب فنی به سادگی بتوان بخش مورد نظر را تعمیر یا تعویض کرد. یکی از نکات مهم برای خرید کفشوی دستی خدمات پس از فروش و ضمانت معتبر است. برای خرید کفشوی دستی باید به شرکتی مراجعه کرد که بتواند نیاز ما را برآورده کند. شرکت ایرانی کرشا بهترین گزینه برای خرید کفشوی دستی است که با روش های نوین برای ارائه خدمات نام خود را میان برند‌های معتبر قرار داده است.

کرشا، یک انتخاب شایسته:

شرکت کوشا اندیش شاهکار (کرشا) به عنوان اولین تولید کننده ماشین‌های نظافت صنعتی تخصصی و هوشمند در غرب آسیا، محصولات خود را به همراه یک سال گارانتی معتبر و ده سال خدمات پس از فروش فعال و بی قید و شرط عرضه می‌کند. به همین دلیل توانایی خود را در ارائه محصولات با کیفیت به همگان ثابت کرده است. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود از مشاوران و متخصصان مربوطه اطلاعات لازم در مورد کف شوی دستی جدید را دریافت کنید و بهترین دستگاه را تهیه نمایید.