تجهیزات نظافتی ضد کرونا در نظافت هایپر مارکت‌ها همیشه مهم بوده‌اند؛ زیرا در آن‌جا افراد، همواره در تماس با مواد غذایی قرار دارند. یک نظافت سریع و عمیق بیشترین چیزی است که یک هایپرمارکت به آن نیازمند است. به ویژه دراین دوره‌ حساس ایام کرونا، مهم است که بیشتر به بهداشت توجه شود. بر حسب ضرورت، هایپر مارکت‌ها به دلیل اهمیتی که در تامین نیازهای روزمره‌ی مردم دارند، همیشه مشغول به خدمت‌رسانی هستند؛ اما بحران کووید۱۹ هنوز پایان نیافته است و خرید دستگاه نظافتی برای کرونا و استفاده از تجهیزات نظافتی ضد کرونا به شما در کنترل این بحران کمک شایانی می‌کند.

کفشوی صنعتی , کفشور صنعتی , تولید کننده اسکرابر , تولید کننده نظافتی , نظافت صنعتی , دستگاه نظافتی , خرید دستگاه نظافتی برای کرونا , تجهیزات نظافتی , ماشین شستشو
تجهیزات نظافتی

انتظارات مشتریان و تاثیر تجهیزات نظافتی ضد کرونادر نظافت هایپر مارکت ها

شیوع ویروس کرونا روند خرید و انتظارات مشتریان از شما را تغییر داده‌است. شما به عنوان صاحب یک هایپرمارکت‌ باید دستورالعمل‌های نظافتی و توصیه‌های بهداشتی به‌روز را دقیق اعمال کنید، تا از گسترش آلودگی در فروشگاه جلوگیری شود و محدوده‌ی احتمال انتقال ویروس کاهش یابد و برای اینکار می توانید از کفشوی صنعتی استفاده کنید.

اگر در گوگل جستجو کنید پیروی از روش چک‌لیست کردن امورمربوط به شستشو و ضدعفونی کردن محیط و استفاده از تجهیزات نظافتی ضد کرونا ضروری است. در هنگام تهیه‌ی یک روش کارآمد و دستورالعمل‌های استاندارد، می‌توانید با استفاده از چک لیست تیم کارکنان و مشتریان خود را ایمن نگه‌دارید؛ زیرا این روش به یادآوری و فراموش نشدن موردی از موارد نظافت هایپرمارکت توسط کارکنان شما، کمک می‌کند و همچنین زمان انجام کارها ثبت می‌شود. در نتیجه روند پیگیری بسیار آسان می‌شود. قطعا این نظم، موفقیت شما را در اعمال پروتکل‌های بهداشتی و تعاملات ایمن در فضای کارتان را تضمین می‌کند.

فروش اسکرابر
تجهیزات نظافتی
تولید کننده نظافتی , تولید کننده اسکرابر
تجهیزات نظافتی
کف شوی سرنشین دار
تجهیزات نظافتی

ایمنی محیط هایپرمارکت‌ها با استفاده از تجهیزات نظافتی ضد کرونا

اولین نکته‌ای که باید در نظر گرفته شود این است که سلامت و ایمنی کارکنان و مشتریان شما مهمترین چیز است. در نتیجه با رعایت اصول اولیه نظافت باید در این امر بکوشید. شما در روش سنتی و دستی، اگر موفق به رفع تمام آلودگی‌ها شوید باز هم مشکل لیز بودن سطوح را دارید. این امر می‌تواند موجب لغزش افراد و آسیب دیدن آن‌ها شود. به همین دلیل می‌توانید با استفاده از تجهیزات نظافتی ضد کرونا در نظافت محیط از دغدغه‌‌ها و مشکلات خود بکاهید.

نظم:

استفاده از چک لیست‌ها کمک می‌کند تا وظایف و موارد مورد نیاز برای نظافت هر منطقه و استفاده از تجهیزات نظافتی ضد کرونا ، برحسب نیازش تقسیم شود و تمام قسمت‌های فروشگاه به‌طور کامل تحت پوشش و نظافت قرار گیرند.

توجه به موارد ریز:

ممکن است که بعضی از اجناس و موادغذایی روی زمین بیفتند. در این صورت با کثیف شدن سطوح یا آلوده شدن مواد غذایی، برای افراد خطرآلودگی ایجاد می‌شود. چک لیست‌ها نظمی ایجاد می‌کند که شما به راحتی می‌توانید به این مورد مهم رسیدگی کنید تا هم به حفظ کالاها کمک ‌شود هم سلامتی افراد حضور یافته در آن فروشگاه حفظ.

انتقال حداقلی آلودگی:

علاوه بر رفت وآمد افراد، چرخ دستی‌هایی که در فروشگاه استفاده می‌شود نیز به انتقال آلودگی‌ها کمک می‌کند. ولی از آنجایی که اجسام فلزی هستند به راحتی می‌توانید نسبت به ضدعفونی کردن وتمیز کردن آن‌ها با استفاده از تجهیزات نظافتی ضد کرونا اقدام کنید و مانع از آلودگی بیشتر شوید.

ایجاد محیط مورد علاقه مشتریان:

یک محیط با ظاهری همیشه منظم و براق و با رایحه خوش که کفشوی در آن حرکت می‌کند برای مشریان تفاوت ایجاد می‌کند. این ویژگی‌ها مراقبت و اهمیت شما را نشان می‌هد و مشتریان از تجربه خرید دلپذیر در فروشگاه شما، اطمینان حاصل می‌کنند.

نظافت سریع و آسان :

نظافت عمیق سطوح به‌طور منظم احتمالا دشوارترین و زمان‌بر ترین عملیات نظافتی است. این کار باید اصولی انجام گیرد تا از آلودگی جلوگیری شود. با استفاده از ابزار‌هایی مانند تجهیزات نظافتی ضد کرونا و تکنینک‌های مناسب، نظافت سریع و آسان و موثر داشته باشید.

اسکرابر دستی , کفشوی دستی , زمین شوی دستی , زمین شور دستی , ماشین اسکرابر دستی , خرید اسکرابر , کفشوی کابلی
تجهیزات نظافتی

سازمان بهداشت جهانی استانداردهایی را برای چک لیست نظافت روزانه تعیین کرده است، که می‌توانید ازآن پیروی کنید تا مطمئن شوید از پروتکل‌های به‌روز استفاده می‌کنید. این راهنما در تمیز نگه‌داشتن سطوحی که می‌توانند در انتقال بیماری نقش داشته باشند، شما را یاری می‌کند.

مراحل رعایت چک لیست‌:

سازمان بهداشت جهانی استانداردهایی را برای چک لیست نظافت روزانه تعیین کرده است که می‌توانید ازآن پیروی کنید تا مطمئن شوید از روش‌های کارآمد و به‌روز استفاده می‌کنید. این راهنما در تمیز نگه‌داشتن سطوحی که می‌توانند در انتقال بیماری نقش داشته باشند، جلوگیری می‌کند.

در ابتدا دو عامل را در نظافت سطوح هایپر مارکت همیشه در نظر بگیرید: ۱ـ شستشو روزانه ۲ـ پاک‌سازی زباله یا آلودگی‌هایی که به تازگی بر سطح ریخته‌اند. هردو به یک اندازه برای سلامتی مضر و در زمینه ایمنی مهم هستند.

مراحل:

۱. تمیز کردن سطوح با آب و صابون قبل از ضدعفونی کردن.

۲. تهیه دستمال مرطوب و بطری‌های ضدعفونی کننده برای دستگیره‌‌ی درهای ورودی و خروجی، سبدهای خرید، صندوق‌ها(قبل از ضدعفونی هر محصول، برچسب آن را مطاعه کنید تا موادضدعفونی‌کننده برای آن‌ها خطری نداشته باشد.)

۳. تخلیه مرتب زباله‌ها.

۴. ضدعفونی کردن محصولات.

۵. تهویه‌ی هوا به هنگام عملیات نظافت.

۶.بیرون انداختن دستکش‌ها و هرگونه محصولات نظافتی یکبار مصرف پس از استفاده.

۷. شستشو و ضدعفونی کردن کفشوی‌ها و سطل‌ها.

۷. شستن دست‌ها با آب و صابون یا استفاده از ضدعفونی کننده دست و تجهیزات نظافتی ضد کرونا

اهمیت استفاده از تجهیزات نظافتی ضد کرونا :

بعضی از فروشگاه ها بیش از حد بزرگ هستند یا به امور نظافتی ناخوشایندی نیازمندند یا حتی اگر روزانه به نظافت می‌پردازید، بطور دوره‌ای به یک نظافت عمیق نیاز دارند.

کارکنان شما همیشه باید از رعایت شدن پروتکل‌های بهداشتی اطمینان حاصل کنند. یکی از تجهیزاتی که در این مسئله به شما کمک می‌کند، استفاده از تجهیزات نظافتی ضد کرونا است. تجهیزات نظافتی ضد کرونا حتی تا ۱۰ برابر سریع‌تر نسبت به یک نیروی انسانی و نتیجه‌بخش‌تر از روش دستی عمل می‌کند. همچنین، در چنین ایامی نظافت به روش دستی به دلیل احتمال لمس صورت و دستان یا وسایل شخصی، و در نتیجه احتمال انتقال ویروس خطرناک است.

به همین دلیل حضور و دیده شدن تجهیزات نظافتی ضد کرونا در راهروها به کارکنان و مشتریان شما احساس امنیت و آرامش خاطر می‌هد، تا از قدم زدن در بین قفسه‌های فروشگاه، بدون نگرانی لذت ببرند.

نکته: استفاده از تجهیزات نظافتی ضد کرونا که با برق کار می‌کند خطر ساز است. تا می‌توانید از کفشوی های باتری‌دار استفاده کنید

سطوحی که باید ضدعفونی شوند:

*ورودی‌ها و خروجی‌ها: از جمله اماکنی که بیشترین رفت و آمد در آن‌جا انجام می‌گیرد، ورودی‌ها و خروجی‌ها هستند. آن‌ها باید به طور مرتب با تجهیزات نظافتی ضد کرونا نظافت شوند؛ زیرا با توجه به خشک شدن سریع محل می‌توان از ورود آلودگی به همراه افرادی که تازه وارد می‌شوند و آلودگی را به همراه خود به داخل هایپر مارکت می‌آوردند یا انتقال بیماری از داخل هایپرمارکت توسط کسانی که قصد خروج از آن‌جا را دارند، جلوگیری کرد.

*صندوق‌ها: این منطقه جایی است که مشتریان بیشترین زمان را در آن می‌گذرانند و همچنین بیشتری رفت و آمد در آن رخ می‌دهد. تجهیزات نظافتی ضد کرونا با شستشوی و خشک کردن سریع این منطقه مانع از ایجاد اخلال در امر خرید مشتری می‌شود.

*سرویس بهداشتی: نظافت روزانه این مکان دلیلی فراتر از کرونا دارند. یک سرویس بهداشتی همواره باید به کمک کفشوی و مواد ضدعفونی کننده تمیز باشد. حتما شستشوی آن را در برنامه‌ریزی منظم روزانه خود قرار دهید. با ضدعفونی و پاکسازی این مکان از انتشار انواع میکروب‌ها و بوی بد جلوگیری خواهیدکرد.

*انبارها: انبارها مناطق وسیع و مهمی هستند که، همه محصولات پس از دریافت از کارخانه، در آنجا قرار می‌گیرند. انبارها در ایام کرونا بسیار مستعد انتقال بیماری هستند.

*زیر قفسه‌ها، صندلی‌ها، میز‌ها: نظافت و ضدعفونی زیر وسایل، کار سختی است که بایستی حتما به کمک تجهیزات نظافتی ضد کرونا صورت گیرد.

*راه پله‌ها

*جلوی قفسه‌ها

نکته: کارکنان به هنگام فعالیت در نظافت لباس مخصوص، به تن کنند و بعد از اتمام کار آن را تعویض نمایند.

تجهیزات نظافتی یک راهکار مهم :

شما به‌عنوان یک مدیر هایپرمارکت باید بتوانید تا در برابر تغییرات، پویا عمل کنید و دانستن نحوه نظافت آن در چنین شرایطی تفاوت بزرگی را ایجاد می‌کند. ما در این مطلب برای شما همه نکات مهم و لازم مربوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی که بایستی همه به آن پایبند باشید را بیان کردیم.

شما با تامین نیازهای خود، جهت اعمال نظافتی روزانه از جمله تجهیزات نظافتی ضد کرونا  و استفاده از چک‌لیست‌ها، این عمل دشوار را به کاری آسان، تبدیل خواهید کرد. لطفا جهت خرید تجهیزات نظافتی ضد کرونا  و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۹۴۴۷-۰۲۱تماس حاصل فرمایید یا به صفحه اسکرابر سایت کرشا به آدرس  ذیل مراجعه کنید :