کفشور دستی ضد کرونا یک دستگاه نظافتی پرکاربرد در محیط‌های تجاری و پزشکی و… است. یکی از ضروریات، نظافت همیشگی و مرتب سطوح کف مجتمع‌های تجاری و پزشکی و خرید اسکرابر ارزان بوده است. راهکار سریع و مؤثر در امر نظافت به‌کارگیری کفشور دستی ضد کرونا است. این دستگاه، یک ابزار مؤثر، ایمن و سازگار با محیط ‌زیست است. میزان استفاده از این دستگاه در طول روز بستگی به رفت‌وآمد افراد در این مکان‌ها دارد.

کفشور دستی ضد کرونا گرد و غبار، لکه‌ها و آلودگی‌های چرب را با استفاده از سیستم برس زنی و محلول شوینده از کف زمین جدا می‌کند. مکانیزم عملکرد کفشور دستی ضد کرونا به نحوی است که آب و آلودگی در محیط را جمع کرده و به داخل مخزن آب کثیف هدایت می‌کند. ازآنجایی‌که عملیات شستشو و خشک‌کردن هم‌زمان باهم انجام می‌گیرد، کفشور دستی ضد کرونا برای مجتمع‌های تجاری و پزشکی که پررفت‌وآمد ابزاری ایمن به‌حساب می‌آید؛ زیرا از دستگاه به شیوه‌ای طراحی شده که بلافاصله محل مورد نظافت خشک شود. این دستگاه تنها یک‌بار آن ناحیه مشخص‌شده را تمیز می‌نماید و سپس افراد می‌توانند روی آن سطح قدم بگذارند.

کفشوی‌های صنعتی متنوع هستند. برای انتخاب این کفشور دستی ضد کرونا به متراژ و میزان رفت‌وآمد توجه می‌شود. مثلا برای مجتمع‌های بزرگ زمین شوی سرنشین‌دار و برای فضاهای کوچک‌تر و محدود بیشتر زمین شوی دستی گزینه‌های مناسبی هستند.

تنوع محصولات انتخاب‌های زیادی را به مصرف‌کننده‌ها داده است. به‌گونه‌ای که پاسخ گوی تمام نیازهای مصرف‌کننده است.

بخش‌های اصلی کفشور دستی ضد کرونا :

موتور، برس، تی و مخازن آب تمیز و کثیف. موتور آن از نوع الکتریکی است. منبع تغذیه آن از طریق باتری است. باتری‌های آن با توجه به مدل، ظرفیت‌های متفاوتی دارند. با یک شارژ کامل 5/1 تا 5/2 ساعت کار می‌کنند. برس کفشور دستی ضد کرونا حدود یک یا دو عدد است، که در زیر دستگاه قرار دارد. وظیفه برس حذف آلودگی از روی سطح با یک حرکت چرخشی است. تی آن در پشت شاسی دستگاه قرار دارد. وظیفه آن جمع‌آوری آب آلوده و انتقال آن به داخل مخزن آب کثیف است. مخزن آب کثیف و تمیز به شکل جداگانه هستند تا عملیات نظافت بر خلاف شیوه سنتی، بدون انتشار آب آلوده در محیط صورت گیرد.

کفشور دستی ضد کرونا پهنای شستشو و مخازن آب کوچک‌تری نسبت به مدل‌های سرنشین‌دارد دارد.

کف شوی صنعتی ,
کفشور دستی ضد کرونا

خرید اسکرابر ارزان ضد کرونا و مزایای آن

  • سهولت کاربری:

کفشور دستی ضد کرونا شامل دو مدل با موتور و بدون موتور جلوبرنده است. در مدل با موتور جلوبرنده، سهولت کاربری بیشتر بوده و با سرعت مشخص به جلو حرکت می‌کند.

  • جابجایی آسان:

کفشور دستی ضد کرونا دارای ابعاد مناسب و وزن کمی است. پس جابجایی و حرکت آن‌ها به‌آسانی صورت می‌گیرد. این ویژگی باعث شده تا کاربر بتواند به‌راحتی آن را با آسانسور در طبقات مجتمع‌های پزشکی و سایر محیط‌ها جابه‌جا کند.

  • مقرون‌به‌صرفه و سازگاربامحیط‌زیست:

خرید اسکرابر ارزان به‌شرط رعایت اصول نگهداری و سرویس آن و در درازمدت باعث برگشت سرمایه می‌شود. از دیگر مزایای آن می‌توان به کاهش هزینه نظافت و هزینه به‌کارگیری نیروی خدماتی اشاره کرد. همچنین با استفاده از کفشور دستی ضد کرونا در مصرف آب صرفه‌جویی می‌شود و دیگر بدون نیاز به مواد شوینده سطح تمیز می‌شود. درنتیجه‌ی آن، هزینه‌های خرید مواد شوینده کاهش پیدا می‌کند.

اسکرابرها در مدل‌های متفاوتی عرضه می‌شوند. با توجه به شیوه هدایت شان به دو نوع کفشور دستی ضد کرونا و کفشور سرنشین دار تقسیم می‌شوند. از اسکرابر سرنشین دار به علت ابعاد و پهنای شستشوی آن، جهت نظافت سطوح وسیع استفاده می‌شود. ولی برای شستشوی سطوحی که دارای موانع هستند یا راهروهای باریکی دارند بهتر است از اسکرابر دستی استفاده شود. چون این مدل ابعاد کمی دارد و با عبور از معابر باریک، امکان شستشوی بهینه را فراهم می‌کند.

جنس بدنه دستگاه و مخزن آب به‌گونه‌ای است که از جمع شدن آلودگی و باکتری جلوگیری می‌کند و کیفیت بهتری از نظافت را ارائه می‌دهد. صدای تولیدشده در دستگاه به میزان قابل‌توجهی پایین بوده و همین عامل باعث شده تا بتوان از این دستگاه در محیط‌های حساس به سروصدا مثل بیمارستان، مجتمع‌های پزشکی، مراکز آموزشی و… استفاده کرد.

کفشور دستی ضد کرونا خودکشنده، ابزار قدرتمندی است. دارای مخزن 70 لیتر و 2 برس است. این کفشور دستی ضد کرونا می‌تواند محیطی به مساحت 2 الی 3 هزار مترمربع را در یک ساعت نظافت کند. البته وجود این بازدهی بالا، دارا بودن سیستم خودکشنده است. درنتیجه سرعت کار بالا می‌رود که این رابطه مستقیم دارد با افزایش راندمان و بازدهی. پس هدایت آن برای فرد استفاده‌کننده راحت‌تر می‌شود.

امتیازی که کفشور دستی ضد کرونا دارد این است که برخلاف اسکرابرهای برقی که با یک کابل در سطوح وجود دارند و ایجاد خطر می‌کنند، این نوع اسکرابر سیم و کابل ندارد. منبع تغذیه این دستگاه باتری تعبیه شده در آن است. بدین گونه کل سطح را به شکل صنعتی شستشو و خشک می‌نماید.

# خرید اسکرابر ارزان #خرید اسکرابر ارزان #خرید اسکرابر ارزان

اسکرابر شارژی
کفشور دستی ضد کرونا
تولید کننده نظافتی , تولید کننده اسکرابر
خرید اسکرابر ارزان
تجهیزات نظافتی
کفشور دستی ضد کرونا

مشخصات فیزیکی کفشور دستی ضد کرونا :

  • جنس بدنه دستگاه پولوریتان است. در نتیجه بدنه دستگاه بسیار بادوام و در برابر ضربه مقاوم است.
  • برای کار با آن از باتری‌های قدرتمند استفاده می‌شود.
  • قدرت موتور برس 400 وات است.
  • موتور مکنده450 وات است.
  • ظرفیت مخزن آب تمیز و کثیف هرکدام در حدود70 لیتر است.
  • میزان بهره‌برداری آن 3150 مترمربع در دقیقه است.
  • و….

یکی از پارامترهایی که بر قیمت کفشور دستی ضد کرونا تأثیر دارد سیستم هدایت آن است. چون این دستگاه به‌صورت دستی هدایت می‌شود، در نتیجه کفشور دستی ضد کرونا به نسبت اسکرابر سرنشین دار از قیمت پایین‌تری برخوردار است. خرید اسکرابر ارزان در مواردی، از جمله موارد زیر امکان پذیر است:

  • وسیع نبودن سطح شستشو
  • عدم وجود موانع زیاد در سطح

در این موارد امکان استفاده از کفشور دستی ضد کرونا وجود دارد. درنتیجه با خرید اسکرابر ارزان می‌توان در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد.

کفشور دستی ضد کرونا در دو گونه بدون موتور پیشران و همراه موتور پیشران تولید می‌شود. به عدم عدم وجود موتور و باتری در نوع بدون موتور پیشران قیمت دستگاه باز هم کاهش پیدا می‌کند و خرید اسکرابر ارزان برای مشتریانی با قدرت خرید پایان راحت‌تر می‌شود.

دستگاه‌هایی که شامل استانداردهای خاصی باشند هم کیفیت بالایی دارند هم قیمت بالایی. برای مثال می‌توان به استاندارد noBac (اسکرابر آنتی باکتریال مخصوص بیمارستان) اشاره کرد. از این اسکرابر در بیمارستان و درمانگاه و مهدکودک و … استفاده می‌شود. البته این خود یکی از پارامترهای مؤثر در قیمت کفشور دستی ضد کرونا است. قیمت اسکرابر از عوامل زیادی تأثیر می‌گیرد. که باید در هنگام خرید به این عوامل توجه شود.

مزایای استفاده از کفشور دستی ضد کرونا
  • قدرت مانور بالا

در این نوع اسکرابر محل نشستن کاربر حذف‌شده و به‌تبع نحوه هدایت آن‌هم متفاوت شده است. درنتیجه این نوع به خاطر ابعاد کوچک‌تری که دارد و قدرت مانور بالای آن و تجهیزات مناسب آن باعث شده تا در فضاهای کم‌عرض و پرتراکم از آن استفاده شود.

  • سهولت کاربری کفشوی دستی:

این نوع دستگاه‌ها به شکل کاربرپسند طراحی می‌شوند. پس‌کار کردن با این نوع به‌مراتب آسان‌تر از سامانه‌های پیچیده الکترونیکی است. درنتیجه این نوع دستگاه‌ها خرابی کمتری دارند و تعمیر و نگهداری‌شان هم آسان‌تر و راحت‌تر است. کنترل دستگاه برای کاربر راحت‌تر و قابل‌فهم‌تر است. تعداد سوئیچ و دکمه‌های آن ‌هم محدودتر است. حتی نیروهای خدماتی با هر سطح مهارت و دانش به‌راحتی می‌تواند با این دستگاه کار کنند.

  • سهولت تخلیه و نظافت مخازن:

طراحی دقیق کفشور دستی ضد کرونا باعث امکان جدا شدن مخزن‌ها مخصوصا مخزن آب کثیف شده است. این تفکیک در مخازن در دستگاه، سرعت عملیات تخلیه را به طرز چشم‌گیری افزایش می‌دهد. درنتیجه به کیفیت فرایند شستشو هم کمک می‌شود. زمانی که شستشوی مخزن آب کثیف به‌خوبی انجام شود به تمیزی و ارتقای بهداشت محیط هم کمک می‌شود. اما در مدل‌هایی که مخزن قابلیت جدایی از دستگاه را ندارد، درپوش‌های مخزن به‌طور کامل باز می‌شود. درنتیجه کاربر به‌راحتی با خرید اسکرابر ارزان می‌تواند فضای داخل مخزن را تمیز کند.

  • سهولت جابجایی:

خرید اسکرابر ارزان به خاطر ابعاد و وزن مناسبشان قابل‌حمل و جابجایی با هر نوع آسانسور و بالابر استاندارد و به صرفه است. امکان جابجایی این دستگاه از طریق راه‌پله هم امکان‌پذیر است. در اغلب اسکرابرهای دستی، دسته هدایت دستگاه به شکل تاشو ساخته‌شده. درنتیجه کمک می‌کند دستگاه هنگام حمل یا نگهداری در انبار فضای کمتری را اشغال کند.

درنتیجه استفاده از کفشور دستی ضد کرونا در مجتمع‌های تجاری که رفت‌وآمد زیاد است و در طول روز چندین بار نیاز به شستشو وجود دارد، ضرورت دارد؛ خصوصا در مجتمع‌های پزشکی که آلودگی‌ها و ویروس‌ها هم بیشتر است. به دلیل مزایایی که در استفاده از این دستگاه ذکرشد و همچنین صرفه اقتصادی استفاده از کفشور دستی ضد کرونا در نظافت مجامع پزشکی و درمانی توصیه می‌شود.