چگونه با اسکرابر دستی تولید ملی کف خود را با خیال راحت تمیز کنید؟

استفاده از دستگاه‌های نظافت صنعتی امروزه،‌ رواج بیشتری یافته. متخصصان با دیدن خلأ موجود در تولید دستگاه، اقدام به تولید تجهیزات بومی کرده‌اند. در این متن پس از توضیح ساختار دستگاه اسکرابر فراتر از گوگل و مزایای استفاده از اسکرابر دستی تولید ملی ،‌ نکاتی جهت استفاده از این دستگاه ارائه شده است.

اسکرابر دستی , کفشوی دستی , زمین شوی دستی , زمین شور دستی , خرید اسکرابر , کفشوی کابلی , اسکرابر دستی هوشمند , اسکرابر دستی باکیفیت , خرید اسکرابر ارزان
اسکرابر دستی تولید ملی

نظافت نوین و نظافت سنتی

در روش سنتی که سالیان طولانی ادامه داشته، به وسیله تی و آب نیروی انسانی، سطح محیط را نظافت می‌کردند. در این فرایند، نظافت بسیار طولانی بود. علاوه بر این، منابع از جمله آب و مواد شوینده، مصرف زیادی داشت. در نتیجه هزینه نظافت افزایش می‌یافت. در پایان هم برای نیروهای خدماتی و نظافتی، چیزی جز خستگی باقی نمی‌ماند. علاوه بر آن فعالیت در محیط، مدتی طولانی متوقف می‌شد.

اسکرابر یکی از تجهیزات نظافتی مدرن است. این دستگاه با نام‌های دیگری مانند کفشو، کفشور و کفشوی نیز شناخته می‌شود. دستگاه‌های اسکرابر در دو نمونه سرنشین‌دار و دستی تولید می‌شوند. خوشبختانه امروزه شاهد وجود، اسکرابر سرنشین‌دار و اسکرابر دستی تولید ملی هستیم. برخلاف روش سنتی، تجهیزات و دستگاه‌های نظافتی، از جمله اسکرابر، نه تنها نیاز به نیرو انسانی زیادی ندارد، بلکه سرعت عملیات شستشو و نظافت نیز افزایش پیدا می‌کند. علاوه بر این به دلیل سیستم ماشین کفشو، مصرف آب و مواد شوینده کاهش پیدا می‌کند. علاوه بر صرفه اقتصادی، به دلیل مصرف کم‌تر آب و مواد شوینده، منابع طبیعی حفظ خواهد شد و به محیط زیست آسیب کم‌تری وارد خواهد شد.

صرفه اقتصادی اسکرابر دستی تولید ملی

شاید صرف هزینه برای خرید دستگاه اسکرابر، در نظر اوّل برای شما باعث تردید شود. اما با حذف نیروی انسانی مورد نیاز در نظافت، این هزینه جبران خواهد شد. این نکته برای محیط‌های وسیعی مانند برج‌های تجاری، هتل‌ها، کارخانه‌ها و کارگاه اهمیت بیشتری دارد؛ زیرا برای نظافت این محیط‌ها به تعداد بیشتری پرسنل خدماتی نیاز است. هر پرسنل در پایان ماه، نیاز به پرداخت حقوق دارد. اما با خرید دستگاه اسکرابر، تنها به یک نیرو برای هدایت اسکرابر نیاز است. همچنین با کاهش مصرف آب و مواد شوینده، در هزینه‌ها صرفه جویی خواهد شد. علاوه بر نکات گذشته به دلیل افزایش سرعت فرایند نظافت، عبور و مرور در محیط مختل نخواهد شد. از همین جهت، کارآمدی مجموعه حفظ خواهد شد.

اسکرابر دستی تولید ملی چیست ؟

با پیشرفت تکنولوژی ماشین‌هایی مکانیزه برای نظافت محیط طراحی و تولید شده‌اند. این تکنولوژی باعث وجود آمدن پدیده‌ای، به نام نظافت صنعتی شد. اسکرابر یکی از تجهیزات نظافت صنعتی است. اسکرابر دستگاهی مکانیزه است که، از آن برای نظافت و شستشو سطوح کف استفاده می‌شود. این دستگاه توانایی دارد انواع سطوح از جمله کفپوش، سطوح سیمانی، سرامیک، موزاییک و… را نظافت کند. اسکرابر این کار را در کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. بازدهی نظافت با اسکرابر حداقل ۱۰ برابر نسبت به روش سنتی، بیشتر است. بسته به مدل دستگاه، اسکرابر قادر است در هر ساعتی مساحتی بین ۱۵۰۰ تا ۲۸۰۰ متر مربع را نظافت کند.

دستگاه نظافت صنعتی ، کفشوی صنعتی , کفشور صنعتی , تولید کننده اسکرابر , تولید کننده نظافتی , نظافت صنعتی , دستگاه نظافتی , خرید دستگاه نظافتی برای کرونا , تجهیزات نظافتی , ماشین شستشو
اسکرابر دستی تولید ملی
دستگاه نظافت صنعتی دستی
اسکرابر دستی تولید ملی
شیوه کارکرد و انواع ماشین اسکرابر دستی تولید ملی

مدل‌های مختلف اسکرابر، از جمله اسکرابر سرنشین‌دار و اسکرابر دستی تولید ملی، سیستم عملکرد یکسانی دارند. برس دستگاه با زمین تماس پیدا می‌کند. در هنگام برس‌زنی و شستشو، سیستم نظافت دستگاه، اقدام به اسپری آب خواهد کرد. آب از مخزن آب تمیز به سمت فرچه‌ها پمپاژ می‌شود. در نتیجه پس از برس زنی، سطح کف تماما پاکیزه خواهد شد. پس از آن سیستم مکش دستگاه وارد عمل می‌شود. تی دستگاه آب را جمع‌آوری می‌کند. سپس توسط پمپ تعبیه شده در دستگاه، آب کثیف مکش می‌شود. پس از مکش، آب وارد مخزنِ آب کثیف خواهد شد. در نتیجه سطح کف بلافاصله خشک خواهد شد. لذا هیچ نیازی برای جلوگیری از رفت و آمد حاضران در محیط نخواهد بود. اسکرابر سرنشین‌دار و اسکرابر دستی تولید ملی، به گزینه ضدعفونی نیز مجهز هستند. برای اوّلین بار در این دستگاه‌ها سیستمی تعبیه شده است، تا با انواع ویروس‌ها مبارزه شود. در هنگام نظافت، دستگاه اسکرابر تولید ملی، اقدام به اسپری مواد ضدعفونی کننده می‌کند. در نتیجه شما با خیال راحت می‌توانید پس از نظافت، از محیط استفاده کنید. این نکته باعث آرامش روانی حاضران در محیط نیز خواهد شد. علاوه بر تأمین نظافت، حفظ بهداشت محیط، باعث افزایش اعتبار شما خواهد شد.

دستگاه‌های کفشو از جهات مختلفی تقسیم‌بندی شده‌اند. اما مهم‌ترین نوع تقسیم بندی، بر اساس شیوه هدایت است. از نظر شیوه‌هدایت چه نمونه‌های وارداتی اسکرابر، چه اسکرابر تولید ملی، به دو نوع سرنشین‌دار و دستی تقسیم بندی می‌شود. در اصل کار کرد هر دو نوع، کارکرد مشابهی دارند. همچین ساختار محصولات خارجی و اسکرابر سرنشین‌دار و اسکرابر دستی تولید ملی، بسیار شبیه به هم است. نکته مهم در قدرت موتور و حجم توان نظافتی است. به خاطر ابعاد بزرگ‌تر و موتور قوی‌تر، نمونه سرنشین‌دار از توانایی بیشتری برخوردار است. البته قیمت اسکرابر دستی نیز، کم‌تر از نمونه سرنشین‌دار است.

معرفی اسکرابر سرنشین‌دار و اسکرابر دستی تولید ملی

در این نوع اسکرابر، برای نشستن کاربر صندلی طراحی شده است. در نتیجه کاربر بدون هیچ خستگی، می‌تواند به نظافت و شستشو محیط بپردازد. در نتیجه علاوه بر افزایش چشمگیر بازده، در هزینه بسیار صرفه جویی خواهد شد. شیوه کلی عملکرد دستگاه در قسمت «شیوه کارکرد دستگاه اسکرابر» توضیح داده شده. سیستم دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که، کاربر بیشترین احساس راحتی و آشنایی را داشته باشد. لذا هر کسی، توانایی استفاده از دستگاه را دارد و نیازی برای هزینه جهت آموزش نیروها نیست.

 

سیستم هدایت دستگاه مشتکل از فرمان،‌ سیستم هشدار و پدال گاز است. فرمان دستگاه،‌ مانند فرمان خودرو است. در نتیجه کاربر به راحتی می‌تواند به دستگاه جهت دهی کند. با فشار پدال گاز دستگاه به حرکت می‌افتد. سیستم هشدار جهت این است که، در صوت بروز اشکال احتمالی در دستگاه، به کاربر هشدار دهد. در نتیجه کاربر می‌تواند سریعا مشکل ایجاد شده رفع کنید؛ مزیت این ویژگی جلوگیری از ورود آسیب جدی به دستگاه است.

برخلاف ماشین کفشوی سرنشین‌دار، جایی برای نشستن کاربر در این نوع از کفشوی وجود ندارد. کاربر دستگاه در پشت دستگاه قرار می‌گیرد و با وارد کردن نیرو به دستگاه، اسکرابر دستی را به حرکت در می‌آورد. با وجود نیاز به صرف انرژی، باز هم کاربر انرژی بسیار کم‌تری برای نظافت مصرف می‌کند. البته چه در بین اسکرابر دستی تولید ملی و چه در بین محصولات خارجی، مدل‌هایی که داری موتور پیشران باشند هم موجود است.

 

انواع اسکرابر دستی تولید ملی

اسکرابر دستی در دو مدل تولید می‌شود. اسکرابر باتری دار و اسکرابر کابلی. نمونه‌های اسکرابر دستی تولید ملی، در هر دو مدل تولید می‌شوند.

در اسکرابر دستی کابلی، سیم برق در دستگاه وجود دارد. شما می‌توانید هر لحظه که نیاز به نظافت محیط داشتید، کابل برق را به پریز متصل کنید و شروع به نظافت کنید. نکته مهم در این نوع اسکرابر،‌ نیاز به وجود پریز برق در نقاط مختلف محیط است؛ زیرا طول سیم محدودیت دارد. همچنین وجود سیم باعث محدودیت در مانورِ اسکرابر خواهد شد.

اسکرابر دستی تولید ملی  باتری‌دار، برخلاف اسکرابر دستی کابلی، بدون محدودیت، توانایی نظافت در محیط‌های مختلف را دارد. اما این دستگاه پس از تخلیه باتری، نیاز به شارژ باتری دارد. از این جهت همواره باید، به مقدار شارژ دستگاه توجه داشته باشید. باتری دستگاه اسکرابر دستی تولید ملی، از نمونه‌های باکیفیت است. در نتیجه عمر باتری،‌ کوتاه نیست. ولی هر باتری به دلیل فرایند‌های شیمیایی داخلش، نیاز به تعویض خواهد داشت.

 

اسکرابر دستی تولید ملی

چندین سال، نیاز کشور از واردات تأمین می‌شد. واردات معضلات خاصی داشت. نکته اوّل، افزایش قیمت محصول است. به دلیل وجود تعرفه گمرکی روی هر دستگاه و مهم‌تر از آن، تغییرات قیمت ارز، دستگاه گران‌تر از قیمت اصلی به دست مشتری می‌رسید. نکته بعد در بحث ضمانت بود. دستگاه‌ها از ضمانت و پشتیبانی برخوردار نبودند. در این صورت، اگر دستگاه شما آسیب می‌دید، هزینه مجددی باید پرداخت می‌کردید. همچنین تأمین قطعات یدکی سخت بود. فرایند تأمین قطعات زمان‌بر بود و در این مدت شما توانایی استفاده از دستگاه‌ها را نداشتید. برای رفع تمام این مسائل متخصصان کشور، تصمیم به تولید انواع تجهیزات تولید ملی،‌ از جمله انواع اسکرابر کردند. در نتیجه قیمت محصول کاهش یافت. همچنین به دلیل وجود نمایندگی در کشور، دستگاه‌ها از ضمانت برخوردار هستند. قطعات یدکی به راحتی و با کم‌ترین هزینه به دست مشتری می‌رسند.

 

چگونه با اسکرابر دستی تولید ملی به نظافت محیط بپردازیم:

 

اقدامات پیش از نظافت

  • دستگاه را آماده نظافت کنید: قبل از استفاده، دستگاه را بازرسی کنید. اگر عیبی وجود دارد،‌ آن را برطرف کنید. اگر از اسکرابر دستی تولید ملی باتر‌ی‌دار استفاده می‌کنید، از شارژ بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید. مخزن آب تمیز و مخزن مواد شوینده را پر کنید. مخزن آب کثیف را بازرسی کنید تا جرمی در آن نباشد. سیم‌های برس را بررسی کنید، تا چیزی بین آن گیر نکرده باشد. از پد و فرچه مناسب سطح کف خود استفاده کنید.
  • بررسی و آماده کردن محیط: وجود مانع باعث کاهش راندمان نظافت و گاهی، آسیب به دستگاه خواهد شد. موانع موجود در محیط را رفع کنید. در صورتی که از اسکرابر دستی کابلی استفاده می‌کنید، پریز‌های محیط را چک کنید تا در هنگام نظافت با مشکل نبود برق مواجه نشوید.

 

اقدامات در حین نظافت

  • پرهیز از برخورد با اجسام و افراد حاضر در محیط: بدنه اسکرابر دستی تولید ملی، دولایه است. در نتیجه آسیبی به بدنه دستگاه وارد نخواهد شد. اما ممکن است به افرادی که با دستگاه برخورد می‌کنند،‌ آسیب وارد شود
  • توقف فرایند نظافت در صورت ایجاد اشکال: ممکن است جرمی در فرچه (برس) گیر کرده باشد. یا پس از نظافت طولانی آب مخزن تمام شود. در صورت وقوع هر اتفاق مشابهی،‌ نظافت را متوقف کرده و به رفع عیب بپردازید

 

اقدامات پس از نظافت

  • تخلیه مخزن آب کثیف: عدم تخلیه مخزن آب کثیف باعث ایجاد بوی نامطبوع در مخزن خواهد شد.
  • تخلیه مخزن آب تمیز
  • خشک کردن مخزن‌ها: با بازگذاشتن درب دو مخزن، اجازه دهید مخازن کاملا خشک شوند.
  • نظافت بدنه دستگاه
  • شارژ کردن باتری
  • نظافت فرچه و تی دستگاه

 

 

اسکرابر دستی تولید ملی کرشا

شرکت کوشا اندیش شاهکار (کرشا)، اوّلین تولیدکننده تجهیزات نظافتی در غرب آسیا و ایران است. از جمله محصولات کرشا، اسکرابر دستی است. ادعای کرشا برابری کیفیت محصولات تولید ملی،‌ با نمونه‌های وارداتی و مونتاژی است. به همین دلیل محصولات کرشا از یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش بدون قید و شرط برخوردار هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت مشاوره در رابطه با اسکرابر دستی تولید ملی به سایت شرکت به آدرس www.kershagroup.com مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با شماره تلفن ۷۹۴۴۷-۰۲۱ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید