عاری کردن محیط زندگی از عوامل بیماری‌زا برای انسان‌ها همیشه نیاز مبرمی محسوب شده است. این نیاز اساسی با شکل گیری زندگی گروهی خودش را بیش‌تر نشان داده است. انسان از همان اول فهمیده بود که، اگر محیط زندگی‌ او پاکیزه باشد احتمال درگیری او با بیماری‌های واگیردار و مرگ‌ومیر کم‌تر خواهد شد. و بر اساس همین تجارب دریافت که برای پاکیزه نگه داشتن دائمی محیط زندگی و اطرافش باید به دنبال راه چاره باشد و خرید اسکرابر کابلی چاره آن است.

با پیشرفت صنعت و به طبع آن صنعتی شدن شهرها، جمعیت انسان‌های مستقر افرادی را مسئول انجام این کار قرار دادند. و کم‌کم با تغییرات مصالح ابزارها، وسایل مربوط به آلودگی زدایی از محیط هم تغییر کرد.

در عصر حاضر با توجه به مصالح ساختمانی در دسترس برای سطوح کف، که در اکثر موارد مصالحی با رویه صاف و صیقلی هستند، و همچنین تخصصی شدن روند پاکیزه نگه داشتن محیط، که با پیشرفت همه‌گیر علم به شیوه‌ی صنعتی و پیشرفته درآمده عاری کردن محیط رفت‌وآمد از میکروارگانیسم‌های بیماری‌زا به صورت نیازی جمعی، برای افراد در ارتباط با آن محیط و اجتماع، خودش را نشان داده است.

امروزه یکی از کاربردی‌ترین وسیله‌های در دسترس برای محقق کردن این نیاز جمعی، اسکرابرها یا کف‌شوی‌های (کف‌شور) مکانیزه هستند. اسکرابرها وسیله‌هایی‌اند که، به طور خاص طراحی شده‌اند تا شست‌وشوی کف محیط به بهترین شکل ممکن انجام دهند. اسکرابرها توانایی این را دارند که، با استفاده از مواد از بین برنده‌ی میکروارگانیسم‌های بیماری‌زا، که در مخزن آب تمیز دستگاه کفشو حل می‌شود، محیط را از ویروس‌ها و میکروب‌های بیماری‌زا عاری کنند. در نتیجه، کیفیت سطح سلامت افرادی که با آن محیط در تعامل هستند ارتقا خواهد یافت. اسکرابرها به دلیل اینکه به صورت تخصصی طراحی شده‌اند تا وظیفه‌ی شست‌وشوی کف محیط را به بهترین شکل ممکن انجام دهند، دارای این توانایی هستند که با کم کردن خستگی کاربر خود در مقایسه با استفاده از وسایل دستی، محیط بازده و کیفیت کار او را در نظافت محیط افزایش دهند.

اسکرابر دستی , کفشوی دستی , زمین شوی دستی , زمین شور دستی , ماشین اسکرابر دستی , خرید اسکرابر , کفشوی کابلی
خرید اسکرابر کابلی
دستگاه نظافت صنعتی دستی
خرید اسکرابر کابلی

تقسیم بندی انواع اسکرابرها:

اسکرابرها از نظر نوع منبع تغذیه به سه دسته تقسیم می‌شوند.

  1. اسکرابرهایی که منبع تغذیه آن‌ها از سوخت‌های فسیلی تامین می‌شود.
  2. اسکرابرهای برقی‌ که منبع تغذیه آن‌ها از باتری تامین می‌شود.
  3. اسکرابرهای برقی‌ای که انرژی مورد نیاز آن‌ها توسط کابل برق مهیا می‌شود.

چرا در محیط‌هایی که می‌توان از اسکرابرهای کابلی بهره برد نباید از انواع دیگر اسکرابرها استفاده کرد؟

تامین انرژی دستگاه:

اسکرابرهای کابلی با توجه به نحوه تامین انرژی مورد نیاز آن‌ها برای به حرکت در آوردن و راه اندازی، یکی از کاربردی‌ترین و ساده‌ترین نوع اسکرابرها هستد. خرید اسکرابر کابلی می‌تواند با توجه به شیوه تامین انرژی دستگاه، که در نوع خود یکی از راحت‌ترین نوع اسکرابرها در استفاده هستند، به طور کامل به صرفه باشد. می‌توان با خرید اسکرابر کابلی با خیال آسوده از آن در محیط‌های اداری، بیمارستان‌ها، مجتمع‌های تجاری و مسکونی، ایستگاه‌های راه‌آهن، ترمینال‌های مسافربری و … استفاده کرد و با رضایت و آسودگی این مکان‌ها را برای رفت‌وآمد ساکنان و مراجعان پاکیزه نگه داشت.

با خرید اسکرابر کابلی، به دلیل اینکه به طور مستمر به برق شهری متصل‌اند و انرژی یکنواخت و متداومی در اختیار دارند، می‌توان از پاک نگه داشتن محیط‌هایی که فضایی بسته دارند آسایش خاطر داشت. محیط‌هایی که اسکرابر کابلی در آن‌ها استفاده می‌شود، به طور معمول محیط‌هایی پر رفت و آمد و شلوغ هستند. از جمله این محیط‌ها ترمینال‌های مسافربری است. در ترمینال مسافربری همیشه و در همه حال، جمعیتی به تقریب یکسان را در خود جای می‌دهند. به رغم شلوغ شدن محیط با وجود دسترسی به پریز برق، مزاحمتی برای نظافت با اسکرابرهای کابلی خریداری شده، ایجاد نخواهد شد. همچنین خرید اسکرابر کابلی برای تردد افراد حاضر در محیط مانعی نخواهد بود و مخل کار افراد نمی‌شود.

کاربر، هدایت و نیروی پیش برنده‌ی اسکرابرهای کابلی:

 انرژی پیش‌ران اسکرابرهای کابلی به وسیله کاربر وارد می‌شود. همین امر می‌تواند یکی از بارزترین مزایای خرید اسکرابر کابلی نسبت به اسکرابرهای دارای موتور پیش‌ران باشد از قیمت پایین‌تری برخوردار است. این مزیت علاوه بر کاهش خستگی کاربر است. خرید اسکرابر کابلی با پیش‌فرض در دسترس داشتن پیوسته و یکسان انرژی برق شهری ،می‌تواند کاربر خود را از نظر در اختیار داشتن یک موتور قدرتمند، که می‌تواند با به حرکت در آوردن کفشو کابلی با نظافتی سریع و با کیفیت بالا خواهد داشت، راضی کند.

کاهش وزن با خرید اسکرابر کابلی نسبت به مدل‌های مشابه غیرکابلی:

با خرید اسکرابر کابلی، جدای از عدم نگرانی کاربر بابت تامین سوخت و یا شارژ مرتب باتری قبل از استفاده، می‌تواند خیال کارفرما را از نظر کمیت و کیفیت کار کاربر دستگاه راحت کند. خرید اسکرابر کابلی به دلیل نداشتن منبع سوخت و یا باتری همراه با خود، در حین کار فشار کم‌تری به کاربر خود وارد می‌کنند که می‌تواند باعث افزایش بازده کاربر و افزودن بر کیفیت کار او شود. به طور قطع، به دلیل وجود مخزن سوخت و باتری در انواع دیگر اسکرابر که منبع انرژی‌شان توسط این مخازن فراهم می‌شود، وزن دستگاه بیشتر است. همین مسأله می‌تواند کاربر را در زمان به حرکت در آوردن اسکرابر، با سختی همراه کند و موجب کندی و سختگی مفرط او شود. همچنین اسکرابرهای کابلی زمانی که شروع به کار می‌کنند حرکت دورانی برس، می‌تواند باعث سهولت کار کاربر شده و مانع از هدر رفتن هزینه، وقت و انرژی مازاد شود.

تبدیل مستقیم انرژی:

خرید اسکرابر کابلی، دارای یک مزیت دیگر نیز نسبت به مدل‌های مصرف کننده سوخت یا دارای باتری است که این برتری تبدیل مستقیم انرژی برق به انرژی محرک دورانِ برس و محرک موتور مکش آب کثیف است. در اسکرابرهایی که از سوخت فسیلی استفاده می‌کنند، جدای از اینکه با سوزاندن سوخت انرژی گرمایی فراوانی تولید می‌شود، این انرژیی گرمایی خود عین هدر رفتن پیوسته و سریع انرژی سوختی است. این مدل اسکرابر نیاز مبرمی به راهی برای خنک کردن این گرمای تولید شده را باید داشته باشد. تمامی این هزینه جدای از هزینه فراهم کردن سوخت، برای این مدل اسکرابر است که خود در طولانی مدت هزینه‌ی قابل توجهی را در بر می‌گیرد.

همچنین اسکرابری که انرژی مورد نیاز خودش را از طریق برق ذخیره شده در باتری به دست می‌آورد، در ظاهر مصرف انرژی آن به طور کامل شبیه به اسکرابر کابلی است و خرید اسکرابر کابلی برتری‌ای نسبت به آن ندارد. اما هیچ زمان بازده باتری برای ذخیره انرژی صد درصد نیست. جدای از هدر رفتن انرژی برق حین پر و خالی شدن باتری، این نوع اسکرابر در مدت زمان طولانی استفاده با توجه به نیمه‌عمر باتری، نیازمند تعویض باتری است که خود ملزم به هزینه‌های مازاد بر هزینه خرید و مصرف برق دستگاه است که باید در طولانی مدت تامین شود. مزیت خرید اسکرابر کابلی نسبت به دو مدل اسکرابر ذکر شده زمانی به طور کامل شفاف خواهد شد که موارد بالا در نظر گرفته شود.

وسایل مصرفی:

خرید اسکرابر کابلی، جدای از هزینه استفاده از مواد شوینده و برسِ دستگاه که می‌تواند با توجه به نوع مصالح ساختمانی محیط کار تغییر جنس و سختی دهد، تقریبا وسیله مصرفی چندانی، جز تامین انرژی برقی مورد استفاده را به مصرف کننده تحمیل نمی‌کند. در حالی که اسکرابرهای مصرف کننده سوخت، ضمن داشتن هزینه و مشقت‌های فراهم کردن سوخت مصرفی قطعات بیش‌تری را هم در خود دارند که نیازمند سرویس مدت‌دار و جایگزینی قطعات بخش تبدیل سوخت به انرژی حرکتی می‌باشند. همچنین باتری در اسکرابرهای دارای منبع ذخیره انرژی جدای از کاهش بازده باتری در طولانی مدت، نیازمند تعویض هم هست. این امر، با در نظر گرفتن هزینه‌های مالی تامین باتری جدید، باعث وقفه در نظافت مکانی که از اسکرابر استفاده می‌شود نیز خواهد شد.

به چه مواردی باید حین خرید اسکرابر کابلی دقت کرد؟

خرید اسکرابر کابلی با توجه به شیوه تامین شدن انرژی و اندازه کابل آن، دارای یک سری محدودیت است که باید زمان تهیه به آن دقت کرد. مهم‌ترین نکته‌ای که خرید اسکرابر کابلی را محدود می‌کند طول کابل آن است. محدود بودن طول کابل، می‌تواند در محیط‌هایی که پریز تامین کننده برق اسکرابر کابلی در فاصله‌ای طولانی نسبت به موقعیتی که نیاز به خدمات اسکرابر کابلی دارد، قرار دارد کاربر را با مشکل مواجه کند. همچنین با توجه به اینکه تامین پریز مورد نیاز برای اسکرابر کابلی در فضاهای باز می‌تواند با سختی روبرو شود، بهتر است که خرید اسکرابر کابلی برای محیط‌هایی با فضای بسته و یا محیط‌هایی که قادر به فراهم کردن پریز مورد نیاز اسکرابر کابلی هستند انجام شود، تا این مدل اسکرابر توان ارائه خدمات بهتری را داشته باشد.

نکته قابل توجه دیگری که در زمان خرید اسکرابر کابلی دارای اهمیت فراوان اس،ت گنجایش مخازن این مدل اسکرابر است. اسکرابر کابلی نسبت به اسکرابر سوختی، دارای مخازن و برس کوچک‌تری است که این موارد می‌تواند در مواجهه با محیط‌های وسیع کاربر را با مشکل روبرو کند.

نکته دیگری که باید در زمان خرید اسکرابر کابلی به آن دقت کرد وسعت محیط در دسترس کاربر برای شست‌وشو است. اسکرابر سوختی با توجه به تولید مواد حاصل از اشتعال، کاربرد چندانی در محیط‌هایی که وسعت قابل توجهی ندارند و با فضای باز در ارتباط نیستند ندارد. اما اسکرابر کابلی با توجه به طراحی آن دارای قدرت مانور بسیار خوبی در مکان‌هایی است که کاربر با فضاهایی با گنجایش و اندازه کم، روبرو است. این فضاها که به طور معمول مانند فضاهای اداری هستند، دارای گوشه‌ها و راهروهای کوچکی‌اند که جدای از طراحی ساختمان، نوع چینش وسایل در آن مکان نیز در به وجود آمدن آن دخیل است. با خرید اسکرابر کابلی کاربر می‌تواند به خوبی در این مکان‌ها مانور داده و آن‌ها را تمیز کند.

خرید اسکرابر کابلی همراه با دقت در کاربرد آن، می‌تواند برای محیط‌های مناسب کاربردی‌ترین و به‌صرفه‌ترین نوع اسکرابر باشد. خرید اسکرابر کابلی با توجه به اندازه دستگاه، می‌تواند قدرت مانور کاربر را به طور چشمگیری افزایش داده و در عاری نگه داشتن نقاط مد نظر، از میکروارگانیسم‌های بیماری‌زا به خوبی عمل کند. در زمان خرید اسکرابر کابلی، می‌توان با دقت در طول کابل، گنجایش مخازن و شعاع برس دستگاه بهترین گزینه برای پاکیزه نگاه داشتن مکان مورد نظر را انتخاب کرد و از خدمات رسانی آن استفاده کافی را برد. خرید اسکرابر کابلی مناسب برای محیط، موجب می‌شود دستگاه با کارآیی خوب خود محیطی پاکیزه را فراهم آورد که حاصل آن به یقین بهبود کیفیت و قدرت کارکرد افراد مرتبط با آن محیط است.

رنگ های تولیدی کرشا
خرید اسکرابر کابلی در رنگبندی مختلف

اسکرابر کرشا بهترین انتخاب شما برای خرید اسکرابر کابلی

شرکت کرشا (کوشا اندیش شاهکار) با در نظر گرفتن شرایط کشور و با کمک از فناوری روز دنیا، نانو، دست به تولید انواع ماشین آلات نظافتی و انواع اسکرابر مورد استفاده در ارگان‌های مختلف از جمله بیمارستان‌ها، ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی؛ صنایع، بیمارستان‌ها، ادارات، مجتمع‌های مسکونی و … زده است. شرکت کرشا در بازاری سراسر رقابتی سربلند بوده و جایگاه خود را تثبیت کرده است. شرکت کرشا با پشتوانه دانش و تلاش بومی با افتخار، عنوان اولین تولید کننده ماشین آلات نظافتیِ غرب آسیا و ایران را کسب کرده است.

شرکت کرشا با ارائه گارانتی یک‌ساله بدون قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش بدون قید و شرط به مشتریان، کیفیت محصولات خود را تضمین کرده است. شرکت کرشا به دلیل استفاده مواد و قطعات ساخته شده در داخل کشور، در تولید و خدمات پس از فروش، مشتریان خود را در تامین محصولات و قطعات با مشکل مواجهه نکرده است. همچنین در زمان خرید محصولات شرکت کرشا، به دلیل بومی بودن محصولات، مشتریان هزینه‌های بسیار پایین‌تری نسبت به خرید نمونه‌های مشابه خارجی پرداخت می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره محصولات شرکت کرشا و دریافت مشاوره برای خرید اسکرابر کابلی ، تلفن ۷۹۴۴۷-۰۲۱ و سایت www.kershagroup.com پاسخگوی شما است.