کفشوی دستی و نقش آن در نظافت رستوران

اگر شما قصد اداره‌ی یک رستوران را دارید باید بدانید که اولین نکته فعالیت در صنعت خدمات غذایی ورستوران‌داری تمیزنگه‌داشتن و نظافت عمومی آن محیط بخصوص با دستگاه های جدید صنعتی مانند کفشوی دستی مناسب است. تهیه غذا در یک محیط سالم اولین قاعده‌ای است که قانون و عقل به منظور ارائه هرچه بهترخدمات بر آن تاکید دارد.

نظافت و بهداشت باید از اولویت‌های حرفه‌ی شما باشد؛ چون در غیر این صورت شما احتمالا با مشتری‌های ناراضی مواجه خواهید شد که از گزارش به سامانه بهداشت دریغ نخواهند کرد وشما مجبور می‌شوید، پاکیزگی محصول و کارایی خدمات خود را به بازرسان ومأموران بهداشت ثابت کنید.

علاوه‌ بر آن، اگر به‌ طور دائم به نظافت و ضدعفونی سالن‌های غذاخوری، توالت‌ها، محیط‌های بیرونی و به ویژه آشپزخانه رستوران که حساس‌ترین وشلوغ‌ترین قسمت رستوران هست نپردازید (چون مستعدترین مکان‌ برای کثیف شدن و رشد قابل توجه باکتری‌ها ومیکروب‌ها است) موجب بیماری‌ها و عفونت‌های مختلف درانسان می‌شود.

پس بهترین کاری که می‌توانید برای پیشگیری از این اتفاق انجام دهید این است که نظافت را جدی بگیرید و با سرمایه‌گذاری در محصولات شستشو قابل اعتماد از عواقب بسیار بدآن دوری کنید؛ حتی اگر شما به‌‌عنوان یک صاحب رستوران، به دنبال اطمینان حاصل کردن از تمیز بودن و بهداشتی ‌بودن رستوران خود باشید این‌که شما رویه‌های نظافت سطوح را در پیش گرفته‌اید، فقط آغاز کار است.

اسکرابر دستی , کفشوی دستی , زمین شوی دستی , زمین شور دستی , خرید اسکرابر , کفشوی کابلی , اسکرابر دستی هوشمند , اسکرابر دستی باکیفیت , خرید اسکرابر ارزان

منسوخ شدن روش های سنتی

در این مقاله نکته‌ی بسیار مهمی هست که هر مدیر رستوران باید در مورد تمیزنگه‌داشتن رستوران خود بداند و به کار گیرد و آن منسوخ‌شدن روش‌های سنتی شستشو است.

به همان نسبت که روش‌های پخت، امکانات رستوران‌ها و مساحت آن‌ها تغییرکرده سیستم شستشو نیز تغییر کرده و دیگرسیستم‌های سنتی به ما اجازه نظافت عمیق و سریع قسمت‌های مختلف رستوران را نمی‌دهند. زیرا شما باید همواره چربی‌ها یاآلودگی‌های دیگر را به سرعت تمیز کنید و باقی‌مانده مواد غذایی را در طول روز جارو بزنید به‌نحوی که بلافاصله سطح کاملا خشک شود. اما نیروی انسانی توان اجرایی کردن این میزان فعالیت و سرعت در شستشو را ندارد و اینجاست که کفشوی دستی به داد شما می رسد.

بنابراین روشی که پیشنهاد می‌شود کمک‌گرفتن از کفشوی دستی برای نظافت پیاپی و منظم است. این روش امروزه به‌ صرفه‌ترین و مناسب‌ترین روش برای تمیزکردن کف رستوران‌ها است و با انجام این کار اطمینان حاصل می‌شودکه رستوران شما تمیزترین حالت ممکن را دارد.

بررسی مزایای استفاده از کفشوی دستی در تمیزکردن رستوران:

۱. اخلال در اوقات شما و مشتری ایجاد نمی‌کند:

بدون شک هدف مشتریان شما از آمدن به رستوران، استراحت‌کردن و میل یک وعده غذایی لذت‌بخش است. استفاده از کفشوی دستی از ایجاد سروصدا و صحنه‌های ناخوش‌آیند در پیش روی مشتریان جلوگیری کرده واین تضمین را برای شما دارد که هیچ اختلالی در عملکرد شما و مشتریانی که سعی دارند از وعده‌های غذایی خود لذت ببرند به وجود نیاورد.

۲. جلب نظر مشتریان با کفشوی دستی :

مشتریان شما دلیل تجارت شما هستند. شما باید مکان خود را جذاب کنید و قسمت عمده‌ای از این کار، اطمینان از همیشه تمیزبودن و نظافت عمومی رستوران است. جَوِّ کلی فضا، نقشی اساسی در جذب مشتریان وفادار دارد. رستوران‌ها و کافه‌ها مکان‌هایی هستند که ما در آن خاطرات قرارهای مهم، یا تقسیم وعده‌های غذایی با عزیزان خودرا می‌سازیم. این خاطرات بسته به کیفیت دکوراسیون و تمیزی محل برگزاری زیباتر نیز می‌شوند.

یک کفشوی دستی باعث اطمینان می‌شود که رستوران شما تمیز است و بنابراین باعث جذب مشتری می‌شود. فضای حیاط، سالن‌های غذاخوری، آشپزخانه‌ رستوران همیشه باید تمیز و هم‌چنین تراس‌ها، پارکینگ‌ها و سایر مکان‌های بیرونی باید همیشه آماده استقبال از مشتری باشند. نگهداری و تمیزکردن مبلمان رستوران کمک زیادی به ارتقا شهرت رستوران شما می‌کند.

۳.  کفشوی دستی از سختی کار شما می‌کاهد:

دستگاه کفشوی دستی یک همکار نیرومند برای نیروی انسانی شما است.این‌گونه که کفشوی دستی باهدایت کاربر تمام سختی کار را به روشی کاملا سریع انجام می‌دهد و باعث صرفه‌جویی در وقت و انرژي نیروهای کاری شما می‌شود، میزان تلاش کاربر را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود که در زمان کمتری سطح وسیع‌تری تمیز شود و دیگر نیاز نیست کسی خود را وقف شستشو کند.

۴.حفظ امنیت جانی:

یکی از مهم‌ترین خطرات در محیط رستوران، لغزش و سقوط است. محیط آشپزخانه چالش‌های خاصی را به وجود می‌آورد و برای تأمین سطح ایمنی کار نیاز به مراقبت ویژه است. شما باید از این مطمئن باشید که بلافاصله بعد از شستشو، سطوح مورد نظر خشک می‌شود، مگر نه هم مشتریان وهم کارکنان در معرض خطر لغزش قرارمی‌گیرند.

۵. کفشوی دستی همیشه آماده استفاده است:

تصور کنید به جای نیروی انسانی، می‌توانید از دستگاهی استفاده کنید که همیشه آماده استفاده باشد. به محض روشن شدن و استفاده، روی زمین، فورا نظافت می‌شود. کف‌پوش فقط پس از یکدور کاملا شسته و خشک خواهد شد. همچنین شستن و خشک‌کردن چندین باره در روزبرایش کار سختی نخواهد بود.

۶. هرکسی می‌تواند انجام دهد:

سادگی سیستم و نحوه‌ی استفاده از این کفشوی دستی ، این اجازه را می‌دهد تا بتوانید فعالیت‌های نظافت را حتی به پرسنل غیر مرتبط واگذار کنید. استفاده از کفشوی دستی بسیار آسان و مفید است که هرکسی می‌تواند از آن استفاده کند.

۷.شستشوی عمیق:

سرانجام، شستشوی عمیق سطوح، امکان حصول اطمینان از نظافت و سلامت محیط را فراهم می‌آورد. حتی بهترین محلول‌های ضد چربی هم ممکن است آلودگی‌های مرتبط با کف آشپزخانه چرب را،کامل از بین نبرند .به همین دلیل، بسیار مهم است که از روش‌های نوین برای تمیزکردن کف و حذف چربی کف رستوران استفاده کرد.

از جمله روش‌های مدرن کف‌شو‌ها علی الخصوص کفشوی دستی هستند. آن‌ها قدرت و سرعت بالایی در پاک‌کردن آلودگی، چربی و کثیفی‌ها دارند که به طور سنتی حذف آن بسیار دشوار است.

۸. با کفشوی دستی همه گوشه‌هارا می‌توان تمیزکرد:

شما می‌توانید از کفشوی دستی کوچک و جمع‌وجور برای تمیزکردن سریع و موثر سطوحی که حتی دسترسی دست انسان نیز به آن سخت است، مثل زیر میزها و صندلی‌ها، مبلمان، قفسه‌ها وپله‌هااستفاده کنید که دسترسی شما را به هرگوشه‌ای فراهم می‌کند و نظافت کارآمد را تضمین می‌کند.

۹. بهره‌وری و صرفه‌جویی:

شما یک ماشین سبک وسریع با صدای پایین و مناسب برای تمیزکردن دارید. یک انتخاب جذاب برای رستوران شما که به دلیل سرعت زیاد، جارو‌کردن، تمیز کردن و خشک‌شدن هم‌زمان، باکمترین میزان آب مصرفی بهره‌وری بالایی دارد.چیزی که از دست تی و سطل آب برنمی‌آید.

 آلودگی و حتی کوچک‌ترین ذرات گرد و غبار توسط فرچه به‌طور مؤثر از بین می‌رود. در نتیجه روش نظافت با اسکرابر دستی برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه بهترین انتخاب است.

بله درست است!

ممکن است برای خرید کفشوی دستی کمی مبلغ بیشتری نسبت به جایگزین‌های سنتی هزینه کنید، اما قطعا شاهد نتایج بهتری در حذف آلودگی‌ها خواهید بود. بدون خستگی در طولانی مدت تأثیر مثبتی بر روی سطوح شما خواهد داشت وهنگام سرو غذا یا پخت وپز و شستشو، غذاخوری‌های خود را از بروز آلودگی و مسمومیت غذایی در امان نگه‌می‌دارید. در چنین حالتی بدون شک رستوران شما برای هر روز شلوغِ کاری یا بازرسی در هر زمان بسیار تمیز و آماده است.

اگر همچنان به کمک بیشتری نیاز دارید، برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از دستگاه های شستشو با شرکت کرشا تولید کننده کفشوی دستی در ایران ، متشکل از مخترعین و متخصصین کشور با تجربه‌‌ای بالا در ساخت اسکرابرهای پیشرو، تماس حاصل فرمایید.

واحد خدمات مشتریان:۷۹۴۴۷-۰۲۱