مزایای شاخص دستگاه اسکرابر

 کفشوی صنعتی در آسان کردن و حذف مشکلات نظافت، به کمک محیط‌های صنعتی و تجاری زبانزد است. در هنگام تولید این دستگاه‌ها، همه جوانب در نظر گرفته شده است تا کاربران بتوانند بهترین استفاده را از کفشوی ببرند. با پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی، استفاده از روش سنتی برای نظافت محیط‌های مختلف کمی سخت است و باعث اتلاف وقت و هزینه می‌شود. مهم ترین مزایای شاخص دستگاه اسکرابر عبارت اند از:

  • افزایش ایمنی حاضران در محیط
  • کم صدا در محیط کار
  • نظافت محیط‌هایی با حساسیت بالا
  • صرفه جویی در منابع
  • افزایش ایمنی حاضران در محیط

از مزایای شاخص دستگاه اسکرابر باتری‌دار، نظافت راحت تر نسبت به کفشوی کابلی است و باعث گردش و مانور بیشتر دستگاه می‌شود. وجود کابل در محیط‌های شلوغ، ممکن است ایجاد خطر کند و از ایمنی افراد حاضر در محیط را به خطر بیندازد. استفاده از مزایای شاخص دستگاه اسکرابر ، می‌تواند به میزان زیادی در افزایش امنیت و ایمنی سطوح موثر باشد. اسکرابرهای باتری‌دار، با توجه به عدم وجود کابل برق و قابلیت به کارگیری در محیط‌های شلوغ و پرتردد، امنیت را برای افراد فراهم می آورد. همچنین قابلیت شستشو و خشک کردنِ هم‌زمان سطوح از لغزندگی آنان بعد از نظافت جلوگیری نموده. این نکته نیط ایمنی محیط در حین و بعد از نظافت را برای افراد حفظ می نماید.

  • کم صدا در محیط کار

مزایای شاخص دستگاه اسکرابر باتری‌دار ، استفاده در انواع محیط‌های باز و سرپوشیده است. به دلیل کم صدا بودن و مزایای شاخص دستگاه اسکرابر ، آرامش و راحتی کاربران مختل نخواهد شد. این ویژگی در بیمارستان‌ها که نیاز به محیطی ساکت است،‌ از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است.

  • نظافت محیط‌هایی با حساسیت بالا

برای مراکز مهمی مثل بیمارستان‌ها و مجتمع‌های تجاری‌ بزرگ، که پر رفت‌و‌آمد هستند، مزایای شاخص دستگاه اسکرابر باعث کاهش آلودگی‌های محیطی و رسیدن به  حداقل می شود. مزایای شاخص دستگاه اسکرابر در امر نظافت،‌ این دستگاه را به بهترین گزینه تبدیل کرده است.

  • صرفه جویی در منابع

مزایای شاخص دستگاه اسکرابر و استفاده از سامانه‌های مکانیزه و هوشمند به منظور شستشو و نظافت سطوح کف در دستگاه های اسکرابر، موجب افزایش سرعت شستشو و صرفه‌جویی در مصرف آب و مواد شوینده، در مقایسه با شیوه‌های سنتی نظافت می‌گردد. علاوه بر این، به کمک مزایای شاخص دستگاه اسکرابر و استفاده از تجهیزات آن، با کاهش در تعداد نیروی خدماتی و افزایش سرعت عملیات شستشو و نظافت، موجب کاهش هزینه‌های مرتبط با بخش نظافت می‌شود. این امر در نهایت افزایش بهره‌وری و سودآوری را در پی دارد. علاوه بر این، استفاده از سامانه پاشش آب که از مزایای شاخص دستگاه اسکرابر است ، موجب کاهش حجم آب مصرفی در مقایسه با شیوه‌های سنتی می‌گردد. با استفاده از مزایای شاخص دستگاه اسکرابر می‌توان فضای بیشتری را در مدت زمان و با صرف میزان انرژی بسیار کمتری، نظافت نمود. از این رو، کاربر در مدت کوتاهی قادر خواهد بود فضای بیشتری را نظافت نماید. این عمل، بسیار در صرفه جویی وقت و هزینه به ما کمک خواهد کرد.

• جمع بندی مزایای شاخص دستگاه اسکرابر برای شستشوی انبار

مزایای شاخص دستگاه اسکرابر برای شستشوی انبار شامل موارد زیر می شوند:

۱-افزایش ایمنی: بر جای ماندن مواد چرب و روغنی و سایر مواد سبب لغزندگی سطح می شود.

۲- افزایش بهره‌وری: یک انبار تمیز سبب می‌شود کارکنان در انجام وظایف دقت و تمرکز بیشتری داشته باشند.

۳- ارتقا جلوه ظاهری: هنگامی که سطح زمین آلوده و حاوی گرد و خاک باشد، محصولات و کالاهای موجود در انبار به سرعت آلوده می شوند. بنابراین استفاده از اسکرابر سبب زیبایی جلوه ظاهری انبار نیز می‌گردد.

۴- رشد اقتصادی: اغلب مشتریان در زمینه های مختلف، تمایل دارند با کسب و کارهایی که به بهداشت و نظافت اهمیت بیشتری می دهند تجارت کنند.

مزایای شاخص دستگاه اسکرابر کرشا

شرکت کوشا اندیش شاهکار (کرشا) به عنوان تولید کننده ماشین آلات نظافت صنعتی تخصصی در ایران و غرب آسیا، با بهره‌گیری از فن‌آوری نانو و هوشمند سازی این ماشین آلات، به عنوان شرکتی پیشرو برتری خود را نسبت به سایر رقبا در ارائه این محصول به ارگان‌ها، موسسات و سازمان ها،بیمارستان ها و صنایع مختلف نشان داده و جایگاه خود را تثبیت نموده است.

دستگاه اسکرابر سرنشین دار کرشا، با برخورداری از قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و مانور در راهروها و مسیرهای باریک برای کاربرد در محیط های تجاری کوچک تا صنعتی بزرگ طراحی شده است. اسکرابر سرنشین‌دار کرشا مجهز به سیستم آنتی ویروس (COVID-19)، جک اتومات فرچه و تی، سیستم هوشمند محافظتی در هنگام دنده عقب و دور زدن برای جلوگیری از واژگونی، نشانگر مخزن آب تمیز و شناور مخزن آب کثیف جهت اعلام پر بودن مخزن، نشانگر آلارم در تمام اجزای سیستم برقی و الکترونیکی است. مزایای شاخص دستگاه اسکرابر  در طراحی این دستگاه با در نظر گرفتن حداکثر راحتی برای کاربر است. تمامی این موارد، در طراحی این ماشین اسکرابر سرنشین‌دار هوشمند در نظر گرفته شده است.

شرکت کوشا اندیش شاهکار (کرشا) مفتخر است که، در زمان تحریم‌های ظالمانه و شرایط کرونا توانسته است، به تولید محصولات نظافتی از جمله کف شوی صنعتی با مزایای شاخص دستگاه اسکرابر دست یابد. عرضه انواع مدل‌ها و محصولات مختلف به بازار، افتخار بعدی این شرکت است. این موضوع باعث برتری این شرکت، نسبت به رقبا نیز شده است. شرکت کرشا با ارائه خدمات نوین پشتیبانی مشتری مداری و عمل به تعهدات، باعث ایجاد فضای مثبتی در بازار عرضه و تقاضا شده است. شرکت کرشا خود را متعهد می‌داند که با استفاده از استانداردهای بلند پایه و اخذ گواهینامه های لازم، کلیه محصولات خود را بر اساس مزایای شاخص دستگاه اسکرابر تولید کند. خطوط ارتباطی ما از جمله تلفن ۷۹۴۴۷-۰۲۱ و سایت www.kershagroup.com آماده پاسخگویی به شما است.