ماشین آلات نظافت صنعتی بیمارستان یکی از عوامل مهم در بیمارستان‌ها برای رعایت نظافت و مهم‌تر از آن ضدعفونی کردن فضای بیمارستان است. مخصوصا در این روزهای کرونایی که نظافت بیمارستان‌ها، هم دشوارتر از گذشته شده و هم اهمیت آن نسبت به قبل چندین برابر شده است. اما این مهم جدای از دقت بسیار زیاد، نیازمند زمان طولانی و هزینه بالا است. سختی کار آنجایی است که، مکانی مثل بیمارستان، مخصوصا در این روزهایی که بیماری کرونا گریبان گیر تمام جهان شده است، نمی‌تواند برای امر نظافت تعطیل شود یا این که در فرایند خدمت رسانی خللی ایجاد شود. در عین حال هم نمی‌توان مقوله‌ای با این حد اهمیت را به تاخیر انداخت. مخصوصا برای تمیز کردن کف بیمارستان که مراجعان، بیماران و همراهان‌شان و حتی افرادی مثل کادر پزشکی و پرسنل بیمارستان، دائما در حال رفت و آمد هستند.

اسکرابر دستی تک فرچه
ماشین آلات نظافت صنعتی بیمارستان

ماشین آلات نظافت صنعتی بیمارستان بهترین انتخاب

ما برای حل تمام این معضلات مخصوصا برای تمیز کردن کف بیمارستان، یک پیشنهاد بسیار ویژه داریم. این پیشنهاد نه تنها تمام دغدغه‌های شما را حل می‌کند‌، بلکه باعث صرفه جویی در هزینه، زمان و مصرف مواد شوینده هم خواهد شد. در نتیجه باعث مقرون به صرفه بودن و اقتصادی بودن، فرایند شستشو و نظافت خواهد شد.

اسکرابرها که در زبان فارسی با نام کفشو یا کفشور معرفی می‌شوند، بهترین گزینه برای تمیز کردن کف بیمارستان و حتی فضای‌های عمومی مشابه هستند. اما خدمت شما عزیزان باید بگوییم شرکت کوشا اندیش شاهکار که با نام اختصاری (کرشا) شناخته می‌شود، برای اولین بار در جهان توانسته این ماشین آلات نظافت صنعتی بیمارستان را مجهز به ضدعفونی کننده‌ی ویروس “کوویدـ۱۹” کند. این نکته خود یکی از افتخارات بی‌نظیر این شرکت در عرصه‌ی بین الملل است. به غیر از این مسئله،‌شرکت کرشا توانسته به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی اسکرابر و ماشین آلات نظافت صنعتی بیمارستان نه فقط در ایران، بلکه در قسمت غرب قاره‌ی آسیا نام خود را به ثبت نمایند.

این نکات خود دلیلی واضح است که شما می‌توانید یقین کنید محصولات شرکت کرشا، بهترین گزینه برای نظافت و تمیز کردن کف بیمارستان و یا مطب شما است. اگر هنوز شک دارید باید اعلام کنیم، که شرکت کرشا بعد از خرید هم شما تنها نمی‌گذارد و خدمات پس از فروش این اسکرابرها و ماشین آلات نظافت صنعتی بیمارستان را، شما می‌توانید از بخش پشتیبانی شرکت دریافت کنید. همچنین در صورت مشکل برای هر یک از این قطعات مصرفی دستگاه‌های اسکرابر و ماشین آلات صنعتی بیمارستان را که استفاده می‌کنید، شما مصرف کننده‌ی گرامی می‌توانید آن قطعه را مجددا از شرکت کرشا سفارش دهید. این نکته نیز یکی از برتری‌های این شرکت نسبت به نمونه‌های مشابه است. این مسئله به این دلیل است، که بر خلاف بسیاری از محصولات بازار،شرکت کرشا تولید کننده این محصولات است نه فقط منتاژگر آن‌ها. همچنین در صورت بروز هرگونه خرابی، سرویس‌کاران شرکت آماده حضور در محل شما هستند.

انواع ماشین آلات نظافت صنعتی بیمارستان

این کفشوها و ماشین آلات نظافت صنعتی بیمارستان در دو مدل اسکرابر دستی و اسکرابر سر نشین دار برای رفاه حال شما عزیزان تولید شده اند. اگر قصد نظافت سطح کف بیمارستان خود را دارید هر دو این ماشین آلات نظافت صنعتی بیمارستان برای شما قابل استفاده هستند‌. پیشنهاد ما برای تمیز کردن کف بیمارستان‌های بزرگ یا فضای سالن و مکان‌های عمومی‌تر که مساحت بیشتری دارند، ماشین آلات نظافت صنعتی بیمارستان مثل اسکرابر سر نشین دار است؛ زیرا با این دستگاه، سرعت و حجم مساحت بیشتری را می‌توان نظافت یا ضدعفونی کرد. یکی دیگر از نکات مثبت این ماشین آلات نظافت صنعتی بیمارستان ، این است که قابل حمل با آسانسور است.

اما اگر قصد تمیز کردن کف بیمارستان‌هایی را دارید که کوچک‌تر هستند، یا راهرو و مکان کوچک مثل اتاق‌ها و یا بخش‌های اداری را می‌خواهید نظافت کنید، به شما ماشین آلات نظافت صنعتی بیمارستان مثل کفشوی دستی را پیشنهاد می‌کنیم. یکی از نکات مهم در مورد این اسکرابراها، که کاربردی بودن آن‌ها را نسبت به نمونه‌های مشابه در بازار افزایش داده، استفاده از باتری به جای کابل برق است. این نکته باعث توان بالای مانور این محصولات می‌شود.

یکی دیگر از مواردی که مخصوصا در زمان تمیز کردن بیمارستان یا فضای‌های پزشکی تاثیر فراوانی دارد، صدای بسیار کم این ماشین آلات نظافت صنعتی بیمارستان و استفاده از سیستم عایق صدا است. در نتیجه در محیطی مانند بیمارستان، آسایش پرسنل، بیماران و تیم پزشکی حفظ خواهد شد.

خرید ماشین آلات نظافت صنعتی بیمارستان

اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از محصولات ماشین آلات نظافت صنعتی بیمارستان را دارید می‌توانید به سایت شرکت کوشا اندیش شاهکار (کرشا) به آدرس www.kershagroup.com مراجعه ‌نمایید. همچنین تلفن ۷۹۴۴۷-۰۲۱ پاسخگو شما خواهد بود.