شرکت کوشا اندیش شاهکار ( کرشا ) با هدف تامین تجهیزات نظافتی صنعتی تولید داخلی و ارائه قطعات و تعمیر و گارانتی محصولاتش با پایین ترین قیمت ماشین اسکرابر و خدمات مشاوره در زمینه تجهیز درست محصولات تا رسیدن به بهترین راندمان کاری در مسیر انجام نظافت صنعتی تاسیس شد

کرشا در زمینه راهکارهای نظافتی و همچنین تامین دستگاه های مکانیزه نظافتی مانند اسکرابر برای محیط هایی با ابعاد مختلف از مراکز تجاری گرفته تا کارخانه ها و نواحی صنعتی خدمت رسانی می نماید. کوشا اندیش شاهکار به منظور انجام درست مسئولیت های کاری خود، از  کارشناسان مجرب و با تجربه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش بهره برده است و با توجه به کیفیت ساخت ، پایین ترین قیمت ماشین اسکرابر را برای شما در نظر گرفته است.

محصولات نظافت صنعتی مانند اسکرابر صنعتی یا کفشوی صنعتی، پولیشر،‌ جاروبرقی صنعتی و سوییپر صنعتی از کارهای ارائه شده توسط این شرکت است. اسکرابر صنعتی که به منظور شستشوی سطوح کف مورد استفاده  است دارای دو رده بندی اسکرابر دستی و اسکرابر سرنشین دار می باشد که در انواع مختلفی قابل ارائه می باشد. سوییپر صنعتی که جاروی شهری نامیده می شود به منظور جمع آوری گرد و خاک و آلاینده ها از سطح زمین در محیط های وسیع مورد استفاده قرار می گیرد و دارای انواع دستی و خودرویی است. پولیشر دستگاهی برای شستشوی سطح زمین و کفسابی است. دستگاه جاروبرقی صنعتی در بیشتر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و توانایی جمع آوری انواع آلاینده های جامد و مایع را از سطوح مختلف را داراست.

انواع مدل‌های دستگاه اسکرابر صنعتی کدامند؟

پایین ترین قیمت ماشین اسکرابر با در نظر گرفتن کیفیت بالا و گارانتی مربوط به شرکت کرشا می باشد که بر اساس پارامترهای مختلف تقسیم شده و تنوع مدل های آن به مشتریان این امکان را داده تا دستگاه زمین شور متناسب با نیاز خود را انتخاب نمایند:
انواع دستگاه کف شوی صنعتی از نظر نحوه هدایت
دستگاه زمین شوی بر اساس نحوه هدایت به دو دسته دستی و سرنشین دار تقسیم بندی می شود:

اسکرابر دستی یا زمین شوی دستی

اسکرابر سرنشین دار یا اسکرابر خودرویی

اسکرابر دستی یا زمین شوی دستی چیست؟

کاربر اسکرابر دستی یا زمین شوی دستی همزمان با حرکت خود به زمین شوی صنعتی نیرو وارد می کند و آن را به سمت جلو هدایت خواهد کرد. کفشور صنعتی کوچک و متوسط به این طریق حرکت می نمایند و جهت استفاده در محیط های دارای وسعت کم یا متوسط و یا محیط هایی با تراکم بالا همانند کلاس های درس در مراکز آموزشی یا رستوران ها به کار خواهد رفت. البته ممکن است از مدل های دستی در کنار مدل های بزرگتر برای تکمیل فرایند شستشوی سطوح کف در فضاهای بزرگ و انجام عملیات در راهروهای کم عرض و .. استفاده کنند. # قیمت

تفاوت ابعاد کفشوی صنعتی به تفاوت حجم مخزن و پهنای شستشوی آنها است. در نمونه های دستی نیروی جلوبرنده کفشوی صنعتی از دو طریق  نیروی وارده از سوی کاربر به دستگاه کف شور صنعتی و نیروی جلوبرنده حاصل از چرخش برس ها تامین می شود. در برخی از انواع زمین شوی صنعتی یک موتور جلو برنده اتوماتیک نیز به دستگاه زمین شور اضافه خواهد شد که بخش عمده انرژی لازم برای حرکت دستگاه کف شور صنعتی را تأمین می نماید در چنین شرایطی میزان مصرف انرژی توسط کاربر برای هدایت دستگاه زمین شور به حداقل کاهش یافته و کاربر احساس خستگی کمتری هنگام کار با زمین شوی صنعتی خواهد نمود. از ویژگی های مهم مدل های کوچک ماشین کف شوی صنعتی  فرنام ابعاد کوچک و منسجم است که باعث شده تا دستگاه زمین شور با استفاده از خودرو جابجا شود.

 

اسکرابر سرنشین دار چیست؟

انواع دیگر کف شوی صنعتی که دارای مخزن و پهنای شستشوی بالاتری هستند، به وسیله راننده هدایت می شوند. در حقیقت با افزایش پهنای شستشو و ظرفیت مخازن دستگاه اسکرابر صنعتی، ابعاد و وزن دستگاه زمین شور بالاتر شده و هدایت آن به طریق دستی دشوار می گردد. بنابراین محلی برای نشستن کاربر بر روی زمین شوی صنعتی، تعبیه گردیده و کاربر برای قرارگیری بر روی صندلی کفشور صنعتی و کنترل فرمان دستگاه دستگاه کف شور صنعتی، آنرا هدایت می نماید. دستگاه اسکرابر سرنشین دار در محیط های صنعتی و تجاری دارای وسعت بالا که قدرت مانور بیشتری برای دستگاه زمین شور فراهم می نمایند، مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل دارا بودن کارایی بالاتر، می توانند در مدت زمان کوتاه تری عملیات نظافت سطوح کف را انجام دهند.

اگرچه بطور کلی می توان بیان نمود که دستگاه‌های زمین شوی صنعتی سرنشین دار در مقایسه با مدل های دستی دارای ابعاد بزرگتری می باشند، اما طراحی دقیق، منسجم و مهندسی شده باعث عرضه طیف متنوعی از کفشور صنعتی دستی و خودرویی گردیده است که از لحاظ پهنای شستشو و ظرفیت مخازن نزدیک بهم بوده و مصرف کننده می تواند متناسب با نوع نیاز خود مدل دستی یا خودرویی را برگزیند.

عوامل تاثیرگذار در قیمت ماشین اسکرابر

پارامتر های زیادی بر قیمت ماشین اسکرابر اثر خواهند گذاشت. با کاهش کیفیت هر یک ازاین  پارامتر ها قیمت اسکرابر پایین تر خواهد آمد و در صورتی که این پارامتر ها قدرتمند تر باشند، امکان بالاتر رفتن قیمت ماشین اسکرابر نیز وجود خواهد داشت. اسکرابر ها از انواع کوچک تا مدل های بزرگ و صنعتی طراحی گشته اند که با توجه به شرایط محیط تحت نظافت می بایست بهترین نوع اسکرابر را برای شستشوی سطوح انتخاب کرد. خرید اسکرابر پیشرفته تر، بزرگ تر و قدرتمند تر عموما به معنی قیمت بالاتر است

اما پیش از هرگونه اقدام باید به این سوال جواب داد که ویژگی های ماشین اسکرابر مناسب چه چیز است ؟

– وجود یک سیستم جلو برنده

ماشین های اسکرابر انواع متفاوتی دارند. یکی از مواردی که طراحی این ماشین  ها را بهینه و خاص می کند، وجود سیستم جلوبرنده است. در برخی از اسکرابر های دستی به منظور آسانی کاربر طراحی به گونه ایست که موتور جلوبرنده تعبیه می کنند. موتور جلوبرنده در حمل دستگاه بسیار کمک کننده است به این ترتیب که دیگر نیاز به اعمال نیروی چندانی از سوی کاربر وجود نداشته و وی تنها به هدایت دستگاه در مسیر مورد نظر خود می پردازد همچنین به دلیل اضافه شدن موتور جلوبرنده، متعاقبا قیمت اسکرابر نیز بالاتر خواهد رفت. اما اگر شما به نظافتی سریع تر فکر می کنید خرید اسکرابر مجهز به سیستم جلوبرنده یک گزینه ضروری بشمار خواهد آمد.

– عمر  باتری

باتری دستگاه اسکرابر انواع متفاوتی دارد. عمر و کیفیت باتری در مدت زمان کارکرد بسیار موثر است. در صورتی که باتری از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد، ممکن است شارژ آن در بازه زمانی کوتاه تر تخلیه و شستشوی سطوح کف به دلیل نیاز به شارژ مجدد باتری طول بکشد. در مدل های جدید ماشین اسکرابر از باتری های ژل که بی نیاز از تعمیرات هستند استفاده می گردد به این ترتیب اگرچه به هنگام خرید اسکرابر نیاز به سرمایه گذاری اولیه بیشتری است اما اسودگی خاطره برای استفاده از دستگاهی با کیفیت و بدون نیاز به تعمیرات را به همراه دارد. باتری با کیفیت مطلوب از از این رو قیمت ماشین اسکرابر باتری دار از قیمت ماشین اسکرابر کابلی بیشتر است.

– هدایت ماشین اسکرابر

نحوه هدایت دستگاه اسکرابر به وسیله کاربر نیز از عواملی است که در قیمت زمین شوی صنعتی تاثیرگذار است. ماشین اسکرابر به دو دسته کلی اسکرابر سرنشین دار و اسکرابر دستی تقسیم می شود. خرید اسکرابر دستی عموما با هدف شستشوی سطوح با مقطع کم و محیط با موانع زیاد و خرید اسکرابر سرنشین دار به منظور شستشوی منظم سطوح گسترده انجام می پذیرد. بدیهی است که اسکرابر سرنشین دار قیمت بالاتری نسبت به اسکرابر دستی دارد

– نوع طراحی و ساخت ماشین اسکرابر

نوع طراحی و ساخت ماشین اسکرابر تاثیر بسزایی در عملکرد این دستگاه و قیمت ماشین اسکرابر دارد. شستشوی سطوح باریک با موانع و یا گسترده نیازمند طراحی و ساخت با کیفیت دستگاه زمین شور می باشد. اما طراحی حرفه ای و استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت اسکرابر موجب افزایش هزینه های تولید می شود. به همین ترتیب در بین هنگام خرید اسکرابر صنعتی، دستگاه هایی که با طراحی فشرده و کیفیت مواد اولیه بالا به مشتری ارائه می شوند، قیمت بالاتری دارند.

– ساخت ایران

از مهم ترین عوامل موثر در قیمت ماشین اسکرابر یا  هر کالای دیگر، برند و کشور سازنده آن است. اگرچه به منظور خرید کالای برند نیاز به اختصاص بودجه ای بالاتر است اما باید به این نکته توجه نمود که ارائه خدمات پس از فروش و مواد با کیفیت به کار رفته در ساختار یک ماشین اسکرابر موجب امکان استفاده طولانی مدت و بی دردسر از دستگاه می گردد و کاربر می تواند تا سالها بدون حتی یک بار نیاز به تعمیر به استفاده از دستگاه بپردازد. شرکت کرشا یکی از معتبر ترین برندهای فعال در زمینه تولید و ارائه دستگاه های نظافت صنعتی در ایران می باشد.