قیمت اسکرابر صنعتی ۲۰۲۱

با پیشرفت علم و ورود به عصر تکنولوژی، تمامی ابعاد زندگی انسان دچار تغییر و تحول شدند. از چگونگی حمل‌و‌نقل بین‌قاره‌ای گرفته، تا نظافت مجموعه‌های مختلف.

امروزه استفاده از شیوه‌های نظافت صنعتی به علت ارتقاء کیفیت نظافت، مقرون به صرفه بودن و سهولت استفاده جایگزین روش‌های سنتی شده‌اند. دستگاه اسکرابر صنعتی از جمله تحولات فرایند نظافت در عصر حاضر است که برای شستشوی سطح کف‌پوش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. به علت کیفیت بالای شستشو، این دستگاه محبوبیت بیش‌تری پیدا کرده و این‌روزها اسکرابر صنعتی به عنصر اصلی برای داشتن یک نظافت کامل و بی‌نقص بدل شده است.

از مزایای دیگر این دستگاه، برخورداری از مکانیزم‌های ویژه است که درنهایت، به بهینه شدن فرایند نظافت و شستشو می‌انجامد. اما برای یک خرید مطمئن و سنجیده، علاوه بر مطلع بودن از کارکرد دستگاه باید درباره‌ی قیمت اسکرابر صنعتی و بهای پرداختی هم اطلاعات کافی داشته باشیم.

اسکرابر مطلوب من، مناسب جیب من

تنوع بالا در طراحی و‌ تولید اسکرابر‌های صنعتی، بسته به کاربردهای متفاوت‌شان، تنوع قیمت اسکرابر صنعتی را نیز در پی دارد. بنابراین، این تنوع بالا در طراحی، قیمت و کارکرد دست شما را برای انتخاب بهترین کف‌شویی که از همه نظر «مناسب شما» باشد، باز می‌گذارد.

انواع اسکرابر صنعتی

دستگاه اسکرابر صنعتی، بسته به نیاز مشتری در طرح‌ها و مدل‌های مختلف با کارکردهای متفاوت عرضه می‌شود و به قولی، برای استفاده در شرایط و مکان‌های خاصی شخصی‌سازی شده‌ است. این مهم باعث می‌شود به نسبت بهای پرداخت شده و با توجه به محیط نیازمند نظافت، از بالاترین کیفیت شستشو برخوردار شوید‌.

اسکرابرهای صنعتی در دو مدل «دستی» و «سرنشین‌دار» طراحی و تولید می‌شوند و با بهره‌گیری از هرکدام از این انواع کف‌شوی‌ در محیط مناسب، کیفیت و سرعت نظافت به شکل چشم‌گیری افزایش پیدا می‌کند. همچنین، استفاده از این دستگاه صرفه‌جویی در زمان، انرژی و هزینه را نیز در پی دارد.

واضح است که این تفاوت در کارکرد و ساختار اسکرابر‌های صنعتی، اختلاف قیمت در مدل‌های متفاوت را به دنبال دارد‌. گرچه تهیه زمین‌شوی، یک انتخاب عالی برای بالا بردن کیفیت نظافت و بهداشت محیط است و از هزینه‌های مربوط به نظافت می‌کاهد، بهتر است بسته به «نیاز» شما خریداری شود تا رضایت کامل از سرمایه‌گذاری مالی خود داشته باشید.

• اسکرابر صنعتی ۲۰۲۱ مدل دستی

در بین انواع اسکرابرها، اسکرابر دستی یکی از پرکاربردترین آن‌هاست. در این نوع از دستگاه کف‌شوی، اپراتور در قسمت پشتی دستگاه قرار می‌گیرد و آن‌ را به جلو می‌راند. چرخش برس یا موتور جلوبرنده، نیروی محرک دستگاه اسکرابر دستی ۲۰۲۱ را تامین می‌کند. اجزای به‌کاررفته و عملکرد این اسکرابر با نمونه سرنشین‌دار آن تفاوتی ندارد؛ اما به تناسب محیط برای قیمت اسکرابر صنعتی، باید از ویژگی‌ها و مزایای استفاده از هر دو مدل اطلاعات کسب کنید.

درنهایت، چرا باید اسکرابر دستی بخریم؟

  • به علت ویژگی‌های منحصربه‌فرد نظیر وزن مناسب و طراحی ویژه، گزینه‌ی مناسبی برای نظافت فضاهای متوسط مانند مراکز تجاری هستند.
  • استفاده از این دستگاه افزایش سرعت و کیفیت شستشو را درپی دارد.
  • با صرفه‌جویی در مصرف آب و کاهش میزان استفاده از مواد شوینده، آسیب کم‌تری به محیط‌زیست وارد می‌شود و در نتیجه‌ی همین موارد، سود مالی نسبتا بالایی را هم برای مجموعه در پی دارند.

 

• ویژگی‌های اسکرابر دستی ۲۰۲۱
  • از بارزترین خصوصیات این دستگاه کف‌شوی، «کاملا» مکانیزه بودن آن است؛ این ویژگی باعث می‌شود که در طی عملیات شستشو، اپراتور هیچ تماسی با آلودگی نداشته باشد.

 

سبکی و ابعاد مناسب دستگاه کف‌شوی

اسکرابرهای دستی در ابعاد کوچک‌تر‌ و به نسبت مدل‌های دیگر، سَبُک‌تر طراحی شده‌اند تا کار کردن با آن‌ها آسان‌تر شود‌. به علت کوچک بودن این دستگاه، امکان استفاده از آن در مکان‌های باریک مانند راه‌رو‌ها فراهم شده‌ است. همچنین، به دلیل وزن مناسب این دستگاه، به راحتی می‌توان آن را جابه‌جا کرد و حتی با آسانسور بین طبقات انتقال داد.

در نتیجه، دستگاه اسکرابر دستی به علت سبکی و ابعاد مناسبی که دارد، مانورپذیری بالاتری نسبت به انواع سرنشین‌دار دارد.

 

سهولت استفاده

این دستگاه برخلاف نمونه‌های دیگر، نیازمند تجهیزات و امکانات پیچیده نیست و به ساده‌ترین روش، کار نظافت محیط را انجام می‌دهد. طراحی ساده دستگاه و به‌ویژه کنترل‌پنل آن، امکان استفاده برای کاربران کم‌تجربه را فراهم می‌کند. در نتیجه با استفاده از این دستگاه، وقت و سرمایه خود را صرف آموزش دادن به اپراتور نمی‌کنید.

 

صرفه اقتصادی

با درنظر گرفتن کاهش میزان آب مصرفی و مواد شوینده،کاهش مدت زمان شستشو و کاهش هزینه پرداخت شده به نیروی کارِ ناشی از استفاده از اسکرابر دستی، خرید این دستگاه یک سرمایه‌گذاری و قیمت اسکرابر صنعتی کاملا مقرون به صرفه است.

 

قابلیت عرضه در دو مدل باتری‌دار و برقی

هنگامی که انتخاب شما خرید اسکرابر دستی باشد، دامنه انتخاب گسترده‌تری دارید؛ چراکه می‌توانید در بین انواع کابلی یا باتری‌دار، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که قیمت اسکرابر صنعتی 2022 مدل‌های باتری‌دار‌ گران‌تر از انواع کابلی هستند و این مدل‌، حساسیت بالاتری داشته و برای نگه‌داری به دقت بیش‌تری نیاز دارند. اما با همه این‌ها، در هر مکانی که به برق شهری دسترسی نداشته باشید، می‌توانید از مدل باتری‌دار اسکرابر دستی استفاده کنید.

 

اما درمورد مدل‌های برقی خوب است بدانید که قیمت اسکرابر صنعتی پایین‌تری دارند و برای نظافت روزانه محیط‌هایی با مساحت کوچک تا متوسط مناسب‌ترند. همچنین به علت ابعاد کوچک این دستگاه، یک انبار کوچک برای نگه‌داری آن کافی است.

اسکرابر سرنشین‌دار ۲۰۲۱

این دستگاه یکی دیگر از انواع اسکرابر است که به راحتی توسط اپراتور کنترل می‌شود. در این مدل، اپراتور بر روی صندلی دستگاه نشسته و آن را هدایت می‌کند تا محیط مورد نظر را نظافت کند. اسکرابر سرنشین‌دار علاوه بر این‌که از صندلی راحتی برای کاربر برخوردار است، در طراحی آن جای پای وسیعی هم برای اپراتور تعبیه شده است. در این حالت اپراتور در بازه‌های زمانی طولانی‌مدت که مشغول کار با دستگاه است، احساس خستگی و ناراحتی نمی‌کند. در نتیجه، انرژی کمتری از او گرفته می‌شود و فرد راندمان کاری بالاتری خواهد داشت. به این ترتیب، این کف‌شوی‌ها بهره‌وری را بالا می‌برند و باعث می‌شوند عملیات نظافت سرعت بیشتری بگیرد.

همچنین، کف‌شوی‌های سرنشین‌دار به نسبت کف‌شوی‌های دستی طرز استفاده‌ راحت‌تری دارند و در نتیجه، این نوع اسکرابرها برای محیط‌ها و فضاهای وسیع بهترین انتخاب برای نظافت هستند. برای نمونه، در محیط‌هایی مانند رستوران‌ها، سالن‌های پذیرایی، فرودگاه‌ها، بیمارستان‌ها و دیگر مجموعه‌های بزرگ، استفاده از این نوع اسکرابر توصیه می‌شود.

 

اسکرابر سرنشین‌دار، دارای توانایی‌های متعدد و قدرت بالای صنعتی از جمله موارد زیر است:

 

  • مانور پذیری بالا: این دستگاه‌ توانایی دور زدن در معابر باریک را به گونه‌ای دارد که بزرگ‌ترین اسکرابر سرنشین‌دار نیز برای دور زدن تنها به دو متر فضا نیاز دارد!

 

  • شیب؟ بام؟‌ همه‌جا!: این دستگاه‌ برای ارائه‌ خدمات حتی در شیب ده درصد نیز آماده است.

 

  • اشراف کامل به محیط: اپراتوری که بر روی صندلی اسکرابر سرنشین‌دار می‌نشیند، فضای دید بسیار گسترده‌ای دارد و به راحتی می‌تواند قسمت‌هایی را که تمیز نشده‌اند، شناسایی کند و به نظافت آن‌ها بپردازد.

 

  • ابتکار در‌ طراحی: طراحی و ساخت اسکرابر سرنشین‌دار بسیار خلاقانه و کارآمد است؛ به این صورت که در همه‌ مدل‌‌ها محفظه‌ نگه‌‌دارنده‌ باتری با مخزن آب کثیف احاطه شده که سبب کاهش یافتن وزن و ابعاد دستگاه می‌شود. گفتنی است که ساختار دستگاه‌‌ کاملاً فشرده و منسجم با قدرت مانور بالا است.
متغیرهای موثر در قیمت اسکرابر صنعتی ۲۰۲۲

همان‌طور که مطالعه نمودید، اسکرابر صنعتی بسته به مدل‌ و کارکر از تنوع بالایی برخوردار است. این تنوع در طراحی، تولید و کارایی، تفاوت قیمت اسکرابر صنعتی را در پی دارد. تفاوت میان ویژگی‌ها و مزایای این زمین‌شوی‌ها، از اصلی‌ترین دلایل تنوع قیمت اسکرابر صنعتی می‌باشد. بنابراین لازم است شناخت بیش‌تری از انواع مختلف این دستگاه و کارایی آن داشته باشیم تا مناسب‌ترین و بهترین مورد را تهیه کنیم.

 

باتری‌دار یا کابلی؟ مسئله این است.

تمامی اسکرابرهای صعنتی، به علت بهره‌گیری از موتور الکتریکی سازگاری بسیار زیادی با محیط‌زیست دارند؛ علاوه بر آن، کم‌تر دچار خرابی و از کار افتادگی می‌شوند و هزینه تعمیر و نگهداری آن‌ها اندک خواهد بود.

از دیگر متغیرهای موثر در تعیین قیمت اسکرابر صنعتی، می‌توان نوع باتری استفاده شده در دستگاه را نام برد. هنگام خرید زمین‌شوی باتری‌دار باید مبلغی را با عنوان هزینه خرید باتری از بودجه خود کسر کنید. به همین دلیل است که قیمت اسکرابر صنعتی باتری‌دار از انواع کابلی آن بیش‌تر می‌باشد. توجه داشته باشید که زمین‌شوی باتری‌دار برای نظافت مکان‌های متراکم، پر پیچ‌‌و‌خم و پر رفت‌و‌آمد بسیار مناسب است.

 

با توجه به مطالبی که گفتیم، بسته به ویژگی‌های سطح نیازمند شستشو و قابلیت‌های دستگاه، قیمت اسکرابر صنعتی تغییر می‌کند‌. استفاده از انواع مناسب این تجهیزات نظافتی تاثیر بسزایی در کیفیت شستشو خواهد گذاشت. خرید و استفاده از این تجهیزات نظافتی سرمایه‌گذاری بزرگی برای مجموعه خواهد بود؛ سرمایه‌گذاری‌ای که از همه نظر سودآور است.

 

لازم به ذکر است که شرکت کوشا اندیش شاهکار (با برند تجاری کرشا)، اولین تولیدکننده تجهیزات نظافتی در ایران و غرب آسیا است و این شرکت با تکیه بر علم و فناوری و سال‌ها تجربه، بهترین خدمات را ارائه می‌دهد. برای حفاظت از سلامتی و‌ سرمایه خود، به تجربه و دانش ما اعتماد کنید. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیش‌تر در ارتباط با قیمت اسکرابر صنعتی ، با ما در ارتباط باشید.

آدرس سایت ما: kershagroup.com

تلفن: ۷۹۴۴۷-۰۲۱