فروش دستگاه نظافتی در تهران

اگر کلمه فروش دستگاه نظافتی در تهران یا خرید دستگاه نظافتی در تهران را در فضای اینترنت جست‌و‌جو کنید، به مجموعه‌ای متناقض از مقالات می‌رسید که یکدیگر را رد کرده و صرفا قصد فروش دستگاه نظافتی یا اسکرابر را دارند.

 غالب این فروشگاه های دستگاه نظافتی، هیچ‌ وقت در مورد خدمات پس از فروش با شما صحبتی نکرده یا در مورد میزان میکروب‌زدایی کامل سطوح توسط انواع دستگاه نظافتی خود از روی سطوح، به شما اطلاعاتی نخواهند داد.

بهتر است پیش از معرفی انواع دستگاه نظافتی کرشا، خدمات پس‌ از فروش آن یا میزان میکروب‌زدایی سطوح با استفاده از انواع دستگاه‌ها و فروش دستگاه نظافتی کرشا در تهران به معرفی انواع دستگاه‌های نظافتی بپردازیم.

لزوم استفاده و فروش دستگاه نظافتی کرشا در تهران و جوامع شهری

با توجه به رشد سریع جوامع شهری و صنعتی و همچنین شایع شدن ویروس‌هایی همچون ویروس کرونا در زمان ما، صنایع بزرگ و کوچک و همچنین محل‌های پر رفت و آمد شهری همچون ایستگاه‌های قطار شهری یا پایانه‌های اتوبوس‌رانی موجود در سطح شهرها و پایانه‌های اتوبوس‌رانی بین شهری، به علت ازدحام جمعیت و رفت و آمد زیاد نیاز به شست و شوی روزانه محیط و ضدعفونی شدن دارند، تا از انتقال ویروس‌های مختلف از جمله ویروس کووید ۱۹ به افراد و پخش شدن هرچه بیشتر آن‌ها جلوگیری شود. در این فضا و با توجه به نیروی متخصص مورد نیاز برای انجام نظافت ممتد و دائم چنین محیط‌هایی، نمی‌توان نیاز به استفاده از انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی را برای ایجاد فضایی پاکیزه و عاری از میکروب و ویروس - برای محافظت بیشتر انسان‌ها از بیماری‌ها - نادیده گرفت. به همین خاطر، شناخت انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی برای استفاده در انواع فضاها برای فروش دستگاه نظافتی کرشا در تهران مورد اهمیت قرار می‌گیرد. دستگاه‌های نظافت صنعتی شامل تجهیزاتی مانند اسکرابر، مکنده صنعتی، جاروی صنعتی و جاروبرقی صنعتی هستند. در عصر حاضر تعداد زیادی از مجتمع‎‌های ادارای، تجاری، مسکونی، مذهبی و... و همچنین اماکن صنعتی و کارخانه‌ها با تهیه این دستگاه‌ها، برای تبدیل شیوه نظافت مجموعه خود از روش سنتی به نظافت صنعتی اقدام کرده‌اند. در واقع دستگاه‌های نظافت صنعتی دارای قابلیت‌های بسیار بیشتری نسبت به روش‌های نظافت سنتی هستند و تهیه و استفاده از آن‌ها، نسبت به روش‌های متداول سنتی از مزایای بسیار بالایی برخوردار است. # فروش دستگاه نظافتی کرشا در تهران # فروش دستگاه نظافتی کرشا در تهران # فروش دستگاه نظافتی کرشا در تهران# فروش دستگاه نظافتی کرشا در تهران # فروش دستگاه نظافتی کرشا در تهران

انواع دستگاه‌های نظافتی صنعتی

به‌طور معمول و برای استفاده‌های صنعتی و همچنین غیرصنعتی، اغلب شرکت‌ها، دستگاه‌های نظافتی را در مرحله اول از طریق تفاوت شکل و ساختار قابل دیده‌شدن توسط مشتری طبقه‌بندی می‌کنند؛ یعنی در فروشگاه آنلاین این شرکت‌ها به کلمه «فروش دستگاه نظافتی دستی» (اسکرابر دستی) و « فروش دستگاه نظافتی کرشا در تهران سرنشین‌دار» (اسکرابر سزنشین‌دار) بر خواهید خورد.

تفاوت اصلی این دو دستگاه صرفا براساس نحوه استفاده آن، توسط نیروی متخصص و همچنین قدرت آن در متراژ پاک‌سازی محیط در ساعت است.

البته باید گفت دستگاه‌های نظافت صنعتی تنوع بسیار دارند و هر یک برای کاری خاص طراحی و ساخته شده‌اند. برای مثال یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافت صنعتی، اسکرابرها هستند. اسکرابر دارای مدل‌های متنوعی است. البته همانطور که در قسمت قبلی خواندید، اسکرابر دستی و اسکرابر سرنشین دار، در نمونه‌های اسکرابر برقی و اسکرابر باتری‌دار تولید می‌شود، که هر یک از آن‌ها نیز دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوتی چون حجم مخزن، نوع هدایت و…  در فروش دستگاه نظافتی کرشا در تهران هستند.

این تنوع بالای اسکرابر ها باعث می‌شود که هر مجموعه بتواند بسته به نیاز، به سایت‌های فروش دستگاه نظافتی مراجعه و با بهترین قیمت دستگاه نظافت صنعتی اسکرابرِ متناسب با نیاز خود را تهیه و استفاده کند. در واقع اسکرابرها به خاطر همین تنوع بالاست که مورد پسند و استفاده عموم قرار می‌گیرند؛ زیرا نظافت صنعتی کف به وسیله هر یک از این دستگاه‌ها با سرعت و دقت بسیار بالایی انجام می‌شود و دستگاه نظافت صنعتی می‌تواند به کمک قابلیت شستشو و خشک کردن همزمان زمین، فضا را به بالاترین استانداردهای پاکیزگی و بهداشتی برساند.

خوشبختانه فروش دستگاه نظافتی کرشا در تهران در انواع زمین شوی برقی و زمین شوی باتری دار تحت همین شرایط، توسط شرکت انجام می‌گیرد و به همین خاطر در طی سالیان فعالیت این شرکت دانش‌بنیان، این محصولات توانسته‌اند همواره نظر مثبت کارفرمایان و کارشناسان مختلف را به خود جلب کنند.

خرید و فروش دستگاه نظافتی کرشا در تهران (واترجت)

این دستگاه نظافت صنعتی برخلاف دیگر دستگاه‌های ذکر شده در متن، براساس پمپاژ پرقدرت آب بر روی سطوح کار کرده و برای کندن جرم‌های قدیمی و یا سخت، از روی سطوح مختلف کاربرد داشته و بیشتر در کارخانه‌های صنایع سنگین کاربرد دارد. این نوع از دستگاه نظافت صنعتی، خود به دو نوع آب گرم و آب‌ سرد تقسیم می‌شود. همچنین خرید یا فروش این دستگاه نظافت صنعتی در بین دارندگان ساختمان‌های عظیم نیز رایج است؛ چرا که می‌تواند، نیروی انسانی مورد نیاز برای پاک ‌کردن نما‌ی کثیف شده بر اثر دوده خیابان‌ها را به شدت کاهش دهد.

 

کف‌شوی صنعتی

یکی از انواع قابل خرید و فروش دستگاه نظافتی کرشا در تهران ، کف‌شوی صنعتی است که در انواع کف‌شوی دستی و کف‌شوی سرنشین‌دار و در مدل‌های برقی (کابلی)، باتری‌دار و دیزلی تولید می‌شود. همان‌طور که می‌بینید کف‌شوی صنعتی نیز مدل‌های مختلفی دارند تا برای استفاده در فضاهای مختلف، بتوان بر حسب نیاز بهترینِ آن‌ها را به کار گرفت. برای مثال در فضاهای بزرگ با مساحت بسیار، کف‌شوی صنعتی سرنشین‌دار یا کف‌شوی صنعتی باتری‌دار گزینه‌های بهتری هستند. چرا که هم برای کار کردن به برق نیاز ندارند و نباید کابل آن‌ها به پریز متصل باشد و هم کاربری که مسئول هدایت دستگاه است، می‌تواند با نشستن روی صندلی کف‌شوی به آسانی با هدایت کف‌شوی روی سطح، آلودگی‌ها را از سطح به مخزن آب کثیف کف‌شوی هدایت کند.

کف‌شوی صنعتی دستی و کف‌شوی صنعتی برقی نیز برای فضاهای کوچک‌تر مناسبند؛ چرا که با اتصال کابل دستگاه کف‌شوی به پریز برق، به راحتی کف شستشو و خشک می‌شود و کاربر مسئول نظافت نیز، با ایستادن پشت کف‌شوی و هل دادن کف‌شوی دستی بخش‌های آلوده زمین را پاک می‌کند.

سوییپر صنعتی

دستگاه‌های قابل خرید و فروش دستگاه نظافتی کرشا در تهران که تا کنون نام بردیم، برای شستشوی کف مناسب بودند. اما گاهی نیاز است که زباله‌ها و آلودگی‌ها از سطح جمع شوند و شست‌و‌شویی صورت نگیرد. در اینجاست که سوییپر صنعتی کاربرد خود را نشان می‌دهد. این دستگاه با نام‌های جارو دائم کار، جارو آب و خاک، جارو سه موتوره و یا جارو شهری نیز معرفی می‌شود.

سوییپر صنعتی را می‌توان در نظافت سطوح مفروش یا غیرمفروش به کار برد. به همین خاطر است که این دستگاه هم در فضاهای سربسته همچون مساجد و اماکن مذهبی مورد استفاده قرار می‌گیرد، هم در فضاهای صنعتی. به همین خاطر انواع مختلفی از سوییپر موجود است و هر یک مناسب برای کار کردن در یکی از این فضاها هستند.

مکنده صنعتی

دستگاه نظافت صنعتی دیگری که به ویژه برای کارخانجات بسیار کاربرد دارد، مکنده صنعتی است. این دستگاه در انواع سه فاز و تک فاز تولید می‌شود که با نام مکنده صنعتی توربینی و یا مکنده صنعتی دائم کار نیز شناخته می‌شوند. مکنده صنعتی، از این قابلیت برخوردار است که نخاله‌ها یا مواد ریخته شده روی زمین را با قدرت بالا در مخزن خود کشیده و در نتیجه موجب نظافت سطح شود. انتخاب بهترین مدل مکنده صنعتی، نیازمند اطلاع از ویژگی‌های محیط است. مدل‌های پیشرفته مکنده صنعتی نیز برای کار کردن در محیط‌های سخت‌تر طراحی و تولید شده‌اند که با نام مکنده صنعتی توربینی یا مکنده صنعتی دائم کار، بین اهل فن شناخته می‌شوند.

نتیجه گیری

شرکت کرشا مفتخر است با استفاده از علم روز دنیا و با کمک متخصصان ایرانی، انواع مختلف دستگاه‌های نظافتی را تولید کند. مزیت استفاده از محصولات این شرکت از جهات مختلفی قابل بررسی است. نخست، حمایت از تولید ملی است که به تبع آن، اشتغال‌زایی به وجود می آید. در وهله دوم، می‌توان به کیفیت بالا و قیمت معقول‌تر این محصولات نسبت به نمونه‌های خارجی اشاره کرد. پس از این دو، می‌توان به عدم تاثیر تحریم‌ها بر روی تامین قطعات این تجهیزات اشاره کرد. تمام قطعات تجهیزات صنعتی کرشا در داخل کشور طراحی و تولید می‌شوند. در نتیجه، در صورت خرابی هر یک از این دستگاه‌ها، می‌توان قطعه مورد نظر را به راحتی و در کمترین زمان ممکن تهیه و تعویض کرد. در کنار تمام این موارد، می‌توان از خدمات پس از فروش واقعی و کاربردی شرکت کرشا نام برد که خیال خریدار را برای مدتی طولانی راحت می‌کند. برای ارتباط ما شماره تلفن ۷۹۴۴۷-۰۲۱ و سایت www.kershagroup.com پاسخگوی شما است.