حالا و پس از گذشت چهار دهه وابستگی به تولیدکنندگان خارجی و وارد کردن محصولات نظافتی، نوید تولید اسکرابر ایرانی در قزوین و به خودکفایی رسیدن در زمینه تولید ماشین‌های نظافت صنعتی و فروش اسکرابر ایرانی به گوش می‌رسد.

شرکت کوشا اندیش شاهکار (کرشا) اولین تولیدکننده محصولات نظافتی از جمله اسکرابرهای ایرانی دستی و سرنشین‌دار است. این تجهیزات نظافتی که در طی چهار دهه پیش از کشورهای خارجی وارد می‌شدند، امروزه با بهره‌گیری از دانش فنی، بومی‌سازی شده‌اند و در داخل کشور تولید می‌شوند. فروش اسکرابر ایرانی کرشا که طبق استانداردهای جهانی طراحی و تولید می‌شود و همراه با یک‌سال ضمانت بی قید و شرط و ده سال خدمات پس ‌از فروش، تحویل شما می‌گردد.

اسکرابر ایرانی و اجزای تشکیل دهنده آن

اسکرابر‌ یا کف‌شوی صنعتی یکی از تجهیزات نظافتی صنعتی است که به منظور شستشو و خشک کردن سطوح کف‌ طراحی شده است و جهت سازگاری با شرایط و محیط‌های متفاوت، در مدل‌ها، اندازه‌ها، ظرفیت‌ها و کارایی‌های متنوعی ارائه می‌شود. تولید و فروش اسکرابر‌ ایرانی در داخل کشور، یک گام رو به جلو و مهم در راستای تولید دستگاه‌های نظافت صنعتی است. کیفیت طراحی، ساخت و کارایی این دستگاه نظافتی، به خوبی با نمونه‌های خارجی رقابت می‌کند. تمامی قطعات و بخش‌های به کار رفته در دستگاه اسکرابر ایرانی مورد تائید شرکت‌های معتبر اروپایی بوده و به همین دلیل، کیفیت آن تضمین شده است. همچنین، این دستگاه به نسبت کیفیت عالی، قیمت مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی دارد.

اجزای تشکیل دهنده اسکرابر صنعتی

سیستم‌ برس چرخشی

در جلوی دستگاه، برسی برای تمیز کردن سطح تعبیه شده است که با توجه به سطح مورد نظافت، نوع و جنس آن انتخاب می‌شود.

مخزن آب تمیز

در این دستگاه مخزنی برای آب تمیز و محلول شوینده تعبیه شده است. مقدار ماده شوینده‌ای که مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد، باید مطابق با مقدار توصیه شده توسط شرکت تولیدکننده باشد.

مخزن آب کثیف

برای جلوگیری از آلودگی مجدد، مخزن آب تمیز و پساب از هم تفکیک شده‌اند. این مخزن به سطل‌زباله برای جمع‌آوری ذرات موجود در آب کثیف و همچنین، یک شناور برای جلوگیری از ورود آب به موتور دستگاه، مجهز است.

سیستم مکش قوی

پس از شستشوی محیط توسط برس‌ها، سامانه مکش قوی فعال می‌شود و پساب باقی‌مانده را جمع می‌کند.‌ عملکرد این سامانه، باعث می‌شود که سطح بلافاصله پس از شستشو خشک شود.

لوله تخلیه

در مرحله آخر، آب کثیف توسط لوله‌ای که در بخش انتهایی دستگاه قرار گرفته است از مخزن خارج می‌شود‌.

#فروش اسکرابر ایرانی  #فروش اسکرابر ایرانی #فروش اسکرابر ایرانی #فروش اسکرابر ایرانی #فروش اسکرابر ایرانی #فروش اسکرابر ایرانی #فروش اسکرابر ایرانی #فروش اسکرابر ایرانی

عملکرد اسکرابر ایرانی به چه صورت است؟

تمامی اسکرابرها به شکل یکسانی عملیات شستشو و نظافت را انجام می‌دهند؛ در ابتدا، آب و مواد شوینده بر روی سطح پاشیده می‌شوند و سپس، برس تعبیه شده در بخش جلویی دستگاه کار شستشو را ادامه می‌دهد. در مراحل بعدی، تی مخصوص و سامانه مکش قوی، آلودگی‌های باقی‌مانده و کثیفی‌های حاصل از شستشو را جمع‌آوری می‌کنند و‌ سطحی کاملا پاکیزه و خشک‌ به کاربران تحویل می‌دهند.

انواع اسکرابر ایرانی

اگر چه اساس کارکرد انواع مختلف اسکرابرهای صنعتی تفاوتی ندارد، اما زمین‌شوی‌ها‌، طبق پارامترهای متفاوتی از هم تفکیک می‌شوند. تفاوت عمده‌ اسکرابرهای صنعتی در منبع تغذیه، شیوه هدایت و برخورداری یا عدم برخورداری از موتور هدایت‌گر در آن‌ها است. بر این اساس، اسکرابرها به دسته‌های زیر تقسیم‌می‌شوند:

انواع اسکرابر از نظر شیوه هدایت

اسکرابرهای صنعتی بسته به متراژ سطحی که قرار است نظافت کنند، در انواع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بر این اساس، این کف‌شوی‌ها به دو‌ گروه «دستی» و «سرنشین‌دار» تقسیم می‌شوند.

  • اسکرابر دستی: این دستگاه، در دسته‌بندی اسکرابرهای کوچک قرار می‌گیرد و عمدتا برای نظافت سطوحی با متراژ پایین مانند راه‌روها، کف سالن‌های ورزشی و فروشگاه‌ها استفاده می‌شود. در این نوع از زمین‌شوی‌ها، اپراتور پشت دستگاه قرار می‌گیرد و با کمک دسته هدایتی، دستگاه را به پیش می‌راند. این دستگاه به کمک نیروی وارد شده از سوی اپراتور و نیروی حاصل از چرخش برس، به حرکت در می‌آید.
  • اسکرابر سرنشین‌دار: زمین‌شوی‌های سرنشین‌دار در گروه اسکرابرهای بزرگ‌ جا دارند و برای نظافت مکان‌هایی با متراژ بالا، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع اسکرابرها مجهز به صندلی برای نشستن اپراتور هستند و درست مانند خودرو هدایت می‌شوند. این دستگاه به دلیل پهنای شستشوی وسیع‌تر و مخزن‌های بزرگ‌تر، بازدهی بیش‌تری به نسبت اسکرابرهای دستی دارد.

انواع اسکرابر از نظر منبع تغذیه

تمامی دستگاه‌های زمین‌شوی یا از انرژی الکتریکی یا از سوخت فسیلی، برای به حرکت درآمدن استفاده می‌کنند. انرژی الکتریکی مورد نیاز هر دستگاه، به دو صورت کابلی و یا با استفاده از باتری‌ تأمین می‌شود و کاربر متناسب با نیازهای خود، بهترین دستگاه را انتخاب می‌کند.

  • اسکرابر کابلی: همان‌طور که از نامش پیداست، این نوع کفشوی توسط کابل به جریان برق شهری متصل می‌شود و انرژی لازم برای حرکت و نظافت را دریافت می‌کند. این اسکرابرها در محیط‌هایی که پریز برق در دسترس است، به خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر این‌، اسکرابرهای کابلی مجهز به الکتروموتورهای DC هستند که قدرت بیش‌تر و استهلاک کم‌تر دستگاه را در پی دارد.
  • اسکرابر باتری‌دار: همان‌طور که انتظار می‌رود، باتری تعبیه شده در این دستگاه، قلب تپنده و پیش‌برنده آن است. از این دستگاه عموما در مکان‌هایی که دسترسی به پریز برق ناممکن یا محدود است، استفاده می‌شود‌‌. گفتنی است که باتری این اسکرابر، از نوع ژل بوده که نیازی به تعمیر و نگهداری ویژه ندارد و نیز از طول عمر بالایی برخوردار است. به یاد داشته باشید که اسکرابرهای باتری‌دار، گران‌تر از همتای کابلی خود هستند.
  • اسکرابر با سوخت فسیلی: در صورت محدودیت دسترسی به منابع الکتریکی یا نیاز به دستگاهی با قدرت بیش‌تر برای نظافت مجموعه‌های صنعتی، از موتورهای عمل کننده با سوخت‌های فسیلی نظیر بنزین،‌ LPG و دیزل استفاده می‌شود.

سطوح قابل نظافت با دستگاه اسکرابر ایرانی

تمامی سطوح سختی که قابلیت شستشو دارند، به راحتی با کف‌شوی صنعتی کرشا نظافت می‌شوند. سطوح پوشیده شده از سنگ، سرامیک، مرمر، موزائیک، گرانیت، بتن و اپوکسی به خوبی و بدون هیچ آسیبی به سطح، شسته می‌شوند. با توجه به این‌که این کف‌شوی به دستگاه مکش قوی مجهز است، هیچ رد آب و لکه‌ای برجای نمی‌گذارد.

همچنین از کاربردهای متداول این دستگاه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سالن‌ها و مجموعه‌های ورزشی
  • ادارات و سازمان‌ها
  • مراکز صنعتی
  • هتل‌ها، رستوران‌ها، انبارها و سوله‌ها
  • مراکز درمانی و خدماتی
  • ایستگاه‌های راه‌آهن، ترمینال و‌ فرودگاه‌ها

مجتمع‌های تجاری، مراکز خرید و پاساژ‌ها و..

#فروش اسکرابر ایرانی #فروش اسکرابر ایرانی#فروش اسکرابر ایرانی #فروش اسکرابر ایرانی #فروش اسکرابر ایرانی #فروش اسکرابر ایرانی #فروش اسکرابر ایرانی #فروش اسکرابر ایرانی

اهمیت استفاده از اسکرابر صنعتی ایرانی

دستگاه کف‌شوی مکانیزه، به نسبت روش‌های سنتی، عملیات شستشو را ۱۰ تا ۳۰ برابر سریع‌تر انجام می‌دهد و این به معنای صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌های مربوط به انرژی‌ و نیروی انسانی می‌شود؛ هر دستگاه زمین‌شوی حدودا ۱۶۰۰ متر مربع را در یک ساعت نظافت می‌کند‌ که این کاهش نیروی انسانی برای عمل شستشو را در پی دارد. همچنین کیفیت نظافت محیط پس از استفاده از اسکرابر ایرانی به شکل چشم‌گیری افزایش پیدا می‌کند و به دلیل مکانیزه بودن عملیات شستشو، میزان آب و شوینده‌های مصرفی کاهش می‌یابد. برس‌های به کار رفته در دستگاه با نفوذ در درزها و شیارها، سطوح را به صورت کامل نظافت و تمیز می‌کند‌ که این باعث افزایش کیفیت نظافت خواهد شد.

به علت وجود سامانه مکش قوی در دستگاه، عملیات خشک‌ کردن سطح با سرعت بالایی انجام می‌گیرد ودر نتیجه، احتمال آلودگی مجدد و لغزندگی کف بسیار کم می‌شود. به علت سبکی و ابعاد مناسب، به راحتی جابه‌جا می‌شوند و حتی می‌توانید با آسانسور آن‌ها را به طبقات مختلف انتقال دهید.

 

اسکرابر ایرانی یا خارجی؟

اسکرابرهای وارداتی عموما از کشور چین و به شکل مونتاژ نشده وارد ایران می‌شوند‌ و پس از مونتاژ شدن، با برندهای تجاری متفاوت عرضه می‌شوند. این دستگاه‌های وارداتی از کیفیت قطعات پایین‌تری به نسبت نمونه‌های داخلی دارند و مهم‌تر این‌که، به علت واردات محدود شامل خدمات پس‌از فروش نمی‌شوند‌؛ از این رو، در صورت هرگونه خرابی، قطعات مورد نیاز در بازار پیدا نمی‌شوند.

اما فقط اسکرابرهای چینی نیستند که وارد کشور می‌شوند؛ اسکرابرهای اروپایی نیز در بازار یافت می‌شوند و در کنار کیفیت بالایی که دارند، قیمیت آن‌ها حتی در صورت هم‌تراز بودن کیفی با نمونه‌های مشابه داخلی، حدودا ۳ تا ۴ برابر بیش‌تر است.

 

 

چرا از اسکرابر ایرانی استفاده کنیم؟

  • باعث افزایش سرعت و کیفیت عملیات شستشو می‌شود.
  • سطوح در حال شستشو بلافاصله خشک می‌شوند و وقفه‌ای در روال کار عادی مجموعه به وجود نمی‌آید.
  • نظافت با آن، باعث بین رفتن عوامل کدر کننده کف‌پوش‌ها و حفظ زیبایی و طول عمر کف‌پوش می‌شود.
  • اسکرابرها افزایش سطح بهداشت محیط و حفظ سلامت کاربران را به ارمغان می‌آورند.
  • به دلیل صرفه‌جویی در هزینه‌ها و سود مالی نسبتا زیاد، خرید اسکرابر نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

و در نهایت، این کار باعث حمایت از تولیدات و تولیدکنندگان داخلی می‌شود.

مزایای استفاده از اسکرابر ایرانی کرشا به نسبت نمونه‌های وارداتی

  • قیمت مناسب: اسکرابرهای ایرانی کرشا به علت این‌که در داخل کشور تولید می‌شوند، قیمت پایین‌تری نسبت به نمونه‌های وارداتی دارند. یکی از اهداف اصلی کرشا ارائه بهترین کیفیت در کنار صرفه اقتصادی برای مصارف صنعتی و تجاری است.

    خدمات پس‌از فروش: با در نظر گرفتن این‌که کلیه قطعات و اتصالات اسکرابرهای کرشا تولید همین شرکت هستند، شامل یک سال ضمانت بی‌ قید و شرط و ده سال خدمات پس‌از فروش می‌شوند.

    جلب اعتماد با تکیه بر دانش و تجربه: مهندسان شرکت کرشا با تخصص در زمینه طراحی و تولید اسکرابر، بهترین محصول را در اختیار شما قرار می‌دهند. با توجه به این‌که این شرکت سال‌ها سابقه خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی را دارد، در زمینه تولید محصول و مشتری‌مداری خوش درخشیده‌ و کیفیت محصولات تولیدی‌شان ثابت‌شده است.

    متخصصان باتجربه شرکت کوشا اندیش شاهکار (با برند تجاری کرشا) با تکیه بر سال‌ها تجربه و دانش،‌ موفق شده‌اند که بهترین کیفیت را با نازل‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار بدهد. این شرکت با ارائه ضمانت تعمیر و تعویض بی قید و شرط یک ساله و خدمات پس‌از فروش به مدت ده سال، به شما برای صرف هزینه و سرمایه‌گذاری در زمینه خرید و تهیه اسکرابر ایرانی اطمینان خاطر می‌دهد.

    برای کسب اطلاعات بیش‌تر، مشاهده محصولات و مشاوره با متخصصین کرشا در رابطه با فروش اسکرابر ایرانی با ما در تماس باشید.

    آدرس سایت ما: kershagroup.com

    تلفن‌: ۷۹۴۴۷-۰۲۱