اگر به دنبال خرید و اشنایی با این هستید که بدانید عملکرد دستگاه اسکرابر چیست و به دنبال خرید و اشنایی با دستگاه اسکرابر هستید این نوشته به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید پس تا پایان این متن با ما همراه شوید.

در این متن قرار است یاد بگیریم:

عملکرد دستگاه اسکرابر چیست ؟

نحوه کارکرد دستگاه اسکرابر چگونه است ؟

مزایای دستگاه اسکرابر چیست ؟

خم نشوید، وقت تمیز کردن است!

این شعار در دنیای امروز بسیار کاربردی است. این روزها همه آنقدر شلوغ هستند که به سختی فرصتی برای تمیز کردن خانه هایشان پیدا می کنند، محیط اطراف را فراموش می کنند. و کسانی که آزاد هستند به اندازه کافی تنبل هستند که بدن خود را برای تمیز کردن حرکت دهند زیرا فکر می کنند اهمیت زیادی ندارد. این وظیفه نخست وزیر بهداشت ما نیست که کشور را تمیز کند، همه ساکنان این سیاره مسئول پاکیزگی اطراف خود هستند.اینجاست که اسکرابر به  داد بشریت رسیده است. سوال مهمی که پیش می آید این است که عملکرد دستگاه اسکرابر چیست ؟ تا جایی که امکان دارد از سطل زباله استفاده کنید. زباله ها را با توجه به نوع زباله ها بریزید. کف ها را با استفاده از شوینده های کف که حاوی مواد ضدعفونی کننده هستند تمیز کنید. می‌توان در مورد اهمیت نظافت و میزان نامرتب بودن و کثیفی بودن محیط ما آگاهی ایجاد کرد. حتی می‌توان از ماشین‌هایی مانند ماشین‌های کف شوی کرشا یا ماشین‌های کف شوی صنعتی برای سهولت کار استفاده کرد.

عملکرد دستگاه اسکرابر چیست و محاسن و معایب آن

اسکرابر صنعتی یا به عبارتی دستگاه زمین شوی و یا کف شوی یکی از انواع تجهیزات نظافت صنعتی است که جهت استفاده بر روی کف زمین استفاده می شود. این دستگاه با شستشوی مکانیزه زمین باعث افزایش راندمان کاری و کاهش نیاز به نیروهای خدماتی و در نهایت کاهش هزینه های سازمانی می شود.

یکی از محاسن نظافت این است که سلامت روان را ارتقا می دهد. فردی که مرتب است و محیطش تمیز است در مقایسه با سایر افرادی که محیطشان کثیف و نامرتب است کارآمد خواهد بود. محیط تمیز پذیرش اجتماعی را افزایش می دهد زیرا همه افراد مرتب و تمیز را نسبت به افراد نامرتب و ناپاک دوست دارند. پاکیزگی با دور نگه داشتن حشرات یا آفات ما را از بیماری های مضر دور می کند. فکر نمی‌کنم نظافت هیچ ضرری داشته باشد، زیرا این عادت خوبی است که می‌توان آن را به خداپرستی نیز ربط داد و همه باید این عادت را دنبال کنند تا به‌عنوان فردی سالم بمانند و محیط اطراف را نیز تمیز کنند.در راه رسیدن به این تمیزی، اسکرابر به داد صنعت و نیروی انسانی رسید.

راه حل اسکرابر است

تنها راه حل مشکل شما راه حل های استفاده از دستگاه اسکرابر است، که در آن می توانید تقریباً هر نوع محصول مورد نظر خود را در رابطه با تمیز کردن پیدا کنید. از خانوار گرفته تا شرکت و صنایع، هر محصولی که برای نظافت استفاده می شود را می توان در کرشا  یافت.

نحوه کارکرد دستگاه اسکرابر چگونه است ؟

دستگاه اسکرابر دارای قابلیت شستشوی زمین و نیز خشک کنی همزمان آن است به نحوی که با بهره گیری از موتور برسی که در جلوی دستگاه تعبیه شده برس دستگاه را در یک حرکت دورانی به چرخش در می آورد و سبب شستشوی سطح زمین می گردد. با توجه به آبی که همزمان با چرخش برس برروی زمین ریخته شده در نهایت آب کثیفی که از ترکیب آب و آلاینده های روی زمین بوجود می آید برروی زمین پخش می شود که بوسیله تیغه تی ای که در پشت دستگاه قرار دارد جمع آوری و متمرکز می شود.

بعد از جمع آوری آب کثیف ایجاد شده بر سطح این آب بوسیله موتور وکیومی که تیغه تی متصل میباشد وکیوم یا به اصطلاح مکش شده و داخل مخزن آب کثیف دستگاه جمع آوری میگردد که بطور کلی این پروسه شامل شستشو بوسیله آب و مواد شوینده و چرخش برس شروع میشود، با جمع آوری آب ادامه پیدا کرده و در نهایت با مکش آن به داخل مخزن خاتمه پیدا میکند، خشک کنی سطح به حدی است که حتی ردپایی از اپراتور بر سطح باقی مانده و حتی امکان انجام این پروسه در حین عبور و مرور مراجعین نیز وجود دارد

مزایای دستگاه اسکرابر چیست ؟

یکی از مزایای عمده دستگاه اسکرابر افزایش قابل توجه راندمان کاری نظافت است که این امر در اماکن وسیع نمود بیشتری پیدا خواهد کرد.

از دیرباز نظافت و شستشوی سازمانی در اماکن وسیع یکی از مسایل چالش برانگیز سازمانی محبوب شده است. از آنجاییکه نظافت اینگونه اماکن نیاز مبرمی به تعداد نیروی انسانی و نیز نیروهای خدماتی داشته و در نهایت زمان زیادی صرف نظافت می شده در مجموع هزینه هایی که جهت نظافت به سازمان متحمل میگردد بسیار بالا و به دور از صرفه اقتصادی بود اما با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش تجهیزات مکانیزه نظافت کل پروسه نظافت در قالب یک سیستم مکانیزه انجام می شود که این امر سبب کاهش الزام وابستگی به تعداد نیروی انسانی بوده که خود در دراز مدت سبب کاهش هزینه های سازمانی میگردد و از طرفی سبب افزایش راندمان کاری و کارایی پرسنل گردیده و پروسه نظافت را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین سطح کیفی عملی می کند.

به نوعی میتوان گفت که خرید دستگاه اسکرابر به نوعی یک سرمایه گذاری محسوب می شود که در دراز مدت با کاهش هزینه ها و خرید یک سرمایه بعنوان یکی از تجهیزات از طرفی دیگر سبب ایجاد منفعت در یک سازمان می شود.

# عملکرد دستگاه اسکرابر چیست ؟ # عملکرد دستگاه اسکرابر چیست ؟ # عملکرد دستگاه اسکرابر چیست ؟ # عملکرد دستگاه اسکرابر چیست ؟ # عملکرد دستگاه اسکرابر چیست ؟ # عملکرد دستگاه اسکرابر چیست ؟ # عملکرد دستگاه اسکرابر چیست ؟ # عملکرد دستگاه اسکرابر چیست ؟ # عملکرد دستگاه اسکرابر چیست ؟ # عملکرد دستگاه اسکرابر چیست ؟ # عملکرد دستگاه اسکرابر چیست ؟

انواع دستگاه اسکرابر چیست ؟

دستگاه‌های نظافت صنعتی را، می‌توان از جنبه‌های مختلف تقسیم بندی کرد. دو دسته‌بندی اصلی،‌ تقسیم بر اساس مبنع تغذیه یا شیوه حرکت و کنترل تقسیم بندی می‌شوند.

 

تقسیم بندی اسکرابر بر اساس منبع تغذیه

  • کابلی: در این نوع کفشور از سیم برق، جهت تأمین نیرو محرکه دستگاه استفاده شده است. با اتصال دستگاه به جریان مستقیم برق، موتور کفشو ضد میکروب آماده حرکت و نظافت خواهد بود. مزیت خرید کفشو ضد میکروب کابلی، امکان استفاده سریع برای نظافت است. زیرا با موجود بودن پریز برق، کفشور صنعتی ضد میکروب آماده نظافت خواهد بود. اما نکته موجود در مورد این نوع کفشورها، عدم امکان استفاده در همه محیط‌ها است. زیرا در همه جا دسترسی به پریز برق نیست. همچنین وجود کابل در کفشور ضد میکروب، باعث کاهش توانایی مانور در دستگاه خواهد شد.
  • باتری‌دار: در این نمونه از کفشور صنعتی، دیگر خبری از کابل برق نیست. در نتیجه امکان استفاده از دستگاه در محیط‌های مختلف، فراهم است. همچنین به دلیل عدم وجود کابل، توانایی مانور دستگاه بسیار بیشتر خواهد شد. اما نکته مهم این است که پیش از استفاده از کفشور صنعتی ضد میکروب، باید دستگاه شارژ شده باشد. همچنین در صورت استفاده از باتری غیراستاندارد، باتری زودتر از زمان عادی خراب خواهد شد و نیاز به تعویض خواهد داشت. البته در صورت استفاده از باتری مناسب، جای نگرانی نخواهد بود؛ باتری استاندارد از طول عمر مقبولی برخوردار است. همچنین توان بیشتری نسبت به نمونه‌های تقلبی دارد.
  • دیزلی: در این نوع از کفشور صنعتی ضد میکروب، از گازوئیل و گاهی بنزین، جهت تأمین نیرو دستگاه استفاده می‌شود. طبیعتا هزینه تأمین سوخت دستگاه ارزان‌تر از نمونه‌های دیگر است. اما به دلیل آلایندگی زیاد دستگاه، استفاده از آن در محیط‌های سرپوشیده ممکن نیست. همچنین این دستگاه، باعث آلودگی محیط زیست خواهد شد. امروزه تقاضا کم‌تری برای این دستگاه وجود دارد. به همین دلیل، تولید این نمونه کفشور صنعتی ضد میکروب کاهش یافته است.

 

انواع اسکرابر بر اساس شیوه هدایت و کنترل

  • کفشور سرنشین‌‌دار: در این نوع کفشور، کاربر روی صندلی دستگاه می‌نشیند و با فرمان تعبیه شده در دستگاه،‌ کفشور را هدایت می‌کند. این نوع از کفشور ضد میکروب نسبت به نمونه دستی از توان بیشتری برخوردار است. همچنین از ابعاد بزرگ‌تری برخوردار است.
  • کفشور دستی: برای نظافت محیط‌های باریک، راهروها، مساحت‌های کم و… از این نمونه استفاده می‌شود. به دلیل ابعاد کوچک‌تر، توان مانور این دستگاه بسیار بالا است. البته این ابعاد کوچک کفشور صنعتی ضد میکروب دستی، باعث قیمت پایین‌تر دستگاه نسبت به نمونه سرنشین‌دار است. شیوه هدایت این دستگاه به این گونه است که، کاربر پشت دستگاه قرار می‌گیرد. سپس با وارد کردن نیرو دستگاه را به حرکت در می‌آورد. البته امروزه مدل‌هایی تولید شده است که، دارای موتور محرک هستند. به همین دلیل دیگر حتی نیازی به هل دادن کاربر وجود ندارد.

در زیر نکاتی وجود دارد که بیانیه انتخاب محصولات کرشا  را نسبت به هر فروشنده یا تامین کننده دیگر محصولات تمیز کننده تقویت می کند:

کرشا- تنها تولیدکننده و تامین کننده پیشرو اسکرابر در ایران است که مردم در داخل ایران با آن سروکار دارند.

کیفیت محصولات کرشا عالی است و محصولات ماندگاری بالایی دارند.

خدمات پس از فروش  آنها بسیار فراتر از انتظار است.

محصولات کرشا شامل همه چیز از ماشین های تمیز کردن کف گرفته تا جاروبرقی هستند.

کرشا برای مشتریان خود ارزش قائل هستند که در لیست اولویت های آنها قرار دارند.

با خرید محصولات کرشا نه تنها ار تولید داخلی حمایت کرده اید بلکه می توانید از خدمات پس از فروش ویژه ما بهره ببرید.