خرید کف شوی صنعتی باکیفیت

در دنیای مدرن امروز، نظافت یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های بشر است ومانند گذشته، نظافت به شیوه دستی و سنتی یکی از روش‌های زدودن آلودگی‌ها از محیط است. اما نیاز امروزه بشر بسیار گسترده‌تر شده و محیط‌های نیازمند نظافت نیز، گسترش یافته است. به همین علت دیگر نظافت به صورت دستی، با وجود خرید کف شوی صنعتی باکیفیت به صرفه نیست. دستگاه‌های نظافت صنعتی انواع گوناگونی دارند که از پرکاربردترین آن‌ها می‌توان به اسکرابر یا کف شوی صنعتی اشاره کرد که خرید کف شوی صنعتی باکیفیت ، به خریدار کمک می‌کند تا حداکثر بازدهی و کارآیی را از دستگاه داشته باشد. در این متن نکات قابل توجه در هنگام خرید کف شوی صنعتی باکیفیت ارائه خواهیم نمود.

دستگاه کف شوی صنعتی باکیفیت چیست و چگونه کار می‌کند؟

اسکرابر یا کف شوی صنعتی یکی از ابزارهای نظافت صنعتی است که می‌تواند به صورت همزمان عملیات شسشتو و خشک کردن سطوح کف را انجام دهد؛ البته در شرایطی نیز، می‌تواند سطح مورد نظر را هم ضدعفونی کند. به این علت است که خرید کف شوی صنعتی باکیفیت برای صنایع گوناگون کاربرد فراوانی دارد. در هنگام خرید کف شوی صنعتی باکیفیت به 3 بخش اصلی آن دقت کنید که عبارتند از:

  • مخزن آب تمیز و کثیف
  • سامانه برس‌زنی (شستشو)
  • سامانه مکش (خشک کن)

شیوه کار در خرید کف شوی صنعتی باکیفیت این گونه است که ابتدا برس کف شوی که در جلوی دستگاه قرار دارد، توسط موتور طراحی شده با سرعت به صورت دورانی به حرکت درمی‌آید. در همین لحظه از مخزن آب تمیز نیز بر روی سطح، آب پاشش می‌شود و چون برس با سطح کف تماس مستقیم دارد سبب شستشوی آن می‌گردد. هنگام شستشوی سطح توسط برس، آبی که همزمان با چرخش آن بر روی سطح پاشیده می‌شود توسط تیغه تی که در پشت دستگاه تعبیه شده است، جمع آوری شده و به مخزن آب کثیف منتقل می‌شود. این امر سبب خشک شدن سطح شستشو شده می‌شود. مخزن آب کثیف از مخزن آب تمیز مجزا بوده و کاربر می‌تواند پس از پایان کار، آب آلوده را در محیطی دیگر تخلیه کند.

خرید کف شوی صنعتی باکیفیت دستی

منظور از خرید کف شوی صنعتی باکیفیت دستی این است که این وسیله، به وسیله نیروی وارده توسط یک کاربر عملیات نظافت را انجام می‌دهد. ابعاد کوچک‌تر این مدل سبب می‌شود، در محیط‌هایی با مساحت کوچکتر و مانورپذیری کمتر کاربری آن راحت‌تر باشد و کاربرد آن سهولت بیشتری داشته باشد. همچننی کف شوی دستی در دو مدل شارژی و کابلی در بازار عرضه می‌شوند.

چند نوع کف شوی صنعتی باکیفیت در بازار وجود دارد؟

با توسعه جوامع شهری و افزایش صنایع و کارخانه‌ها و مراکز اداری و تجاری، نیاز به خرید کف شوی صنعتی باکیفیت به مراتب بیشتر شده است. این امر سبب شده تا این دستگاه‌ها در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید شوند و به بازارهای جهانی عرضه گردند. با استفاده از این دستگاه، عملیات نظافت با سرعت بیشتری انجام می‌شود. عملکرد مدل‌های اسکرابر مشابه بوده و تفاوت اساسی آن‌ها در نوع هدایت این دستگاه‌ها است که در ادامه به آن اشاره می‌شود.

خرید کف شوی صنعتی باکیفیت خودرویی

کف شوی خودرویی یا اسکرابر سرنشین‌دار، همانند یک خودرو هدایت می‌شود و از آن می‌توان در محیط‌های وسیع‌تر نیز استفاده کرد. دستگاه کف شوی صنعتی خودرویی به علت داشتن ظرفیت و پهنای نظافتی بالاتر نسبت به نوع دستی، وسیله‌ای مناسب‌تر برای نظافت بیمارستان‌ها و … به شمار می‌رود.

اهمیت توجه به خرید کف شوی صنعتی باکیفیت

علل متعددی برای استفاده و خرید کف شوی صنعتی باکیفیت ، همانند دستگاه های صنعتی باکیفیت به جای روش‌های سنتی و دستی (نظافت با تی ریشه‌دار و سطل آب) وجود دارد. برای خرید کف شوی صنعتی باکیفیت و استفاده بهینه از آن، باید اطلاعات لازم و کافی را به دست آورد و به یک سری نکات مهم توجه کرد. خرید کف شوی صنعتی باکیفیت ، باعث افزایش سرعت شستشوی کف شده و کیفیت نظافت را هم ارتقا می‌بخشد. با استفاده از این دستگاه می‌توان، هم در وقت و هم در هزینه نظافت صرفه جویی کرد. یکی دیگر از مزیت‌های خرید کف شوی صنعتی باکیفیت ، خشک شدن همزمان سطوح است که باعث می‌شود بلافاصله پس از نظافت نیز، محیط قابل استفاده باشد. برای خرید کف شوی صنعتی باکیفیت باید به نیاز محیط و جنس کف پوش‌ها توجه شود و در صورت عدم توجه به این موارد استفاده از کف شوی نامناسب برای محیط سبب افزایش هزینه‌های مصرفی و صرف هزینه برای تعمیر سطوح آسیب دیده خواهد شد.

نکات کاربردی در خرید کف شوی صنعتی باکیفیت

در خرید کف شوی صنعتی باکیفیت، باید به نکاتی درباره اجزای سازنده آن توجه کنیم و طبق نیاز محیط کف شوی مناسبی را انتخاب کنیم. در زیر به چند نکته درباره اجزای سازنده این دستگاه که در خرید به ما کمک می‌کنند اشاره می‌کنیم.

ظرفیت مخازن آب

همان‌طور که از پیش گفته شد، دستگاه کف شوی صنعتی از دو مخزن آب تمیز و کثیف تشکیل شده است. ظرفیت این مخازن از 15 تا 230 لیتر در دستگاه‌های مختلف متفاوت است. این تفاوت زیاد حجم مخازن کف شوی، مشتریان را برای خرید سردرگم می‌کند؛ چرا که در صورت کم بودن حجم مخزن باعث اضافه کاری پرسنل و در صورت زیاد بودن آن، باعث ماندن طولانی و اتلاف آب داخل دستگاه خواهد شد. پس مهم است که بدانیم مساحت مورد نظر ما چقدر است تا بتوانیم بهترین کف شوی با بهترین مخزن آب را تهیه کنیم.

قدرت خشک‌کن

بخش خشک‌کن، بخش مهمی در دستگاه کف شوی صنعتی است که شامل یک تی خشک کن و موتور مکنده می‌شود. تی خشک کن آبی که بر روی زمین پاشش شده را به داخل مخزن آب‎ کثیف مکش می‌کند. پس ساختار تی و جنس لاستیکی که از آن ساخت شده است برای خرید کف شوی صنعتی باکیفیت اهمیت دارد.

فشار برس بر روی سطح

در هر کاتالوگ دستگاه کف شوی صنعتی، میزان فشار وارد شده توسط آن بر روی سطح گفته شده است. این قدرت وارده بر سطح، در برندهای مختلف متفاوت است. به طوری که مقایسه فشار اعمال شده در مدل‌های مختلف این دستگاه، امری دشوار است. فشار برس‌ها بر روی هر سطحی باید متناسب با جنس آن سطح باشد، در غیر این صورت به دستگاه و کف‌پوش آسیب وارد می‌شود.

ظرفیت کاری دستگاه

در قسمت بالای کاتالوگ هر دستگاه کف شوی صنعتی، میزان توان کاری آن درج شده است که این مقدار توان از حاصلضرب پهنای نظافتی برس در سرعت کاری دستگاه به دست می‌آید. مقدار کارآیی معمولا بر حسب متر مربع بر ساعت و به صورت تئوری ارائه می‌شود و با کارآیی دستگاه در عمل مقدار کمی تفاوت دارد. نکته مهمی که که در خرید یک کف شوی صنعتی باکیفیت باید مورد توجه قرار بگیرد، تناسب کارآیی دستگاه با مساحت مورد نظافت شماست.

سهولت تخلیه و شستشوی مخازن

دستگاه کف شوی صنعتی باید به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهانه سرویس شود و بازبینی و سرویس کف شوی صنعتی، طول عمر و کارایی دستگاه را افزایش می‎دهد. تخلیه مخزن آب کثیف پس از نظافت، از جمله امور نگهداری است که باید حتما به صورت روزانه انجام شود. در غیر این صورت مخزن محیط مناسبی برای رشد میکروب‎ها و آلودگی خواهد شد و درون آن آلودگی ایجاد می‎شود. یکی از امتیازهایی که کف شوی صنعتی باکیفیت دارد، سهولت تخلیه مخزن و شستشوی آن است. این امر از این نظر حائز اهمیت است که مخزن آب کثیف دستگاه، باید هر روز تخلیه و شستشو شود.

سایر ویژگی‌هایی که باید مورد توجه قرار بگیرند:

در کنار موارد مطرح شده در بالا، ویژگی‌های خاص دیگری نیز وجود دارد که باید هنگام خرید دستگاه کف شوی صنعتی باکیفیت مورد توجه قرار گیرند. به همین دلیل، پیشنهاد ما این است که هنگام خرید یک کف شوی صنعتی با یک مشاور باتجربه در این زمینه مشورت کرده و از او راهنمایی بخواهید. کافی است شما هدف از خرید دستگاه کف شوی و نیاز خود را بگویید، تا مشاوران گزینه‌های مناسب برای خرید دستگاه کف شوی صنعتی مورد نیاز شما را پیش رویتان قرار دهند. اما در علاوه‌بر ویژگی‌های گفته شده، بهتر است به ویژگی‌های دیگری از جمله عملکرد تی، میزان صدای ایجاد شده توسط دستگاه، ظرفیت باتری‌ها، سرعت و کیفیت شستشو، میزان خشک شدن کف و راحتی استفاده از کف شوی صنعتی نیز توجه کنید.

اهمیت خدمات پس از فروش برای خرید کف شوی صنعتی باکیفیت

اگر فردی قصد خرید کف شوی صنعتی باکیفیت را داشته باشد، می‌تواند کف شوی مناسب و مورد نیاز خود را به سادگی انتخاب کند. یکی از نکات مهم و قابل توجه برای خرید دستگاه کف شوی صنعتی باکیفیت، توجه به موضوع تأمین قطعات و خدمات پس از فروش است. این موضوع ممکن است در کوتاه مدت اهمیت چندانی نداشته باشد، اما در طولانی مدت موضوع بسیار مهمی است و می‌تواند وجه تمایزی باشد بین شرکت‌هایی که با واردات و مونتاژ قطعات نامرغوب محصولی تولید کرده و به بازار عرضه می‌کند، با شرکتی که با تولید قطعات و ارائه خدمات پس از فروش در طولانی مدت، کیفیت محصول خود را تضمین می‌کند.

مهمترین گام‌ها قبل از اقدام به خرید یک کف شوی صنعتی باکیفیت

قبل از خرید یک کف شوی صنعتی باکیفیت، مشتری باید توجه خود را به نکات مهمی جلب کند که در زیر به چند مورد از آن اشاره می‌کنیم:

  • بررسی مساحت، دسترسی به پریزهای برق، میزان رفت و آمد محیط مورد نظر
  • توجه به جنس کف پوش‌ها
  • نوع و مقدار آلودگی موجود در محیط مورد نظر
  • توجه به جنس قطعات و توان اسکرابر
  • توجه به خدمات پس از فروش و تأمین اجناس مصرفی دستگاه

حال مشتری می‌تواند با توجه به نکاتی که گفته شد، اقدام به خرید دستگاه کف شوی صنعتی باکیفیت مورد نظر خود کند. توجه به این نکات باعث می‌شود علاوه بر این که محصولی باکیفیت خریداری کنید، این اطمینان را داشته باشید که می‌توانید از دستگاه در طولانی مدت نیز، به دلیل داشتن خدمات پس از فروش و بدون دغدغه خرابی آن، با خیال راحت استفاده کنید.

قیمت کف شوی صنعتی

اسکرابر یا کف شوی صنعتی با توجه به مدل و ساختار آن، تنوع قیمت بالایی در بازارهای جهانی دارد. دستگاه‌های اسکرابر صنعتی در دو مدل دستی و سرنشین‌دار طراحی و تولید می‌شوند تا هر مجموعه‌ای بتواند از این دستگاه پرکاربرد استفاده کند. تفاوت قیمت به دلیل ویژگی‌ها و مزایای مختلف این دستگاه‌ها است که شناخت این ویژگی‌ها در انتخاب و خرید کف شوی صنعتی باکیفیت و مقرون به صرفه اثرگذار خواهد بود.

خرید کف شوی باکیفیت از شرکت کرشا

شرکت کرشا اولین تولید کننده انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی در ایران و غرب آسیا است. در بیبن محصولات این برنده انواع کف شوی باکیفیت نیز به چشم می‌خورد که می‌تواند نیازهای نظافتی شما را برآورده کند. محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه و خدمات ۱۲۰ ماهه هستند و از کیفیت بالایی برخودارند؛ به صورتی که شما می‌توانید هنگام خرید کف شوی صنعتی باکیفیت (در صورت سکونت در تهران) تقاضای تست دستگاه را داشته باشید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر شما می‌توانید به سایت www.kershagroup.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۷۹۴۴۷-۰۲۱ تماس حاصل نمائید.