ضدعفونی کردن سطوح با استفاده از دستگاه اسکرابر کرشا

از روز اول که ویروسی فراگیر و درگیرکننده به نام کرونا شیوع پیدا کرد،یکی از مهم‌ترین کارهای افراد در خانه، محل کار، مکان عمومی و… ضدعفونی کردن وسایل و سطوح، شده است. طبق گزارش خبرگزاری‌های مختلف، ویروس کرونا به روی وسایل شخصی و سطوح حدود 12ساعت باقی می‌ماند و تنها راه مقابله با آن، ضدعفونی کردن روزانه سطوح دستگاه اسکرابر کرشا است.

ویروس کرونا، از جنس چربی است و وزن سنگین تری نسبت به سایر ویروس ها دارد. این ویروس، به جای معلق بودن در هوا بر روی سطوح مختلف می‌شیند.

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های جهانی، دستوراتی برای ضدعفونی کردن وسایل و سطوح اعلام کرده است. با استفاده از این دستورات راحت‌تر به مبارزه با این ویروس می‌رویم.

یکی از پراستفاده‌ترین انواع ضدعفونی‌ کننده برای مقابله و از بین بردن کرونا، الکل‌های صنعتی(اتانول،ایزوپروپانول)هستند. الکل برای از بین بردن میکروب و ویروس بسیار کارآمد است. ما برای ضدعفونی کردن منزل یا محل کار خود، بهتر است از الکل استفاده کنیم.

سطوح نرم، مکان مناسبی برای تجمع و رشد کردن ویروس‌ها هستند. این سطوح شامل مکان‌هایی مانند فرش، پرده، مبلمان و … است.

در مرحله بعد، به ضدعفونی سطوح سخت می‌پردازیم. سطوح سخت عبارتند از چوب، پلاستیک، شیشه، سنگ و سطح زمین.

احتمال ماندگاری ویروس در سطوح سخت، خیلی نسبت به سطوح نرم بیشتر است و به همین دلیل برای ضدعفونی این سطوح به دقت و ابزار پیشرفته‌تری نیاز داریم.

پاکسازی سطوح سخت به روش سنتی، باعث اتلاف وقت و هزینه زیاد می‌شود. همچنین این امر به نیروی کار زیاد‌تری نیازمند است. برای کاهش هزینه‌ها و منابع مصرفی یکی از راهکارها استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی از جمله اسکرابر است.

عملکرد دستگاه اسکرابر کرشا

مکانیزم و عملکرد دستگاه اسکرابر کرشا به این شکل است که، ابتدا آب و مواد شوینده، از مخزن مربوطه به سمت زمین اسپری می‌شوند. ‌سپس برس دستگاه با سطح زمین تماس برقرار می‌کند. چرخش برس باعث از بین بردن میکروب و ویروس می‌شود. بلافاصله، سیستم خشک کن و مکش کفشوی ضدکرونا، وارد فعالیت می‌شود. تی دستگاه آب باقی مانده را در یک جا جمع می‌کند. سپس آب باقی مانده، توسط سیستم مکنده به مخزن آب کثیف تعبیه شده در دستگاه هدایت می‌شود. در نتیجه با خشک شدن بلافاصله محیط، دیگر در رفت وآمد و سایر کار ها وقفه ایی ایجاد نمی‌شود.

انواع دستگاه اسکرابر کرشا

انواع دستگاه اسکرابر بر اساس منبع تغذیه

دستگاه اسکرابر کابلی کرشا از نظر منبع تغذیه به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  1. کابلی:در دستگاه اسکرابر کرشا ، از سیم برق جهت تامین نیروی محرکه دستگاه استفاده می‌شود. با اتصال سیم به پریز برق مستقیم، دستگاه آماده به کار می‌شود. اما در این مدل معایبی نیز وجود دارد. یکی از این موارد عدم کاربری دستگاه در برخی محیط‌ها است؛ زیرا در همه جا دسترسی به پریز برق وجود ندارد. دومین مسأله، این است که به دلیل اتصال سیم به پریز برق کارایی و مانور دستگاه کاهش می‌یابد.
  2. باتری‌دار: در این مدل خبری از کابل برق نیست. به همین دلیل امکان استفاده در همه جا فراهم است و مانور و گردش بیشتری نسبت به دستگاه‌های کابلی دارد. اما نکته این است، قبل از استفاده از دستگاه باتری باید کاملا شارژ شده باشد. همچنین در صورت استفاده از باتری غیراستاندارد، باتری خیلی زودتر از موعود خراب می‌شود و نیاز به تعمیر و تعویض پیدا می‌کند.
  3. دیزلی:در این نوع دستگاه اسکرابر ضدمیکروب، از گازوئیل و گاهی بنزین، جهت تامین نیرو استفاده می‌شود. طبیعتا هزینه سوخت فسیلی بالاتر از هزینه انرژی الکتریکی است. همچنین به دلیل آلایندگی بالا، برای محیط‌های سر بسته از این دستگاه استفاده نمی‌شود. به همین دلیل تقاضای زیادی برای این نمونه وجود ندارد.
  • انواع کفشوی ضد کرونا بر اساس شیوه هدایت و کنترل
  1. دستگاه اسکرابر کرشا سرنشین دار:در این مدل، کاربر دستگاه به روی صندلی دستگاه می‌نشینید و با فرمان طراحی شده در دستگاه، کفشوی را هدایت می‌کنید. این نوع کفشوی، نسبت به نمونه دستی کارایی و توانمندی بیشتری دارد و ابعاد آن نیز بزرگ‌تر است.
  2. کفشوی دستی: این مدل بیشتر برای نظافت محیط‌های باریک‌،‌ راهروها ،مسافت‌های کم و ….استفاده می‌شود. توان مانور و گردش این دستگاه‌ها بیشتر است. ابعاد کوچک این دستگاه، باعث قیمت پایین‌تر نسبت به دستگاه سرنشین دار است.

شیوه هدایت این دستگاه به این گونه است که، کاربر پشت دستگاه قرار می‌گیرد و سپس با وارد کردن نیرو دستگاه را به حرکت در می‌آورد.

کفشور ضدکرونا کرشا

شرکت کوشا اندیش شاهکار ‌‌‌‌برای اولین بار در دنیا تولید کننده دستگاه اسکرابر ضدکرونا بوده است.

اولین مزیت دستگاه اسکرابر ضدکرونا کرشا، عدم ایجاد اختلال در فرایند نیروها و افراد حاضر در محیط است. اگر در فعالیت‌های صنعتی و تجاری وقفه ایجاد شود، باعث بروز بازده منفی و موجب ضرر اقتصادی به مدیران و صاحبان کسب و کار می‌شود.

مزیت دوم کفشوی کرشا عدم نیاز به تعداد زیاد نیروی انسانی است. استفاده از نیروی انسانی، موجب بالارفتن هزینه می‌شود. از طرفی هم کاستن از تعداد نیروی انسانی هم موجب خستگی و فشار به افراد می‌شود. ولی با استفاده از این دستگاه، دیگر نیازی به استخدام افراد برای این کار ندارید و تنها با یک نیرو، کار شما به نحوه احسن انجام می‌شود.

مزیت بعدی استفاده از دستگاه اسکرابر، مقرون به صرفه بودن است. شاید در نگاه اول، صرف هزینه بابت خرید دستگاه کفشوی، گران به نظر بیاید. اما این کار مانند یک سرمایه‌گذاری است. زیرا در دراز مدت نه تنها هزینه خرید این دستگاه بازخواهد گشت، بلکه باعث کاهش هزینه‌ها نیز خواهد شد. این مسأله در مورد کفشوی بومی مصداق بیشتری نیز دارد. زیرا هزینه کفشوی بومی در مقایسه با نمونه‌های وارداتی یا مونتاژ، بسیار بسیار کم‌تر است. نکته دیگر در مورد دستگاه کفشوی و اسکرابر ضدکرونای کرشا کاهش مصرف آب و مواد شوینده است. یک دستگاه اسکرابر قادر است که با کم‌ترین مصرف آب و مواد شوینده، چند هزار متر مربع را نظافت کند. این درحالی است که در روش نظافت سنتی منابع هدر رفت زیادی دارد و از طرفی بهره‌وری پایین است. همچنین دستگاه اسکرابر ضدکرونا با مصرف کم مواد، به حفاظت از محیط زیست نیز کمک خواهد کرد.

شركت كوشا انديش شاهكار با برند رسمي ثبت شده كرشا، متشكل از جمعي از نخبگان و مخترعين كشور، با هدف پیشرفت در صنعت ماشین آلات نظافتی صنعتی ایرانی و ايجاد اشتغال گام بر می‌دارد. شركت ما خود را ملزم به ارائه توليدات با كيفيت و خدمات پس از فروش سريع مي داند. مشتری مداری از تعهدات اصلی شرکت کوشا اندیش شاهکار در قبال مشتریان محترم است.

دستگاه اسکرابر کرشا
  • شرکت کوشا اندیش شاهکار (کرشا) مفتخر است که، در زمان تحریم‌های ظالمانه و شرایط کرونا توانسته است، به تولید محصولات نظافتی از جمله اسکرابر دست یابد. عرضه انواع مدل‌ها و محصولات مختلف به بازار، افتخار بعدی این شرکت است. این موضوع باعث برتری این شرکت، نسبت به رقبا نیز شده است. شرکت کرشا با ارائه خدمات نوین پشتیبانی مشتری مداری و عمل به تعهدات، باعث ایجاد فضای مثبتی در بازار عرضه و تقاضا شده است. شرکت کرشا خود را متعهد می‌داند که با استفاده از استانداردهای بلند پایه و اخذ گواهینامه های لازم، کلیه محصولات خود را بر این اساس تولید کند. خطوط ارتباطی ما از جمله تلفن ۷۹۴۴۷-۰۲۱ و سایت www.kershagroup.com آماده پاسخگویی به شما است.#دستگاه اسکرابر کرشا
  • #دستگاه اسکرابر کرشا 
  • #دستگاه اسکرابر کرشا 
  • #دستگاه اسکرابر کرشا 
  • #دستگاه اسکرابر کرشا 
  • #دستگاه اسکرابر کرشا
  • #دستگاه اسکرابر کرشا