مقایسه اسکرابرهای تولید کننده نظافتی کرشا و تجهیزات نظافتی وارداتی موجود در بازار

شستشو و حذف باکیفیت آلاینده‌ها از سطوح اهمیت ویژه‌ای دارد.  تولید کننده نظافتی کرشا با از بین بردن  آلاینده‌های روی سطوح می‌تواند باعث جلوگیری از صدمات جدی به کفپوش‌ها و همچنین تحمیل هزینه‌های هنگفت بر دوش مدیران کسب‌وکارها شود. انباشت آلاینده‌ها در محیط می‌تواند باعث رشد و تکثیر باکتری‌ها و عوامل بیماری‌زا شود. درنتیجه اهمیت نظافت محیط و تأمین سلامت افراد حاضر در محیط و مزایای استفاده از روش‌های نوین و مکانیزه، برای صاحبان و مدیران اماکن اداری و تجاری و درمانی و صنایع دوچندان می‌شود.

این امر آنان را بر آن داشت تا از ماشین‌های نظافت صنعتی مانند اسکرابر استفاده کنند. نظافت زمانی اهمیت دو چندانی پیدا می‌کند، که عامل مهمی در جلب رضایت مشتریان و پرسنل و کادر آن مجموعه است. از طرفی هم در محیط‌هایی مانند هتل‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نظافت سنتی پاسخگو نیست.

وجود عواملی مانند مساحت زیاد آن مکان‌ها، شلوغی، مراجعه بسیار مشتریان و محدودیت منابع مالی سبب این امر شده  و اهمیت تولید کننده نظافتی و تولید کننده اسکرابر را در کشور زیاد کرده است. درنتیجه تنها نظافت مکانیزه تمام نیازها را، در زمینه نظافت این اماکن، برطرف می‌نماید. در نظافت مکانیزه هر محیطی با هر مساحت و میزان آلودگی در کمترین زمان ممکن به بهترین شیوه ممکن نظافت و پاکیزه می‌شود.

نظافت صنعتی
تولید کننده نظافتی و تولید کننده اسکرابر

تولید کننده نظافتی در ایران - تولید ملی کیفیت جهانی

در محیط‌هایی که تردد زیاد است یا محیط‌هایی که سلامت افراد و محیط مهم است، مانند بیمارستان‌ها و هتل‌ها، به دلیل سرعت و کیفیت شستشو و خشک شدن بالا مناسب‌ترین گزینه، استفاده از اسکرابر تولید کننده نظافتی و تولید کننده اسکرابر  است. برای شستشو و نظافت استفاده از روش‌های سنتی ناکارآمد است. نظافت سنتی از کیفیت بالایی برای حذف آلاینده‌ها برخوردار نبوده و نمی‌تواند استانداردهای موردنیاز محیط را تأمین کند. در عوض کف شوی صنعتی، یکی از تجهیزات نظافتی پیشرفته در بازار است، که از محبوبیت بالایی در کشورها برخوردار است. یکی از پرکاربردترین تجهیزات صنعتی نظافت، اسکرابر یا کفشوی صنعتی است که با برخورداری از سامانه‌های مکانیزه و طراحی مهندسی، نقش مؤثری در بالا بردن کیفیت شستشو و نظافت دارد.

ماشین‌های نظافت مکانیزه در انواع مختلفی در تولید کننده نظافتی و تولید کننده اسکرابر کرشا ساخته‌شده است. بنا بر نوع محیط و سطوح و آلودگی‌ها می‌توان انواع خاصی از ماشین‌های نظافت را مورداستفاده قرارداد. یکی از انواع ماشین‌ها نظافت، دستگاه اسکرابر یا کفشور است. این دستگاه مختص شستشوی انواع سطوح کف است و در مدل‌های مختلف تولید می‌شود. در اسکرابر آب و مواد شوینده از مخزن آب تمیز به‌وسیله فرچه سطوح کف را شستشو کرده. سپس به ‌وسیله تی تعبیه‌ شده در انتهای ماشین، آب کثیف به مخزن مربوطه هدایت می‌شود. درنتیجه اثری از آلودگی روی سطوح نمی‌ماند. اسکرابرها در دو نوع دستی و سرنشین دار تولید می‌شوند. درنتیجه بسته به محیط و شرایط مختلف، نوع خاصی از تجهیزات تولید کننده نظافتی و تولید کننده اسکرابر کرشا مورداستفاده قرار می‌گیرد.

فروش اسکرابر
تولید کننده نظافتی و تولید کننده اسکرابر
تولید کننده نظافتی , تولید کننده اسکرابر
تولید کننده نظافتی و تولید کننده اسکرابر
کف شوی سرنشین دار
تولید کننده نظافتی و تولید کننده اسکرابر

اشباع بازار از ماشین‌های نظافت صنعتی وارداتی بی‌کیفیت و گران

زمانی که صاحبان اماکن و مجموعه‌های مختلف تصمیم به خرید ماشین‌های نظافت صنعتی می‌گیرند با مسائلی روبرو می‌شوند. ازجمله این مسائل اشباع بودن بازار از ماشین‌های نظافت صنعتی وارداتی بی‌کیفیت و گران است. ماشین‌های نظافت صنعتی خارجی به خاطر تعرفه گمرک و تأثیرپذیری مستقیم از نرخ ارز قیمت بالایی دارند. این نکته البته شامل قطعات یدکی مصرفی، که خریدار در آینده به آن نیاز دارد نیز می‌شود. ضمن این‌که در صورت نیاز پیدا کردن به قطعات یدکی، دسترسی به آن‌ها آسان و سریع نیست. ناگفته نماند که به دلیل کیفیت پایین ماشین‌ها، خرابی دستگاه و قطعات یدکی نسبت به محصول داخلی و تولید ملی بیشتر است. این می‌تواند ناشی از این باشد که ساخت و طراحی دستگاه در خارج از کشور انجام‌گرفته. درنتیجه تعمیرکاران زبده‌ای برای تعمیر احتمالی آن وجود ندارد یا از دانش کمی برخوردارند.

در اینجا اسکرابرهای وارداتی از کیفیت ساخت پایین، پشتیبانی ضعیف و قیمت بالایی برخوردارند. اما اسکرابرهای تولید ملی کرشا با استفاده از دانش متخصصین جوان کشورمان توانسته این محصول را باکیفیت بیشتر و قیمت مناسب‌تری به بازار عرضه کند.

اسکرابر خودرویی
تولید کننده نظافتی و تولید کننده اسکرابر

شرکت کرشا (کوشا اندیش شاهکار) با تلاش جمعی از متخصصین داخلی به‌عنوان تولید کننده نظافتی، بخصوص تولید کننده اسکرابر، همه محصولاتش را با یک سال گارانتی بی‌قیدوشرط و تا ده سال خدمات پس از فروش ارائه می‌کند. این شرکت توانسته با اتکا به دانش متخصصین داخلی به‌عنوان تولید کننده نظافتیِ باکیفیت بالا باشد.

شرکت کرشا موفق شده به‌عنوان تولید کننده اسکرابر، دستگاهی به بازار عرضه کند که تا چند سال بدون هیچ‌گونه خرابی کار کند. از همه مهم‌تر این‌که تمام قطعات داخلی، اتصالات و پوشش بیرونی آن از بهترین متریال ساخته‌شده. درواقع این همان اطمینانی است که شرکت کرشا، که با تضمین یک سال گارانتی، به مشتریانِ خود عرضه می‌دارد.

اشباع بازار از ماشین‌های نظافت صنعتی وارداتی بی‌کیفیت و گران

ازآنجاکه شرکت کرشا به‌عنوان تولید کننده اسکرابر تمامی مراحل طراحی و ساخت آن را در داخل کشور انجام می‌دهد، شامل تعرفه‌های گمرکی نمی‌شود. درنتیجه قیمت تمام‌شده این دستگاه در مقایسه با نمونه‌های خارجی آن بسیار مناسب‌تر است. مزیتی که استفاده از این محصول داخلی دارد این است که قطعاتی که به‌مرورزمان مستهلک می‌شود، مانند تی، فرچه، شیلنگ و… در سریع‌ترین زمان ممکن، در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. همچنین در صورت خرابی، تعمیرکاران متخصص کرشا تولید کننده نظافتی و تولید کننده اسکرابر در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اقدام به خدمت‌رسانی کرده. درنتیجه انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی به‌سرعت تعمیر خواهند شد، تا کوچک‌ترین خللی در کار نظافت محیط شما پیش نیاید.

با پیشرفت فن‌آوری، دستگاه‌های اسکرابر ازنظر عملکرد و ویژگی‌هایش و البته به دلایل مختلف انتخاب نسبت به روش‌های نظافت سنتی است گزینه بهتر و مناسب‌تری است.

در بهره‌گیری از روش‌های سنتی باید غیربهداشتی بودن آن را هم مدنظر قرارداد. در طول فرایند نظافت به شیوه سنتی، آب آلوده دوباره به چرخه شستشو وارد می‌شود و با هر حرکت تی سطح تمیز نمی‌شود بلکه آلودگی آن بیشتر هم می‌گردد. درحالی‌که دستگاه اسکرابر با داشتن دو مخزن مجزای آب تمیز و آب کثیف، هرگز اجازه ورود آب کثیف به فرآیند شستشو را نمی‌دهد. درنتیجه عملکرد دستگاه‌های کف شور صنعتی بیشتر و بهتر و همچنین ارتقای سطح بهداشت را به همراه خواهد داشت.

 استفاده از دستگاه اسکرابر کرشا، تولید کننده نظافتی و تولید کننده اسکرابر به دلیل بهره‌گیری از مواد شوینده، تأثیر به سزایی در افزایش کیفیت نظافت و شستشو دارد. البته حصول این امر، در صورت استفاده درست از دستگاه کفشور است. از مزایای نظافت با این دستگاه در بیمارستان‌ها و کلیه مراکز درمانی، که انواع گوناگونی از عفونت‌ها، میکروب‌ها، باکتری‌ها، قارچ‌ها و ویروس‌ها در آنجا و به‌سرعت درحال تکثیر در محیط است، از بین رفتن میکروب‌ها و شستشو و ضدعفونی کردن سطوح و جلوگیری از انتقال بیماری‌ها است.

تولید کننده اسکرابر کرشا

مهم‌ترین مزیتی که دستگاه اسکرابر کرشا تولید کننده نظافتی و تولید کننده اسکرابر در مقایسه با روش‌های سنتی دارد عملکرد ایمن دستگاه استمهم‌ترین مزیتی که دستگاه اسکرابر در مقایسه با روش‌های سنتی دارد عملکرد ایمن دستگاه است

 از امتیازات منحصربه‌فرد این دستگاه می‌توان به مصرف آب و انرژی پایین، بهره‌وری بالا، کاربری آسان، صدای کم، قدرت مانور بالا در محیط‌های باریک و کوچک، باتری قدرتمند، خشک شدن آنی پس از شستشو، مجهز بودن به سیستم هوشمند جلوگیری از واژگونی، داشتن عایق صوتی موتور، بدنه مقاوم و ضدضربه، حرکت درشیب 45 درجه، مجهز بودن به سیستم عیب‌یاب خودکار و همچنین برخورداری از سیستم مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد. این ویژگی‌ها است که سبب رضایت خریداران شده است.

کرشا به‌عنوان تولید کننده تجهیزات نظافتی به‌خصوص به‌عنوان تنها تولید کننده اسکرابر  و تولید کننده نظافتی در ایران و غرب آسیا، توانسته با یک سال گارانتی بدون قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش و تأمین فوری قطعات، به‌عنوان شرکتی پیشرو در ایران برتری خودش را نسبت به سایر رقبا که تنها واردکننده هستند نشان دهد. همچنین شرکت کرشا به‌عنوان تولید کننده نظافتی و تولید کننده اسکرابر ، در ارائه ماشین آلات نظافت صنعتی به ارگان‌ها، مؤسسات، بیمارستان‌ها و صنایع مختلف توانایی خودش را نشان داده و جایگاه خودش را تثبیت نموده است.

امروزه دستگاه‌های اسکرابر موجود در بازار وارداتی هستند. در اینجا تنها شرکت کرشا است که به‌عنوان تولید کننده اسکرابر نظافتی، اقدام به تولید دستگاه اسکرابر نموده است. دستگاه‌های اسکرابر تولیدی شرکت کرشا، دارای نشان استاندارد ملی و دارای امکانات پیشرفته هستند. البته با توجه به قیمت پایین‌تر نمونه‌های ایرانی، در مورد کیفیت این دستگاه‌ها سؤال پیش می‌آید. ازلحاظ کیفیت نه‌تنها نمونه‌ ایرانی تفاوتی با نمونه‌های وارداتی ندارد بلکه دارای کیفیت بالاتری نیز هست. و در پایان این نکته باید ذکر شود که بهترین انتخاب، خرید اسکرابر تولید ملیِ استاندارد، با خدمات پس از فروش معتبر است.