تنها تولید کننده اسکرابر ضدکرونا با نشان استاندارد ملی کشور/قیمت کمتر ، کیفیت بالاتر

تجهیزات نظافتی امروزه به یکی از بخش‌های مهم محیط‌های تجاری و صنعتی تبدیل شده‌اند؛ زیرا این تجهیزات فرایند نظافت را، در کم‌ترین زمان ممکن با بیشترین کیفیت انجام می‌دهند. این دلیل پرمتقاضی بودن تجهیزات نظافتی است. دستگاه کفشوی یا کفشو به دلیل طراحی خاصش، بدون ایجاد وقفه در آمد و شد افراد حاضر در محیط، به سرعت سطح را نظافت و شستشو می‌کند. اما خرید اسکرابر ضدکرونا به دلیل وجود تحریم‌های ظالمانه، نوسانات نرخ ارز و هزینه‌های گمرک، باعث تحمیل هزینه‌های زیادی به هموطنان عزیزمان می‌شد.

متخصصان و کارآفرینان بومی با دیدن خلأ و نیاز موجود، اقدام به رفع نیاز فعالان عرصه و تجارت کشور و قطع وابستگی‌ها، با تولید دستگاه کفشوی کردند. محصولی که آن‌ها ارائه دادند همپا با محصولات خارجی کیفیتی بالا داشته. همچنین به دلیل تولید داخل بودن این دستگاه کفشوی و سایر تجهیزات نظافتی، قیمت این دستگاه‌ها بسیار پایین‌تر از نمونه خارجی است؛ زیرا این محصول شامل تعرفه گمرک نمی‌شود، وابسته به نرخ ارز نیست و سود واسطه‌ها شامل قیمت نهایی دستگاه نمی‌شود. در ادامه به معرفی دستگاه کفشوی بومی خواهیم پرداخت.

دستگاه کفشوی یا اسکرابر ضدکرونا یکی از تجهیزات نظافت صنعتی است. با پیشرفت تکنولوژی ماشین‌ها و تجهیزاتی به بازار آمدند که فرایند شستشو را تسریع، باکیفیت‌تر و مقرون به صرفه‌تر می‌کردند. این تجهیزات نظافتی، از جمله کفشوی، باعث پدید آمدن نظافت صنعتی شده‌اند. از دستگاه کفشوی یا کفشوی برای شستشو سطوح کف از جمله سیمان، موزاییک، کفپوش، پارکت و… استفاده می‌شود. این دستگاه بدون ایجاد اختلال در فعالیت افراد محیط،‌ به شستشو و ضدعفونی محیط خواهد پرداخت.

دستگاه کفشوی یا اسکرابر ضدکرونا یکی از تجهیزات نظافت صنعتی است. با پیشرفت تکنولوژی ماشین‌ها و تجهیزاتی به بازار آمدند که فرایند شستشو را تسریع، باکیفیت‌تر و مقرون به صرفه‌تر می‌کردند. این تجهیزات نظافتی، از جمله کفشوی، باعث پدید آمدن نظافت صنعتی شده‌اند. از دستگاه کفشوی یا کفشوی برای شستشو سطوح کف از جمله سیمان، موزاییک، کفپوش، پارکت و… استفاده می‌شود. این دستگاه بدون ایجاد اختلال در فعالیت افراد محیط،‌ به شستشو و ضدعفونی محیط خواهد پرداخت.

همان طور که گفته شد اولین مزیت دستگاه کفشوی، عدم ایجاد اختلال در فرایند نیروها و افراد حاضر در محیط است. چه در محیط‌های تجاری و چه در محیط‌های صنعتی، در صورت وقفه در فعالیت بازده مجموعه کاهش خواهد یافت. این امر موجب ضرر اقتصادی به صاحبان و مدیران کسب و کارها خواهد شد. کفشوی به گونه‌ای طراحی شده ک،ه تنها لحظه‌ای ناحیه مورد نظافت از دسترس خارج می‌شود و سریعا دوباره در دسترس قرار می‌گیرد. مزیت بعدی کفشوی، عدم نیاز به نیروی انسانی زیاد است. هر دستگاه تنها به یک کاربر نیاز خواهد داشت. بر خلاف روش مکانیزه، در روش سنتی در صورت وجود مکان وسیع به تعداد زیادی نیرو جهت نیاز است. وجود نیرو زیاد،‌ باعث افزایش هزینه نظافت خواهد شد. علاوه بر آن نیرو انسانی پس از مدت فعالیت خسته خواهد شد. در نتیجه بازده کار او نیز کاهش خواهد یافت. در صورتی که، کفشوی با دسترسی به منبع انرژی با قدرت زیاد به نظافت محیط خواهد پرداخت. مزیت بعدی کفشوی مقرون به صرفه بودن است. شاید در نگاه اول صرف هزینه بابت خرید دستگاه کفشوی، گران به نظر بیاید. اما این کار مانند یک سرمایه‌گذاری است. زیرا در دراز مدت نه تنها هزینه خرید این دستگاه بازخواهد گشت، بلکه باعث کاهش هزینه‌ها نیز خواهد شد. این مسأله در مورد کفشوی بومی مصداق بیشتری نیز دارد. زیرا هزینه کفشوی بومی در مقایسه با نمونه‌های وارداتی یا مونتاژ، بسیار بسیار کم‌تر است. نکته دیگر در مورد دستگاه کفشوی کاهش مصرف آب و مواد شوینده است. یک دستگاه اسکرابر قادر است که با کم‌ترین مصرف آب و مواد شوینده، چند هزار متر مربع را نظافت کند. این درحالی است که در روش نظافت سنتی منابع هدر رفت زیادی دارد و از طرفی بهره‌وری پایین است. همچنین دستگاه اسکرابر با مصرف کم مواد، به حفاظت از محیط زیست نیز کمک خواهد کرد.

کف شوی صنعتی سبز
اسکرابر ضدکرونا
کفشوی صنعتی , کفشور صنعتی , تولید کننده اسکرابر , تولید کننده نظافتی , نظافت صنعتی , دستگاه نظافتی , خرید دستگاه نظافتی برای کرونا , تجهیزات نظافتی , ماشین شستشو
اسکرابر ضد کرونا

دستگاه کفشوی ( اسکرابر ضدکرونا )  از سه بخش تشکیل شده است. وظیفه بخش هدایت و کنترل، قرار دادن دستگاه در مسیر درست و ممانعت از انحراف دستگاه است. این بخش متشکل از دسته هدایت یا فرمان، پدال گاز (در کفشوی خودرویی یا سرنشین‌دار)، چرخ‌های ضد سایش و در مدل‌های بومی، صفحه هشدار و کامپیوتر داخلی است. بخش دوم دستگاه قسمت نظافت است. این بخش متشکل از مخزن آب تمیز، مخزن مواد شوینده و برس ضدسایش است. بخش آخر کفشوی بخش مکش است. بخش مکش وظیفه جمع‌آوری آب باقی‌مانده از نظافت را دارد. این بخش متشکل از سیستم مکش، مخزن آب کثیف و شلنگ تخلیه است.

 با روشن شدن موتور اسکرابر ضدکرونا و هدایت کاربر،‌ برس‌های دستگاه شروع به چرخش و با سطح زمین تماس پیدا می‌کنند. نکته مهم در مورد برس‌ها این است که، بر اساس نوع سطح کف، قابلیت تعویض و جابجایی دارند. قبل از فرایند برس‌زنی، آب تمیز و مواد شویند روی سطح زمین پاشیده شده است. پس از فرایند برس‌زنی و رفع آلودگی‌ها، سیستم مکش دستگاه وارد کار می‌شود. بلافاصله پس از شستشو، آب باقی‌مانده مکش خواهد شد. به خاطر وجود سیستم مکش، زمین بلافاصله خشک خواهد شد. در نتیجه نیاز به صبر برای جلوگیری از لک نشدن مجدد سطح کف نیست و فعالیت همواره ادامه خواهد داشت.

دستگاه کفشوی‌ و اسکرابر ضد کرونا را از دو نظر منبع تغذیه و شیوه هدایت تقسیم بندی می‌کنند.

 از نظر منبع تغذیه کفشوی‌ها ( اسکرابر ضدکرونا ) به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

  • کفشوی دیزلی: در این مدل از کفشوی‌ها از گازوئیل برای تأمین نیروی محرکه استفاده می‌شود. البته به دلیل آلاینده بودن کم‌تر از این نمونه تولید می‌شود.
  • کفشوی کابلی: به واسطه اتصال کابل برق تعبیه شده در دستگاه به پریز،‌ فرایند نظافت شروع خواهد شد. وجود کابل دستگاه را همواره آماده نظافت نگه خواهد داشت، اما توان مانور دستگاه کاهش خواهد یافت.
  • کفشوی باتری‌دار: در این نمونه از باتری استفاده شده است. در نتیجه توان مانور دستگاه افزایش پیدا می‌کند، اما وجود باتری قیمت دستگاه را نیز افزایش خواهد داد.

 

انواع کفشوی بر اساس شیوه هدایت

  • کفشوی دستی: نیرو پیش‌ران این دستگاه توسط کاربر تأمین می‌شود.
  • کفشوی خودرویی: رد این نمونه کاربر در صندلی تعبیه شده می‌نشیند و با فرمان و پدال گاز دستگاه راه هدایت می‌کند.

 

ویژگی‌های کفشوی بومی کرشا

  1. قیمت به صرفه
  2. بدنه مقاوم
  3. وجود یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش کرشا
  4. قابلیت از بین بردن ویروس کرونا: این ویژگی اولین بار توسط کرشا به دستگاه‌های کفشوی اضافه شده است.
  5. توانایی نظافت در سطوح شیب‌دار
  6. تنها دارنده نشان استاندارد ملی
  7. و…

 

در ادامه شاهد ویدیویی از خط تولید کارخانه کوشا اندیش شاهکار (کرشا) خواهید بود.

 

اسکرابر ضدکرونا بومی کرشا

شرکت کوشا اندیش شاهکار که با برند کرشا شناخته می‌شود، اولین تولید کننده تجهیزات نظافتی و اسکرابر ضدکرونا در غرب آسیا و ایران است. کارشناسان این شرکت آماده ارائه هرگونه مشاوره به شما یا پاسخ به سؤالاتتان هستند. راه های ارتباطی شرکت منتظر شما است. شماره تلفن ۷۹۴۴۷-۰۲۱ و سایت www.kershagroup.com به روی شما باز است.

دیدگاهتان را بنویسید