کف شوی دستی سال ۲۰۲۲

اگر به دنبال ارتقاء زندگی در نظافت منزل یا محیط کار خود هستید سطل ها و جاروهای قدیمی خود را دور بندازید و از بهترین کف شوی دستی قدرتمند استفاده کنید و از شر آلودگی های چسبیده به کف و آلودگی های سخت  راحت شوید و کف های تمیز  با صدای پاکیزگی را تجربه کنید

لکه‌ها، و کثیفی‌ها می‌توانند کفپوش سخت را کدر نشان دهند. هنگامی که سطل  وطی  پاسخگو نیستند ، یک اسکرابر کرشا را در نظرتان داشته باشید تا بهترین کف شوی دستی سال ۲۰۲۲ کف‌ها را به تمیزی و درخشانی بازگردانند.بهترین کف شوی دستی سال ۲۰۲۲ کثیفی، میکروب‌ها، لک‌ها و لکه‌ها را می‌شوید و شما با تلاش کمتر کف‌ محیطی تمیز را تجربه خواهید کرد. محصولات نظافت صنعتی موجود در کوشا اندیش شاهکار از کف شوهای مقرون به صرفه گرفته تا دستگاه های بخار شوی چندکاره را شامل می شود.

 

روش های قدیمی را کنار بگذارید

بسیاری از این ابزارهای تمیز کننده دستی برای استفاده بر روی چوب، کاشی، لمینت، وینیل و سایر کفپوش های سخت بی خطر هستند. با بهترین کف شوی دستی سال ۲۰۲۲ ی موثر،  از شر آلودگی و کثیفی گیر خلاص شوید..

هنگام انتخاب بهترین کف شوی دستی سال ۲۰۲۲ چه نکاتی را باید در نظر گرفت ؟

اسکرابر ایده آل برای یک خانه باید با نوع کفپوش و نیازهای نظافتی آن جا مناسب باشد. نوع کفپوش اولین عاملی است که باید در نظر گرفته شود. مطمئن شوید که بهترین کف شوی دستی سال ۲۰۲۲ را انتخاب می کنید که برای انجام کار خیلی خشن یا خیلی نرم نباشد. سایر ویژگی‌ها مانند مانورپذیری، نوع اسکرابر و لوازم جانبی تمیزکننده اضافی به سهولت استفاده کمک می‌کنند.

نوع طبقه

هر نوع کفپوش دستور تمیز کردن متفاوتی دارد. برخی از کفپوش ها به راحتی شستشو داده می شوند، در حالی که برخی دیگر نیاز به نیروی وارده  ملایم تری دارند. هنگام انتخاب بهترین کف شوی دستی سال ۲۰۲۲ ، با بررسی توصیه های تمیز کردن کف محیط خود شروع کنید.برای انواع کفپوش‌های ظریف، مانند کاشی‌های مرمری و برخی از کف‌های چوبی سخت، یک اسکرابر با میکروفیبر نرم یا پدهای پارچه‌ای در نظر بگیرید. کفپوش‌های سخت‌تر، مانند کاشی‌های سرامیکی و چینی، ممکن است بتوانند با یک برس تمیزکننده کار کنند.

همچنین مقاومت کفپوش در برابر رطوبت را در نظر بگیرید. برخی از مواد مانند چوب سخت و کفپوش لمینت نباید از آب اشباع شوند. اسکرابرها با پدهای چروک شونده یا ویژگی های اسپری بر حسب تقاضا کنترل میزان آب یا پاک کننده را آسان تر می کنند. برای حفظ شکل کفپوش، بهترین کف شوی دستی سال ۲۰۲۲ را با یک شوینده مناسب ، مانند تمیزکننده کف کاشی یا تمیزکننده کف چوبی سخت، پر کنید.

برق در مقابل سنتی

بهترین کف شوی دستی سال ۲۰۲۲  برقی هستند و از برق خروجی یا منبع باتری برای تامین انرژی خود استفاده می کنند. این اسکرابرها راحت هستند و بیشتر کار را خودشان انجام می دهند. آنها دارای موها یا پدهای چرخان یا ارتعاشی هستند که با هر بار عبور زمین را تمیز می کنند. اکثر آنها سمپاش های درخواستی برای توزیع پاک کننده ها دارند. بخارشوی یکی دیگر از گزینه های الکتریکی است که از بخار به جای محصولات شیمیایی برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن کف استفاده می کند.

. آنها همچنین سنگین‌تر و بزرگ‌تر هستند، بنابراین تمیز کردن زیر مبلمان یا در فضاهای تنگ ممکن است سخت باشد. گزینه های سیمی توسط سیم برق محدود می شوند و عمر باتری استفاده از گزینه های بی سیم را محدود می کند.

سیمی در مقابل بی سیم

بهترین کف شوی دستی سال ۲۰۲۲  در طرح های سیمی و بی سیم عرضه می شوند. کف شوی دستی سیمی باید به یک پریز برق متصل شوند، اما در نیمه راه با تمیز کردن خوب شارژ آنها تمام نمی شود. طول طناب آنها همچنین می تواند حرکت آنها را محدود کند. اما در بیشتر خانه‌ها، با استفاده از سیم کشی یا وصل کردن آن به پریزهای مختلف، می‌توان به راحتی از این مشکل کوچک عبور کرد.

کف شوی دستی شارژی به گونه ای طراحی شده اند که مانور دادن آنها آسان باشد. زمانی که می‌خواهید از سیم‌های مزاحم جلوگیری کنید، آن‌ها انتخاب ایده‌آلی هستند، اگرچه این گزینه‌های باتری‌دار نیاز به شارژ مکرر یا تعویض باتری دارند.

زمان کار اکثر آنها بین ۳۰تا ۵۰ دقیقه است که بسیار کمتر از زمان کار یک اسکرابر سیمی است. اما مانند اکثر وسایل بی سیم، اسکرابرهای شارژی معمولاً وزن کمتری نسبت به گزینه های سیمی دارند و جابجایی آنها راحت تر است.

اسکراب کردن

هر دو دستگاه کف شوی دستی برقی و دستی می توانند دارای پد پاک کن یا برس شستشو باشند. پدهای شستشو اغلب از میکروفیبر یا سایر پارچه های نرم ساخته می شوند. این لنت ها در اسکرابرهای برقی کف رایج هستند.

چرخش قدرتمند یک کف شوی دستی برقی می تواند سریعتر از اسکرابرهای دستی برای تمیز کردن عمیق تر کار کند. برخی از طرح ها شامل اسکرابرهای دو سر هستند تا با هر بار کشیدن سطح بیشتری را پوشش دهند. این پدهای پاک کن نرم که به گونه ای طراحی شده اند که جذب شوند و تمیزی عمیق و ملایمی را ارائه دهند، برای استفاده در اکثر کفپوش های سخت بی خطر هستند.

برس های شستشو با موهای ساینده یک انتخاب محبوب برای تمیز کردن آشفتگی های سخت هستند. موهای اسکرابر که اغلب از مواد مصنوعی ساخته می شوند، می توانند از نظر نرمی متفاوت باشند. موهای نرم با تمیز کردن ملایم روزانه مقابله می کنند، در حالی که موهای ضخیم تر به کارهای سنگین کمک می کنند. از آنجایی که موها می توانند ساینده باشند، برای کفپوش های بادوام و مقاوم در برابر خش مناسب تر هستند.

قابلیت مانور

هنگام تمیز کردن عمیق کف، قرار گرفتن در زیر مبلمان، گوشه ها و کنار تخته های قرنیز ضروری است از بهترین کف شوی دستی سال ۲۰۲۲  استفاده شود تا به تمیزی تمام گوشه ها و سوراخ های کف سخت کمک کند.

کف شوی دستی نسبت به مدل های برقی مانور بیشتری دارند. آن‌ها نازک‌تر، سبک‌تر هستند و معمولاً سرهای تمیزکننده کوچک‌تری دارند. برخی دارای یک سر چرخان یا یک برس نوک تیز هستند که به آنها امکان می دهد در فضاهای تنگ و عمیق را جارو کنند.

کف شوی دستی برقی بزرگتر و سنگین تر هستند که می تواند مانور آنها را سخت تر کند. طناب ها، سرهای تمیز کننده بزرگ یا دسته های ضخیم ممکن است حرکت آنها را محدود کند. با این حال، آنها اغلب این مشکل را با قدرت پاک کنندگی خود جبران می کنند. برخی از آنها دارای پایه‌های چرخان و پدهای پاک کن هستند تا حرکت آنها را آسان‌تر کند.

تجهیزات جانبی

کف شوی دستی نسبتاً ابتدایی هستند و دارای دسته بلند و سر تمیزکننده هستند. برخی از آن‌ها ممکن است شامل لوازم جانبی ساده‌ای مانند اسکاج یا ویژگی اسپری باشند.

از طرفی اسکرابر برقی می تواند شامل مجموعه ای از لوازم جانبی باشد. اکثر آنها دارای موپ هد یا پدهای قابل استفاده مجدد و قابل شستشو برای استفاده طولانی مدت هستند. برخی نیز دارای موپ هدهای قابل تغییر با اسکرابرهای نرم یا سخت تر برای کارهای مختلف نظافت هستند. ویژگی‌های اسپری بر حسب تقاضا رایج هستند، که به کاربران اجازه می‌دهند میزان پاشیده شدن کف شوی را در حین حرکت کنترل کنند.

اسکرابر دستی تک فرچه
کف شوی دستی کرشا