کفشوی کابلی ایرانی باعث صرفه جویی در وقت، کار و سایر هزینه‌های نظافت می‌شوند. آن‌ها، لکه‌ها و آلودگی‌ها را بسیار سریع‌تر و بهداشتی‌تر از روش سنتی که در آن از سطلِ آب و تی استفاده می‌شود، از بین می‌برند.

از آنجایی که ساختمان‌ها در ابعاد و کارایی‌های گوناگون نیاز به نظافت پیدا می‌کنند، کفشوها نیز در اندازه‌ها و مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند تا همه‌ی نیازهای مشتریان را در بر گیرند. این تنوع مدل در اندازه‌های مختلف، کفشوهای کوچک و بزرگ و در طراحی‌های مختلف، کفشوی کابلی ایرانی و شارژی، دستی و سرنشین‌دار، تولید و عرضه شده است.

در این مقاله سعی به آشنایی هرچه بیشتر شما با یکی از پرکاربردترین و مهم‌ترین نوع کفشوها، کفشوی کابلی ایرانی شده است. کفشویی که نتایجی عالی در نظافت مناطق محدود و سخت به همراه دارد. کاری که دیگر اسکرابرها قادر به انجام آن نیستند.

کفشوی کابلی ایرانی چیست؟

کفشوی کابلی ایرانی یا سیم‌دار، یک دستگاه اسکرابر نظافت حرفه‌ای است، که برای کار کردن باید به منبع برق خارجی متصل شود. با وجود آن‌که طول کابل برق دستگاه، دامنه و محدوده‌ی کارکرد دستگاه را در حد فضاهایی با سطح متوسط و کوچک محدود می‌کند؛ اما ویژگی‌های آن اثبات کرده که می‌توان در سخت‌ترین شرایط هم برای موثرترین نظافت روی آن حساب باز کرد.

در این مدل، کاربر از عقب دستگاه را هدایت می‌کند و با هل دادن و کنترل دست، دستگاه را به هر جایی که می‌خواهد حرکت می‌دهد.

ویژگی‌های منحصر به فرد کفشوی کابلی ایرانی

این دستگاه یکی از کاربردی‌ترین مد‌ل‌های اسکرابر است. انرژي مورد نیاز برای کارکرد دستگاه در این نوع اسکرابر از طریق برق و اتصال مستقیم به پریز برق تامین می‌شود. از آنجایی که بخش زیادی از وزن اسکرابر شارژي، به خاطر باتری آن است، با عدم نیاز به باتری و حذف شدن آن از سیستم کفشوی کابلی ایرانی ، وزن بسیار سبک‌تری نسبت به مدل شارژي به دست می‌آورد.

این دستگاه با مخازن آب کوچک و تی‌های کم عرض، دارای ابعاد کوچک و متناسبی است. علاوه بر این سبکی دستگاه باعث می‌شود، جا به جایی و نظافت به وسیله آن بسیار سریع، عمیق و آسان باشد

تاثیر ابعاد در قابلیت‌های کفشوی کابلی ایرانی :

یک طراحی قدرتمند و در عین حال جمع و جور می‌تواند منجر به عملکرد و بهره‌وری بهتر از نمونه‌های رقیب در مدل‌های مختلف شود. کفشوی کابلی ایرانی با طراحی ظریف، حرکات سریع و دقیقی حتی در محدودترین فضاهادارد. در نتیجه با بازدهی مطلوب، هم به جلو و هم به عقب حرکت کرده و نظافت می‌کند.

همین ابعاد کوچک، منجر به عملکرد برتر کفشوی کابلی ایرانی در مناطق کوچک شده است. وجود اسکرابرهایی مخصوص مناطق کوچک یا تنگ اهمیت بالایی دارد؛ زیرا مردم همواره به دنبال کفشویی هستند که موثرترین و سهل‌ترین نظافت را با عمق زیاد امکان پذیر کند.

کفشوی کابلی ایرانی مختص تاسیسات کوچک‌تر و یا تاسیساتی هستند، که اسکرابر سرنشین‌دار در تنظیف و حمل و نقل در آن فضاها به مشکل بر‌می‌خورد.

کفشوی کابلی ایرانی را در کجا استفاده کنیم؟

این کفشو ویژه‌ی محیط‌های کوچک‌تر و مکان‌هایی هستند که کاربرد باتری در آن خطر ایجاد می‌کند. البته باید توجه شود که کابل برق آن، به مانعی در هنگام انجام کار تبدیل نشود.

همچنین در بعضی اماکن، برحسب استفاده‌ای که دارند، ممکن است روزانه بارها، نیاز فوری به اسکرابر پیدا کنند؛ اگر اسکرابر شما شارژي باشد، در امور نظافت مشکل ایجاد می‌شود؛زیرا بعد از چند بار استفاده، شارژ آن تمام شده و دیگر برای آن موقعیت قابل استفاده نخواهد بود. در چنین شرایطی کفشوهای کابلی با قابلیت اتصال با کابل به منبع برق، سریعا به کمک می‌آيند و محدودیت‌ها را کاهش می‌دهند.

در ذیل به چند نمونه از فضاهایی که نیاز مبرم به کفشوی کابلی ایرانی دارند اشاره می‌گردد:

  • سطوح داخلی منزل، تخته‌های چوبی و سنگی در فضای باز بیرون از منزل، موسسات آموزشی و سوپرمارکت‌ها:

 به دلیل سبکی و کوچکی حجمِ امورِ نظافتی در این اماکن، کفشوی کابلی ایرانی بهترین گزینه برای رفع نیاز مشتری است.

  • رستوران‌ها، غذا خوری‌ها و سرویس‌های بهداشتی:

چنین اماکنی برای نظافت سریع ودر عین حال عمیق به این دستگاه نیاز دارند، که توانایی پوشش‌دهی همه جای مجموعه، از جمله زیر مبلمان، درگاه‌ها و راهرو‌های باریک را داشته باشد. بنابراین این موارد نشان از قدرت بالای کفشوی کابلی ایرانی برای نظافت دارند.

  • سالن‌های ورزشی، سالن‌های چند منظوره و یا چندکلاس کوچک:

 کفشوی کابلی ایرانی به راحتی موجب افزایش فعالیت‌های این مجموعه‌ها می‌شود.

  • شرکت‌های نطافتی :

کفشوی کابلی ایرانی برای چنین شرکت‌هایی که مجبور به جا به جایی زیاد تجهیزات نظافتی خود هستند و فعالیت بی‌وقفه و بسیار بالایی دارند، یک دستیار کاملا ایده‌آل محسوب می‌شود.

قدرت سه برابر:

کفشوی کابلی ایرانی به دلیل تامین انرژي مورد نیاز خود از طریق برق مستقیم، قدرتی معادل سه برابر اسکرابرهای شارژي دارد. همچنین به دلیل طراحی ظریف و خاصش از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است.

 همین ویژگی‌ها موجب شده تا کفشوی کابلی ایرانی ، به یک دستگاه نظافتی کاربرپسند و کارآمد در اماکن صنعتی تبدیل شود. دستگاهی که به طور گسترده‌ در این گونه اماکن، به دلیل سطوح خشن و بسیار کثیف از آن برای نظافت استفاده می‌شود که می‌توان از این ویژگی به بعنوان یکی از مهمترین مزایای آن نام برد.

تنظیم قدرت برای سطوح ظریف:

در عین حال کفشوی کابلی ایرانی بهترین انتخاب برای شستشوی سطوح ظریف است! این اسکرابر به دلیل طراحی ظریف، وزن کم، مجهز بودن به موتور مکش قدرتمند و امکان تنظیم فشار، به گزینه‌ای مناسب جهت حرکت آرام روی سطوح ظریف و آسیب‌پذیر و همچنین اماکن ناهموار، زیر مبلمان و وسایل کوتاه تبدیل شده است.

مزیت خرید کفشوی کابلی ایرانی :

همانطور که می‌دانید برخلاف اسکرابرهای سرنشین‌دار که با باتری یا گازوئیل کار می‌کنند و کابل ندارند، مدل کفشوی کابلی ایرانی مجهز به سیم برق است و برای کار کردن نیازی به باتری ندارد. همین نکته این مزیت را در کفشوی کابلی به وجود می‌آورد که، در هر زمان آماده‌ی نظافت باشد؛ زیرا دیگر زمانی صرف شارژ مجدد باتری نمی‌شود.

بنابراین اگر مکانی که در آن به نظافت می‌پردازید، از نظر تعداد دفعات یا حجم آلودگی به حدی است که نیاز به فعالیت طولانی مدت دارید، یک کفشوی کابلی ایرانی همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. اینگونه اگر روزانه درمناطق مختلف جا به جایی داشته باشید یا مکان بزرگی را برای نظافت در اختیار دارید، بدون صرف زمان برای شارژ اسکرابر بی وقفه به فعالیت خود خواهید پرداخت.

کابل بلند:

البته به هنگام خرید کفشوی کابلی ایرانی خود به طول کابل آن دقت کنید. هرچه طول سیم شما بیشتر باشد، کارکنان نظافتی دیگر مجبور به توقف کار و حرکت از پریزی به پریز برای تعویض آن‌ها نخواهند بود و این امر خود، کار را راحت‌تر می‌کند و به عمل نظافت سرعت می‌بخشد.

قیمت ارزان و مناسب:

خبرخوب دیگر آنکه کفشوی کابلی ایرانی معمولا به دلیل نداشتن باتری از مدل‌های دیگری که با باتری کار می‌کنند، ارزان‌تر است. بنابراین برای کسانی که بودجه کافی ندارند و یا مناطق کوچک و کمی برای نظافت در اختیار دارند.گزینه ی خیلی مناسبی به حساب می‌آيد.

سهولت استفاده و قیمت مناسب، کفشوی کابلی ایرانی را به یک راه حل و انتخاب کارآمد و مقرون به صرفه برای فضاهای کوچک تبدیل کرده است.

خرید کفشوی کابلی ایرانی :

در نهایت، نیاز‌های منحصر به فرد شما در نظافت محیطی که در اختیار دارید و میزان امکانات و بودجه‌ی شما در انتخاب کفشوی مناسب را در نظر بگیرید، تا بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. با در نظر گرفتن تمامی این موارد می‌توانید از این ایده‌ی هوشمندانه که در آن با فشار دادن یک دکمه، نظافتی عمیق و راحت را به شما هدیه می‌کند،بهترین بهره را ببرید.

شما می‌توانید جهت خرید کفشوی کابلی ایرانی و یا مشورت و پشتیبانی بیشتر با کارشناسان فنی شرکت کرشا، تولید کننده‌ی تجهیزات نظافتی با شماره‌ی ۷۹۴۴۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.