استاندارد ملی اسکرابر آنتی باکتریال کرشا

اسکرابر آنتی باکتریال را چقدر می شناسید ؟ …

نظافت از اساسی‌ترین مسائل بشر در همه زمان‌ها به خصوص، به دلیل وجود بیماری کرونا، در این سال‌ها بوده است. بنابراین نیاز بوده تا شرکت‌های تولید کننده دستگاه‌های نظافتی، راه حل‌هایی را بیابند و دستگاه‌هایی با قدرت ضدعفونی‌کنندگی محیط تولید و به مشتریان عرضه کنند. اسکرابر آنتی باکتریال کرشا که با توجه به نیاز عصر حاضر تولید شده، به خوبی پاسخگوی نیاز به ضدعفونی کردن محیط از میکروب‌ها است. در ادامه به معرفی این دستگاه که اولین دستگاه کف‌شوی ضد‌ویروس در این است و اهمیت ضدعفونی کردن محیط با آن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

نظافت سنتی در برابر نظافت صنعتی

برخی برای نظافت سطوح کف، از روش‌های سنتی یعنی بهره‌گیری از تی و سطل آب استفاده می‌کنند که کاری بسیار زمان‌بر و نسبت به زمان صرف شده، پرهزینه است. در این روش نظافت به خوبی انجام نمی‌شود و یا ممکن است به کف پوش‌ها آسیب‌های جدی وارد شود. بهترین روش نظافت، استفاده از ماشین آلات نظافتی صنعتی از قبیل اسکرابر یا کف شوی، واترجت و … است. برای صاحبان مراکز تجاری، اداری، رستوران‌ها، پارکینگ‌ها، بیمارستان‌ها و… استفاده از اسکرابر یک سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود؛ چرا که این امر سبب می‌شود نیاز به نیروهای خدماتی کاهش یابد و علاوه بر این، سرعت نظافت نیز افزایش می‌یابد.اینجاست که متوجه نیاز به یک اسکرابر آنتی باکتریال می شوید.

اسکرابر چیست؟

اسکرابرها یا زمین شوی‌های صنعتی، انواعی از تجهیزات نظافتی هستند که عملیات نظافت سطوح کف را انجام می‌دهند و آلودگی‌های موجود روی سطح را با سرعت زیادی جمع آوری می‌کنند. استفاده از اسکرابر سبب کاهش هزینه‌های مصرفی، افزایش سرعت نظافت و کاهش نیاز به نیروهای خدماتی می‌شود و علاوه بر این‌ها، محیطی پاکیزه و ایمن را فراهم می‌کند. اسکرابر انواع گوناگونی دارد که اجزاء اساسی در همه آن‌ها یکی است؛ این دستگاه‌ها از مخزن آب تمیز، مخزن آب کثیف، برس‌ها و تیغه لاستیکی در انتهای دستگاه تشکیل شده‌اند.

نحوه عملکرد دستگاه اسکرابر صنعتی

اجزای سازنده دستگاه اسکرابر صنعتی در طول فرایند شستشو با یکدیگر به خوبی تعامل دارند، تا این عملیات باکیفیت انجام شود. در هنگام شستشو مواد شوینده‌ی متناسب با دستگاه به همراه آب تمیز بر سطوح کف پاشیده می‌شوند و این عملیات با شروع چرخش برس‌ها تکمیل می‌شود؛ برس‌ها (که باید متناسب با جنس کف پوش‌ها انتخاب شوند) باسرعت بر روی سطوح کف می‌چرخند و سبب می‌شوند آلودگی‌ها از سطوح برداشته شوند. هم‌زمان با شستشو، عملیات خشک کردن کف پوش‌ها نیز انجام می‌شود و تیغه لاستیکی تعبیه شده در انتهای دستگاه، آب کثیف و آلودگی‌ها  را جمع آوری می‌کند که این آب جمع‌آوری شده، توسط سامانه مکش اسکرابر به داخل مخزن آب کثیف مکش می‌شوند. در نتیجه سطوح کف به خوبی از آلودگی‌ها پاک و نیز خشک می‌شوند، تا عبور و مرور افراد از روی این سطوح به صورت ایمن باشد. برای افزایش طول عمر زمین شوی‌ها، این دستگاه‌ها باید روزانه، هفتگی و ماهانه سرویس شوند. مثلا پس از هر بار شستشو بهتر است، مخزن آب کثیف در مکانی مناسب تخلیه شود تا هم طول عمر دستگاه افزایش یابد و هم محلی مناسب برای رشد انواع میکروب‌ها نباشد.

# اسکرابر آنتی باکتریال # اسکرابر آنتی باکتریال # اسکرابر آنتی باکتریال # اسکرابر آنتی باکتریال # اسکرابر آنتی باکتریال

اهمیت استفاده از اسکرابر در دوران کرونا

مسئله پاکیزگی و نظافت در همه‌ جای جهان، از قدیم الایام همیشه مورد توجه بوده است و امروزه نیز که دنیا درگیر ویروس کروناه شده، یکی از راه‌های مقابله با آن رعایت مسائل بهداشتی و نظافت محل زندگی است. طبق گفته متخصصان و پزشکان، ویروس کرونا در مکان‌هایی که آلودگی بسیاری دارند قابل انتقال به انسان‌ها است، و آن‌ها استانداردهایی را برای حفظ بهداشت فردی و محیطی معین نموده‌اند. از این رو به رغم زحمات بسیار نیروهای خدماتی که با تلاش فراوان در پی تمیزکاری محیط به روش‌های سنتی هستند، اما نمی‌توان با این روش به خوبی پاکیزگی را برای محیط به ارمغان آورد.

عملکرد فوق العاده دستگاه اسکرابر، باعث شده تا مشتریان زیادی در دنیا دست به خرید آن بزنند. این دستگاه از قدرت بالایی برای شستشو و جمع آوری کثیفی‌ها برخوردار است و استفاده از این تجهیزات نظافتی، باعث می‌شود تا محیطی عاری از هرگونه آلودگی داشته باشیم که درنتیجه، جلوی سرایت ویروس کرونا را تا حد بسیار بالایی می‌توانیم بگیریم و همچنین سلامت افراد را تضمین نماییم.

شرکت کرشا، اولین شرکت تولید کننده اسکرابر آنتی باکتریال است که به کمک توان متخصصان و نخبگان داخلی و تولید این دستگاه، توانسته به مقابل با کرونا بپردازد. اسکرابر آنتی باکتریال کرشا در دوران سخت همه‌گیری کرونا که بشر با آن دست و پنجه نرم می‎کند، انتخاب بسیار خوبی برای صاحبان صنایع، کارخانه‎ها و… است تا بتوانند محیطی بدون کرونا داشته باشند.

# اسکرابر آنتی باکتریال # اسکرابر آنتی باکتریال # اسکرابر آنتی باکتریال# اسکرابر آنتی باکتریال # اسکرابر آنتی باکتریال # اسکرابر آنتی باکتریال # اسکرابر آنتی باکتریال

انواع اسکرابر

اسکرابرها اساس کار یکسانی دارند، اما سازندگان این دستگاه‌ها در هنگام تولید، ویژگی‌های متفاوتی متناسب با انواع محیط‌ها را در نظر گرفته‌اند. بنابراین اسکرابرها را از نظر نوع هدایت و منبع تغذیه می‌توان تقسیم بندی کرد:

از نظر نوع هدایت

  • اسکرابر دستی: این نوع دستگاه از پرکاربردترین مدل‌های اسکرابر صنعتی است. برای هدایت این دستگاه، کاربر با وارد کردن نیرو به کفشوی، آن را به سمت جلو هدایت می‌کند و یا اگر اسکرابر موتور جلوبرنده داشته باشد کاربر فقط جهت حرکت را مشخص می‌کند. این دستگاه، گزینه مناسبی برای شستشوی محیط‌هایی با مساحت کم و متوسط است. اگرچه اساس عملکرد هر دو نوع اسکرابر خودرویی و دستی یکسان است، اما باید قبل از خرید هر دستگاه به محیطی که قرار است مورد نظافت قرار بگیرد توجه کرد. باید جنس کف پوش‌ها، مساحت محیط و… مورد بررسی قرار گیرند و بعد از این موارد، برای خرید دستگاه متناسب اقدام شود.
  • اسکرابر خودرویی یا سرنشین‌دار: این دستگاه همانند یک خودرو هدایت می‌شود و کاربر برای این کار، بر روی صندلی تعبیه شده می‌نشیند و دستگاه را هدایت می‌کند. نسبت به اسکرابر دستی، استفاده از این نوع کفشوی خستگی کمتری را بر کاربر تحمیل می‌کند. زمین شوی خودرویی، دارای پهنای شستشو و ظرفیت بالاتری نسبت به نوع دستی آن است؛ بنابراین برای محیط‌های بزرگ و بدون مانع مانند پارکینگ‌ها، مراکز تجاری و اداری و … مناسب‌تر است.

از نظر منبع تغذیه

  • اسکرابر باتری‌دار: این دستگاه از یک باتری برای تأمین انرژی استفاده می‌کند و میزان نگهداری شارژ باتری، در هر دستگاه متفاوت است و به نوع باتری بستگی دارد. استفاده از این دستگاه به علت عدم نیاز به کابل، بسیار آسان‌تر است و به همین دلیل قدرت مانور بالاتری دارد. از این تجهیزات در مکان‌هایی استفاده می‌شود که دسترسی به پریز برق دشوار است و یا به علت تردد جمعیت زیاد، در مکان‌های مورد نظافت استفاده از نوع باتری‌دار به جای کابلی کم خطرتر است.

اسکرابر کابلی: این دستگاه، برای فعالیت نیازمند برق شهری است و باید کابل آن به طور مستقیم به پریز برق متصل شود. وزن این دستگاه به دلیل نداشتن باتری، از نوع باتری‌دار آن کم‌تر است که این مسئله برای اسکرابرهایی که موتور جلوبرنده ندارند، اهمیت زیادی دارد و کاربر برای وارد کردن نیرو به سمت جلو کمتر خسته می‌شود. یکی دیگر از مزیت‌های این دستگاه، این است که دیگر محدودیت اتمام شارژ وجود ندارد و به طور پیوسته می‌توان از این نوع دستگاه استفاده کرد.

دستگاه‌های اسکرابر صنعتی متنوع هستند، اما کارآیی یکسانی دارند و عملکرد آن‌ها در هر شکل و ابعادی منجر به نظافت با کیفیت سطوح کف می‌شود. خلاقیت در تولید اسکرابر آنتی باکتریال کرشا، سبب شده تا این دستگاه کاربرد متفاوتی با سایر نمونه‌ها داشته باشد و محبوبیت خاصی در بین خریداران پیدا کند؛ چرا که این دستگاه با میکروب‌زدایی، باعث ضدعفونی شدن محیط شده و افزایش ایمنی آن می‌شود.

ضرورت آنتی باکتریال بودن اسکرابرها در محیط‌های خاص

شاید این سؤال برای شما پیش آمده باشد، بیشتر در چه مکان‌هایی نیاز به اسکرابر آنتی باکتریال دارید. در پاسخ به این سؤال باید به این نکته اشاره کرد که اسکرابر آنتی باکتریال، در همه مکان‌ها قابل استفاده است ولی به دلیل داشتن این ویژگی ، در محیط‌هایی که حساسیت بالای بهداشتی دارند (مانند بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، صنایع غذایی و دارویی، آشپزخانه‌های رستوران‌ها) از آن‌ها بیشتر می‌توان بهره گرفت. این نوع تجهیزات محیط را ضدعفونی کرده و وضعیت بهداشت آن را ارتقا می‌بخشند. با استفاده از اسکرابر آنتی باکتریال، محیط در زمان کوتاهی استریلیزه شده و مصرف مواد شیمیایی بسیار کاهش می‌یابد.

اسکرابر آنتی باکتریال کرشا

شرکت کوشا اندیش شاهکار (با برند تجاری کرشا) یکی از برترین شرکت‌ها در تولید دستگاه‌های نظافت صنعتی در ایران است. این شرکت با تکیه بر نیروهای متخصص و نخبگان داخلی و با توجه به نیاز روز که ویروس کرونا دنیا را درگیر خود کرده است، دست به ساخت اسکرابر آنتی باکتریال زده‌. اسکرابر آنتی باکتریال کرشا، یکی از پرکاربردترین و با کیفیت‌ترین دستگاه‌هایی است که امروزه با وجود ویروس کرونا مشتریان زیادی به خرید آن ترغیب شده‌اند. همانطور که می‌دانیم عمل ضدعفونی کردن محیط زندگی تأثیر بسیار زیادی در جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس دارد. اسکرابر آنتی باکتریال کرشا علاوه بر شستشوی با کیفیت، محیط را ضدعفونی کرده که با این عمل دیگر هیچ گونه میکروبی بر روی سطوح باقی نخواهد ماند و این خود وجه تمایزی بین ابداعات این شرکت با شرکت‌های دیگر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اسکرابر آنتی باکتریال کرشا و دیگر محصولات تولید شده در این شرکت می‌توانید به سایت www.kershagroup.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۷۹۴۴۷-۰۲۱
 تماس حاصل نمایید.