معرفی تجهیزات نظافتی با کیفیت و به صرفه

کف شوی صنعتی سبز
تجهیزات نظافتی با کیفیت
کفشوی صنعتی , کفشور صنعتی , تولید کننده اسکرابر , تولید کننده نظافتی , نظافت صنعتی , دستگاه نظافتی , خرید دستگاه نظافتی برای کرونا , تجهیزات نظافتی , ماشین شستشو
تجهیزات نظافتی با کیفیت

تجهيزات نظافتي با كيفيت و به صرفه

یکی از عوامل مهم در سلامت و امنیت بهداشتی زندگی عادی ما ، نظافت محیط اطرافمان است. این مهم با استفاده از تجهيزات نظافتي با كيفيت ، بسیار سریع‌تر و ساده‌تر رخ می‌دهد.

نظافت محیط بسیار زمان بر و هزینه بر است. غیر از آن موارد، به دقت بالایی نیز نیاز دارد. مهم‌تر از همه این که هزینه‌های بالای نظافت و حتی مواد شوینده و تجهیزات نظافتی باعث دشوار شدن این کار می‌شود. استفاده از کارگر یا نیروی‌های نظافت‌چی نیز موارد متفاوتی را در پی دارد. در نتیجه گاهی ما را از این کار باز می دارد یا پشیمانمان می‌کند.

در این مقاله سعی داریم تا شما با روش‌های نوین و با کیفیتی که، همراه با دقت بالاتر نسبت به روش‌های سنتی حتی به لحاظ اقتصادی نیز به صرفه‌تر هستند، نیز آشنا نماییم.

تجهیزات نظافتی با کیفیت کرشا/توان ملی

شرکت کوشا اندیشان شاهکار که با نام اختصاری (کرشا) شناخته می‌شود، افتخار دارد اعلام نماید تنها با تکیه بر توان ملی، اندیشه داخلی، بهره‌گیری از متخصصان بومی توانسته است، بزرگترین شرکت تولید ماشین آلات صنعتی و تجهیزات نظافتی با کیفیت ، نه فقط در ایران بلکه در بخش غرب قاره آسیا را، آن هم با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌‌ها و بهره‌مندی از فن‌آوری نانو و مهمتر از همه هوشمند سازی تجهیزات نظافتی با کیفیت راه‌اندازی کند. در نتیجه کرشا توانسته جایگاه قابل قبولی را در میان مشتریان خود پیدا کند.

لازم به ذکر است محصولات شرکت کرشا تماماً ایرانی بوده و همه‌ تجهیزات نظافتی با کیفیت این شرکت کاملا تولید کارخانه‌های داخل کشور هستند. این نکته یکی از موارد مهمی است، که شما مصرفه کننده‌ گرامی می‌توانید در صورت بروز هر گونه مشکل، با پشتیبانی شرکت تماس گرفته و مسائل خود را با متخصصین مورد نیاز در میان بگذارید. گفتنی است یکی از نقاط قوت و برتری تجهیزات نظافتی با کیفیت شرکت کرشا، هر یک از قطعات یا لوازم یدکی دستگاه‌های شما به راحتی و مناسب‌ترین هزینه قابل تأمین است. این اتفاق به دلیل تولیدکننده بودن شرکت کوشا اندیشان شاهکار است.

زمین شوی دستی
تجهیزات نظافتی با کیفیت

تولیدات شرکت کرشا :

  1. اسکرابرها: که خود این دستگاه‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ اسکرابر دستی و اسکرابر سرنشین دار. یکی از مواردی که در مورد این کفشورها باید خاطر نشان کرد این است، که شرکت کوشا اندایشان شاهکار (کرشا) برای اولین بار در جهان توانسته است تجهیزات نظافتی با کیفیت ساخت خود را، به سیستم ضدعفونی کننده “کوئیدـ۱۹” مجهز کند. نکته مهمی در افتخارات این شرکت به حساب می‌آید.

صرفه‌جویی در زمان، توان نیروی انسانی و همچنین در مصرف آب و مواد شوینده از نکاتی هستند، که باعث مقرون به صرفه بودن هزینه‌ی اسکرابرها است.

یکی دیگر از عوامل برتری تجهیزات نظافتی با کیفیت  کرشا نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی، دارا بودن باتری به جای کابل برق است. این نکته باعث استفاده‌ی هر چه راحت‌تر این محصولات می‌شود.

به جز این موارد، از مزیت‌های این تجهیزات نظافتی با کیفیت بالای ساخت بدنه (که از جنس پلی‌اتیلن ضد ضربه است)، قطعات بادوام و طراحی متناسب با محیط ساختمان‌های کشور است.

صدای بسیار پایین اسکرابرها به دلیل استفاده از عایق صوتی، یکی از نکاتی‌ست که باعث آسایش کاربر و سایر افراد می‌شود.

موارد فوق مسائلی بود که در هر دو نمونه‌ی این کفشوها به کار رفته است، اما به جز این نکات مواردی وجود دارد که باید به صورت جداگانه در مورد تفاوت این دو کفشو بیان کرد:

  • اسکرابر دستی: این کفشو به دلیل سایز کوچک‌تر نسبت به نمونه‌ی سر نشین دار، توان مانور بالاتری دارد که باعث سهولت در جابجایی و استفاده در مکان‌های کوچک و راهروهای باریک دارد.

یکی از ویژگی‌های اصلی کفشو دستی این است، که این کار با این تجهیزات نظافتی با کیفیت بسیار ساده است و برای تمام مخاطبان و کاربران قابل فهم است.

  • اسکرابر سر نشین دار: وزن پایین و توانایی جابجایی حتی با آسانسور، یکی از مزیت‌های مهم این کفشو است. یکی دیگر از مواردی که باعث برتری این کفشو است وسعت بالای شست و شو است. این مزیت باعث سرعت بخشیدن در امر نظافت می‌شود.

مخزن‌های اسکرابر سرنشین دار ظرفیت بالایی دارند که باعث جلوگیری از هدر رفت زمان می‌شود.

قدرت مکش بالای اسکرابر سر نشین دار، نسب به سایر موارد مشابه یکی از برتری‌های چشم‌گیر این تجهیزات نظافتی با کیفیت است.

یکی از مسائلی که در این دستگاه‌ها قطعا با آن مواجه هستید، سیستم هوشمندی است که باعث محافطت و جلوگیری از سرنگونی ماشین اسکرابر، در زمان دنده عقب یا در هنگام دور زدن این ماشین است.

نشانگرهای متفاوت آلارم در بخش‌های مختلف، باعث اعلام هشدارهای لازم در زمان بروز مشکلات و یا نیازهای دستگاه است.

قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا باعث توان بالای دستگاه در نظافت سطوح است.

  1. سویپر: این ماشین نظافت برای جمع‌آوری و جاروب گرد و غبار و خاک، زباله‌های جامد مثل بطری، برگ و غیره در سطوح مخلتف به خصوص در باغ‌ها و فضاهای سبز و خیابان و تمام محل‌هایی که احتمال انباشت زباله وجود دارد بسیار پر کاربردی است.
  1. پله‌ شو: این دستگاه همان طور که از نامش مشخص است، برای مکان‌هایی که پله‌های زیادی وجود دارد بسیار کابردی است. از جمله این‌ مکان‌ها می‌توان به بیمارستان‌ها، ادارات، پاساژهای تجاری و برج‌های مسکونی یا همه‌ی ساختمان‌هایی که پله‌های پر تردد دارند اشاره کرد. استفاده از تجهیزات نظافتی با کیفیت مانند پله شو زمان و دقت نظافت را به حد قابل توجهی افزایش می‌دهد.
  1. بخارشو: یکی از موارد استفاده این محصول داخل منازل است که به بسیار کاربردی‌ست مثلا برای نظافت: شیشه، درب یا دیوارها، کاشی و موزاییک و غیره البته این بخارشو در مراکز درمانی و محل‌های عمومی نیز کاربرد دارد.

مزایای استفاده از کفشوی صنعتی برای شسشتو محیط هتل‌ها

البته شرکت کوشا اندیشان شاهکار به جز تولید تجهیزات نظافتی، در تولید مواد شوینده صنعتی نیز فعال است. مواد ضدعفونی کننده نیز یکی محصولات کاربردی این شرکت به حساب می‌آید.

در نهایت باید این نکته را بیان کرد که جایگزینی روش‌های سنتی و استفاده از نیروی کار هم دقت و هم زمان و حتی توان و هزینه‌ی بیشتری نسبت به روش‌های جدید و استفاده از تجهیزات نظافتی با کیفیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید