کف شوی کرشا
کفشوی صنعتی
اسکرابرصنعتی کرشا
کفشوی صنعتی

کفشوی صنعتی بهترین گزینه برای نظافت

برای صاحبان و مدیران هتل‌ها داشتن محیط تمیز عاملی مهم در یافتن و جلب رضایت مشتریان است، به خصوص در دوران همه‌گیری کنونی که کم‌تر کسی رغبت به حضور در فضای عمومی دارد کفشوی صنعتی مناسب تبدیل به بهترین گزینه برای نظافت شده است.

بسته به محیط و خدمات ارائه شده نیازهای متنوعی در زمینه نظافت وجود دارد و این مسئله با توجه به وضعیت فعلی یکی از عوامل بسیار مهمی است که در نظر مشتریان و مراجعان اهمیت دارد؛ به حدی که هنگام مراجعه اولین ویژگی که به آن توجه می‌شود نظافت است. شرکت کوشا اندیش شاهکار (کرشا) با تکیه بر دانش بومی و نیازهای داخلی برای حل این مسئله اقدام به تولید دستگاه‌های اسکرابر و کفشوی صنعتی کرده، که امکان نظافت صنعتی را برای شما راحت‌تر و ارزان‌تر کرده است و نگرانی شما را در این زمینه بر طرف نموده.

زمین شوی دستی
کفشوی صنعتی

نظافت روزانه با دستگاه کفشوی صنعتی

 این ماشین به خصوص در محیط‌های تجاری وصنعتی می‌تواند کمک فوق العاده‌ای به شما در نظافت محیط هتل یا اقامتگاه کند. تمام محیط‌ها شامل لابی،‌ آشپزخانه، رستوران، اتاق‌ها، راهروها و… به وسیله دستگاه کفشوی صنعتی همیشه تمیز و عاری از آلودگی خواهند بود. خرید ماشین کفشوی صنعتی نه تنها کیفیت نظافت شما را چندین برابر افزایش خواهد داد، بلکه باعث صرفه جویی در هزینه‌ّها خواهد شد.

نه تنها، مصرف آب و مواد شوینده با تکنولوژی به کار رفته در کفشوی صنعتی کاهش خواهند داشت، افزون بر آن نیروی انسانی لازم برای نظافت و شستشو نسبت به شیوه سنتی به حداقل ممکن می‌رسد. این دستگاه چه در نوع دستی و چه در نوع سرنشین دار تنها نیاز به یک کاربر دارد. کاربر دستگاه اسکرابر نیاز به آموختن مهارت خاصی ندارد و با یک توضیح اولیه کار با دستگاه را شروع خواهد کرد.

این کفشوی صنعتی است که تمام سطوح کف محیط هتل شما را پاک می‌کند و حتی از ویروس‌ها می‌زداید. مواد شوینده‌ای که شرکت کوشا اندیش شاهکار (کرشا) برای دستگاه‌های کفشوی صنعتی و اسکرابر خود ارائه می‌دهد، حتی توانایی مقابله و از بین بردن ویروس کرونا را هم دارا است.

کاربرد کفشوی صنعتی برای شستشو انواع سطوح کف:

 در محیط های سرپوشیده و حتی محیط های باز این دستگاه مجهز به دو مخزن آب تمیز و آب کثیف است. اساس نظافت با کفشوی صنعتی به این گونه است که آب تمیز از طریق یک شلنگ خروجی بر روی برس‌ها پاشیده می‌شود. همزمان با آن، فرآیند تی‌ کشی رخ می‌دهد. پس از آن آب و آلودگی‌های به جامانده از عملیات شستشو، به سمت مخزن آب کثیف هدایت می‌شوند.

ورودی‌ها و لابی‌ها و راهروها اولین و مهم‌ترین قسمت‌های هتل هستند، که بیشترین استفاده را برای افراد دارند، لذا افراد با دیدن این قسمت‌ها تصوری ذهنی از هتل پیدا می‌کنند. این تصور، سبب جذب و یا دفع افراد به هتل می‌گردد. ناگفته نماند در این قسمت‌ها حجم بالایی از تردد افراد در طول روز رخ می‌دهد که درنتیجه سبب به وجود آمدن آلودگی‌های زیادی می‌شود. پس نظافت این قسمت از هتل نسبت به دیگر قسمت‌ها اولویت بیشتری دارد.

برای شستشو این قسمت‌ها بهتر است عمل نظافت با کفشوی صنعتی انجام گیرد. زیرا این دستگاه مجهز به سامانه برس‌زنی مکانیزه است. درنتیجه کیفیت شستشو بالا می‌رود. به دلیل وجود سامانه مکش در ماشین کفشوی صنعتی ، آب و آلودگی همزمان با شستشو جمع می‌شود. در نتیجه این امر باعث افزایش سرعت خشک شدن سطح می‌شود.

مزایای نظافت با دستگاه کفشوی صنعتی :

مخازن آب تمیز و ریکاوری

 تسلط کاربر بر محیط اطراف

برس‌های مکانیزه

در کل کار نظافت با کفشوی صنعتی در کوتاهترین زمان ممکن، بیشترین بازده و کیفیت را به ما می دهد، که موجب جلب رضایت مسافر و تامین سلامت و بهداشت محیط می‌شود.

برای اتاق‌ها و طبقات هتل که تردد، زیاد صورت می‌گیرد استفاده از ابزار قدیمی مانند تی خوشایند نیست؛ صرف زمان زیاد جهت عملیات شستشو و خشک شدن و همچنین ایجاد محدودیت حرکتی برای مسافران از معایب این نوع نظافت است. نکته دیگر این‌که استفاده از روشی سنتی مانند تی، باعث انتقال آلودگی در محیط در خلال فرایند نظافت باشد. اما نظافت به شیوه صنعتی فوایدی را در پی دارد که بخشی از آن عبارت‌ هستند از: نظافت تمام سطوح، حتی دور دسترس‌ترین مکان‌ها، رفع کامل آلودگی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و انجام فرایند نظفات با کم‌ترین صدا که خود امتیازی برای جذب و رفاه حال مسافران به حساب می‌آید. درنتیجه خرید کفشوی صنعتی کرشا باتوجه به مزایای گفته شده به تمامی هتل ها و مراکز اقامتی توصیه می‌شود.

۵ نکته برای خرید کفشوی صنعتی :

۱. اولین نکته‌ای که باید مد نظر قرار داشت ظرفیت مخزن آب تمیز و آب کثیف است. هرچه ظرفیت مخزن بیشتر باشد دفعات مورد نیاز برای پرکردن مخزن از مواد شوینده یا تخلیه مایعات کثیف کم‌تر خواهد شد.

۲. نکته بعد قدرت خشک کنندگی دستگاه است. البته باید به این نکته توجه داشت که قسمت خشک کن دستگاه از دو قسمت تی و موتور مکش ساخته شده. تی‌های دستگاه اسکرابر وظیفه جمع آوری مایعات برای مکش، که توسط موتور مکش انجام می‌شود را عهده دار هستند. درنتیجه ساختار و جنس این دو قسمت اهمیت ویژه ای دارد.

۳. در ادامه مسئله مهم دیگر، اهمیت فشاری است که از برس به سطح وارد می‌شود. دستگاه‌های تولید شرکت کرشا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که خیال شما را از بابت عدم ساییدگی سطح راحت می‌کنند و شما بدون نگرانی با این دستگاه‌ها می‌تواند سطوح کف هتل خود را نظافت نمایید.

۴. چهارم ظرفیت کاری دستگاه است. دستگاه‌های کف شو کرشا توان نظافتی بالایی دارند. این نکته دغدغه احتمالی شما را رفع خواهد نمود. البته با مطالعه کاتولگ محصولات یا تماس با شرکت می‌تواند از ریز جزئیات دستگاه‌ها مطلع شوید.

 ۵. آخرین نکته سهولت در تخلیه مایعات، شستشوی اجزا و سرویس دستگاه کف شو است. برای افزایش عمر دستگاه و جلوگیری از هزینه‌های احتمالی، سرویس دستگاه مهم‌ترین نکته است.

توصیه می‌شود درهنگام خرید اسکرابر حتما به نکات گفته شده توجه ویژه‌ای گردد.

انواع کفشوی صنعتی :

کفشوی صنعتی از نظر شکل ظاهری و شیوه هدایت و اندازه به دو گروه کفشوی صنعتی دستی و کفشوی صنعتی سرنشین دار تقسیم می‌شود.

کفشوی صنعتی دستی مختص فضاهای کوچک و با وسعت کم طراحی شده است. در اینجا متصدی در پشت دستگاه می‌ایستد و با در دست داشتن دسته اسکرابر آن را هدایت می‌کند. این نوع اسکرابر به گونه‌ای طراحی شده که متصدی بتواند به راحتی با آن کار کند. نیروی چرخش برس و هدایت دستی به سمت جلو باعث می‌شود تا دستگاه به حرکت درآید.

کفشوی صنعتی سرنشین دار مختص سطوح وسیع است. تفاوت کفشوی سرنشین‌ دار با نوع دستی در مواردی چون مقیاس سطوح قابل نظافت، ظرفیت مخازن آب (که البته این ظرفیت در نوع سرنشین دار به مداتب بیشتر از نوع دستی است) و در قدرت موتورهای جلوبرنده و مکنده است. قدرت موتور در نوع سرنشین دار خود عاملی در صرفه جوییِ زمان نظافت است.

در اسکرابر سرنشین دار کاربر روی صندلی تعبیه شده داخل دستگاه قرار می‌نشیند و به راحتی کار هدایت را انجام می‌دهد. نکته حایز اهمیت این است که اسکرابر سرنشین دار برای دور زدن به فضایی حدود 2متر نیاز دارد. این نکته به معنای این است که جهت انتخاب نوع اسکرابر باید به اندازه فضا توجه داشت.

باتری دستگاه کفشوی صنعتی از نوع ژل است. این نوع باتری طول عمر زیادی دارد. استفاده از باتری سبب می‌شود برای پروسه نظافت محیط از جریان برق مستقیم بی‌نیاز شویم.

مزایای استفاده از کفشوی صنعتی برای شسشتو محیط هتل‌ها

1. افزایش سرعت و کیفیت شستشو: با خرید و استفاده از دستگاه کف شو، هم زمان کمتری صرف عملیات شستشو می شود و هم این امر در زمان سریع‌تر با کیفیت بیشتری انجام می‌شود. نظافت با کف شوی صنعتی به دلیل مجزا بودن مخزن آب تمیز و آب کثیف نگرانی‌ها از انتقال و سرایت آلودگی (به ویژه در دوران همه‌گیری ویروس کرونا) نیز رفع می‌شود.

  1. کاهش زمان خشک شدن زمین و کاهش مزاحمت و آسیب برای افراد: در روش ستنی به دلیل لغزندگی سطح کف، احتمال لیز خوردن افراد زیاد است. ولی در نظافت با کفشو صنعتی به دلیلو وجود تی و موتور مکنده و توانایی جمع ‌آوری آب و رطوبت از روی سطوح و خشک کردن سطوح این واقعه رخ نخواهد داد.
  2. کاهش مصرف آب و مواد شوینده و درنتیجه صرفه اقتصادی بیشتر کفشوی صنعتی : در این روش نظافت صنعتی، به سبب سیستم شستشو، دیگر نیازی به مصرف آب و مواد شوینده با مقدار زیاد نیست. درنتیجه با کاهش مولد مصرفی برای نظافت در هزینه‌های شما صرفه جویی خواهد شد.