کفشور صنعتی در سینما

اهمیت کفشور صنعتی سینما را میدانید ؟ همه ما بارها به سینما رفته‌ایم. یکی از کارهایی که در حین فیلم دیدن مخصوصا در سینما به آن عادت داریم، خوردن خوراکی های مختلف مخصوصا تخمه شکستن در زمان اکران فیلم است. اما همین لذت به ظاهر ساده‌ی ما، یکی از معضلاتی ا‌ست که گاهی برای مسئولان سالن تبدیل به یکی از جدی ترین مشکلات می‌شود 

هیچ کس علاقه ندارد به محیط سینمایی که فضای آن کثیف و پر از آشغال است، پا بگذارد. نظافت هم امری سخت و نسبتا طولانی است. اگر زمان صرف شده برای نظافت طولانی شود یا بعد تی کشیدن، سطح کف خیس باشد نه تنها عدم رضایت حاضرین را در پی دارد، بلکه ممکن است اسم سینمای شما در ذهن و زبان آن مخاطب‌ها به عنوان سینمایی غیر مناسب برای تماشای فیلم نقش ببند. در نتیجه این مسئله باعث زیر سوال رفتن اعتبار و نام سینمای شما است.

همه این موارد در حالی ا‌ست که سینما، فضایی بسیار شلوغ و پر رفت و آمد است. در عین حال زمان نظافت و پاکسازی سالن ها برای اکران فیلم بعدی کار ساده‌ای نیست. اگر شما نیز با این مشکلات رو به رو هستید به شما در این متن قصد توضیح یک راهکار مناسب و مقرون به صرفه، برای مشکل شما را داریم.

تا به حال نام اسکرابر‌های صنعتی، کفشور صنعتی به گوشتان خورده است؟! شاید شما نیز این ماشین آلات نظافتی پیشرفته را در مکان عمومی دیده باشید اما هیچگاه به این فکر نکرده‌اید همین ماشین های مکانیزه می‌توانند در نظافت محیط سینما، شما را یاری دهند.

کفشور صنعتی ایرانی کرشا

شرکت کوشا اندیش شاهکار که با نام تجاری “کرشا” شناخته می‌شود، افتخار دارد تا اعلام نماید توانسته است تنها با کمک محققان داخلی کشور و همراهی مهندسین ایرانی محصولات صنعتی خود را با قدرت، دقت و سرعت بالاتری نسبت به تمامی نمونه های مشابه خارجی که وارداتی هستند، جدای از عدم پشتیبانی، همراه با تأمین قطعات یدکی، فراهم آورد.

نکته آخر امر بسیار مهمی است، زیرا یافتن قطعات دستگاه‌های وارداتی در بازار کار دشواری ا‌ست. گاهی این امر باعث می‌شود شما مجبور شوید، دستگاه کفشور صنعتی را تنها به خاطر خرابی یک قطعه به انبار روانه سازید.

پشتیبانی کامل کرشا از تمامی محصولات در زمان خرابی

شرکت کرشا به جز پشتیبانی کامل تمامی محصولات خود در صورت خرابی هر یک از قطعات دستگاه به دلیل تولید کننده بودن می تواند آن قطعه را مجددا برای شما مصرف کننده گرامی فراهم آورد.

کفشور صنعتی در مجموعه کرشا، به دو شکل سرنشین دار هوشمند و دستی هوشمند برای سهولت در استفاده شما با توجه به نیازتان تولید شده است.

این دستگاه برای شما هم برای نظافت سالن‌های سینما و هم در پاک کردن فضای عمومی محوطه یا سالن فروش بلیت و سالن انتظار بسیار کاربرد دارد. حتی اگر این موارد را هم نادیده بگیرید، باز هم پاندمی این روزهای کرونا را اصلا و ابدا نمی‌توان فراموش کرد. یکی دیگر از نکاتی که شرکت کرشا به آن توجه داشته است همین مسئله است.

کفشور صنعتی کرشا مجهز به سیستم ضدویروس «کووید-۱۹»

کفشور صنعتی این مجموعه چه کفشور صنعتی سر نشین دار و چه کفشور صنعتی دستی، هر دو مجهز به سیستم ضدویروس «کووید-۱۹» هستند. در نتیجه این ویژگی درتامین امنیت و رفاه حال مشتریان شما  و رفع نگرانی‌های آن‌ها، از اهمیت ویژه‌ای بر خور دار است.

اگر تصمیم به خرید یک کفشور صنعتی مجهز به سیستم ضدویروس «کووید-۱۹» گرفته‌اید، می توانید برای دریافت اطلاعت بیشتر و قیمت این کفشور صنعتی با نشانی اینرنت شرکت کوشا اندیش شاهکار به نشانی ” www.kershagroup.com ” مراجعه فرمایید.