اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰ و اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰چیست ؟ یکی از مهم‌ترین شرایط مورد نیاز برای خدمت‌ به مشتریان در هر مقیاسی، از کوچک‌ترین شرکت‌ها تا بزرگ‌ترین کارخانه‌ها، نظافت و پاکیزگی محیط است. امروزه مراکز و کارخانه‌های وسیعی به وجود آمده‌اند که تمیز کردن آن‌ها نه‌ تنها بسیار زمان‌بر است، بلکه هزینه بسیار بالایی دارد. به همین دلیل امروزه از انواع اسکرابر‌ها  مانند اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰ و اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰ برای نظافت استفاده می‌شود. درواقع اسکرابر یکی از مهم‌ترین محصولات نظافتی تولیدشده در صنعت است. از این محصول برای شست‌وشوی عمیق انواع سطوح سنگی، بتنی، سرامیکی و… استفاده می‌شود.

اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰ و اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰ بدون دخالت دست، هرگونه آلودگی عمیقی را از سطوح پاک می‌کنند. دستگاه های اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰ و اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰ هنگامی‌که از مخزن آب‌های تمیز مقدار مشخصی آب روی سطوح مختلف می‌ریزد، شروع به کار می‌کند. همچنین کفشو دارای یک منبع تغذیه از نوع باتری یا کابلی است که باعث حرکت برس شست‌وشو می‌شود. این برس با حرکت خود آلودگی‌ها را پاک می‌کند. در آخر، تی تعبیه‌شده در انتهای آن آب‌های آلوده باقی‌مانده را در مخزن آب‌های کثیف می‌ریزد و سطح را کاملاً خشک می‌کند.

اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰ , اسکرابر سرنشین دار , کفشوی سرنشین دار , کفشور سرنشین دار , ماشین اسکرابر سرنشین دار , خرید اسکرابر سرنشین دار با کیفیت بالا
اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰
دستگاه نظافت صنعتی دستی
اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰

تاریخچه اسکرابر

اولین اسکرابر صنعتی در اواسط قرن بیستم اختراع شد. دلیل اختراع آن صرفه‌جویی بسیار زیاد در هزینه و زمان بود تا ساختمان‌های بزرگ با کم‌ترین زمان، بهترین شرایط را برای نظافت داشته باشند. اسکرابر‌های اولیه سنگین و آهسته بودند. ولی با گذشت زمان، سرعت آن بالا رفت و امروزه در مدل‌های اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰ و اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰چرخ‌های این دستگاه می‌تواند با سرعت 1000 دور در دقیقه بچرخد. برس‌های آن نیز با مرور زمان متنوع‌تر، مقاوم‌تر و قابل شست‌وشو شدند. تغییر در برس‌ها باعث کاهش استهلاک محصول و هزینه تعویض آن‌ها شد.

جدید‌ترین نوع دستگاه اسکرابر، یعنی اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰ و اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰، پیشرفت بسیار شایانی نسبت به انواع قدیمی خود داشته است. به‌عنوان‌ مثال در اسکرابر دستی ۱۴۰۰ و اسکرابر خودرویی ۱۴۰۰، از برس فیبری به‌جای فولادی که عمر مفید و طولانی‌تری دارند، استفاده شده است. همچنین استفاده از کنترل‌های الکترونیکی در دهه 1980 در اسکرابرها معمول شد و کنترل راحت‌تر و ایمن‌تری برای هدایت‌کننده ایجاد کرد. امکان سوار شدن نیز در سال 1990 برای بهره‌وری بیشتر ایجاد شد.

اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰ و اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰برای حفظ محیط ‌زیست و صرفه‌جویی در مصرف آب شرایطی تعبیه کرده‌اند. طبق آن شرایط، دستگاه آب بسیار کمتری مصرف می‌کند. اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰ و اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰ویژگی‌های جدید دیگری نیز دارند (مانند تعیین شدت عملکرد بر اساس میزان آلودگی، قیمت کمتر، امکان ردیابی و موقعیت مکانی و کف ساب‌های دقیق و جمع و جور) که باعث سهولت مصرف و افزایش سودمندی می‌شود.

کاربرد اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰ و اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰

مهم‌ترین کاربرد اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰ و اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰در محیط‌های صنعتی و تجاری است. استفاده از آن‌ها آسان است و هیچ مشکلی، برای هدایت‌گر ایجاد نمی‌کند. در اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰، دستگاه توسط دسته تعبیه شده در پشت آن هدایت می‌شود و در اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰ می‌توان همچون ماشین بر روی آن سوار شد. موارد استفاده از اسکرابرهای صنعتی، بیشتر در محیط های بزرگ است ولی با هر مکانی، سازگار می‌شوند و در هر محیطی قابل استفاده هستند. موارد زیر از مکان‌هایی است که استفاده از اسکرابرهای صنعتی در آن متداول است:

  • سالن‌های ورزشی
  • مجتمع‌های تجاری
  • مراکز درمانی
  • ادارات و سازمان‌ها
  • هتل‌ها و رستوران‌ها

البته اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰ و اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰به دلیل پیشرفته بودن و امکانات متعدد، انعطاف‌پذیری بیشتری در موارد و موقعیت‌های مختلف دارد که باعث سهولت و آسانی در استفاده از آن می‌شود.

رنگ های تولیدی کرشا
اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰ و اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰

در ایران، با گسترش چشم‌گیر شهرنشینی در سال‌های اخیر و رشد جمعیت، ابعاد ساختمان‌ها، کارخانه‌جات، بیمارستان‌ها، تالارها، فرودگاه‌ها و دیگر امکان عمومی نیز تغییر کرده و بزرگ‌شده ‌است. از طرفی دیگر در حال حاضر اکثر اعضای یک خانواده شاغل هستند و وقت کافی برای نظافت عمیق و دقیق سطوح ندارند. از این ‌رو اسکرابر به‌عنوان یک دستگاه واقعاً کاربردی، جایگاه خودش را در جامعه‌ و خانواده ایرانی باز کرده‌ است. بی‌شک نمونه‌هایی از اسکرابرهای خودرویی در اماکن متبرکه‌ای هم چون حرم امام رضا (ع) به چشمتان خورده است. تمیز کردن و جلا دادن این سطح وسیع از سطوح نه‌ تنها امری بسیار زمان‌بر است، به‌غایت پرهزینه هم است! تصور کنید چند نفر باید هم‌زمان مشغول کار باشند، تا بتوانند همچون سطحی را به‌اندازه‌ کافی تمیز کنند. این امر از نظر استفاده‌ی درست از منابع و نیروهای انسانی هم به‌صرفه نیست.

 اینجاست که اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰ و اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰وارد صحنه خواهند شد. مخزن بزرگ‌تر، برس‌های شست و شوی گردان، حس‌گرهای کار گذاشته درون برس‌ها، همگی از المان‌هایی هستند که برای دستیابی به بالاترین استاندارد نظافت ممکن در دستگاه تعبیه‌شده‌اند. جایگاه راننده و فرمان و قابلیت حرکت، سرعت و راندمان کار را تا حد زیادی بالا می‌برند. به‌این‌ترتیب یک نفر می‌تواند تمام فرایند نظافت را به تنهایی انجام دهد.

در مدل‌های اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰ و اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰نمونه‌هایی برای سطوح کوچک‌تر هم طراحی شده‌اند. اهمیت نظافت عمیق سطوح، با توجه به وضعیت همه‌گیر کرونا بر کسی پوشیده نمانده است. به‌شخصه چند ماه اخیر وسواس شدیدی برای تمیز کردن سطوح پیداکرده‌ام. برای من و امسال من است که اسکرابرها در ابعاد کوچک‌تر دستی طراحی‌شده‌اند. اسکرابرهای دستی بنا بر نیاز مصرف‌کننده، در اندازه‌های مختلف و مدل‌های متفاوتی مانند دسته‌بلند، دسته‌کوتاه، برقی و باتری دار ساخته‌شده‌اند؛ اسکرابر باتری دار برای جاهایی که دسترسی به پریز راحت نیست مناسب‌تر هستند.

در حال حاضر 25 شرکت رسمی در حیطه‌ی تولید و توزیع اسکرابرهای ایرانی فعالیت می‌کنند؛ نام‌های معتبری هم چون تجهیزات نظافت صنعتی آریا، شرکت تمیز گستر اندیشان، جهان پاک، شرکت آریان صاواتو (ماشین آلات صنعتی)، شرکت تولیدی و صنعتی آذر جارو (آنا)، بازرگانی پیشتاز، اسب زر، نظافت صنعت و غیره نمونه‌هایی از واردکنندگان و نماینده‌های فعال اسکرابر در ایران به شمار می‌روند.

دیگر از ابتدای سال 1400 استفاده از اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰در اماکن عمومی شهرهای کوچک و بزرگ ایران یک امر عادی به شمار می‌آید. حضور اسکرابر خودرویی تولید 1400 که سرعت عمل بیشتری دارند و به مخزن بزرگ‌تری مجهز هستند در اماکن عمومی مانند زیارتگاه‌ها و اداره‌جات رایج شده است. مخصوصا در این دوران که تجمع تعداد زیاد کارگران در محل ممکن نیست، به ‌کارگیری چنین دستگاه‌هایی امری است منطقی. البته در سال جاری، شرکت‌های ایرانی در مدل‌های جدید اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰ هم تغییراتی ایجاد کرده‌اند. درمانگاه‌ها و محیط‌های کوچک‌تری که بهداشت در آن‌ها اهمیت زیادی دارد نیازمند شست و شوی دائم هستند و با توجه به تراکم بالای جمعیت، استفاده از اسکرابرهای دستی باتری دار بسیار مناسب است. ازاین‌پس باید به دیدن یک ماشین اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰ و اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰که با دقت در حال نظافت سطوح است، عادت کنیم.

 

انواع اسکرابر

 اسکرابر را با نام‌های کف‌شوی و زمین‌شوی نیز می‌شناسند. این یک دستگاه پیشرفته که در زمینه شست‌و‌شو عمیق سطوح به کار می‌رود انواع مختلفی دارد؛ مانند:

  • اسکرابر صنعتی چندمنظوره بخار داپلکس
  • اسکرابر صنعتی اتوماتیک، شارژی و دستی آی‌موپ
  • اسکرابر صنعتی اتوماتیک دستی و برقی 220 ولت
  • کف‌ساب یا پولیشر برقی
  • اسکرابر صنعتی کف‌شوی و موکت‌شوی داپلکس
  • اسکرابر صنعتی خودرویی، اتوماتیک و شارژی
  • اسکرابر صنعتی اتوماتیک، دستی و شارژی
  • سوییپر یا جاروی شهری و محوطه باز شارژی

هرکدام از این اسکرابر‌ها خود، در دو مدل اسکرابر دستی و اسکرابر خودرویی عرضه می‌شوند.

ویژگی‌های انواع اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰ و اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰

 به طور کلی هدف از جایگزینی اسکرابرها برای نظافت به‌جای روش‌های قدیمی و سنتی، سرعت بخشیدن به این فرآیند و نظافت مساحت‌های بسیار بزرگ‌تر است. اسکرابرها می‌توانند محیط را بدون هیچ مزاحمتی تمیز و خشک کنند، به‌ طوری که عملکرد آن‌ها بسیار بهتر از روش‎های قدیمی جایگزین آن است. فناوری پیشرفته اسکرابر‌ها موجب می‌شود الودگی‌ها و آب‌های باقی‌مانده از سطح زمین جدا شده و کاملاً تمیز شود.

از بارزترین ویژگی‌های اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰ و اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰سطح خشک به جا مانده پس از شست‌وشو است که با مکش کردن آب و کاهش لغزندگی سطح صورت می‌گیرد. این امر، همچنین باعث ایمنی بیشتر و کاهش احتمال لیز خوردن عابرین می‌شود. از ویژگی‌های اسکرابر صنعتی می‌توان به آسان شدن کاربری و داشتن مخزن‌های آب تمیز و کثیف اشاره کرد.

مقایسه اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰ و اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰

 برای انتخاب اسکرابر‌های دستی یا خودرویی باید به نیاز نظافتی و فضای خود نگاه کنیم. اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰ ، دارای باتری و کابل است اما خودرویی باتری‌دار و دیزلی است. معمولا از اسکرابر‌های باتری دار در مکان‌هایی استفاده می‌شود که پریز برق در دسترس نیست. نوع کابلی و دیزلی قابلیت این را دارند که به طور مداوم و طولانی مدت سطوح را نظافت کنند. مدل خودرویی دارای موتور جلوبرنده است اما همه مدل‌های دستی این خصوصیت را ندارند، به همین دلیل هدایت اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰ انرژی بیشتری نیاز دارد. اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰ فضای کمتری اشغال می‌کند؛ در صورتی که اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰دارای بخش تنظیم سرعت است.

برای انتخاب میان اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰ یا اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰اگر معیار شما جاگیر نبودن است، اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰ انتخاب بهتری است. برای فضای باز و مساحت بالا اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰مناسب و کارآمد است. برای مساحت‌های بالا که دارای بخش‌های معابر هستند می‌توان از هر دو اسکرابر دستی و خودرویی استفاده کرد. در کل، برای تهیه اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰ و اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰

نیاز شما بزرگترین معیار انتخاب است.

اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰ و اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰ کرشا

شرکت کوشا اندیش شاهکار، با برند تجاری کرشا، افتخار کسب عنوان اولین تولید کننده تجهیزات نظافتی ایرانی را داشته است. بر خلاف نمونه‌های خارجی محصولات این شرکت از یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش بی‌قید و شرط برخوردار هستند. علاوه بر موارد گفته شده،‌ تولیدی بودن محصول باعث کاهش قیمت مصرف کننده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره درباره اسکرابر دستی تولید ۱۴۰۰ و اسکرابر خودرویی تولید ۱۴۰۰  تلفن ۷۹۴۴۷-۰۲۱ و سایت www.kershagroup.com آماده پاسخگویی به شما است.