نظافت توسط اسکرابر سرنشین‌دار- کفشوی سرنشین دار ویروس‌کش کرونا

اسکرابر ایرانی کرشا
اسکرابر سرنشین دار

امروزه بیماری کووید ۱۹ یا کرونا ناخوانده‌ترین مهمان جهان است که با شیوعش، باعث ایجاد اختلال در امور روزمره و اقتصادی جهان و ترس مردم از حضور در اماکن عمومی گشته است؛ اما نخبگان و مهندسین شرکت کوشا اندیش شاهکار ( کرشا ) به عنوان تنها تولید کننده اسکرابر غرب آسیا برای حل این مشکل با توجه به نیازهای بومی دست به تولید ماشین اسکرابر سرنشین‌دار یا کفشوی سرنشین دار هوشمند زده‌اند تا هم‌وطنان و مردم کشورمان با خیال راحت در محیط‌های عمومی با نظافت سریع، با کیفیت و ضدکرونا توسط کف‌شوی سرنشین دار و اسکرابر سرنشین دار کرشا، تردد کنند.

خطر آلودگی سطوح بدون اسکرابرسرنشین‌دار ( کفشوی سرنشین دار ) :

این ویروس کروی شکل و به قطر ۱۰۰ نانومتر است که حجم زیاد آن در مقایسه با سایر نمونه‌ها باعث سنگینی آن شده و موجب می‌شود ترشحات آلوده بعد از سرفه و عطسه به سطح زمین بچسبد. از دیگر قابلیت های این ویروس که باعث انتشار هرچه بیشتر آن می‌شود، مدت زمان زیاد فعال ماندن آن بر روی سطوح است. لذا در صورتی که سطوح، به موقع با اسکرابر سرنشین‌دار یا کفشوی سرنشین دار ضدعفونی نشوند و ما همچنان در محیط‌های آلوده، رفت و آمد داشته باشیم، می‌توانند به کف کفش ما چسبیده و به خانه هایمان راه پیدا کند و در نهایت با چشم، بینی یا دهان اعضای خانواده تماس مستقیم برقرار کنند.

اسکرابر سرنشین دار , کفشوی سرنشین دار , خرید اسکرابر سرنشین دار , ماشین اسکرابر سرنشین دار
خرید اسکرابر سرنشین دار

آلودگی در برج‌ها:

خطر جدی مربوط به کسانی است که در برج ها زندگی می‌کنند. در برج‌های مسکونی، فضاها و امکانات مشترک زیادی وجود دارد و این امر آن‌ها را به اماکنی پر خطر برای شیوع ویروس تبدیل می‌کند. خطر ابتلا به ویروس در فضاهای مشترک، به ‌عنوان مثال آسانسورها، راه پله‌ها، ورودی‌ها و خروجی‌ها و مسیرهای یک طرفه ساختمان همیشه در کمین افراد است.

نمی‌توان از انتقال ویروس در محیط برج‌ها جلوگیری کرد و درکنار آن حفظ فاصله اجتماعی و جلوگیری ازتماس نزدیک افراد بسیار دشوار است. به همین دلیل احتمال شیوع آن در فضاهای پر‌تراکمی مثل برج‌ها بسیار بیشتر است.

سازمان بهداشت جهانی نیز تأیید کرده است که فضاهای بسته و شلوغ بیشترین خطر را دارند. همین امر منجر به نگرانی‌های گسترده‌ای در مدیران و صاحبان برج‌ها جهت رفاه و سلامت ساکنان آن‌ها گشته.

تولید کننده ماشین نظافتی
اسکرابر سرنشین دار

کرونا در برج‌های تجاری بدون کفشوی سرنشین دار

مدیران برج‌های تفریحی تجاری نیز وضعیت مشابه و حتی سخت‌تری دارند. درکره جنوبی، نیمی از افرادی که در یک طبقه برج تجاری کار می‌کردند به ویروس کرونا مبتلا شدند و از روزی که آزمایش یکی از کارمندان آن‌ها مثبت شد، سهام آن به شدت، سقوط کرد. این در صورتی است که اگر محیط دقیق‌تر نظافت می‌شد یا از تجهیزات نظافتی استفاده می شد احتمال عدم رخ‌دادن این امر وجود داشت که این‌چنین نظافتی تنها توسط ماشین اسکرابر سرنشین دار یا  کف‌شوی سرنشین دار میسر است.

وضعیت بازار امروز وخیم شده، هتل‌داران با رزرو کمتری روبرو هستند، مراکز فروش به حالت نیمه تعطیلی درآمده و بازار سهام سقوط کرده است. مردم بیشتر در خانه می‌مانند و حضور در مراکز تجاری گاهی به حداقل می‌رسد.

پس برای حفظ اطمینان خاطر و آرامش روانی و ایمنی پرسنل و مراجعه‌کنندگان جهت رفت و آمد در برج، باید نظافت محیط به‌طور منظم انجام گیرد تا این خطر به حداقل ممکن برسد.

قطع زنجیره‌ی شیوع کرونا با تجهیزات نظافتی و خرید اسکرابر سرنشین دار ( کفشوی سرنشین دار )

 

کووید ۱۹ باعث ایجاد مشکل تنفسی حاد با علایم متفاوت و در موارد بسیاری باعث مرگ می‌شود و خطر انتقال آن همیشگی است. بنابراین همه سعی در کنترل و مراقبت از خود در برابر آن را دارند و از نکات مهمی که هنگام ارزیابی اماکن و شرایط حضور در آن، در نظر می‌گیرند، رعایت ضوابطی از جمله حضور اسکرابرهای سرنشین‌دار و کیفیت نظافت برای متوقف کردن شیوع این بیماری است؛ زیرا اسکرابرهای سرنشین‌دار با نظافت سطوح، شانس اول ما برای قطع این زنجیره، کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری هستند.

چاره‌ی مدیران:

مدیران برج‌ها باید به‌دنبال راه حلی برای شکستن زنجیره انتقال در محیط کاری خود باشند. از آنجا که هیچ تحقیق خاصی درباره جلوگیری از این مسئله در برج ها انجام نگرفته، اقدامات ضعیف و کم نتیجه‌ای در راستای کنترل آن در حال انجام‌گیری است.

مراقبت و نظافت از سطوح و کف در یک برج چند طبقه، کار سخت و دشواری است. این کار اگر در دوران شیوع کووید ۱۹ توسط انسان صورت گیرد باعث ابتلای فرد شده و شرایط را سخت‌تر می‌کند؛ اما اسکرابرهای سرنشین‌دار یا همان کف‌شوها این کار را آسان کرده اند تا آنجا که می‌توان ادعا کرد اگر با برنامه ریزی و نظم از اسکرابرهای سرنشین‌دار استفاده شود، توانایی به حداقل رساندن قدرت زنجیره انتقال بین ساکنان و مشتریان یک برج را دارند.

اسکرابر کابل دار , اسکرابر کابلی , اسکرابر دستی , کفشوی دستی , زمین شوی دستی , زمین شور دستی , ماشین اسکرابر دستی , خرید اسکرابر , کفشوی کابلی
اسکرابر سرنشین دار

اسکرابر سرنشین‌دار بهترین راه حل:

همان‌طور که می‌دانید بخش قابل توجهی از نحوه سرایت، هنگامی است که فرد آلوده در حال صحبت، سرفه یا عطسه کند و این قطرات که حدود ۱ متر حرکت می‌کنند، توسط فردی در مجاورت او استنشاق شود یا به سرعت روی زمین قرار بگیرند و سپس فرد دیگری ناآگاهانه با عبور از آن سطح، ویروس را با خود حمل کند.

همچنین اگر قطرات آلوده که در کف برج هستند تبخیر شوند، خطر انتقال از طریق هوا نیز وجود دارد. بنابراین کف‌شوی سرنشین دار و اسکرابر‌ سرنشین‌دار که وظیفه‌ی شستشوی سطوح و کف را برعهده دارند، حفظ پاکیزگی و نظافت یکپارچه کف‌پوش را از همیشه آسان‌تر کرده‌اند.

سیستم آنتی ویروس اسکرابر سرنشین‌دار ( کفشوی سرنشین دار )، موادضدعفونی را هنگام نظافت سطح، بر روی زمین اسپری می‌کند. این مواد با فرمولاسیون خود آلودگی را در خود حل کرده و زمین را از وجود هر نوع آلودگی پاک می‌کند و همچنین اسکرابر سرنشین‌دار یا کفشوی سرنشین دار  به راحتی باحرکت در راهرو‌های باریک، آسانسورها، مسیرهای پر رفت و آمد به همه محیط‌ها برای ضدعفونی سطوح دسترسی دارند.

هرچند که نمی‌توان از انتقال قطرات یا هوای آغشته به کووید ۱۹ جلوگیری کرد؛ اما هنگامی که بخش اعظمی از پتانسیل زنجره‌ی انتقال توسط اسکرابر یا کفشوی سرنشین دار از بین برود، می‌توان یک لایه محافظتی برای محیط برج ایجادکرد.

اسکرابر سرنشین‌دار و کف‌شوی سرنشین‌دار بهترین راهکار برای اقدام ایمن و مقرون به صرفه جهت حل معضل شما در این ایام سخت هستند.

محدوده‌ی استفاده از اسکرابر سرنشین‌دار ( کفشوی سرنشین دار ):

با وجود این‌که اسکرابر سرنشین‌دار یا کفشوی سرنشین دار در این ایام نیروی مهمی در یاری ما برای مهار ویروس کرونا در محل کار و اماکن بسته و پر ازدحامی مانند برج‌ها هستند، اما چندین نکته وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید.

اسکرابرسرنشین دار جادویی نیست. در حقیقت، هیچ ماشین اسکرابر جادویی وجود ندارد که قدرت انتقال در مکان‌های شلوغ را کاملا از بین ببرد. بنابراین، اسکرابر ‌سرنشین‌دار ( کفشوی سرنشین دار ) باید به‌عنوان بخش مهمی از برنامه شما قرار گیرند نه همه‌ی برنامه‌تان.

در سراسر جهان برای کنترل این معضل به سه مورد اهمیت ویژه داده می‌شود و قطعا شما تا به‌حال توصیه ‌های زیادی درمورد آن‌ها دریافت کرده‌اید: فضاهای بسته، مکان‌های شلوغ و کنترل تماس نزدیک؛ اما در نظر داشته باشید که چنین مکان‌هایی به تنهایی عامل اصلی ابتلا نیستد. عواملی مانند تهویه هوای ضعیف در یک فضای بسته، عدم رعایت فاصله‌ی اجتماعی و ماسک نزدن باعث افزایش خطر ابتلا می‌شوند.ْ

راهکارهایی مثل اجبار استفاده از ماسک، تهویه مناسب هوای داخل برج‌ها و رعایت فاصله اجتماعی برای مراجعه‌کنندگان، کارمندان و ساکنان، در کنار نظافت منظم و اصولی به کمک اسکرابر سرنشین‌دار یا کفشوی سرنشین دار می‌توانند اثربخشی بالایی در ایجاد فضای ایمن داشته باشند.

# خرید اسکرابر سرنشین دار 

#نظافت صنعتی

# اسکرابر سرنشین دار

# اسکرابر سرنشین دار

# اسکرابر سرنشین دار

# اسکرابر سرنشین دار