مهم‌ترین دلایل خرید دستگاه نظافتی برای کرونا

با پیشرفت تکنولوژی، ماشین‌های نظافت صنعتی جای خودشان را در نظافت باز کرده‌اند. شستشوی سطوح کف با نظافت صنعتی به‌وسیله ماشین اسکرابر نسبت به نظافت به روش سنتی از کیفیت و سرعت بیشتری برخوردار است.

خرید دستگاه نظافتی برای کرونا ، به خصوص در اماکن پرترافیک امروزه یک امر حیاتی است. نتیجه این امر کاهش هزینه‌های مالی و صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی نیز است. در این یادداشت به مزایای نظافت صنعتی با اسکرابر نسبت به نظافت به روش سنتی اشاره شده است. امید است بتوانید برای خرید دستگاه نظافتی برای کرونا ، انتخاب مناسبی داشته باشید.

نظافت سنتی یا نظافت صنعتی ؟

شاید برایتان پیش آمده که بعد از تمیزکردن محیط به روش سنتی و دستی، از کیفیت نظافت رضایت کافی را نداشته‌اید. تغییر مواد شوینده و به‌کارگیری نیروی نظافتی جدید هم نیز تغییری در کیفیت نظافت ایجاد نکرده است. در روش نظافت سنتی، علاوه بر کیفیت نظافت، در میزان سطح نظافت شده نیز محدودیت وجود دارد. افزایش سطح نظافت با تعداد نفرات نیروی نظافتی رابطه مستقیمی دارد و در نتیجه هزینه‌های مالی نیز افزایش پیدا می‌کند.

استفاده و خرید دستگاه نظافتی برای کرونا

پیشرفت تکنولوژی موجب شده تا ماشین آلات نظافت صنعتی طراحی و ساخته شوند، در نتیجه با رفع معایب نظافت به روش سنتی، کیفیت و بهره‌وری در امر نظافت افزایش یافته است. در نظافت صنعتی قدرت و توانایی نیروی انسانی بهینه می‌شود. ماشین‌های نظافت صنعتی به صورت مکانیزه محیط را شسشتشو کرده و از استفاده بی‌مورد نیروی نظافتی جلوگیری می‌شود. ماشین‌های نظافت صنعتی بسیاری تاکنون ساخته شده‌اند که هرکدام برای نظافت سطوح و محیط‌های خاصی طراحی شده‌اند.

در این رابطه این ماشین‌ها مجهز به فناوری‌های خاصی بوده که باعث تمایزشان از نمونه‌های مشابه گردیده است. یکی از ماشین‌های نظافتی که باعث تغییر و دگرگونی اساسی در نظافت شده، ماشین اسکرابر است. ماشین اسکرابر نوعی ماشین مکانیزه و مدرن است که برای شستشو انواع سطوح کف نظیر سرامیک، سنگ، پارکت، سیمان و … ساخته شده است. این ماشین‌ها از اجزایی مانند موتور فرچه، موتور مکنده، مخزن آب تمیز، مخزن آب کثیف، فرچه و تی تشکیل شده است و خرید دستگاه نظافتی برای کرونا و استفاده از اسکرابر و نظافت صنعتی نسبت به نظافت سنتی به‌مراتب مزایای بیشتری دارد، که در ادامه به آن می‌پردازیم.

کفشوی صنعتی کرشا

از بین بردن انواع آلودگی‌ها تا 95 درصد در نظافت صنعتی

نظافت سطوح به روش سنتی باعث انتقال آلودگی و پایداری آن در محیط می‌شود. چرا که در نظافت به روش سنتی مواد شوینده به وسیله تی دستی روی سطوح پخش می‌شود. همین عمل باعث انتقال آلودگی در محیط می‌شود و مواد شوینده و آب روی سطوح، خود به عامل ثبات آلودگی بدل می‌شوند. همچنین به دلیل تماس نیروی نظافتی با سطح، همواره میزانی از آلودگی باقی می‌ماند.

این امر در محیط‌هایی مثل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی قابل چشم‌پوشی نیست. اما در نظافت صنعتی و نظافت با اسکرابر و خرید دستگاه نظافتی برای کرونا ، آب و مواد شوینده از مخزن آب تمیز به روی سطح انتقال داده ‌می‌شود. سپس به‌و‌سیله فرچه زمین شستشو شده و سریعا به وسیله مکنده، آب کثیف از روی سطح جمع و به مخزن آب کثیف هدایت می‌شود. این امر موجب می‌شود، آلودگی‌ها تا 95 درصد از بین برود و محیط عاری از هرگونه آلودگی شود.

مزایای نظافت صنعتی

نظافت بیشتر سطوح

به طور متوسط، در هر ساعت می‌توان بین 1500 تا 2800 مترمربع از سطوح را با اسکرابر نظافت کرد. در اسکرابرهای سرنشین‌دار در مقایسه با اسکرابرهای دستی محیط بیشتری را می‌توان نظافت کرد. در حالی که در نظافت به روش سنتی و دستی، نهایتا بتوان به ازای یک نفر نیروی نظافتی در ساعت، 100 مترمربع از محیط را شستشو کرد. در نظافت به روش سنتی، نظافت بیشتر سطوح مستلزم به‌کارگیری نیروی انسانی بیشتر و نهایتا افزایش هزینه‌های مالی است. در حالی که با خرید دستگاه نظافتی برای کرونا ، نظافت از طریق یک نفر به عنوان اپراتور دستگاه انجام می‌شود. حتی برای محیط‌های با مساحت بالا نیز، بیش از یک نفر نیرو نیاز نیست. همچنین با استفاده از اسکرابر، نیروی نظافتی دچار مشقت و سختی نمی‌شود. به علاوه استفاده از اسکرابر نیز دارای کاربری آسان است.

کاهش مصرف آب و انرژی در نظافت صنعتی

مصرف آب در نظافت صنعتی با اسکرابر در مقایسه با نظافت سنتی کمتر است، چراکه شستشو به صورت مکانیزه انجام می‌گیرد. بنابراین هدر رفت آب تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. این بدین معنی نیست که کیفیت نظافت نیز مورد خدشه قرار می‌گیرد؛ بلکه مصرف آب به صورت هدفمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین میزان برق مصرفی در اسکرابرهای باتری‌دار نیز بسیار پایین است. با هربار شارژ کامل دستگاه، 1500 تا 2800 مترمربع از محیط قابل نظافت است. ماشین‌های اسکرابر با محیط‌زیست سازگار است و با خرید دستگاه نظافتی برای کرونا خسارتی برای محیط به وجود نمی آید.

پاکیزگی بیشتر با نظافت صنعتی

نظافت صنعتی باعث افزایش کیفیت می‌شود. سطح نظافتی که یک دستگاه کفشور صنعتی می‌تواند نظافت کند، هرگز در نظافت به شیوه سنتی حاصل نمی‌شود. اسکرابرها از برس‌هایی استفاده می‌کنند که با حرکت دورانی تکراری حرکت می‌کنند. این امر به آنها امکان می‌دهد تا در عمق زمین و سطوح مختلف فرو روند، در نتیجه لکه‌ها و بقایای جمع شده در شکاف‌های کف را از بین ببرند. همچنین برس‌ها و فرچه‌ها به خاطر قدرت مکانیکی موتور دستگاه، از فشار بالایی برخوردار هستند. این توانایی موجب شستشوی بهتر سطوح می‌شود. در مقابل، هنگام نظافت به روش سنتی، فشار تی و وسیله شستشو به توانایی نیروی نظافتی وابسته است، که در هر حال از ماشین اسکرابر پایین‌تر است.

افزایش ایمنی تردد

در نظافت با اسکرابر، سطوح بلافاصله بعد از شستشو، خشک می‌شود. این امر باعث شده تا سطوح بر اثر شستشو لک نشود و همچنین احتمال لغزش و زمین خوردن بسیار کاهش می‌یابد و ایمنی تردد افزایش پیدا‌کند. در مراکز تجاری و کارخانه‌ها عبور و مرور از سطوح باید ایمن باشد. نظافت به روش سنتی باعث ایجاد لغزندگی و در نهایت سقوط افراد می‌شود اما در نظافت صنعتی، محیط پس از شستشو خشک شده که از لغزش و سقوط و آسیب افراد جلویگری می‌شود.

مقابله با ویروس کرونا با خرید دستگاه نظافتی برای کرونا

برخی از ماشین‌های اسکرابر قابلیت مبارزه با ویروس کرونا را دارند. این قابلیت در این برهه و با همه‌گیری جهانی کرونا یک مزیت منحصربه‌فرد است. چرا که اسکرابر بعد از شستشو و خشک کردن سطوح کف، به طور خودکار از طریق نازل‌های مخصوص اقدام به پاشش یکنواخت مواد آنتی‌ویروس می‌کند. این امر باعث از بین رفتن ویروس کرونا می‌شود. سطوح کف به علت تماس زیاد افراد و اجسام، نسبت به سایر سطوح مستعد آلودگی بیشتری است. از این رو تمیز کردن آن با مواد ضد ویروس، به خصوص در محیط‌های شلوغ، از اهمیت دوچندانی برخوردار است. این قابلیت قبلا در ماشین‌های اسکرابر وجود نداشته. اما خلاقیت و شناخت نیازهای روز باعث شده برخی تولیدکنندگان این قابلیت را در ماشین‌های اسکرابر تولیدی خود اضافه کنند که موجب استقبال و رضایت مشتریان‌شان در نظافت صنعتی قرار گرفته است.

برگشت هزینه خرید دستگاه نظافتی برای کرونا

برای محیط‌های بزرگ همانند فروشگاه‌ها و مراکز خرید، هتل‌ها، کارخانه‌ها، ادارات و … باید چندین نیروی نظافتی استخدام کرد و به صورت ماهیانه حقوق و مزایای ایشان را پرداخت کرد. همچنین هر ماه باید هزینه‌هایی صرف خرید مواد شوینده و وسایل نظافتی کرد. این در حالی است که با خرید دستگاه نظافتی برای کرونا در نظافت صنعتی ، نیاز شما به نیروی نظافتی به یک نفر تقلیل پیدا کرده. سایر هزینه‌های جانبی نیز به طور محسوسی کاهش پیدا می‌کند. بنابراین بعد از گذشت چند ماه از خرید دستگاه نظافتی برای کرونا ، هزینه خرید دستگاه نظافتی برای کرونا برای خریدار جبران می‌شود. علاوه بر آن از سایر مزایای بهره‌مندی و استفاده از اسکرابر نیز برخوردار می‌شوید.

نکاتی در مورد خرید دستگاه نظافتی برای کرونا

با خرید دستگاه نظافتی برای کرونا برای همیشه خیالتان از نظافت راحت است. البته در خرید دستگاه نظافتی برای کرونا باید دارای دقت لازم بوده و بهترین انتخاب را داشته باشید.در نظافت صنعتی با اسکرابر یکی از نشانه‌های اسکرابر خوب، اسکرابری است که دارای ضمانت و گارانتی باشد و از سوی تولیدکننده، دارای خدمات پس از فروش فعال و قوی باشد. خرید دستگاه نظافتی برای کرونا دارای ضمانت و خدمات پس از فروش، موجب می‌شود تا از انتخاب خود رضایت بیشتری داشته باشید. در ضمن اطمینان داشته باشید که ماشین نظافتی با کیفیتی را در اختیار دارید.

همین الان می‌توانید با کارشناسان کرشا تماس حاصل کرده و سوالات خود را با ما در میان بگذارید. امیدواریم بتوانیم برای شما راهنمای خوبی برای یک خرید مطمئن باشیم.