کفشوی صنعتی کرشا
کفشوی کابلی تولید ملی

نظافت، همیشه دغدغه مردم بوده و نشان دهنده تمایل مردم به تمیزی است. از گذشته تا کنون، انواع روش‌های نظافت، به مردم درجهت برآورده کردن خواسته‌های خود کمک کرده است. با گذشت هرچه بیشتر زمان، روش‌های مختلف نظافت نیز دچار تغییر و پیشرفت‌هایی شده‌اند. یکی از نمونه‌های این پیشرفت، دستگاهها و ماشین آلات مدرن در زمینه نظافت است. در این متن به تفاوت میان روش‌های سنتی و استفاده از محصولات به روز مانند کفشوی کابلی تولید ملی می‌پردازیم.

نظافت دستی:

روش سنتی نظافت، یا همان تمیز کردن دستی محیط، یک روش قدیمی است که بسیار میان همه مردم جا افتاده است. نظافت دستی ممکن است برای محیط‌هایی مانند خانه و مغازه‌های کوچک گزینه مناسبی باشد. اما اگر فضا قدری بزرگ‌تر شو،د به تعداد زیادی سطل و تی نیاز خواهد بود. همچنین مجبور به به کارگیری تعداد قابل توجهی نیروی توانمند هستیم. در مصرف مواد شوینده و آب، بسیار اصراف می‌شود. همچنین در نهایت ممکن است به نتیجه دلخواه دست نیابیم. یکی دیگر از معایب تمیز کردن محیط به صورت دستی، این است که نمی‌توان از محیط در مدتی که امر نظافت انجام می‌شود استفاده کرد. در غیر این صورت شستشو باید مجددا انجام شود.

نظافت صنعتی:

بهترین گزینه برای نظافت محیط‌های تجاری و صنعتی، استفاده از ماشین آلات مدرن و به روز است. هدف از این صنعت افزایش سرعت، بهره‌وری، کاهش مصرف منابع و همچنین کاهش هزینه‌ها در فرایند نظافت است. برای نظافت بخش های مختلف و برای اهداف مختلف، دستگاه‌های گوناگونی تولید شده است. شما می‌توانید دیوارها، سطح کف، پله‌ها و… محیط کارخانه، کارگاه، مجتمع، برج‌ها و درمانگاه‌ها را به راحتی نظافت و شستشو نمایید.

دستگاه‌های مختلفی در این زمینه وجود دارند. از پولیشر، واترجت، پله شو و… گرفته تا انواع کفشوها.

کف شوی دستی کرشا
کفشوی کابلی تولید ملی

کفشوی کابلی تولید ملی چیست؟

اگر بخواهیم تعریفی از کفشوی کابلی تولید ملی ارائه دهیم، باید بگوییم کفشویی را که دارای سیم اتصال برق باشد، کفشوی کابلی می‌گویند. به عبارتی باید گفت نیروی محرکه کفشوی کابلی تولید ملی از طریق اتصال به برق شهری تامین می‌شود. معمولا کفشوهای نوع دستی از کابل استفاده می‌کنند و برای نمونه های خودرویی از باتری یا سوخت‌های فسیلی استفاده می‌شود.

کفشوی کابلی تولید ملی چگونه کار می‌کند؟

در ساختار کفشوی کابلی، از دو مخزن استفاده شده است که یکی برای آب تمیز بوده و دیگری برای آب کثیف است. بخش دیگری که در ساختار این دستگاه وجود دارد، سیستم برس زنی است. برس‌ها در انواع مختلفی موجود هستند و هر یک متناسب با یک محیط خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. این برس‌ها با نفوذ به داخل شیار کفپوش‌ها، تمام آلودگی‌های موجود را از بین می‌برند. به علاوه سیستم مکش یکی دیگر از بخش‌های مهم دستگاه کفشوی کابلی تولید ملی است. این بخش برای جمع‌آوری آب کثیف حاصل از شستشو در نظر گرفته شده است. در این دستگاه‌ها از یک موتور استفاده شده است که قدرت این موتور، بر روی عملکرد دستگاه تاثیر مستقیم دارد. به عبارتی هرچه قدرت موتور بالاتر باشد، عملکرد دستگاه بهتر خواهد بود.

کاربردهای کفشوی کابلی تولید ملی و نگهداری از آن

دسته بندی‌هایی که برای کفشو ها در نظر می‌گیرند معمولا بر اساس کاربرد آن‌ها است. کفشوی کابلی تولید ملی معمولا در محیط‌هایی که دسترسی مناسب به پریز برق وجود داشته باشد، مناسب خواهد بود. علاوه بر این، در محیط‌های خلوت، فروشگاه‌های کوچک و مراکزآموزشی کوچک که وسعت بالایی ندارند، میتوان از کفشوی کابلی به راحتی استفاده کرد. این موضوع به دلیل طراحی این نوع کفشو ها، به صورت هدایت دستی است. همچنین در سالن‌های تولید و بخش‌های مشابه، که تردد کمی در محیط وجود دارد، میتوان از کفشوی کابلی استفاده کرد.

نگه‌داری از کفشوی کابلی

از دستگاه کفشوی کابلی باید به مانند هر دستگاه نظافتی دیگری به طور منظم نگه‌داری و مراقبت شود. بنابراین هنگام استفاده از کفشوی کابلی، لازم است به یک سری نکات مهم توجه کرد تا دستگاه دچار مشکل نشود. همچنین از این طریق بتوان طول عمر مفید دستگاه را افزایش داد. از جمله کارهایی که برای نگه‌داری این دستگاه می‌توان انجام داد، شستن روزانه مخازن است، تا مخازن برای استفاده بعدی آماده باشند. باقی ماندن آب کثیف در دستگاه، می‌تواند باعث بو گرفتن مخزن شود. علاوه بر این، تمیز کردن تی اقدام دیگر در جهت نگه‌داری کفشوی کابلی است. تعویض به موقع لاستیک تی فرسوده و تعویض برس فرسایش یافته، اقدام دیگر در این باره است. چرا که اگر این بخش‌ها به موقع تعویض نشوند، دستگاه کارایی لازم در نظافت محیط را نخواهد داشت و از کیفیت فرآیند کاسته می‌شود. علاوه بر این تعویض نکردن به موقع آن‌ها، ممکن است هزینه‌های تعمیر دستگاه با توجه به خطر الکتریسیته باید به خوبی مراقبت شود. بنابراین در صورت مشاهده آسیب جزئی یا خراش بر روی کابل آن را تعویض کنید.

قیمت خرید کفشوی کابلی تولید ملی

کفشوی کابلی تولید ملی، در بازه‌های قیمتی متنوعی در بازار عرضه می‌شود. دلیل گران‌تر بودن نمونه‌های خارجی نسبت به کفشوی کابلی تولید ملی حمل و نقل، تعرفه‌های گمرک و وابستگی به قیمت نرخ ارز است. این قیمت زیاد، صرفا نشان دهنده برتری آن‌ها نیست. حتی گاهی اوقات با وجود قیمت بیشتر، نمونه‌های خارجی دیده شده که کیفیت کمتری نسبت به نمونه های داخلی دارند. با وجود منابع فراوان و وجود مواد اولیه مناسب در داخل کشور و همچنین، در دست داشتن تکنولوژی‌ها و فن‌آوری های روز دنیا و مدیران و متخصصان کارکشته و باتجربه درون کشور، این امر ممکن شده است که، دستگاه‌هایی با قیمت بسیار مناسب‌تر نسبت به نمونه خارجی تولید شوند.

دستگاه نظافت صنعتی ، کفشوی صنعتی , کفشور صنعتی , تولید کننده اسکرابر , تولید کننده نظافتی , نظافت صنعتی , دستگاه نظافتی , خرید دستگاه نظافتی برای کرونا , تجهیزات نظافتی , ماشین شستشو
کفشوی کابلی تولید ملی

گارانتی و خدمات پس از فروش کفشوی کابلی تولید ملی

کفشوی کابلی تولید ملی به طوری طراحی شده است که، قطعات به راحتی قابل بررسی و معانیه هستند. این به این معنا است که درصورت بروز مشکل، در عملکرد دستگاه می‌توان قسمت‌های مختلف را به سادگی بررسی کرد. همچنین در صورت نیاز آن را تعمیر یا تعویض کرد. اما نکته مهم این است که باید کفشوی کابلی را از شرکتی تهیه کرد که، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش فعال داشته باشد. زیرا در صورت بروز هرگونه مشکل شما از حمایت و پشتیبانی برخوردار باشید. همین امر به یکی از برتری های شرکت‌های داخلی نسبت به شرکت‌های خارجی شده است. البته از برتری‌های دیگر می‌توان به قیمت مناسب تولیدات داخلی اشاره کرد. دلیل آن مشمول نشدن تعرفه‌های گمرکی و وابستگی کم‌تر به نرخ ارز است.

ماشین کفشوی کابلی کرشا یک انتخاب مناسب

شرکت کوشا اندیش شاهکار (کرشا) به عنوان اولین تولید کننده ماشین‌های نظافت صنعتی تخصصی و هوشمند در غرب آسیا، محصولات خود را به همراه یک سال گارانتی معتبر و ده سال خدمات پس از فروش فعال و بی‌قید و شرط عرضا می‌کند. کرشا توانایی خود را در ارائه محصولات با کیفیت به همگان ثابت کرده است. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، از مشاوران و متخصصان مربوطه اطلاعات لازم را در خصوص کفشوی کابلی تولید ملی دریافت و بهترین دستگاه را تهیه نمایید.