اسکرابر کرشا تولیدکننده اسکرابر و تولید کننده نظافتی

با توجه به تولید نشدن محصولات متنوع در ایران و وارداتی و گران بودن محصولات موجود در بازار، شرکت کرشا به‌عنوان تولید کننده اسکرابر صنعتی و تجهیزات نظافتی تخصصی، خود را متعهد به استفاده از استانداردهای بلند پایه و اخذ گواهینامه‌های لازم در جهت ارائه‌ی محصولات باکیفیت کرده و کلیه محصولات خود را بر همین اساس تولید و به بازار عرضه می‌کند.

شرکت کرشا تولید کننده اسکرابر و تولید کننده نظافتی با بهره گیری از فن‌آوری نانو و هوشمندسازی این ماشین آلات و با در نظرگرفتن یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش فعال، بعنوان شرکتی پیشرو در کشور، جایگاه خود را در ایران و غرب آسیا تثبیت کرده است.

نظافت صنعتی

اهمیت اسکرابر :

شرکت‌های تولید کننده‌‌ اسکرابر و تولید کننده نظافتی یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین خدمات را در عرصه نظافتی به جهان ارائه می‌دهند. نظافت به روش سنتی آب، مواد شوینده و زمان بسیار زیادی را هدر می‌دهد. درحالی که استفاده از اسکرابر در نظافت سطوح، باعث صرفه جویی در همه مواد ذکرشده می‌شود.

علاوه بر آن‌که کفشوها نظافت را با بهترین کیفیت در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند، استفاده اصولی از آن باعث جلوگیری از آلودگی‌ها یا صدمات به سطوح نیز هست. آن‌ها کمک بزرگی در تجارت مدیران و صاحبان مشاغل به حساب می‌آیند. به همین دلیل هم، امروزه اهمیت بالایی پیدا کرده‌اند.

اما سوالی که در این‌جا به وجود می‌آید این است، اسکرابرهای مورد نیاز را باید از کدام شرکت تولیدکننده اسکرابر و تولید کننده نظافتی تهیه کرد و مطمئن‌ترین تولیدکننده اسکرابر و تولید کننده نظافتی چه ویژگی‌هایی دارد.

مطمئن‌ترین تولید کننده اسکرابر و تولید کننده نظافتی :

برای آن که بتوانید کفشوی مناسب خود را خریداری کنید، بایستی آن را از بین شرکت‌های تولید کننده اسکرابر و تولید کننده نظافتی موجود در بازار که دارای تجربه و تعهد فنی در زمینه  ساخت و خدمات پس از فروش  هستند، تهیه کنید.

هرچند که کفشوها انواع مختلفی دارند و نکته اصلی در خرید آن‌ها این است که ویژگی‌های هماهنگ با نیاز مشتری را داشته باشند؛ اما مردم همواره خواهان اسکرابرهای مطمئن، قدرتمند و مقاومی هستند که علاوه بر آن، همه کاره نیز باشند و بتوانند در انواع سطوح و همه‌ی شرایط کار کنند.

اما در ادامه مطلب، مفیدترین ویژگی‌هایی که هر شرکت تولید کننده اسکرابر و شرکت تولید کننده نظافتی برای ارائه خدمات نظافتی در شأن مشتری، باید رعایت کند توضیح داده شده‌اند و به تصمیم شما در خرید کفشوی مناسب، جهت یک خرید مطمئن کمک شایانی خواهند کرد.

ویژگی‌های یک تولید کننده اسکرابر و تولید کننده نظافتی مناسب برای ارائه بهترین خدمات نظافتی در شأن مشتری

دوام:

اولین شرطی که یک تولید کننده اسکرابر و تولید کننده نظافتی باید رعایت کند، این است که دستگاهی که می‌سازد شرایط و سطوح سخت را تحمل کند. به نحوی که بتواند سال‌ها بدون هزینه‌های بی‌مورد به کار خود ادامه دهد. این کار باعث می‌شود کارآیی و سودآوری بیشتری کسب کنید.

قیمت مناسب:

در ابتدا باید در نظر بگیریدکه که تصمیم دارید چه مقدار از بودجه خود را صرف این خرید کنید و به دنبال چه سطح از کارایی و امکانات هستید. درست است که هرچقدر، هزینه کنید، در نگاه بلند مدت خرید کفشو یک سرمایه گذاری به حساب می‌آيد. اما قبل از هر چیزی درباره‌ی قیمت‌های ارائه شده از سوی شرکت‌های تولید کننده اسکرابر و تولید کننده نظافتی تحقیق کنید؛ زیرا قیمت‌ها بسته به نوع محصول، کیفیت و وارداتی یا تولیدی بودن متغیر هستند.

محصولات شرکت کرشا تولید کننده اسکرابر و تولید کننده نظافتی ، در کنار کیفیت برتر به دلیل داخلی بودن تولید، قیمت پایین‌تری نسبت به محصول مشابه خارجی خود دارند و شما می توانید خرید اسکرابر ارزان در کنار خرید اسکرابر باکیفیت را تجربه کنید.

ضمانت:

یک تولید کننده اسکرابر و تولید کننده نظافتی حرفه‌ای محصولات خود را ضمانت می‌کند. این امر در مورد بهترین اسکرابر نیز صدق می‌کند. ضمانت باید کارآمد باشد تا موجب اطمینان خاطر مشتری شود.به همین منظور شرکت کوشا اندیش شاهکار ( کرشا ) محصولات خود را با یک سال ضمانت بی‌قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش در بازار عرضه می‌کند.

 مشاوره جهت تعمیر و نگهداری اسکرابر:

هنگامی که تصمیم به خرید گرفتید، تا آنجا که ممکن است در مورد ویژگی‌های مختلف آن‌ها بیاموزید. به‌طور مثال، اینکه دستگاه چند بار نیاز به تعمیر یا نگهداری دارد و اصول کار با آن به چه نحوی است. این‌ها اطلاعات مهمی هستند که باید در جریان آن قرار بگیرید. این اطلاعات را می‌توانید در دفترچه راهنمای مخصوص هر دستگاه که خود شرکت تولید کننده اسکرابر و تولید کننده نظافتی آن را ارائه می‌کند، پیدا کنید.

همچنین در صورت نیاز به جزئیات بیشتر می‌توانید با شرکت کرشا جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید.

واحد خدمات مشتریان شرکت کرشا :۷۹۴۴۷-۰۲۱

کاربر پسندی:

شرکت تولید کننده اسکرابر و تولید کننده نظافتی باید در نظر گیرد که حتما استفاده از دستگاه آسان باشد. اگر کار با آن دشوار یا بسیار پیچیده باشد، کارکنان شما به راحتی به چگونگی استفاده از آن پی نخواهند برد و در نهایت یادگیری آن به طول می‌انجامد و مشکل ساز می‌شود.

قابل حمل:

هر شخصی که از اسکرابر برای تمیز کردن استفاده کرده باشد، قطعا به شما خواهدگفت که قابلیت حمل و نقل آسان برای هر کفشو ضروری است. قابل حمل بودن محصول به شما این امکان را می‌دهد که با خیالی آسوده به جا به جایی اسکرابر در اماکن مختلف بپردازید.

صرفه جویی در مصرف انرژی و آب:

یکی از مهم‌ترین دلایلی که مدیران به کفشوها برای نظافت سطوح روی می‌آورند، این است که آن‌ها نسبت به روش سنتی بسیار به صرفه‌تر هستند و در مصرف انرژي و آب صرفه‌جویی می‌شود. بنابراین تولیدکننده اسکرابر باید سیستم دستگاه‌های خود را طوری طراحی کند که این نکته در عملکرد آن رعایت شود.

کم صدا:

دستگاه‌های نظافتی باید سر و صدای بسیار کمی داشته باشند؛ زیرا ممکن است بسیاری از برنامه‌ها با آلودگی صوتی ناشی از این مسئله با مشکل مواجه شوند.

اندازه مخزن آب:

تبلیغات یک تولید کننده اسکرابر و تولید کننده نظافتی ، با مخزن آب بزرگتر از حد معمول، یک اشتباه بزرگ است. توجه داشته باشید که اندازه مخزن آب بایستی متناسب با اندازه کفشو باشد. پس به هیچ عنوان تصور نکنید که مخزن بزرگتر، خدمات بهتری ارائه می‌دهد.

لوازم جانبی:

نه تنها اسکرابر مهم است، بلکه لوازم جانبی مکمل دستگاه نیز مهم هستند. فرچه‌ها و اجزای متصل به دستگاه باید به راحتی جدا شوند. در هنگام خرید از کیفیت و قیمت مناسب لوازم جانبی که شرکت ارائه می‌دهد اطمینان حاصل کنید.

اسکرابر مطابق نیاز:

دو مدل اسکرابر وجود دارد که هر کدام از آن‌ها متناسب با نوع مکانی که باید نظافت شود، طراحی و ساخته شده‌اند.

به طور مثال اگر می‌خواهید سطحی وسیع را نظافت کنید، دستگاه اسکرابر سرنشین‌دار ایده‌آل ترین گزینه برای انجام کار است، زیرا با توجه به ابعاد آن سریعا کار نطافت به پایان می‌رسد. این ویژگی در حالی که، برای فضاهای بزرگ یک مزیت به حساب می‌آید، برای یک فضای کوچک یا باریک ضرر محض است.

بنابراین شرکت تولید کننده اسکرابر و تولید کننده نظافتی در ارائه خدمات خود باید علاوه بر کیفیت به تنوع تجهیزات نظافتی نیز اهمیت دهد. شرکت کرشا، تولید کننده پیشرو در این صنعت با تولید انواع اسکرابرها سعی در پاسخگویی به نیازهای شما، مشتری گرامی  کرده است.

کفشوی صنعتی شرکت کرشا:

کفشوي دستي مدلIPSCSOB45 :

این مدل جدیدترین مدل کفشو تولیدی است و یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های مکانیزه موجود است.

+صدای بسیار کم

+قدرت چرخش ۳۶۰ درجه دستگاه

+کاربری بسیار آسان و قابل فهم برای کلیه اپراتورها

+ دارای دو مخزن آب تمیز و کثیف بسیار مقاوم از جنس پلی‌اتیلن ضد ضربه

+ مانور بسیار بالا به ویژه در راهروهای باریک بدون نیاز به کابل برق

+ صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده

+در پوش شیشه‌ای مخزن آب کثیف برای دیدن میزان آب مخزن و جلوگیری از نفوذ آب به محفظه موتور

+پدال بالا و پایین برنده سیتی برس جهت جابجایی آسان

+مجهز به پدال تنظیم خودکار ارتفاع برس و دارای شیر کنترل حجم آب مصرفی برای تمامی سطوح

+ مجهز به سوئیچ کنترل مخزن آب کثیف

+ دارای کیف تنظيف

 اسکرابر سرنشین دار مدل IRSC50BD65:

این مدل در مکان‌هایی با ابعاد متوسط استفاده می‌شود و به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌است که قابلیت مانور در راهروها و مسیرهای باریک را داشته باشد.

+قابلیت حرکت در شیب ۴۵ درجه

+بدنه پلی‌اتیلن با فن‌آوری نانو و استحکام بسیار بالا و ضدضربه

+قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و حمل توسط آسانسور

+نشانگر آلارم در تمام اجزای سیستم برقی و الکترونیکی

+دارای سیستم هوشمند محافظتی در هنگام دنده عقب و دور زدن ( جلوگیری از واژگونی )

+مجهز به جک اتومات فرچه و تی

+صدای بسیار کم و استفاده از عایق صوتی

+نشانگر مخزن آب تمیز و شناور مخزن آب کثیف جهت اعلام پر بودن مخزن

+تنظیم فشار برس با توجه به میزان آلودگی

+نمایشگر میزان شارژ باتری

+دارای کیف تنظيف

کسب اطلاعات بیشتر:

امید است قبل از تصمیم گیری در مورد انجام خرید، بتوانید با در نظر گرفتن نکاتی که مفصلا بیان شد، مناسب‌ترین انتخاب خود را داشته باشید و بهترین نتیجه را از آن بگیرید.

اگر همچنان به کمک بیشتری نیاز دارید، برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از دستگاه های شستشو با شرکت کرشا تولید کننده اسکرابر و تولید کننده نظافتی در ایران، متشکل از مخترعین و متخصصین کشور با تجربه‌‌ای بالا در ساخت اسکرابرهای پیشرو، تماس حاصل فرمایید.

واحد خدمات مشتریان:۷۹۴۴۷-۰۲۱