اسکرابر ایرانی و شستشوی کف

سطوح کف به خصوص در بخش تجاری و صنعتی باید به‌طور منظم شستشو شود؛ چرا که تماس افراد و اشیا با سطوح کف زیاد است. شستشوی سطوح کف با اسکرابر ایرانی به آسانی انجام می‌شود. در این مقاله به مهمترین دلایلی اشاره خواهیم کرد که مشتری را به شستشو با اسکرابر ایرانی ترغیب کند.

یکی از آلوده‌ترین سطوح، سطوح کف است. تماس زیاد افراد و اشیا موجب آلوده شدن سطوح کف می‌شود. از این جهت شستشوی کف نسبت به سایر سطوح، از اهمیت بیشتری برخودار است. شستن کف با یک سطل آب و یک جارو و تی، از معمول‌ترین شیوه‌های شستشو است.

معایب نظافت سنتی در مقایسه با اسکرابر ایرانی

نظافت به روش سنتی هرچند از معمول‌ترین شیوه‌های رایج در بین مردم است، اما معایبی نیز دارد. در نظافت سنتی مصرف آب و مواد شوینده بسیار زیاد است. همچنین هزینه تمام شده نظافت در روش سنتی -که شامل هزینه‌هایی نظیر حق‌الزحمه و حقوق نیروی خدماتی، وسایل شستشو، آب و مواد شوینده است- بالا است. نیاز به نیروهای نظافتی، هزینه زیاد نظافت و مصرف آب و انرژی زیاد از معایب شستشوی سنتی و دستی است. با این وجود نظافت به روش سنتی هنوز بین عموم مردم انجام می‌شود؛ اما در بخش غیرخانگی، توجهات به سوی نظافت مدرن و مکانیزه جلب شده است. ماشین‌های نظافتی بیش‌تر از آنکه فکرش را کنید، نظافت را آسان و سریع کرده است. ماشین‌های نظافت صنعتی، نظافت و شستشوی محیط را با کیفیت بیشتر و در زمان سریع‌تری انجام می‌دهند.

در محیط‌های تجاری و صنعتی، شستشو یک امر لازم است. در این محیط‌ها، مساحت بزرگ و ترافیک زیاد افراد موجب انتقال آلودگی می‌شود. با این وضع، نظافت سنتی طبیعتا نمی‌تواند جوابگوی نیازهای نظافتی آن مجموعه و نهاد باشد. در سراسر دنیا، ماشین‌های نظافت صنعتی متفاوتی در مدل‌ها و قابلیت‌های متنوع با کیفیت ساخت مختلف در حال تولید است. یکی از ماشین‌های نظافتی پرکاربرد، ماشین اسکرابر ایرانی است. این ماشین مخصوص شستشوی کف می‌باشد که به بهترین نحو ممکن جوابگوی نیازهای صنعتی است.

در این ماشین ، آب و مواد شوینده از مخزن آب تمیزبه سمت فرچه‌ هدایت می‌شود، سپس توسط فرچه مخصوص به خوبی سطوح کف را شستشو می‌شود. در ادامه به وسیله تیِ تعبیه شده در انتهای دستگاه، آب کثیف حاصل از شستشو به سمت مخزن آب کثیف در دستگاه هدایت می‌شود؛ به‌طوری‌که آثاری از آلودگی باقی نمانده و محیط عاری از هرگونه آلودگی می‌شود. این دستگاه، توانایی شستن انواع سطوح کف نظیر موزاییک، سنگ، پارکت، سرامیک، اپوکسی، سیمان، بتن و … را دارد. اسکرابر ایرانی در مدل‌های مختلفی ساخته و روانه بازار شده است. اسکرابر ایرانی در دو نوع کلی دستی و سرنشین‌دار تولید می‌شوند. این دونوع اسکرابر ایرانی در اماکن و محیط‌های مختلف قابل استفاده هستند. اگر برای خرید ماشین اسکرابر به تصمیم نهایی رسیدید، طبیعتا با مدل‌های گوناگونی از این ماشین‌ها مواجه شده‌اید؛ محصولات متنوع در رده کیفی مختلف، تولید داخلی و تولید خارج از کشور. در این بین، انتخاب و خرید محصول کاری سخت است اما با دانستن نکاتی انتخاب برای شما آسان می‌شود.

شرکت کوشا اندیش شاهکار (کرشا) به عنوان تولیدکننده ماشین‌آلات نظافت صنعتی در ایران و غرب آسیا، اقدام به ساخت و تولید اسکرابر نیز کرده است. اسکرابر ایرانی کرشا توسط متخصصین جوان کشورمان با رعایت استانداردهای روز دنیا ساخته شده است.

خرید اسکرابر ایرانی به دلایل مختلف، یک انتخاب مطمئن است که در ذیل به مهمترین آن اشاره می‌کنیم:

  1. سرویس پشتیبانی اسکرابر ایرانی:

ماشین‌های نظافت صنعتی ساخت خارج از کشور و وارداتی غالبا سرویس پشتیبانی ضعیفی دارند. این محصولات خدمات پس از فروش ندارند و همچنین از سوی فروشنده و عامل فروش ضمانت نیز نمی‌شوند. اما در مقابل اسکرابر ایرانی دارای ضمانت و خدمات پس از فروش است. شرکت کرشا به عنوان تولیدکننده اسکرابر ایرانی، این محصول را یک‌سال ضمانت بی‌قید و شرط کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل، اقدام به تعویض و یا تعمیر به صورت رایگان می‌کند. ضمانت یک‌ساله این ماشین به معنای ضمانت کیفیت محصول است. چیزی که محصول خارجی از آن بی‌بهره است. ارائه خدمات پس از فروش نیز یکی از مزایای دیگر این دستگاه است. اگر در طول روند خرید و بعد از خرید محصول نیاز به مشاوره فنی داشتید، با خدمات پس از فروش هیچ نگرانی نخواهید داشت. نیاز به قطعات یدکی یکی دیگر از نیازهای خریدار پس از خرید محصول، است و تا زمانی که از اسکرابر استفاده می‌کنید به آن احتیاج خواهید داشت. یک ‌سری از قطعات اسکرابر در اثر کارکرد دستگاه به مرور زمان مستهلک شده و نیاز است هر چند وقت یک بار تعویض شوند. در این صورت لازم است قطعات یدکی مورد نیاز سریع و به ‌موقع تامین و با قیمت و کیفیت مناسب در دسترس مشتری قرار گیرد. با خرید اسکرابر ایرانی قطعات یدکی در صورت نیاز در سریع‌ترین زمان ممکن در دسترس مشتری قرار می‌گیرد. در صورت خرابی احتمالی ماشین اسکرابر، در دسترس بودن تعمیرکاران حرفه‌ای از دیگر مزیت‌های اسکرابر ایرانی است. از آنجا‌ که اسکرابر ایرانی توسط متخصصین داخلی طراحی و ساخته شده، دانش تعمیر آن نیز به دست متخصصین داخل کشور است. شرکت کرشا به عنوان سازنده اسکرابر ایرانی، تعمیر در محل را نیز در لیست خدمات پس از فروش خود قرار داده است.

  1. کیفیت و قیمت مناسب اسکرابر ایرانی:

با رشد تکنولوژی و نیاز کشور به نظافت مدرن و مکانیزه، ساخت ماشین‌های نظافتی در کشور، چند سالی است توسط شرکت کوشا اندیش شاهکار (کرشا) شروع شده است. اسکرابر ایرانی کرشا، با بهترین متریال و مواد اولیه ساخته شده است. اسکرابر ایرانی دارای شاسی قدرتمند و بدنه پلی اتیلن بوده. این ماده اولیه ضد ضربه است. در نتیجه از وارد شدن خسارت به دستگاه جلوگیری می‌شود. همچنین قطعات مصرفی دستگاه نظیر فرچه و تی با بهترین کیفیت ساخته شده، که دارای عمر و ماندگاری بالایی است و به سادگی و سریع مستهلک نمی‌شود. اسکرابر ایرانی مطابق با نیازهای نظافتی بومی طراحی و ساخته شده است. ساخت و تولید اسکرابرهای ایرانی مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام شده است. همچنین قیمت اسکرابر ایرانی در مقایسه با نمونه‌های خارجی و وارداتی مناسب‌تر است. اسکرابر خارجی با ورود به کشور به دلیل مشمول شدن تعرفه گمرکی، هزینه تمام شده آن برای خریدار بسیار بالا است. لذا این هزینه هنگفت به معنای کیفیت بالای آن در مقایسه با اسکرابر ایرانی نیست.

اگر هنوز سوالاتی درخصوص اسکرابر ایرانی سوالی دارید، می‌توانید با کارشناسان فنی شرکت کرشا با شماره ۷۹۴۴۷-۰۲۱ تماس بگیرید و در این مورد راهنمایی بگیرید.