نکاتی برای انتخاب و خرید اسکرابر

امروزه با وجود همه‌ی مزایایی که می‌توان برای خرید اسکرابر در امور نظافتی برشمرد، اشتباهات رایج و سهل انگاری‌هایی که برخی مشتریان درهنگام خرید اسکرابر مرتکب شده‌اند باعث شده، سرمایه خود را از دست بدهند. همچنین برای برخی دیگر نیز یافتن یک اسکرابر مناسب، کار سخت و ترسناکی به نظر می‌رسد.

در این مقاله سعی شده است، به موارد مهمی که باید به هنگام خرید اسکرابر، به خاطر داشته باشید،پرداخته شود وهمچنین در پایان نیز، نگاهی خواهیم داشت به بهترین اسکرابرهای موجود در بازار.

دستگاه نظافت صنعتی ، کفشوی صنعتی , کفشور صنعتی , تولید کننده اسکرابر , تولید کننده نظافتی , نظافت صنعتی , دستگاه نظافتی , خرید دستگاه نظافتی برای کرونا , تجهیزات نظافتی , ماشین شستشو
خرید اسکرابر
اسکرابر دستی , کفشوی دستی , زمین شوی دستی , زمین شور دستی , ماشین اسکرابر دستی , خرید اسکرابر , کفشوی کابلی
خرید اسکرابر

جایگاه ویژه در نظافت و کیفیت برتر :

در بعضی از محیط‌های خاص مانند مدارس و بیمارستان‌ها، تنها نیازب نمایش تمیز بودن سطوح نیست. بلکه حتما باید محیط کاملا نظافت شود! به همین جهت خرید اسکرابرها اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند؛ زیرا نقش برجسته‌ای در عملیات نظافت روزانه دارد.آن‌ها سطوح را شستشو داده و خشک می‌کنند و آماده تحویل می‌دهند. این بهبود کیفیت نظافت به کمک کفشوها، نه تنها روند کار را تسریع می‌بخشد بلکه نتایج دلخواه در عمق تمیزی و ضدعفونی سطوح را نیز به همراه دارد.

کیفیت نظافت با اسکرابر بسیار بهتر از روش دستی و سنتی است. استفاده از دستگاه کفشو از تلاش کاربر می‌کاهد و می‌تواند در کمترین زمان ممکن، یک منطقه را تمیز کند. اگر شما علاقه‌مند هستید که بهره‌وری از برنامه نظافت خود را به حداکثر برسانید و نتایج بهتری نسبت به آنچه تصور می‌شود به دست آورید، خرید اسکرابر شما را در رسیدن به این هدف کمک می‌کند.

خرید اسکرابر و مشاوره قبل از خرید

خرید اسکرابر در بیشتر اماکن پرازدحام جایگزین روش‌های دستی نظافت شده است. به طوری که مدیران مجموعه‌های مختلف، خصوصا صنایع و مراکز بهداشتی نباید در خرید اسکرابر دچار تردید شوند و روش سنتی را جایگزین آن کنند؛ اما وجود انواع مختلف کفشوها با مارک‌های گوناگون در بازار، انتخاب یکی از بین آن‌ها را بسیار دشوار ساخته است.

هنگامی که به دنبال مناسب‌ترین دستگاه کفشو برای تاسیسات خود هستید، چیزی که بیشتر از همه به شما کمک می‌کند، تمرکز بر نیازهای خودتان است. نکاتی مانند مساحت محیط کار شما، نوع آلودگی‌های آن ، بودجه‌ای که می‌خواهید به این کار اختصاص دهید و بسیاری نکات مهم دیگر که می‌توانند به شما در خرید اسکرابر مناسب کمک کنند.

به اسکرابر برقی یا شارژي نیاز دارید؟ مساحت مورد نظر شما جهت نظافت چقدر است؟ پول کافی برای خرید اسکرابر دارید؟ این‌ها بخشی از مواردی هستند که قبل از خرید اسکرابر، بایستی مورد توجه قرار گیرند. به طور مثال تفاوت قیمت در بین اسکرابر برقی و شارژي می‌تواند عاملی در انتخاب یکی از این مدل‌ها شود.

بنابراین برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات لازم جهت خرید اسکرابر، اولین قدم مشورت با مشاوران فنی و ماهر در این حرفه است.

مشاوران خرید اسکرابر کرشا :

برای مشورت و پشتیبانی بیشتر در زمینه انتخاب بهترین اسکرابر با کارشناسان فنی شرکت کرشا، تولید کننده‌ی تجهیزات نظافتی تماس بگیرید.

واحد خدمات مشتریان:۷۹۴۴۷-۰۲۱

متخصصان با تجربه‌ی ما، توصیه‌های کلی لازم جهت خرید اسکرابر را با شما در میان می‌گذارند تا بهترین کفشو جهت رفع نیازهای منحصر به فرد خود را انتخاب کنید.

با این وجود جهت آگاهی و اطلاع شما مشتری گرامی در ذیل مطلب به بیان برخی از مهم‌ترین نکات مورد به خرید اسکرابر پرداخته‌ایم:

برقی یا شارژي:

همیشه در ابتدا به نحوه‌ی تامین انرژي اسکرابر دقت کنید. اسکرابرها به دو نوع شارژی و برقی تقسیم می‌شوند. کفشوی برقی هنگام استفاده از آن، نیاز به اتصال دائم به پریز دارد، در حالی که اسکرابر شارژي با باتری کار کرده و قبل از استفاده باید باتری آن شارژ شود.

 باید به این نتیجه برسید که کدام نوع دستگاه کف شو، مناسب محل کار شما است. اول از همه در انتخاب بین یک کفشو برقی و شارژی، باید به آزار دهنده بودن کابل آن در مسیر رفت و آمد مردم توجه کنید. اگرکفشو را برای یک منطقه پر رفت و آمد می‌خواهید، استفاده از اسکرابر برقی چندان منطقی نیست.

همچنین از دیگر نکات مهم مربوط به تفاوت این دو نوع کفشو قیمت آن است. مدل شارژي به دلیل داشتن باتری گران‌تر است.

کفشوی دستی یا سرنشین‌دار:

اسکرابرها همچنین در دو نوع دستی و سرنشین‌دار موجودند. انتخاب بین این دومدل برای روند نظافت، به اندازه‌ی مساحت مکان شما و اندازه مخازن دستگاه بستگی دارد.

وقت بگذارید و تمام مناطقی را که می‌توان از اسکرابر استفاده کرد را با دقت ارزیابی کنید. کل متراژ مساحت راهروها و درگاه‌ها را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که در تمام طبقات و مناطق ساختمان خود می‌توانید از آن استفاده کنید یا خیر؟ این به شما کمک می‌کند تا تشخیص دهید که باید اقدام به خرید اسکرابر کوچک و دستی کنید یا بزرگتر.

اندازه‌ي سطوح و انتخاب اسکرابر:

 اگر تاسیسات شما یک فضای باز باشد، می‌توان از کفشوی بزرگتر و قدرتمندتری مانند اسکرابر سرنشین‌دار برای افزایش کارایی استفاده کرد. با این حال شما نباید فقط به مناطق بزرگ ساختمان خود توجه کنید. به کل امکانات دقت کنید. به عرض راهروها و عرض درهای ورودی. تمام این جزئیات را به هنگام انتخاب و خرید اسکرابر مناسب برای تاسیسات خود به خاطر بسپارید.

یکی دیگر از چیزهایی که در بررسی اندازه‌ها وخرید اسکرابر باید مورد توجه قرار دهید، اندازه‌ی فرچه‌ها است. اندازه فرچه‌ها نه تنها باید با مساحت کف شما متناسب باشد بلکه باید مطمئن شوید که در بین و زیر دیگر تجهیزات قرار می‌گیرد.

کاربری آسان:

هنگام خرید اسکرابر همیشه به خاطر داشته باشید که استفاده از آن باید راحت و آسان باشد؛زیرا کاربر باید روزانه با دستگاه کار کند. راه اندازی و کار با کفشو نباید پیچیده و سخت باشد. همچنین هر دستگاه اسکرابر به یک دفترچه راهنما نیازمند است تا موارد لازم را به ساده‌ترین شکل ممکن برای کاربر توضیح داده باشد.

باتری:

اگر روزانه یک مرکز بزرگ را نظافت می‌کنید باید از طولانی بودن عمر باتری اطمینان حاصل کنید. کارکرد باتری باید به گونه‌ای باشد که با یک بار شارژ شدن تمام سطوح را پوشش بدهد. باتری‌ها با آمپر بالاتر، شارژ بیشتری را برای مدت طولانی‌تر نگه می‌دارد.

نکته: سعی کنید به هنگام خرید اسکرابر از این‌که، دارای امکان تعمیر و نگهداری باتری است مطمئن شوید.

قیمت خرید اسکرابر:

 مبلغی که برای خرید اسکرابر در نظر دارید، یک راه بسیار سریع برای محدود کردن دایره‌ی جستجوی شما است. کفشوهای دستی نسبت به اندازه و امکاناتی که دارند از مدل سرنشین‌دار ارزان‌تر هستند. البته خود خرید اسکرابر برای شما یک سرمایه‌گذاری به حساب می‌آيد؛ زیرا شما به جای پرداخت دستمزد نظافت پنج بار در هفته به کارکنان نظافتی، با استفاده از یک دستگاه نظافتی، در هزینه خود صرفه جویی خواهید و می‌تواند هزینه را در جایی دیگر خرج کنید.

ضمانت:

خرید اسکرابر می‌تواند برای شما هزینه‌هایي به همراه داشته باشد. یک ضمانت عالی از سمت شرکتی که قصد خریداری از آن را دارید، خیال شما را بابت عملکر قابل قبول دستگاه و صرف هزینه و خرید اسکرابر راحت می‌کند.

شرکت کرشا تولید کننده اسکرابر با در نظرگرفتن یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش فعال، به عنوان شرکتی پیشرو در کشور، خرید شما و کفیت محصول را تضمین می‌کند.

قطعات یدکی:

بعضی از قطعات دستگاه ممکن است بعد از استفاده ممتد و طولانی مدت از کار بیفتند. بنایراین به هنگام خرید اسکرابر اطمینان از دسترسی آسان و سریع به قطعات یدکی، بدون نیاز به انتظار طولانی یک موضوع مهمی است که باید در نظرگرفته شود.

صدا:

به حجم صدایی که دستگاه تولید می‌کند نیز دقت کنید؛ زیرا سروصدای زیاد می‌تواند توانایی نظافت کردن در طول روز را به علت ایجاد مزاحمت برای مراجعان، محدود کند.

محصولات شرکت کرشا:

امروزه با توجه به تولید نشدن محصولات متنوع در ایران و وارداتی و گران بودن محصولات موجود در بازار، شرکت کرشا به‌عنوان تولیدکننده دستگاه‌های نظافتی از جمله اسکرابر، خود را متعهد به استفاده از استانداردهای مرسوم صنعتی و اخذ گواهینامه‌های لازم کرده است. همچنین رد محصولات خود از فن‌آوری نانو استفاده کرده است. وجود ده سال خدمات پس از فروش یکی از محاسن محصولات این شرکت است. این موارد شرکت کرشا را به شرکتی پیشرو در این عرصه تبدیل کرده است.

اسکرابرهای این شرکت در دونوع دستی و سرنشین‌دا،ر با استاندارها و امکانات روز دنیا آماده‌ي خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز هستند.

شما می‌توانید جهت خرید اسکرابر و کسب اطلاعات بیشتر با واحد خدمات مشتریان شرکت به شماره تلفن ۷۹۴۴۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.