مزایای خرید اسکرابر ایرانی

اسکرابر یکی از محصولات به روز در زمینه نظافت محیط و سطوح است. کاربری به نسبت ساده‌تر اسکرابر ایرانی، در مقایسه با سایر محصولات نظافتی باعث شده است که این وسیله جای خود را میان سایر محصولات باز کند و حتی از آن‌ها پیشی بگیرد. اسکرابر ایرانی برای نظافت محیط‌های کوچک، متوسط و بزرگ با توجه به اندازه دستگاه مناسب بوده و کارایی بالایی دارد. اسکرابر ایرانی برای انواع آلودگی های نرم و سخت مناسب است. این دستگاه را می‌توان روی سطوح سیمانی، سرامیکی، سنگی، موزاییک، پارکت و… استفاده کرد.

باتوجه به معیارهای زیر، به سادگی می‌توان برای خرید اسکرابر ایرانی تصمیم گیری کرد.

نظافت سنتی و نظافت حرفه‌ای:

همگی ما با روش های نظافت سنتی، یعنی همان سطل آب و تی آشنا هستیم. اما سوال این است که آیا این روش، پاسخگوی نیاز ما هست یا خیر. در جواب باید گفت که روش سنتی، برای مکان‌های کوچک مانند مغازه‌ها، ممکن است انتخاب مناسبی باشد. اما برای نظافت مکان‌هایی مثل درمانگاه، بیمارستان و… به سادگی می‌فهمیم که این روش مناسب نیست. حال با کمی تحقیق متوجه روش‌های مدرن نظافت می‌شویم. یعنی همان استفاده از، دستگاه‌های طراحی شده برای همین امر. یکی از این دستگاه‌ها ماشین اسکرابر یا کفشو است. اسکرابر با مکانیسم و قدرت بالا در نظافت، به یکی از گزینه‌های برتر در زمینه نظافت تبدیل شده است. کاربری ساده این دستگاه، یکی از معیار های اصلی انتخاب آن است. این امر باعث می‌شود، زمان بسیار کمتری برای آموزش اپراتور صرف شود.

دستگاه نظافت صنعتی ، کفشوی صنعتی , کفشور صنعتی , تولید کننده اسکرابر , تولید کننده نظافتی , نظافت صنعتی , دستگاه نظافتی , خرید دستگاه نظافتی برای کرونا , تجهیزات نظافتی , ماشین شستشو
خرید اسکرابر ایرانی
اسکرابر دستی , کفشوی دستی , زمین شوی دستی , زمین شور دستی , ماشین اسکرابر دستی , خرید اسکرابر , کفشوی کابلی
خرید اسکرابر ایرانی

خرید اسکرابر ایرانی و انواع آن :

اسکرابرها، در انواع مختلف تولید و عرضه می‌شوند. اسکرابرهای دستی یکی از این نمونه‌ها است. در این دستگاه، اپراتور پشت دستگاه قرار گرفته و عمل نظافت را انجام می‌دهد. برای راحتی کار، تمامی کنترلرها مقابل او قرار دارند. حرکت دورانی فرچه به نوعی طراحی شده است که، بخش زیادی از نیروی حرکتی به سمت جلو فراهم می‌شود. در نتیجه اپراتور با صرف مقدار کمی نیرو، می‌تواند آن را هدایت کند. اسکرابر سرنشین‌دار نمونه دیگری از این محصول است که، در انتهای اسکرابر محلی برای نشستن اپراتور تعبیه شده است. کار با این نوع اسکرابر نیز، بسیار ساده است و بدلیل طراحی ضدواژگونی دستگاه، هدایت آن ساده است. اسکرابر سرنشین‌دار به دلیل قدرت بیشتر موتور، توانایی بالایی در نظافت دارد. به طوری که با هربار شارژ، این نوع اسکرابر می‌تواند مساحت 2800 متر مربع را در هر ساعت نظافت کند. میزان آب مصرفی برای نظافت این مساحت فقط 65 لیتر بوده که به هیچ وجه با روش سنتی قابل مقایسه نیست.

نحوه کار اسکرابر ایرانی:

خرید اسکرابر ایرانی که دارای یک مخزن آب تمیز، مخزن آب کثیف و در برخی مدل‌ها مخزن مواد شوینده است کار شما را راحت می کند. آب و مواد شوینده از راه‌های ارتباطی به فرچه منتقل می‌شود. فرچه با حرکت دورانی سطح را از آلودگی پاک می‌کند. پس از این، نوبت به خشک کردن زمین بوسیله مکش دستگاه و تی می‌رسد. آب کثیف، به سمت مخزن آب کثیف هدایت می‌شود. در نظر داشته باشید که پس از پر شدن مخزن آب کثیف،‌ سریعا باید مخزن را تخلیه کنید.

منبع تغذیه اسکرابر دستی:

در خرید اسکرابر ایرانی به دو نوع منبع تغذیه آن توجه کنید. اسکرابر کابلی یکی از نمونه‌های اسکرابر است که به برق شهری متصل می‌شود. در صورت موجود بودن برق در محیط، این نوع اسکرابر دستی گزینه مناسبی برای خرید است. اسکرابر باتری‌دار ظرفیت 3 الی 4 ساعت کار مستمر و مفید دارد. این دستگاه برای مکان‌هایی که برق در دسترس نیست، پاسخ گوی نیاز کاربر است. حتی به دلیل محدود نبودن اسکرابر باتری‌دار به کابل، قدرت مانور بیشتری دارد.

 

ویژگی ضدعفونی کنندگی:

یکی از ویژگی‌هایی که می‌تواند شما را به خرید اسکرابر ایرانی ترغیب کند، ویژگی ضدعفونی کنندگی سطوح است. با توجه به اطلاعاتی که از ویروس کرونا و سایر میکروب‌ها داریم، می‌دانیم که بر روی سطوح باقی می‌مانند. برای از بین بردن این ویروس، دستگاه‌های اسکرابر ایرانی مجهز به ضدعفونی کننده شده‌اند. محلول ضدعفونی بر روی فرچه اسپری شده و سطح را به سادگی ضدعفونی می‌کند.

قیمت خرید اسکرابر ایرانی :

اگر برای خرید اسکرابر ایرانی اقدام کرده باشید، همچنین اگر نمونه های خارجی را بررسی کنید، متوجه اختلاف قیمت بین نمونه خارجی و نموه اسکرابر ایرانی می‌شوید. بالا بودن قیمت اسکرابرهای خارجی صرفا نشان دهنده برتری آن‌ها، نسبت به نمونه ایرانی نیست. بلکه به دلیل هزینه‌های حمل و نقل، وابسته بودن به قیمت نرخ ارز و تعرفه‌های گمرکی، قیمت اسکرابر وارداتی گران‌تر است. به سادگی می‌توان اسکرابرهای ایرانی با کیفیت مشابه محصولات خارجی و حتی بهتر را، در بازار پیدا کرد. دلیل این قیمت مناسب وجود ذخایر ملی، همچنین مهندسین و متخصصان با تجربه است.

ضمانت و خدمات پس از فروش با خرید اسکرابر ایرانی :

اسکرابر ها به نوعی طراحی شده‌اند که قطعات مختلف آن به راحتی قابل جدا شدن هستند. این امر باعث می‌شود که در صورت وقوع مشکل یا آسیب فنی، به سادگی بتوان بخش مورد نظر را تعمیر یا تعویض کرد. یکی از نکات مهم برای خرید اسکرابر ایرانی، خدمات پس از فروش و ضمانت معتبر است. برای خرید اسکرابر ایرانی، باید به شرکتی مراجعه کرد که بتواند نیاز ما را برآورده کند. شرکت‌های ایرانی بهترین گزینه برای خرید اسکرابر هستند. این شرکت‌ها با روش‌های نوین برای ارائه خدمات، نام خود را میان برندهای معتبر قرار داده اند.

اسکرابر ایرانی کرشا :

شرکت کوشا اندیش شاهکار (کرشا) اوّلین تولید کننده تجهیزات نظافت صنعتی، از جمله اسکرابر، در ایران و غرب آسیا است. محصولات شرکت کرشا از یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش برخوردار هستند. شما برای اطلاعات بیشتر و خرید اسکرابر ایرانی می‌توانید به تارنمای شرکت به آدرس www.kershagroup.com مراجعه کنید. همچنین برای ارتباط با کارشناسان شرکت و دریافت مشاوره، می‌توانید با شماره ۷۹۴۴۷-۰۲۱ تماس بگیرید.