ایجاد کننده اسکرابر ملی

در گذشته نظافت سطوح، بوسیله تی و سطل و یا آب و جارو صورت می‌گرفت. این روش شاید تا مدت ها بهترین و در دسترس‌ترین روش بود. اما با گذشت زمان و تفاوت نیاز مردم، روش پاسخگویی به این نیاز هم دچار تغییراتی شده است. یکی از این روش‌ها استفاده از اسکرابر است. این دستگاه توانسته با بالا بردن بهره‌وری سرعت کارکنان را در امر نظافت بیشتر کند. اما سوال این است که برای یک شرکت یا درمانگاه چه نوع اسکرابری مناسب است. در ادامه با بررسی انواع اسکرابر ملی شما را راهنمایی خواهیم کرد.

محصولات نظافت صنعتی
اسکرابر ملی

اسکرابر ملی چیست و چگونه کار می‌کند؟

در یک اسکرابر ملی، ابتدا آب و مواد شوینده که در مخزن قرار دارد به فرچه منتقل می‌شود. سپس فرچه با حرکت دورانی و سابیدن سطح، انواع آلودگی نرم و سخت را در کسری از ثانیه تمیز می‌کند. سپس اسکرابر  به جلو حرکت می‌کند و تی با مکش خود، سطح را کاملا خشک می‌کند. این رطوبت و آلودگی به مخزن آب کثیف منتقل می‌شود. باید توجه داشت که اسکرابر ملی، در صورت پر بودن مخزن آب کثیف یا خالی بودن مخزن آب تمیز، به اپراتور هشدار خواهد داد. در صورت تخلیه نکردن مخزن آب کثیف ممکن است این آب، به موتور اسکرابر ملی نفوذ کند و ایجاد مشکل کند. اسکرابر ملی برای محیط‌هایی همچون درمانگاه بیمارستان ادارات کارخانه مدرسه و… مناسب است. اسکرابر ملی همچنین توانایی تمیز کردن سطوح سرامیک، موزاییک، اپوکسی، سنگ، پارکت، سیمانی و… را دارد. یکی از ویژگی‌های برتر اسکرابر ملی این است که، در ساعت‌های شلوغی نیز امکان استفاده از آن وجود دارد؛ زیرا این دستگاه پس از نظافت، زمین را کاملا خشک می‌کند تا هیچ ردپایی باقی نماند.

فروش اسکرابر
اسکرابر ملی
اسکرابر ملی ، کفشوی صنعتی , کفشور صنعتی , تولید کننده اسکرابر , تولید کننده نظافتی , نظافت صنعتی , دستگاه نظافتی , خرید دستگاه نظافتی برای کرونا , تجهیزات نظافتی , ماشین شستشو
اسکرابر ملی
کف شوی سرنشین دار
اسکرابر ملی

اسکرابر ملی شرکت کرشا و تاسیس آن

شرکت کوشا اندیش شاهکار (کرشا) مفتخر است که، در زمان تحریم‌های ظالمانه توانسته است، به تولید محصولات نظافتی از جمله اسکرابر ملی دست یابد. عرضه انواع مدل‌ها و محصولات مختلف به بازار، افتخار بعدی این شرکت است. شرکت کوشا اندیش شاهکار، متشکل از نخبگان، مخترعین و متخصصان جوان و باتجربه است. این شرکت با هدف تولید نسل جدیدی از ماشین آلات نظافت صنعتی و همچنین، اشتغال‌زایی تاسیس گردیده است. این شرکت می‌تواند خدماتی در بهترین سطح ارائه دهد. این شرکت همچنین به عنوان اولین تولید کننده محصولات نظافت صنعتی تخصصی در غرب آسیا، دارای محصولاتی با استاندارد ملی و کیفیت جهانی است. بهره‌گیری از فناوری نانو و هوشمند سازی این ماشین آلات، شرکت کرشا را به عنوان یک شرکت پیشرو در ایران معرفی کرده است. این موضوع باعث برتری این شرکت، نسبت به رقبا نیز شده است. شرکت کرشا با ارائه خدمات نوین پشتیبانی مشتری مداری و عمل به تعهدات، باعث ایجاد فضای مثبتی در بازار عرضه و تقاضا شده است. شرکت کرشا خود را متعهد می‌داند که با استفاده از استانداردهای بلند پایه و اخذ گواهینامه های لازم، کلیه محصولات خود را بر این اساس تولید کند.

قدرت ضدعفونی کنندگی:

در سال گذشته به اهمیت ضدعفونی بودن محیط پی‌بردیم. اکنون می‌دانیم که آلودگی‌های بیماری‌زا، در همه سطوح وجود دارند. اطلاعات به دست آمده از تحقیقات نشان می‌دهد که، ویروس کرونا سنگین است و با گذشت زمان روی سطوح باقی می‌ماند. اسکرابر ملی جدید، دارای قابلیت ضدعفونی سطوح هستند. در مدل‌های جدید اسکرابر ملی، مواد ضدعفونی کننده روی فرچه اسپری می‌شود. این امر باعث می‌شود که، سطح نه تنها تمیز بلکه ضدعفونی نیز شود. باید توجه داشت که ویژگی ضدعفونی سطوح، برای اولین بار در جهان توسط شرکت کرشا ارائه شده است.

قیمت خرید:

اسکرابر ملی، در انواع نمونه‌های تولیدی و بازه‌های قیمتی متنوعی به بازار عرضه می‌شود. دلیل گران‌تر بودن نمونه‌های خارجی، نسبت به نمونه های داخلی، حمل و نقل، تعرفه‌های گمرکی و وابستگی به قیمت ارز است. این قیمت بالا، به هیچ وجه نشان دهنده برتری نمونه های خارجی نیست. حتی گاهی اوقات با وجود قیمت بیشتر نمونه های خارجی، دیده شده که کیفیت کمتری نسبت به نمونه های داخلی دارند. با وجود منابع فراوان و مواد اولیه مناسب در داخل کشور و همچنین داشتن تکنولوژی‌های روز دنیا، مدیران باتجربه داخل کشور اقدام به تولید دستگاه های صنعتی با قیمت بسیار مناسب‌تر، کیفیت برابر و حتی بیشتر نسبت به نمونه خارجی تولید کرده‌اند.

گارانتی و خدمات پس از فروش:

اسکرابر ملی با توجه به طراحی منحصر به فردی که دارد امکان این را فراهم میکند که در صورت بروز مشکل و نقص فنی در دستگاه قطعات مختلف را به سادگی جدا و بررسی کرد. در صورت نیاز میتوان آن قسمت آسیب دیده را تعمیر یا تعویض کرد. نکته قابل توجه این است که چه شرکتی میتواند از مشتری خود حمایت کند و حتی پس از خرید در خدمت او باشد. یک شرکت باید دارای گارانتی معبتر و خدمات پس از فروش فعال باشد. همین امر باعث برتری شرکت‌های ایرانی نسبت به شرکت های خارجی شده است.

راهنمایی و پشتیبانی کرشا

شرکت کوشا اندیش شاهکار (کرشا) به عنوان تولید کننده و ایجاد کننده اسکرابر ملی ، تمامی سبد محصولات خود، از جمله دستگاه‌های اسکرابر را، تحت ضمانت قرار داده. دستگاه‌های این شرکت از یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش بی‌قید و شرط برخوردار هستند. شما برای دریافت راهنمایی،‌ مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌تواند از طریق تلفن ۷۹۴۴۷-۰۲۱ و سایت www.kershagroup.com می‌توانید با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید