اسکرابر کابل دار چیست ؟

اسکرابر کابل دار یکی از وسایل نظافت صنعتیِ کف است. اسکرابرها برای پاکیزه نگه داشتن کف و شست‌وشوی آن طراحی شده‌اند. شست‌وشوی مداوم کف، در هر جایی که باشد، باعث می‌شود انتقال آلودگی‌ها در آن محیط به کم‌ترین حد خود برسد.

 افراد می‌توانند با عدم رفت و آمد غیرضروری در قسمت‌هایی از مکانی در آن قرار دارند، چرخه‌ی انتقال آلودگی‌ها را کم کنند. اما مراجعان و کارکنان یک محل، نمی‌توانند رفت‌وآمد خود را به این بهانه که امکان انتقال از طریق کف کاهش پیدا کند، کاهش دهند. به همین دلیل است که شست‌وشوی مداوم کف اهمیت بالایی دارد. شست‌وشوی پیوسته کف به وسیله اسکرابر، این امکان را به کاربر می‌دهد تا با خاطری آسوده اسکرابر را از مکانی به مکان دیگر ببرد؛چرا که شیوه‌ی شست‌وشو به وسیله اسکرابر آلودگی‌ها را از مکانی به مکانی دیگر منتقل نمی‌کند.

 در شست‌وشوی دستی، فردِ مسئول فقط زمانی که برای اولین بار تِی یا زمین‌شوی دستی خود را از سطلِ حاوی آب و مواد پاک کننده، روی زمین می‌کشد می‌تواند تصور کند که با آلودگی همراه نیست. اما در دفعات بعد، با هر بار تکرار این عمل، آلودگیِ تمامی قسمت‌های قبل همچون لایه نازکی روی قسمت جدید می‌نشیند. در ادامه بیش‌تر با اسکرابر کابل دار و نحوه هدایت آن آشنا خواهیم شد.

اسکرابر کابل دار در کجا کاربرد دارد ؟

اسکرابر کابل دار گونه‌ای از انواع اسکرابرها است که انرژی آن از طریق کابل متصل به برق شهری تامین می‌شود. استفاده از برق قوی و پیوسته شهری، این امکان را به این نوع اسکرابر می‌دهد تا با بهره گیری از آن موتور خود را پرقدرت و پیوسته نسبت به دیگر اسکرابرها، به راه اندازد. اسکرابر کابل دار این اطمینان را به کاربر خود می‌دهد که با استفاده از برق شهری، با خیالی آسوده به استفاده از آن ادامه دهد و هیچ گونه نگرانی بابت تمام شدن ظرفیت باتری یا در مدل‌های دیگر، تمام شدن سوخت اسکرابر نداشته باشد.

 سال‌ها است با افزایش روز افزون استفاده از وسایل برقی و کاربردی شدن آن‌ها (به شکلی که گذرِ زندگی روزمره وابسته‌ی استفاده از این وسایل است) معماری و طراحی داخلی ساختمان‌ها به گونه‌ای ساخت و پرداخت شده است که، به راحتی در تمامی نقاط آن بتوان به برق دسترسی داشت. به همین علت به طور معمول، مشکلی نسبت به دسترسی به پریز در استفاده از اسکرابر کابل دار وجود نخواهد داشت. همچنین اسکرابر کابل دار با توجه به اندازه و وزن آن که نسبت به مدل‌های دیگر اسکرابر کوچک‌تر و سبک‌تر است، جابه‌جایی راحت‌تر و ساده‌تری را دارا است. این مزیت امکان استفاده از این مدل اسکرابر کابل دار را در مکان‌هایی که، طراحی داخلی و یا چینش وسایل درون آن به گونه‌ای است که به راحتی نمی‌توان از انواع دیگر اسکرابر استفاده کرد، فراهم می‌کند اسکرابر کابل دار را شاید بتوان از نظر اقتصادی، به‌صرفه‌ترین نوع اسکرابردستی دانست. به این علت که جدای از هزینه‌های مصرفی، برخلاف مدل‌های دیگر وسیله مصرفی دیگری مانند باتری ندارد و در طولانی مدت هزینه‌های بسیار کم‌تری را به کارفرما تحمیل می‌کند. به همین دلیل در مکان‌هایی که می‌توان از اسکرابر کابل دار استفاده کرد، استفاده از دیگر مدل‌های اسکرابر نه صرفه‌ی اقتصادی بالایی دارد و نه چندان عاقلانه به نظر می‌سد.

دلایل بالاترین میزان بازدهی با اسکرابر کابل دار (اسکرابر کابلی )

  1. اسکرابر کابل دار به دلیل نحوه کارکرد آن به وسیله برق شهری بازده و قدرت پاک کنندگی بالایی دارد. جریان مستمر برق شهری این انرژی را تامین و کارکرد آن را تضمین می‌کند.
  2. اسکرابر کابل دار (کابلی) به دلیل اندازه آن، قدرت مانور بالایی دارد. این اسکرابر می‌تواند به راحتی در محیط‌هایی که طراحی داخلی آن‌ها، مانند محیط‌های اداری، گذرگاه‌های کوچکی را به وجود آورده، پرقدرت مانور دهد و کف محیط را پاکیزه نگه دارد.

استفاده از اسکرابر کابل دار ( اسکرابر کابلی ) ، در زمان خرید محدودیت‌هایی هم به کاربر تحمیل می‌کند. کارفرما باید در زمان خرید این مدل اسکرابر به آن‌ها دقت کند. زیرا که با انتخاب درست اسکرابر مناسب، کارفرما می‌تواند خواهان دریافت کیفیت و کمیت مناسبی از کاربر باشد.

  1. اسکرابر کابل دار همان‌ گونه که از نامش پیدا است، به دلیل طول کابل دارای محدودیت‌هایی نیز هست. برای استفاده درست از اسکرابر کابل دار ، باید بتوان برق مناسب را برای آن فراهم کرد. دسترسی به پریز با این‌که به سختی گذشته نیست، اما کاربر گاهی با ساختمان‌هایی روبرو می‌شود که بافت اصلی و معماری داخلی آن‌ها قدیمی است. تشویش اصلی کاربر، با کار در این گونه ساختمان‌ها، در یافتن پریز مناسب و فراهم کردن برق برای اسکرابر کابل دار ( اسکرابر کابلی ) است. همچنین امکان دارد کاربر با محیط‌هایی طرف باشد که با به روز بودن معماری آن‌ها، پریز‌های برق دور از دسترس باشند. از این محیط‌ها می‌توان به سالن‌های ورزشی اشاره کرد. فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌ها هم می‌توانند با مشکلی دیگر دست و پنجه نرم کنند. در این مکان‌ها با توجه به این‌که به تقریب تمامی وسایل و یخچال‌ها نیازمند استفاده از برق هستند و مساحت مکان نیز با استفاده اسکرابر کابل دار ( اسکرابر کابلی ) همخوانی دارد اما به دلیل زیباسازی حداکثری این مکان‌ها، پریزهای برق از دید خارج‌اند و در پشت وسایل قرار گرفته‌اند که دسترسی کاربر اسکرابر را به آن‌ها دشوار و گاهی هم غیرممکن می‌کند.
  2. محدودیت دیگر اسکرابر کابل دار ( اسکرابر کابلی ) به رفت‌وآمد محیط بستگی دارد. در محیط‌هایی که آمدوشد به کرّات صورت می‌پذیرد، استفاده از اسکرابری که از کابل برق برای تامین انرژی خود استفاده می‌کند، باعث به وجود آوردن مزاحمت برای افراد حاضر در آن محیط می‌شود. این مزاحمت به طور کامل دو طرفه است. شاید به نظر نیاید، اما استفاده از این مدل اسکرابر در چنین محیطی برای کاربر کاملا آزاردهنده است. کاربر در چنین محیطی، به هیچ وجه نمی‌تواند بر روی کار خود تمرکز کند و جدای از کمیت کار که با رفت‌وآمد شدید محیط کاسته شده است، کیفیت کار نیز به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.
دستگاه اسکرابر کرشا
اسکرابر کابل دار - اسکرابر کابلی

نحوه هدایت اسکرابر کابل دار:

هدایت اسکرابر کابل دار ( اسکرابر کابلی ) ، به وسیله‌ی کاربر انجام می‌شود. کاربر پس از پر کردن مخزن آب تمیز به وسیله آب و محلول شوینده، خالی کردن مخزن آب کثیف و کنترل قطعات دستگاه، اسکرابر را به سمت محل مورد نظر برای شروع به کار هدایت می‌کند. پس از آن کاربر اسکرابر را به برق وصل می‌کند و از جریان برق وارد شده به اسکرابر اطمینان حاصل می‌کند. سپس کاربر در پشت اسکرابر قرار می‌گیرد، برس و تِی اسکرابر را که با مکنده همراه است، پایین می‌آورد. حالا اسکرابر آماده روشن شدن است. کاربر اسکرابر کابل دار ( اسکرابر کابلی ) را روشن کرده و از پشت دستگاه اقدام به هدایت و فرمان‌دهی به دستگاه می‌کند. درست است که برای هر مدل اسکرابر بهترین سرعت را برای بیش‌ترین بازده به دست آورده‌اند، اما کاربر باید با در نظر گرفتن مقدار آلودگی محیط، نوع محیط و همچنین جنس کف محیط، به شکلی سرعت به پیش بردن اسکرابر را تنظیم کند که بیش‌ترین بازده را از کار خود به دست آورد.

کاربر حین هدایت اسکرابر کابل دار ( اسکرابر کابلی ) ، باید جدای از توجه به میزان کیفیت کار خود، به کابل اسکرابر نیز دقت کافی داشته باشد. کابل، منبع تغذیه اسکرابر کابلی است و نباید تحت فشار و کشش قرار بگیرد. با مراقبت از کابل اسکرابر کابلی، طول عمر آن افزایش می‌یابد. همچنین با سالم نگه داشتن آن، امکانِ اتصالی و آسیب رسیدن به دستگاه به کم‌ترین میزان خود خواهد رسید.

مزیت‌های اسکرابر کابل دار ( اسکرابر کابلی ) :
  • تامین انرژی مستمر و پیوسته اسکرابر کابل دار ( اسکرابر کابلی ) توسط برق شهری، قدرت پاک کنندگی و کارکرد آن را افزایش داده است.
  • اندازه اسکرابر کابل دار ( اسکرابر کابلی ) موجب قدرت مانور بالای آن شده است.

محدودیت‌ها:

  • طول کابل، بزرگ‌ترین محدودیت این اسکرابر کابل دار ( اسکرابر کابلی ) است، که فعالیت آن در یکسری از مکان‌ها را محدود می‌کند.
  • استفاده از اسکرابر کابل دار ( اسکرابر کابلی ) در محیط پر رفت‌وآمد موجب اختلال در کار برای کاربر اسکرابر و مزاحمت برای مراجعان و حاضران شود.
هدایت اسکرابر کابل دار ( اسکرابر کابلی ) :
  • هدایت اسکرابر کابل دار ( اسکرابر کابلی ) رابر دار به وسیله کاربر صورت می‌گیرد. کاربر در پشت دستگاه اسکرابر کابل دار ( اسکرابر کابلی )  قرار می‌گیرد و با توجه به میزان آلودگی محیط، جنس کف و میزان رفت‌وآمد محیط سرعت اسکرابر را به شکلی تنظیم می‌کند تا بالاترین میزان بازده را داشته باشد.

اسکرابر کابل دار , اسکرابر کابلی , اسکرابر دستی , کفشوی دستی , زمین شوی دستی , زمین شور دستی , ماشین اسکرابر دستی , خرید اسکرابر , کفشوی کابلی
اسکرابر کابل دار - اسکرابر کابلی
شرکت کرشا تولید کننده انواع مختلف ماشین آلات نظافتی صنعتی:

شرکت کرشا (کوشا اندیش شاهکار) با کمک گرفتن از فناوری روز دنیا، نانو، دست به تولید انواع ماشین آلات نظافتی زده است. می‌توان از این محصولات در اماکن مختلف از جمله بیمارستان‌ها، ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی، صنایع، بیمارستان‌ها، ادارات، مجتمع‌های مسکونی و سایر مکان‌ها استفاده کرد. شرکت کرشا در بازاری سراسر رقابتی، سربلند بوده و جایگاه خود را تثبیت کرده است. شرکت کرشا با پشتوانه دانش و تلاش بومی با افتخار عنوانِ اولین تولید کننده ماشین آلات نظافتیِ غرب آسیا و ایران را از آن خود کرده است.

شرکت کرشا با ارائه گارانتی یک‌ساله بدون قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروشِ همچنان بدون قید و شرط به مشتریان، کیفیت محصولات خود را تضمین کرده است. محصولات این شرکت به دلیل استفاده مواد و قطعات ساخته شده در داخل کشور، در تولید و خدمات پس از فروش، مشتریان خود را در تامین محصولات و قطعات با مشکل مواجهه نکرده‌اند. و همچنین در زمان خرید محصولات شرکت کرشا، به دلیل بومی بودن محصولات، مشتریان هزینه‌های بسیار پایین‌تری نسبت به خرید نمونه‌های مشابه خارجی پرداخت می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره اسکرابر کابل دار ( اسکرابر کابلی ) و محصولات شرکت کرشا و دریافت مشاوره، تلفن 79447-021 و سایت www.kershagroup.com پاسخگوی شما است.