بررسی اجمالی زمین شور دستی هوشمند

کفشوی صنعتی کرشا
زمین شور دستی هوشمند

دستگاه زمین شور دستی هوشمند ، یکی از بروزترین دستگاه ها در امر نظافت به شمار می‌رود. کاربری ساده‌تر زمین شور دستی، در مقایسه با سایر دستگاه‌ها، باعث شده تا به جزء بسیار مهمی در زمینه نظافت وتجهیزات نظافت صنعتی تبدیل شود. زمین شور دستی را می‌توان، برای نظافت مکان‌هایی با وسعت کوچک تا متوسط، انواع آلودگی‌های نرم و سخت کاملا مناسب دانست این دستگاه برای سطوح سیمانی، سرامیکی، سنگی، موزاییک، پارکت و… مناسب است

ویژگی‌ها و نحوه عملکرد زمین شور دستی هوشمند :

زمین شور دستی هوشمند ، دارای دو مخزن آب تمیز و کثیف از جنس پلی اتیلن ضد ضربه است. در نتیجه هنگام نظافت و شستشو، آب از مخزن آب تمیز، به همراه مواد شوینده به فرچه منتقل می‌شود. پس از آن، فرچه با چرخیدن آلودگی را از سطح جدا می‌کند. سپس به وسیله مکش سطح را خشک می‌کند، تا ردپای اپراتور و دیگر حاضران در محیط باقی نماند و سطح مجددا لکه‌دار نشود. سیستم زمین شور دستی هوشمند ، به گونه‌ای طراحی شده که رطوبت و آب به جا مانده از فرایند شستشو را، به مخزن کثیف منتقل می‌کند. مخزن آب کثیف به گونه‌ای طراحی شده، که درون آن قابل مشاهده است. به همین دلیل، در صورت پر شدن، این امر مشخص می‌شود و به راحتی می‌توان آن را تخلیه کرد.

در صورت تخلیه نکردن مخزن پس از پر شدن، ممکن است آب به قسمت موتور نفوذ کند و مشکلاتی را ایجاد کند. زمین شور دستی هوشمند ، در دو نمونه کابلی و باتری‌دار ارائه می‌شود. همچنین می‌توان با توجه به نوع فرچه به دو دسته برس معمولی و برس دیسکی این دستگاه را تقسیم بندی کرد. نمونه باتری دار پس از استفاده مستمر نیاز به شارژ مجدد دارد. این دستگاه، برای محیط‌هایی که دسترسی به برق شهری ممکن نیست،‌ یا به گونه‌ای هستند که اسکرابر کابلی و سرنشین‌دار توان مانور ندارند، طراحی شده.

اسکرابر باتری‌دار، نسبت به زمین شور دستی هوشمند کابلی گرانتر بوده؛ این امر به خاطر تعبیه و طراحی باتری است. زمین شور دستی کابلی، به طور مستقیم به برق شهر متصل شده و سبک‌تر از نمونه باتری‌دار است. همچنین قدرت بیشتری نسبت به نمونه‌های مشابه باتری دار، دارد. زمین شور دستی در عین سادگیِ عملکرد، کارایی بسیار بالایی دارد و در بسیاری از محیط‌ها قابل استفاده است.

کف شوی دستی کرشا
زمین شور دستی

مقاسیه زمین شور دستی هوشمند با زمین شور سرنشین‌دار:

باتوجه به این‌که زمین شور دستی هوشمند ، سایز و ابعاد کوچکتری نسبت به زمین شور سرنشین‌دار دارد، برای محیط‌های کوچک تا متوسط مناسب‌تر است. همچنین این دستگاه، در محیط‌هایی مثل راهرو، پاگردها و… قدرت مانور بیشتری دارد. جا بجایی زمین شور دستی، بسیار راحت‌تر از نمونه سرنشین‌دار بوده؛ البته اسکرابر سرنشین دار نیز با آسانسور امکان جابجایی دارد. برای نگهداری، این دستگاه فضای کمتری اشغال می‌کند. در ماشین زمین شور دستی هوشمند کاربر در پشت دستگاه قرار میگیرد و تمام کنترلر ها برای استفاده راحت رو بروی کاربر تعبیه شده اند. فرچه دستگاه با اهرمی بالا میاید و جا بجایی به سهولت صورت میگیرد و با توجه به ابعاد دستگاه به راحتی  میتوان آنرا با اسانسور در طبقات جابجا کرد. وزن کمتر زمین شور دستی هوشمند نسبت به نمونه سرنشین‌دار باعث راحتی کار با این دستگاه میشود. نکته قابل توجه این است که  فرچه زمین شور دستی نسبت به زمین شور سرنشین‌دار قدرت کمتری دارد و باعث کاهش بهره وری آن میشود. اما مهندسان با ایجاد تغییراتی روی فرچه و برس زمین شور دستی باعث بهبود عملکرد آن شده اند که این دستگاه را همچنان قادر به نظافت انواع آلودگی از جمله نرم و سخت میکند.

مزایای زمین شور دستی هوشمند :

مکانیسم نظافت و شستشو در زمین شور دستی هوشمند به گونه‌ای طراحی شده است، که میزان آب و مواد شوینده مصرفی تا حد زیادی کاهش می‌یابد. همچنین با توجه به سهولت کار، انرژی مصرفی و در نتیجه زمان نظافت کاهش می‌یابد. عملکرد دستگاه بسیار ساده و آسان است؛ به همین دلیل کاربر می‌تواند به راحتی و بدون آموزش خاصی به کار با دستگاه بپردازد.تمام این موارد به این معنی است، که هزینه‌ای شما برای خرید اسکرابر، به راحتی برخواهد گشت و در ادامه هم با عث صرفه‌جویی در هزینه‌ها خواهد شد.

از موارد دیگر این‌که، از آن‌جا که ارتباط اپراتور با آلودگی بسیار کمتر است، احتمال ورود آلودگی به بدن او نیز کمتر است. در نتیجه سلامتی او حفظ خواهد شد؛ همچنین احتمال ابتلا به مشکلاتی مانند، حساسیت ناشی از مواد شوینده، مشکلات تنفسی، بیماری قلبی و… کاهش می‌یابد. ویژگی خشک کردن سطوح بلافاصله پس از شستشو، امکان نظافت حتی در ساعات شلوغی و رفت آمد در محیط را، فراهم می‌سازد.

قدرت ضدعفونی کنندگی:

در سال گذشته به اهمیت ضدعنونی بودن سطوح پی برده‌ایم و می‌دانیم که، آلودگی‌های بیماری‌زا در همه سطوح وجود دارند. اطلاعات به دست آمده از تحقیقات نشان می‌دهد که ویروس کرونا تا مدتی روی سطوح باقی می‌ماند. زمین شور دستی هوشمند جدید، قابلیت ضدعفونی سطوح را دارند. در مدل‌های جدید مایع ضدعفونی کننده بر روی فرچه اسپری می‌شود. در نتیجه هنگام شستشو سطح علاوه بر نظافت،‌ ضد عفونی نیز می‌شود.

نظافت سریعتر:

مساحتی که ماشین زمین شور دستی هوشمند در واحد زمان می‌تواند تمیز کند، ده برابر بیشتر از نظافت  به روش سنتی است. در نتیجه دستگاه، برای محیط‌هایی مثل مدرسه، ادارات، کارخانه ها و کارگاه‌های تولیدی که نیاز به نظافت فوری دارند، بسیار مناسب است.

قیمت خرید:

زمین شور دستی هوشمند ، در انواع نمونه‌های تولیدی و بازه‌های قیمتی متنوعی در بازار عرضه می‌شود. دلیل گران‌تر بودن نمونه‌های خارجی نسبت به نمونه‌های داخلی، حمل و نقل، تعرفه‌های گمرک و وابستگی به نرخ ارز است. این قیمت بالا به هیچ وجه نشان دهنده برتری نمونه‌ّهای خارجی نیست. حتی گاهی اوقات با وجود قیمت بیشتر نمونه های خارجی، دیده شده که کیفیت کمتری نسبت به نمونه های داخلی دارند. با وجود منابع فراوان و مواد اولیه مناسب در داخل کشور، همچنین در دست داشتن تکنولوژی‌ها و فناوری‌های روز ، مدیران و متخصصان باتجربه درون کشور، اقدام به تولید دستگاه‌های صنعتی، با قیمت بسیار مناسب‌تر و کیفیت برابر و حتی بیشتر، نسبت به نمونه خارجی کرده‌اند.

گارانتی و خدمات پس از فروش:

زمین شور دستی هوشمند ، به طوری طراحی شده است که قطعات به راحتی قابل بررسی دقیق هستند. این امر، به این معنا است، که درصورت بروز مشکل در عملکرد دستگاه، می‌توان قسمت های مختلف را به سادگی بررسی و در صورت نیاز، آن را تعمیر یا تعویض کرد. اما نکته مهم این است که، باید محصولات نظافت صنعتی را از شرکتی تهیه کرد که گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش فعال داشته باشد، تا در صورت بروز هرگونه مشکل، شما را حمایت و پشتیبانی کند. همین امر به یکی از برتری‌های شرکت‌های داخلی نسبت به شرکت های خارجی، تبدیل شده است البته از برتری‌های دیگر می‌توان، به قیمت مناسب تولیدات داخلی، به دلیل مشمول نشدن تعرفه‌های گمرکی و عدم وابستگی به نرخ ارز، اشاره کرد.

ماشین زمین شور دستی هوشمند کرشا یک انتخاب مناسب:

شرکت کوش اندیش شاهکار (کرشا)، به عنوان اولین تولیدکننده ماشین‌های نظافت صنعتی تخصصی و هوشمند در غرب آسیا، محصولات خود مانند زمین شور دستی هوشمند را به همراه یک سال گارانتی معتبر و ده سال خدمات پس از فروش فعال و بی قید و شرط ارائه می‌کند. این نکته برای اثبات کیفیت و اطمینان شرکت از محصولات خود است. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود از مشاوران و متخصصان مربوطه اطلاعات لازم را دریافت کنید و بهترین دستگاه را تهیه نمایید. برای دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر با شماره ۷۹۴۴۷-۰۲۱ تماس بگیرید یا به سایت www.kershagroup.com مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید